wat kan je eigenlijk allemaal met dat Hattrick Youth Club?quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi! Tot woensdag!
Trouwens, dit is weer een nieuwe bril-fokking-jante feature van HTYC:
http://hattrickyouthclub.(...)06/rejected-players/
Vandaag kwamen er 19 toeschouwers naar de Meerdijk, waar het een lekker voetbalweertje was.quote:
het waren dan ook toppers die tegenover elkaar stonden..quote:Op maandag 7 september 2009 23:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
Vandaag kwamen er 19 toeschouwers naar de Meerdijk, waar het een lekker voetbalweertje was.
![]()
volle bak
JeugdVoetbal diepFries - TeamMiniKoekje was net zo slecht bezocht hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het waren dan ook toppers die tegenover elkaar stonden..
ook zo'n topaffichequote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
JeugdVoetbal diepFries - TeamMiniKoekje was net zo slecht bezocht hoor
in vergelijk de onderlinge wedstrijd tussen diepfries en mij 2 maanden geleden, volle bak met 300 manquote:
Je complete jeugd goed bijhouden. Probeer het gewoon eens, het is zo relaxt! Helemaal nu je spelers ook niet meer handmatig hoeft in te voeren, echt ideaal.quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat kan je eigenlijk allemaal met dat Hattrick Youth Club?
ben bezig effe alles bij te werken daaroquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je complete jeugd goed bijhouden. Probeer het gewoon eens, het is zo relaxt! Helemaal nu je spelers ook niet meer handmatig hoeft in te voeren, echt ideaal.
Meerdijk?quote:Op maandag 7 september 2009 23:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
Vandaag kwamen er 19 toeschouwers naar de Meerdijk, waar het een lekker voetbalweertje was.
![]()
volle bak
daar moest ik ook aan denkenquote:
Training wisselen tijdens/na de wedstrijd heeft geen zin, die is dan al berekend.. Kom je wel achter wanneer je het trainingsverslag krijgtquote:Op maandag 7 september 2009 21:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
hmm nog snel van training veranderd. Niet zo'n ramp nu. alleen het resultaat waarschijnlijk
Vaag idd voor een 'competitiewedstrijd'.. Zou de jeugd ook met 'fanverwachtingen', etc., werken die gaande het seizoen worden bijgesteld..quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef Xummon het volgende:
[..]
JeugdVoetbal diepFries - TeamMiniKoekje was net zo slecht bezocht hoor
Als je de technical defensive forward (tdfw) bedoelt, die heeft Passen, Positiespel en Scoren nodig, geen Verdedigen..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:08 schreef elby1988 het volgende:
07-09-2009
Je hebt een speler verkocht en 3 107 130 ¤ ontvangen.
Jawel hoor
Nu een uitmuntend 19 jarige technische verdediger kopen.. Deze trainen naar positiespel..
Technische aanvallers zijn erg schaars..
Ik koop maar een verdediger die ik train op middenveld, juist omdat die tdfw zelfde te vinden zijn, en ongelooflijk duur zijn... op die verdediger kan ik nog wel wat verdienen. Daarnaast versterkt het mijn verdediging..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je de technical defensive forward (tdfw) bedoelt, die heeft Passen, Positiespel en Scoren nodig, geen Verdedigen..
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:21 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik koop maar een verdediger die ik train op middenveld, juist omdat die tdfw zelfde te vinden zijn, en ongelooflijk duur zijn... op die verdediger kan ik nog wel wat verdienen. Daarnaast versterkt het mijn verdediging..
De enige die een beetje in de range zit die ik zoek is:
id: 226685933
Eigenlijk wil ik gewoon positiespel optrainen tot eind 22, en dan verkopen. Hopelijk dat iemand hem dan op passen traint, maar zoals ik de transferlijst kan zien is hij dan wel 3 miljoen waard ongeveer..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, dan had ik je verkeerd begrepen...
Die Solano is op zich wel aardig, al mist 'ie het Passen.. Daar moet je er wel heel veel van optrainen, wil 'ie echt interessant/nuttig zijn. Z'n leeftijd is daar echter ook naar natuurlijk
wou hem eigenlijk vandaag promoveren, maar als hij uitstekend verdedigen kan worden wacht ik nog maar effequote:14. Yannick Dorbeck (VL)
17 jaar en 0 dagen [Snel]
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: matig (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend
Passen: zwak (max. onbekend)
Scoren: zwak (max. onbekend)
Spelhervatting: onbekend
stel je je strafschopnemers in?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Oja, morgen beker....eens kijken of ik een BOTje kan verslaan
Misschien investeer ik 100k in wat mids, een extra ronde betaalt zich wel terug. En ik heb al eerder mensen in de tweede ronde ook een BOT zien treffenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stel je je strafschopnemers in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |