152 minutenquote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog maar 152 minuten ofzo.. en dan nog de gebruikelijke uitloop
het was toch 180 minuten vanaf 10 uur?quote:Op maandag 7 september 2009 10:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
152 minuten![]()
Ik had gewoon 1,5 uur gezegd
Edit: 152 minuten klopt niet eens![]()
Vanaf 09:00u...quote:Op maandag 7 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was toch 180 minuten vanaf 10 uur?
Ik ben vandaag helemaal niet op mn werkquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. was ik zo vroeg op mijn werk dan? Ik heb namelijk nog mijn scouts gebeld vanochtend.
ik ook nietquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet op mn werk
Maar mag zo van 2 tot 9 in de schoolbanken gaan hangen, voor t eerst in 10 jaar. Ben benieuwdquote:
Zou best kunnen... Om 8 uur toen ik mocht beginnen deed 't 't nog.. Rond kwart over 9 niet meer geloof ik...quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. was ik zo vroeg op mijn werk dan? Ik heb namelijk nog mijn scouts gebeld vanochtend.
Dus iedereen staat nu aan de rand van de gemeente te wachten?quote:Op maandag 7 september 2009 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas is Gemeente pas vanaf 13:00u geopend...
Geen idee, zit nu nog een beetje in m'n vrije tijd te prutsen... Zo eerst maar even langs de Postbankquote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus iedereen staat nu aan de rand van de gemeente te wachten?
Check.quote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog maar 152 minuten ofzo.. en dan nog de gebruikelijke uitloop
Hoe laat hebben jullie gespeeld dan?quote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit m'n hoofd zeg ik dat ze vorig seizoen zelfs 'te vroeg' klaar waren en er niet eens 'opstartproblemen' waren... Dan valt dit nog mee, hoewel ik graag wil weten hoe de eerste jeugdwedstrijd is geëindigdEens kijken of we Koekje een koekje van eigen deeg hebben gegeven..
10:20u als ik me niet vergis...quote:Op maandag 7 september 2009 12:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie gespeeld dan?
Redelijk vroeg. Wij moe(s)ten ook vandaag maar ik weet niet meer hoe laat.quote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
10:20u als ik me niet vergis...
Woensdag in principe al met de beker. Zondag eerste competitie pot.quote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef TBUV het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen ?
3-1 van die van Koekje... Wel na 44 minuten een +3 voor een 16-jarige trainee (pullen met 17j0d), en dat net met nog een oefenwedstrijdje morgen. Die mist dus zeker 2,5 trainingquote:
Ik heb daar niet alleen last van in mn jeugdquote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3-1 van die van Koekje... Wel na 44 minuten een +3 voor een 16-jarige trainee (pullen met 17j0d), en dat net met nog een oefenwedstrijdje morgen. Die mist dus zeker 2,5 training
Het valt me op (maar zal wel toeval zijn) dat in de jeugd bijna altijd m'n trainees geblesseerd raken en vrijwel nooit die waailappen die veldopvulling spelen.. Mooi bagger dus
daar zeg je iets, moet ook weer een oefenpot gaan regelenquote:Op maandag 7 september 2009 15:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3-1 van die van Koekje... Wel na 44 minuten een +3 voor een 16-jarige trainee (pullen met 17j0d), en dat net met nog een oefenwedstrijdje morgen. Die mist dus zeker 2,5 training
Het valt me op (maar zal wel toeval zijn) dat in de jeugd bijna altijd m'n trainees geblesseerd raken en vrijwel nooit die waailappen die veldopvulling spelen.. Mooi bagger dus
zo gebeurd toch tegenwoordig?quote:Op maandag 7 september 2009 16:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
daar zeg je iets, moet ook weer een oefenpot gaan regelen
iglesias?quote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Nog 24 dagen en dan is Enrique jarig!
De pool is dicht.quote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo gebeurd toch tegenwoordig?
Kun je mij uitdagen? Jong Dynamo Delft (398342)quote:Op maandag 7 september 2009 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De pool is dicht.
Iemand een jeugdfriendly dan?
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainenquote:Rob Verlaat (258751546)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 28-12-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 07-09-2009 (1/40), )
Total Skill Index (TSI): 1 650
Loon: 430 ¤/week
6 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Mediaangemiddelde prijs 1 432 000 ¤
Gemiddelde prijs 1 743 500 ¤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is dan mijn Robje![]()
[..]
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainen
Maar hij gaat toch vanavond maar op de TL.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De pool is dicht.
Iemand een jeugdfriendly dan?
familie van Carlo en Ron?????quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is dan mijn Robje![]()
[..]
Toch niet verkeerd al zeg ik t zelf. Nou heb ik m beloofd aan MrMoon maar ik zou m zelf ook nog kunnen op trainen
Maar hij gaat toch vanavond maar op de TL.
[..]
je hebt wel in de gaten dat die prijs zo hoog is vanwege die 4,4 miljoen die er tussen staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Mag jij al dan? Ik krijg namelijk de melding dat 't te dicht op een andere trainingswedstrijd is van je.quote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kun je mij uitdagen? Jong Dynamo Delft (398342)
Andere dag kiezen, je zit te dicht op een van jullie beider reguliere wedstrijdschema dan denk ik.quote:Op maandag 7 september 2009 19:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag jij al dan? Ik krijg namelijk de melding dat 't te dicht op een andere trainingswedstrijd is van je.
volgens mij moet er meer dan 24 uur tussen zittenquote:Op maandag 7 september 2009 19:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag jij al dan? Ik krijg namelijk de melding dat 't te dicht op een andere trainingswedstrijd is van je.
Hij speelt morgenavond en ik had donderdagmiddag geselecteerd.quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij moet er meer dan 24 uur tussen zitten
mijn jonkies hebben vanochtend om 10.20 gespeeld en trappen morgenavond om 19.40 weer af
dan weet ik het ook niet, misschien ligt het eraan omdat de wedstrijd nog gespeeld moet worden, heb mijn ook pas na de wedstrijd geregeldquote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij speelt morgenavond en ik had donderdagmiddag geselecteerd..
volgens mij kan je alleen oefenwedstrijden spelen als je in een competitie zit die loopt..quote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet, misschien ligt het eraan omdat de wedstrijd nog gespeeld moet worden, heb mijn ook pas na de wedstrijd geregeld
Dat begin ik ook te denken, maar wat heeft het dan voor nut om uit te kunnen dagen?quote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kan je alleen oefenwedstrijden spelen als je in een competitie zit die loopt..
geen flauw idee.. bugje misschien?quote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat begin ik ook te denken, maar wat heeft het dan voor nut om uit te kunnen dagen?.
er is natuurlijk niet voor niks een transfervergelijkingquote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Antonio Desclergues (playerid=254876689)
Leeftijd: 17 jaar (29 dagen)
TSI: 1 420
Specialiteit: Snel
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider redelijk in vorm.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Is die speler 800k waard? Ik weet namelijk echt niks meer van prijzen enzo.
Ik neig naar nee, maar blijkbaar zijn er mensen die het er voor geven...quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Antonio Desclergues (playerid=254876689)
Leeftijd: 17 jaar (29 dagen)
TSI: 1 420
Specialiteit: Snel
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider redelijk in vorm.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Is die speler 800k waard? Ik weet namelijk echt niks meer van prijzen enzo.
Ja die gebruikte ik ook en er stond 400k. Maar de spelers zoals deze met specialiteit, beetje passen en nog jong kom ik al een paar tegen voor 700-800k..Maar ik zoek nog wel ff verder.quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er is natuurlijk niet voor niks een transfervergelijking
Ik zit allang in een competitie die loopt. Ik sta zelfs eerstequote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kan je alleen oefenwedstrijden spelen als je in een competitie zit die loopt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |