zo rond half 2... (1:22 u. om preciezer te zijn)...quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat is de training af?
quote:
precies.. over doelstellingen gesproken..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:15 schreef Xummon het volgende:
[..], Tijd voor Doelstellingen, was betere naam
krijg ik hem nu ookquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:06 schreef F_V_P het volgende:
BAH! PC waarschijnlijk de laatste geest gegeven en ik heb het emailadres niet meer waarop de passmailer staat. weg account....
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
passmailer, je accountnaam opgeven en je krijgt een mailtje met je nieuwe wachtwoord..
"aaah nut bunnies"quote:
i didn't do itquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef Flappekz het volgende:
Jezus Christus, welke sloofmongool heeft dit topic geopend?
quote:
Heb je op Meester Argos gegoogled?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Schijnheilig tyfuskonijn, aan het spit moet je
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Schijnheilig tyfuskonijn, aan het spit moet je
Wajoow, feest.quote:Filomen Hajda
Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van waardeloos naar slecht.
Nee, ik weigerquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je op Meester Argos gegoogled?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik weiger![]()
Maar nu komt dit topic weer niet in de statistiekensite van Nico, vanwege de [ ] in de TT. Als je eens een keer een topic leest ipv alleen nutteloze kindercrechetaal uit te kramen
Ik zie overigens nergens staan dat er geen haakjes in de TT mogen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En nu ga ik weer proberen te slapen
hij staat er anders gewoon tussen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik weiger![]()
Maar nu komt dit topic weer niet in de statistiekensite van Nico, vanwege de [ ] in de TT. Als je eens een keer een topic leest ipv alleen nutteloze kindercrechetaal uit te kramen
vorige topic ergens is er een opmerking over gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie overigens nergens staan dat er geen haakjes in de TT mogen.
Ja ik kan dus echt niet alle topics bijhouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Xummon het volgende:
[..]
vorige topic ergens is er een opmerking over gemaakt
pffff pussyquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja ik kan dus echt niet alle topics bijhouden.
quote:
Kan je meteen uitleggen waarom je binnenkort niet meer kan hattricken.quote:
TV geeft 1.9 mln gemiddeld, maar dat zal ik er gezien z'n leeftijd wel niet voor krijgen. Nog een niveautje passen erbij dan maar.quote:31. Francesco Vian (E1) (236487699)
18 years and 106 days, Next birthday: 10-09-2009
In weak form, passable stamina.
A controversial person who is balanced and upright.
Has wretched experience and solid leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 24-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 770
Wage: 780 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: formidable
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: weak
Mooi! Nou kan je echt beginnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:19 schreef MrMoon het volgende:mn laatste verdediger die moest stijgen is gestegen..
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je meteen uitleggen waarom je binnenkort niet meer kan hattricken..
Hmmz, dan moet ik vanaf maandag ook maar gaan stoppen denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ik
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik vanaf maandag ook maar gaan stoppen denk ik.
jij werkt toch 40 uur in de week en gaat toch ook studeren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. En een eigen huishouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij werkt toch 40 uur in de week en gaat toch ook studeren?
Ach, gewoon wat meer lange termijn training gaan doen, dan hoef je er helemaal niet veel tijd in te steken. Twee keer per week opstelling maken, blessures checken en dat is het eigenlijk wel (mits je je team op orde hebt). Zo makkelijk kom je niet van ons af!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ik
Jouw "pa" eist ook onacceptabele dingen van je in het huishouden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze doet echt wel wat jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doet zij ook wat?
Leer me dat ook eens
als je een vrouw dat nog moet leren doe je toch wat foutquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doet zij ook wat?
Leer me dat ook eens
quote:
die van mij doet veel meer dan ik terwijl ze er niet eens woontquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je een vrouw dat nog moet leren doe je toch wat fout
je bent terug!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit dus, maar heb het nu geregeld via forum@fok.nl
Dankjewel RPP (toch?)
Mjah, daar zat ik ook aan te denken. Hoop dit seizoen in deze divisie te blijven. Dat is al wat ik wilquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, gewoon wat meer lange termijn training gaan doen, dan hoef je er helemaal niet veel tijd in te steken. Twee keer per week opstelling maken, blessures checken en dat is het eigenlijk wel (mits je je team op orde hebt). Zo makkelijk kom je niet van ons af!!
[..]
Jouw "pa" eist ook onacceptabele dingen van je in het huishouden?.
Als dat geen award waard (hihi, die twee worden zijn een anagram van elkander!!1~eins!) is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit dus, maar heb het nu geregeld via forum@fok.nl
Dankjewel RPP (toch?)
Wel ja joh, komt wel goed. Heb je op je stage toegang tot Hattrick? Mocht je wat extra dingen moeten regelen kun je in je pauze dan nog wat doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, daar zat ik ook aan te denken. Hoop dit seizoen in deze divisie te blijven. Dat is al wat ik wil
Dan is de kans veel groter dat je na komende woensdag wel goede stijgers hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Mijn passingtraining is een doorgaand succes gebleken: Een trainee gestegen naar slecht passen
quote:04-09-2009 Jeugd update, stap twee
Je zult voortaan relevantere en nuttigere informatie ontvangen van de coach van je jeugdopleiding, zodat je de juiste beslissingen kunt nemen over je training:
- Voor je eerste trainingstype informeert je coach je over het huidige niveau van 1 speler die minimaal 45 minuten heeft gespeeld op een trainingspositie (= ontvangt meer dan het hele kleine (klaverjas) effect).
- Voor je tweede trainingstype informeert je coach je over het potentieel van 1 speler die minimaal 45 minuten heeft gespeeld op een trainingspositie.
- Je coach gooit z'n oogkleppen af en meldt je ook iets over andere vaardigheden: hij rapporteert altijd over een van de drie spelers met het meeste potentieel in een thans niet getrainde vaardigheid.
- Je coach zal je vaker verslag uitbrengen over spelers die nog een of meer seizoenen nodig hebben om hun volledige potentieel te benutten. Hij geeft echter geen meldingen over spelers die daar nog slechts enkele weken vanaf zijn.
quote:04-09-2009 Motieven voor de tweede stap
Deze tweede stap in de update van de jeugd is er eentje die al gepland stond sinds de eerste, en grotere, update in mei. Ons belangrijkste motief voor deze tweede stap is om jou - de manager van het team - meer controle te geven over je jeugdopleiding, zonder heel veel meer informatie weg te geven. We willen nog wel enige geheimzinnigheid behouden.
Deze verandering houdt in dat je kunt bepalen welke informatie je wilt krijgen over je spelers, door te switchen tussen primaire (onthult huidige skill) en secundaire training (onthult het potentieel). We bedachten ook dat het vreemd zou zijn als je coach niet ook de vaardigheden van andere spelers zou zien, maar het echte motief voor die specifieke verandering is om je trainingskeuze interessanter te maken (en misschien ook wel moeilijker?). Stel je eens voor dat je je helemaal gestort hebt op verdedigingstraining en dan het bericht krijgt dat een speler kan uitgroeien tot goed positiespel...
Hehe, dat zijn leuke veranderingen! Goed bezig bij hattrick.quote:
De andere twee waren allebei al 17 met maximaal matig enzo.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Martijn Vogel and is 16y85d old.
I would say as an allrounder, he's weak. Right now I would say his Scoring capabilities are around the weak level. Coach this player right and he will reach his potential of weak Playmaking before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
Inderdaad....ik heb vannacht een TR gedaan, maar daar is nog nix mee gebeurdquote:
Yes sirquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Schorsingen zijn toch al opgeheven voor de eerste bekerwedstrijd of niet?
Twee trainees, dat is lekker!! Zeker omdat het b-trainees zijn, nu kan ik volgende week met m'n a-team in de beker die andere ook nog wat passen training geven!quote:Joakim Schultz Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Nihat Cevazet Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Ik zal wel wat proberenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel ja joh, komt wel goed. Heb je op je stage toegang tot Hattrick? Mocht je wat extra dingen moeten regelen kun je in je pauze dan nog wat doen.
Nog hulp nodig bij dat laatste?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef Flappekz het volgende:
Doelstellingen:Degraderen Geld verdienen Stiekem toch de tweede ronde van de beker halen Nieuwe teamnaam verzinnen
Altijd welkomquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog hulp nodig bij dat laatste?
VV Gemengd douchenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:De Dartele Degradanten De Hete Hangijzers De Kale Kaatsers De Nieuwe Nozems De Razende Rovers Papercut FC YMSCIH (Your Mother Sucks Cock In Hell (hoewel ik niet denk dat die door de namencommissie wordt goedgekeurd..)) lijkt ook een beetje op een oude naam van je. CYWIST (Check Your Watch: It's Slaughter Time!) IZMOAIJW (Ik zou maar oppassen als ik jou was) Pilaarbijters (naar het bijbehorende Belgisch pils, makkelijk qua tenue maken!) IEVGNS (IT En Voetbal Gaan Niet Samen) VV Gemengd Douchen 1. FC Blitzkrieg
Om mee te beginnen.
FC Shampoo in alle gaten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
VV Gemengd douchen![]()
Eens kijken of ik nog verder die kant op kan denken
EDIT: Lekker Samen Soppen (Na De Wedstrijd) ofzoiets
Heb ik iets gemist, moet ik hem/dit kennen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn foutografie (afgeleid van biografie) van John van den Oever. http://twitter.com/john_vd_oever
nee, ik ben gewoon even schaamteloos aan het spammenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, moet ik hem/dit kennen?
hij vroeg om nieuwe teamnamen, niet om nieuwe Suske en Wiske titelsquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:De Dartele Degradanten De Hete Hangijzers De Kale Kaatsers De Nieuwe Nozems De Razende Rovers
quote:
Dat is dan toch meer FC Het Vallende Zeepjequote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
hij vroeg om nieuwe teamnamen, niet om nieuwe Suske en Wiske titels
Een lekkere kwak in je oor?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik prefereer een andere substantie dan shampoo in alle gaten
FC Anaal Penetreren Kun Je Lerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Dat is dan toch meer FC Het Vallende Zeepje
quote:
Klinkt als een LOI-cursus. Soort van Creatief met kurk, zeg maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
FC Anaal Penetreren Kun Je Leren
Over Suske en Wiske gesprokenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef Xummon het volgende:
FC De Spuitende Spetters
Een kurk in je kont stoppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt als een LOI-cursus. Soort van Creatief met kurk, zeg maar
Suske & Wiske hebben niet het alleenrecht op alliteraties.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
hij vroeg om nieuwe teamnamen, niet om nieuwe Suske en Wiske titels
Cash-ewnootjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Aangezien je gaat sparen en afzakken zou FC Poenerige Pinda's ook wel kunnen
quote:
dat herinnert me aan een verhaal dat ik ooit vertelde aan een groep vrienden die knetterstoned waren en ik compleet nuchterquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een lekkere kwak in je oor?
je spreekt uit ervaring of???????quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef rompompom het volgende:
Als Hagenees zal 't je niet aanspreken, maar dan zou ik er (vanwege hun driftige handelsgeest) de Cash-jewnootjes van maken. Nog een nadeel daarvan: friendlies in Noord-Afrika en het Midden-Oosten kun je wel vergeten..
noem je team gewoon .......quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
Of zal ik mn team gewoon TVP noemen?
Nee maar het lijkt zelfs mij niet fijnquote:
Heb ik weer geld voor een nieuwe spits!quote:03-09-2009 (16/39) Je hebt een speler verkocht en 2 139 930 ¤ ontvangen.
03-09-2009 (16/39) Je hebt een speler verkocht en 325 500 ¤ ontvangen.
Gelijk ff de doelstellingen erbij gooien:quote:Kapitaal: 6 936 252 ¤ (3 214 645 ¤)
quote:Persbericht
31-08-2009 (16/39) Musil over dit seizoen
Coach Musil presenteerde vanochtend de doelstelling van de club, en die luidt:
"Doelstellingen van seizoen 29
Punt 1: handhaving van de club in deze divisie, maar promoveren zo nodig;
Punt 2: het behouden van een gezond geldbalans;
Punt 3: het op poten zetten van een goed draaiend elftal
Punt 4: zorgen voor trainee's uit eigen jeugdopleiding."
Over de doelstellingen wist de coach het volgende te melden:
"We zijn inmiddels bezig met het aantrekken van verschillende spelers om een beetje niveau in onze selectie te krijgen. Onlangs is Jansen verkocht voor een keurig bedrag, en we hebben alweer iemand uit onze jeugdopleiding gehaald die wat belooft voor de toekomst."
Op de vraag hoe de coach dit seizoen ziet, zegt hij er het volgende op:
"We zullen eerst acclimatiseren in deze divisie, kijken hoe onze team draait en hoe de andere teams in elkaar zitten. Dit zal een paar weken duren, waarna we volgende stappen zullen nemen.
Iedereen een goed seizoen gewenst!"
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef rompompom het volgende:
Als Hagenees zal 't je niet aanspreken, maar dan zou ik er (vanwege hun driftige handelsgeest) de Cash-jewnootjes van maken. Nog een nadeel daarvan: friendlies in Noord-Afrika en het Midden-Oosten kun je wel vergeten..
Jij kopieert ze niet meteen naar de site?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:34 schreef Gijs_ het volgende:
Is er trouwens ook iemand die de hier genoemde doelstellingen van iedereen bijhoudt? Of komen we volgende week weer tot de conclusie dat het handiger zou zijn als alles bij elkaar staat en stellen we de vraag of iedereen zijn doelstellingen nog eens wil posten?
Nee, daarvoor heb ik al teveel gemist!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij kopieert ze niet meteen naar de site?.
volgens mij zijn we pas in dit topic echt met de nieuwe doelstellingen begonnen, op 1 of 2 man na die in het vorige topic staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik al teveel gemist!
Ah, een vrijwilliger die alles even bij elkaar plempt!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij zijn we pas in dit topic echt met de nieuwe doelstellingen begonnen, op 1 of 2 man na die in het vorige topic staan
Ik werk ook 36 uur in de week, ga 1 dag naar school en woon samenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het doet, ik doe het niet voor jequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik stond net even naar mijn geslachtsdeel te kijken.. Dat moet ook gebeuren soms.
Het enige dat ik mijn pa wil leren is om zijn bek dicht te houden en op te rotten naar de andere kant van de waal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik werk ook 36 uur in de week, ga 1 dag naar school en woon samen. Maar wij Hattricken samen...hmm..je pa ook maar aan het Hattricken krijgen?
Mijn doelstellingen:
*Handhaven in deze divisie, als het kan promoveren (heb alsnog 2 bots)
*Jeugdteam..eh..tsja..gewoon leren hoe dat allemaal moet etcDus goeie trainees/geld eruit krijgen
*Meer verdiepen in Hattrick (wanneer speler verkopen etc)
Tsja.
ik dacht dat je die door die buik van je al jaren niet meer had gezienquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik stond net even naar mijn geslachtsdeel te kijken.. Dat moet ook gebeuren soms.
Met een spiegeltjequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat je die door die buik van je al jaren niet meer had gezien
quote:
die van mij staan ook in mn persberichtquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik al teveel gemist!
quote:Ilya Shubarev [playerid=222153717]
19 jaar en 105 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
Geboren in: Rossiya
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 01-12-2008)
Total Skill Index (TSI): 5 730
Loon: 1 260 ¤ (1 050 ¤) /week inclusief 20% bonus 20 160 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Deadline: 07-09-2009 20:40
(2 dagen 23u 39m)
Vraagprijs: 1 000 ¤
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ah, een vrijwilliger die alles even bij elkaar plempt!
soms zie ik het puntjequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat je die door die buik van je al jaren niet meer had gezien
Het prille begin van de puberteit...quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Het enige dat ik mijn pa wil leren is om zijn bek dicht te houden en op te rotten naar de andere kant van de waal.
en dat pas op je 18de.. dat is niet bestquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het prille begin van de puberteit...
sommige zijn pas op het hoogtepunt van hun pubertijd op hun 33equote:Op vrijdag 4 september 2009 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dat pas op je 18de.. dat is niet best
ja, maar dan heb je het ook wel over iemand. Dat is een apart gevalquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige zijn pas op het hoogtepunt van hun pubertijd op hun 33e
apart.. inderdaad. Maar verder wel liefquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je het ook wel over iemand. Dat is een apart geval
dat ontken ik ook niet..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
apart.. inderdaad. Maar verder wel lief
quote:Stéphane Moreau (CM) (222494112)
19 jaar en 92 dagen,
goed in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Deadline: 07-09-2009 19:47
Vraagprijs: 3 210 123 ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: wonderbaarlijk
Vleugelspel: rampzalig
Passen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: zwak
Sarcasme?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip ook om iemand te koop te zetten.
damn, dan heb ik nog 4 jaar last van de puberteitquote:
die hebben de buren vast ook nog welquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
YEAH!
nu nog een nieuwe pc...
quote:Joop Lastman (258649814)
17 years and 28 days, Next birthday: 29-11-2009
Nederland
In passable form, inadequate stamina.
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: Real Club de Culo
(since 06-09-2009 (16/39), )
Total Skill Index (TSI): 580
Wage: 510 ¤/week
8 160 ¤ / season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Loading... Loading...
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 7/20 solid
Winger: 3/20 poor
Passing: 2/20 wretched
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 5/20 inadequate
Leuk spelertje, maar niks voor mijquote:
ben je weer eens uit je dipje?quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef Silver_Shark het volgende:
Simeon Eygel [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 1 dagen, TSI = 4 570
redelijk in vorm, conditie zwak
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 4/20 zwak
hij staat al gescout voor u20 nederland =)
quote:hab's biedt voor Mieczysław Bielarz
hab's bood 3 790 000 ¤ voor Mieczysław Bielarz en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-09-2009 21:07
Toch best nette prijzen.quote:Boersclown United biedt voor Daantje Gillhaus
Boersclown United bood 4 521 000 ¤ voor Daantje Gillhaus en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-09-2009 21:11
En deze week eens GEEN goede speler aangeleverd door mn scouts.quote:Team events
06-09-2009 (16/39) You recruited a new coach at the cost of 576 900 ¤.
Maandag (7 september 2009)quote:Op zondag 6 september 2009 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe zit het met rode kaarten? Gaan die nog weg of kan m'n spits as. bekerwedstrijd spelen?
Keepers kunnen maximaal goed halen als ze gepromoveerd worden. Ze moeten binnen 1 week naar uitstekend poppen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben je weer eens uit je dipje?
Maar gescout voor U20 zo oud en 'maar' goed?
Aight.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maandag (7 september 2009)
* Alle gele en rode kaarten vervallen
quote:Gabriël Teeninga (178395161)
23 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 12-09-2009
Nederland
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: atletico moscas
(sinds 29-06-2009 (7/39), 9w 6d)
Total Skill Index (TSI): 35 090
Loon: 20 244 ¤ (16 870 ¤) /week inclusief 20% bonus
323 904 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Wereldklasse scoren, matig passen en redelijk spelhervatting.
Hoogste bod: 3 415 000 ¤ door E.F.C Tombo United
De beste tip omtrent hattrick is toch om die computer uit te laten als je vet thuiskomt.quote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.... Met m'n zatte kop vannacht de scouts gebeld. De schade valt gelukkig nog mee, die 15-jarige met huidig zwak Positiespel en potentieel zwak Verdedigen hoeft natuurlijk niet per se een topper te zijn geweest. Nu een 16-jarige met potentieel zwak Vleugelspel en huidig zwak Scoren aangenomen. Dat ik zo verstandig was een 17-jarige met potentieel redelijk Positiespel, matig allround en huidig zwak Positiespel niet aan te nemen valt me nog alles mee.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:38 schreef The_Hives het volgende:
dan hoop ik voor jou dat hij niet te zwaar weegt
Hij stond nog aanquote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
De beste tip omtrent hattrick is toch om die computer uit te laten als je vet thuiskomt..
Ik heb de neiging om als ik ga bellen altijd screenshotjes te maken en in Paint te zetten, zodat ik later kan zien wat ik heb laten lopen.. Nuja, die kwam ik dus vanmiddag weer tegenquote:Waar zie je trouwens spelers die je hebt laten lopen?
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gauke Pieter Baars.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Geven we hem een contract, baas?
quote:
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Ferry Wolfrat en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
152 minutenquote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog maar 152 minuten ofzo.. en dan nog de gebruikelijke uitloop
het was toch 180 minuten vanaf 10 uur?quote:Op maandag 7 september 2009 10:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
152 minuten![]()
Ik had gewoon 1,5 uur gezegd
Edit: 152 minuten klopt niet eens![]()
Vanaf 09:00u...quote:Op maandag 7 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was toch 180 minuten vanaf 10 uur?
Ik ben vandaag helemaal niet op mn werkquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. was ik zo vroeg op mijn werk dan? Ik heb namelijk nog mijn scouts gebeld vanochtend.
ik ook nietquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet op mn werk
Maar mag zo van 2 tot 9 in de schoolbanken gaan hangen, voor t eerst in 10 jaar. Ben benieuwdquote:
Zou best kunnen... Om 8 uur toen ik mocht beginnen deed 't 't nog.. Rond kwart over 9 niet meer geloof ik...quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. was ik zo vroeg op mijn werk dan? Ik heb namelijk nog mijn scouts gebeld vanochtend.
Dus iedereen staat nu aan de rand van de gemeente te wachten?quote:Op maandag 7 september 2009 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas is Gemeente pas vanaf 13:00u geopend...
Geen idee, zit nu nog een beetje in m'n vrije tijd te prutsen... Zo eerst maar even langs de Postbankquote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus iedereen staat nu aan de rand van de gemeente te wachten?
Check.quote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog maar 152 minuten ofzo.. en dan nog de gebruikelijke uitloop
Hoe laat hebben jullie gespeeld dan?quote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit m'n hoofd zeg ik dat ze vorig seizoen zelfs 'te vroeg' klaar waren en er niet eens 'opstartproblemen' waren... Dan valt dit nog mee, hoewel ik graag wil weten hoe de eerste jeugdwedstrijd is geëindigdEens kijken of we Koekje een koekje van eigen deeg hebben gegeven..
10:20u als ik me niet vergis...quote:Op maandag 7 september 2009 12:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie gespeeld dan?
Redelijk vroeg. Wij moe(s)ten ook vandaag maar ik weet niet meer hoe laat.quote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
10:20u als ik me niet vergis...
Woensdag in principe al met de beker. Zondag eerste competitie pot.quote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef TBUV het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen ?
3-1 van die van Koekje... Wel na 44 minuten een +3 voor een 16-jarige trainee (pullen met 17j0d), en dat net met nog een oefenwedstrijdje morgen. Die mist dus zeker 2,5 trainingquote:
Ik heb daar niet alleen last van in mn jeugdquote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3-1 van die van Koekje... Wel na 44 minuten een +3 voor een 16-jarige trainee (pullen met 17j0d), en dat net met nog een oefenwedstrijdje morgen. Die mist dus zeker 2,5 training
Het valt me op (maar zal wel toeval zijn) dat in de jeugd bijna altijd m'n trainees geblesseerd raken en vrijwel nooit die waailappen die veldopvulling spelen.. Mooi bagger dus
daar zeg je iets, moet ook weer een oefenpot gaan regelenquote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3-1 van die van Koekje... Wel na 44 minuten een +3 voor een 16-jarige trainee (pullen met 17j0d), en dat net met nog een oefenwedstrijdje morgen. Die mist dus zeker 2,5 training
Het valt me op (maar zal wel toeval zijn) dat in de jeugd bijna altijd m'n trainees geblesseerd raken en vrijwel nooit die waailappen die veldopvulling spelen.. Mooi bagger dus
zo gebeurd toch tegenwoordig?quote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
daar zeg je iets, moet ook weer een oefenpot gaan regelen
iglesias?quote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog 24 dagen en dan is Enrique jarig!
De pool is dicht.quote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo gebeurd toch tegenwoordig?
Kun je mij uitdagen? Jong Dynamo Delft (398342)quote:Op maandag 7 september 2009 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De pool is dicht.
Iemand een jeugdfriendly dan?
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainenquote:Rob Verlaat (258751546)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 28-12-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 07-09-2009 (1/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 430 ¤/week
6 880 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Mediaangemiddelde prijs 1 432 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 743 500 ¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is dan mijn Robje![]()
[..]
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainen
Maar hij gaat toch vanavond maar op de TL.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De pool is dicht.
Iemand een jeugdfriendly dan?
familie van Carlo en Ron?????quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is dan mijn Robje![]()
[..]
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainen
Maar hij gaat toch vanavond maar op de TL.
[..]
je hebt wel in de gaten dat die prijs zo hoog is vanwege die 4,4 miljoen die er tussen staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Mag jij al dan? Ik krijg namelijk de melding dat 't te dicht op een andere trainingswedstrijd is van je.quote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kun je mij uitdagen? Jong Dynamo Delft (398342)
Andere dag kiezen, je zit te dicht op een van jullie beider reguliere wedstrijdschema dan denk ik.quote:Op maandag 7 september 2009 19:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag jij al dan? Ik krijg namelijk de melding dat 't te dicht op een andere trainingswedstrijd is van je.
volgens mij moet er meer dan 24 uur tussen zittenquote:Op maandag 7 september 2009 19:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag jij al dan? Ik krijg namelijk de melding dat 't te dicht op een andere trainingswedstrijd is van je.
Hij speelt morgenavond en ik had donderdagmiddag geselecteerd.quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij moet er meer dan 24 uur tussen zitten
mijn jonkies hebben vanochtend om 10.20 gespeeld en trappen morgenavond om 19.40 weer af
dan weet ik het ook niet, misschien ligt het eraan omdat de wedstrijd nog gespeeld moet worden, heb mijn ook pas na de wedstrijd geregeldquote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij speelt morgenavond en ik had donderdagmiddag geselecteerd..
volgens mij kan je alleen oefenwedstrijden spelen als je in een competitie zit die loopt..quote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet, misschien ligt het eraan omdat de wedstrijd nog gespeeld moet worden, heb mijn ook pas na de wedstrijd geregeld
Dat begin ik ook te denken, maar wat heeft het dan voor nut om uit te kunnen dagen?quote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kan je alleen oefenwedstrijden spelen als je in een competitie zit die loopt..
geen flauw idee.. bugje misschien?quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat begin ik ook te denken, maar wat heeft het dan voor nut om uit te kunnen dagen?.
er is natuurlijk niet voor niks een transfervergelijkingquote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Antonio Desclergues (playerid=254876689)
Leeftijd: 17 jaar (29 dagen)
TSI: 1 420
Specialiteit: Snel
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider redelijk in vorm.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Is die speler 800k waard? Ik weet namelijk echt niks meer van prijzen enzo.
Ik neig naar nee, maar blijkbaar zijn er mensen die het er voor geven...quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Antonio Desclergues (playerid=254876689)
Leeftijd: 17 jaar (29 dagen)
TSI: 1 420
Specialiteit: Snel
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider redelijk in vorm.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Is die speler 800k waard? Ik weet namelijk echt niks meer van prijzen enzo.
Ja die gebruikte ik ook en er stond 400k. Maar de spelers zoals deze met specialiteit, beetje passen en nog jong kom ik al een paar tegen voor 700-800k..Maar ik zoek nog wel ff verder.quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er is natuurlijk niet voor niks een transfervergelijking
Ik zit allang in een competitie die loopt. Ik sta zelfs eerstequote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kan je alleen oefenwedstrijden spelen als je in een competitie zit die loopt..
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 21-09-2009
uhm, JA!quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit allang in een competitie die loopt. Ik sta zelfs eerste
Misschien ligt het aan het feit dat ik afgelopen woensdag al een jeugdfriendly heb gespeeld.
ja dat is een leuke injectie voor mn kassa. Jammer idd dat ie geen spec heeft maar goed je kan niet alles hebben he.quote:Op maandag 7 september 2009 17:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met spec was het een U-20 kandidaat geweest. Nu is het een toptrainee die de kassa doet rinkelen
Ja ik had t gezien ja. Maar toch ± een miljoen is leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt wel in de gaten dat die prijs zo hoog is vanwege die 4,4 miljoen die er tussen staat?
dat is niet misschien hoor... je kunt maar eens in de 3 weken een jeugdfriendly spelen..quote:Op maandag 7 september 2009 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit allang in een competitie die loopt. Ik sta zelfs eerste
Misschien ligt het aan het feit dat ik afgelopen woensdag al een jeugdfriendly heb gespeeld.
ze zijn gewoon dronkenquote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Ruudt het volgende:
Het verbaasd me af en toe dat er door de "ervaren" hattrickers zo'n domme vragen gesteld worden.
Of is het gewoon om maar wat te posten te hebben?
Geaccepteerd!quote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, kom maar dan!
You have now challenged YMFC College
Mooi! Tot woensdag!quote:
wat kan je eigenlijk allemaal met dat Hattrick Youth Club?quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi! Tot woensdag!
Trouwens, dit is weer een nieuwe bril-fokking-jante feature van HTYC:
http://hattrickyouthclub.(...)06/rejected-players/
Vandaag kwamen er 19 toeschouwers naar de Meerdijk, waar het een lekker voetbalweertje was.quote:
het waren dan ook toppers die tegenover elkaar stonden..quote:Op maandag 7 september 2009 23:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
Vandaag kwamen er 19 toeschouwers naar de Meerdijk, waar het een lekker voetbalweertje was.
![]()
volle bak
JeugdVoetbal diepFries - TeamMiniKoekje was net zo slecht bezocht hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het waren dan ook toppers die tegenover elkaar stonden..
ook zo'n topaffichequote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
JeugdVoetbal diepFries - TeamMiniKoekje was net zo slecht bezocht hoor
in vergelijk de onderlinge wedstrijd tussen diepfries en mij 2 maanden geleden, volle bak met 300 manquote:
Je complete jeugd goed bijhouden. Probeer het gewoon eens, het is zo relaxt! Helemaal nu je spelers ook niet meer handmatig hoeft in te voeren, echt ideaal.quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat kan je eigenlijk allemaal met dat Hattrick Youth Club?
ben bezig effe alles bij te werken daaroquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je complete jeugd goed bijhouden. Probeer het gewoon eens, het is zo relaxt! Helemaal nu je spelers ook niet meer handmatig hoeft in te voeren, echt ideaal.
Meerdijk?quote:Op maandag 7 september 2009 23:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
Vandaag kwamen er 19 toeschouwers naar de Meerdijk, waar het een lekker voetbalweertje was.
![]()
volle bak
daar moest ik ook aan denkenquote:
Training wisselen tijdens/na de wedstrijd heeft geen zin, die is dan al berekend.. Kom je wel achter wanneer je het trainingsverslag krijgtquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
hmm nog snel van training veranderd. Niet zo'n ramp nu. alleen het resultaat waarschijnlijk
Vaag idd voor een 'competitiewedstrijd'.. Zou de jeugd ook met 'fanverwachtingen', etc., werken die gaande het seizoen worden bijgesteld..quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
JeugdVoetbal diepFries - TeamMiniKoekje was net zo slecht bezocht hoor
Als je de technical defensive forward (tdfw) bedoelt, die heeft Passen, Positiespel en Scoren nodig, geen Verdedigen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:08 schreef elby1988 het volgende:
07-09-2009
Je hebt een speler verkocht en 3 107 130 ¤ ontvangen.
Jawel hoor
Nu een uitmuntend 19 jarige technische verdediger kopen.. Deze trainen naar positiespel..
Technische aanvallers zijn erg schaars..
Ik koop maar een verdediger die ik train op middenveld, juist omdat die tdfw zelfde te vinden zijn, en ongelooflijk duur zijn... op die verdediger kan ik nog wel wat verdienen. Daarnaast versterkt het mijn verdediging..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je de technical defensive forward (tdfw) bedoelt, die heeft Passen, Positiespel en Scoren nodig, geen Verdedigen..
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik koop maar een verdediger die ik train op middenveld, juist omdat die tdfw zelfde te vinden zijn, en ongelooflijk duur zijn... op die verdediger kan ik nog wel wat verdienen. Daarnaast versterkt het mijn verdediging..
De enige die een beetje in de range zit die ik zoek is:
id: 226685933
Eigenlijk wil ik gewoon positiespel optrainen tot eind 22, en dan verkopen. Hopelijk dat iemand hem dan op passen traint, maar zoals ik de transferlijst kan zien is hij dan wel 3 miljoen waard ongeveer..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen...
Die Solano is op zich wel aardig, al mist 'ie het Passen.. Daar moet je er wel heel veel van optrainen, wil 'ie echt interessant/nuttig zijn. Z'n leeftijd is daar echter ook naar natuurlijk
wou hem eigenlijk vandaag promoveren, maar als hij uitstekend verdedigen kan worden wacht ik nog maar effequote:14. Yannick Dorbeck (VL)
17 jaar en 0 dagen [Snel]
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. onbekend)
Scoren: zwak (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
stel je je strafschopnemers in?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Oja, morgen beker....eens kijken of ik een BOTje kan verslaan
Misschien investeer ik 100k in wat mids, een extra ronde betaalt zich wel terug. En ik heb al eerder mensen in de tweede ronde ook een BOT zien treffenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stel je je strafschopnemers in?
ik zat er ook aan te denken.. maar ik moet teveel investeren om mijn tegenstander te kunnen pakken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien investeer ik 100k in wat mids, een extra ronde betaalt zich wel terug. En ik heb al eerder mensen in de tweede ronde ook een BOT zien treffen
Waarom niet alleen maar future coaches aanstellen voor je niet-trainingslinie? Ik heb er nu eentje lopen, maar mocht ik er meerdere voor weinig voorbij zie komen haal ik ze binnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zat er ook aan te denken.. maar ik moet teveel investeren om mijn tegenstander te kunnen pakken.
Ik zit wel te denken voor een future/future/future coach, maar ik weet niet of dat slim is
toevallig een paar biedingen eruit gegooid zojuist op een aantal future coaches.. die kunnen ook veel opleveren als ze er wat ervaring bij krijgen bedacht ik me netquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom niet alleen maar future coaches aanstellen voor je niet-trainingslinie? Ik heb er nu eentje lopen, maar mocht ik er meerdere voor weinig voorbij zie komen haal ik ze binnen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toevallig een paar biedingen eruit gegooid zojuist op een aantal future coaches.. die kunnen ook veel opleveren als ze er wat ervaring bij krijgen bedacht ik me net
Toch meteen 2 iets betere midjes ook voor aan het zoeken. Misschien dat ik dan toch een 2e ronde eruit kan slepen
Zit net te denken, misschien ga ik wel MOTSen morgenquote:
had alleen in alle vluchtigheid ff gemist dat ie gemeen is, dus een TS-hitquote:Eberhart de Reiziger (58262300)
Nederland 33 jaar en 26 dagen, volgende verjaardag: 03-12-2009
goed in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 330 ¤/week
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: uitstekend
tegenvallerquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zit net te denken, misschien ga ik wel MOTSen morgen
EDIT - m'n eerste aankoop voor het middenveld morgen, 21k. Tevens soort van FC:
[..]
had alleen in alle vluchtigheid ff gemist dat ie gemeen is, dus een TS-hit![]()
Ik speel tijdens het seizoen sowieso al zonder CM'squote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tegenvaller
Maar motsen is wel lekker voor je middenveld de rest van het seizoen!
welke tactiek dan? of laat je die helemaal varen en ga je daar in de toekomst pas weer aan denken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel tijdens het seizoen sowieso al zonder CM's
5-2-3, hoef voorlopg alleen mn wingers te trainenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
welke tactiek dan? of laat je die helemaal varen en ga je daar in de toekomst pas weer aan denken?
ja ok.. duidelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
5-2-3, hoef voorlopg alleen mn wingers te trainen
Da's wel heeeeeeeeel lange termijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
nou.. ik ben er klaar voor met 2 nieuwe middenvelder en 2 nieuwe spitsen, die potentiele lange termijn future coaches zijn.
Klaar voor een verrassing morgen! Hopelijk doet dat niets af voor eventuele awards
ja dat welquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel heeeeeeeeel lange termijn
neenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stel je je strafschopnemers in?
quote:Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 8 fans naar Het Trapveldje.
Wut?quote:“zij zijn licht in het voordeel“.
quote:07-09-2009 Waar zijn alle onderwerpen uit de forums heen?
Tijdens de downtijd van deze ochtend vond er een fatale error plaats tijdens een automatisch onderhoudsproces op een databasetabel. Deze error zorgde voor het verlies van alle onderwerpen op het forum sinds 26 augustus. We hebben de berichten nog wel, maar we kunnen ze niet meer relateren aan de bijbehorende onderwerpen of aan het forum waarin ze gepost waren, omdat de meta-informatie van de onderwerpen verdwenen is. Dus hoewel de berichten er in theorie nog wel zijn, zijn we ze in de praktijk kwijt, omdat het een onmogelijke taak is gebleken om handmatig alle 70.000 onderwerpen te herstellen.
Recht vanuit ons hart: dit is klote. Heel klote. Vandaag hebben we gebruikt om te zoeken naar manieren om de onderwerpen opnieuw aan te maken, maar dat is helaas niet mogelijk gebleken. Het spijt ons enorm, en we gaan ons best doen om dit niet nog eens te laten gebeuren.
Jij ook een heel warm welkom!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:30 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen dames en heren, welkom bij de start van het nieuwe seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |