ben je weer eens uit je dipje?quote:Op zondag 6 september 2009 13:32 schreef Silver_Shark het volgende:
Simeon Eygel [Staat op de transferlijst]
17 jaar en 1 dagen, TSI = 4 570
redelijk in vorm, conditie zwak
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 4/20 zwak
hij staat al gescout voor u20 nederland =)
quote:hab's biedt voor Mieczysław Bielarz
hab's bood 3 790 000 ¤ voor Mieczysław Bielarz en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-09-2009 21:07
Toch best nette prijzen.quote:Boersclown United biedt voor Daantje Gillhaus
Boersclown United bood 4 521 000 ¤ voor Daantje Gillhaus en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Deadline is 05-09-2009 21:11
En deze week eens GEEN goede speler aangeleverd door mn scouts.quote:Team events
06-09-2009 (16/39) You recruited a new coach at the cost of 576 900 ¤.
Maandag (7 september 2009)quote:Op zondag 6 september 2009 15:20 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe zit het met rode kaarten? Gaan die nog weg of kan m'n spits as. bekerwedstrijd spelen?
Keepers kunnen maximaal goed halen als ze gepromoveerd worden. Ze moeten binnen 1 week naar uitstekend poppen.quote:Op zondag 6 september 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben je weer eens uit je dipje?
Maar gescout voor U20 zo oud en 'maar' goed?
Aight.quote:Op zondag 6 september 2009 15:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maandag (7 september 2009)
* Alle gele en rode kaarten vervallen
quote:Gabriël Teeninga (178395161)
23 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 12-09-2009
Nederland
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: atletico moscas
(sinds 29-06-2009 (7/39), 9w 6d)
Total Skill Index (TSI): 35 090
Loon: 20 244 ¤ (16 870 ¤) /week inclusief 20% bonus
323 904 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Wereldklasse scoren, matig passen en redelijk spelhervatting.
Hoogste bod: 3 415 000 ¤ door E.F.C Tombo United
De beste tip omtrent hattrick is toch om die computer uit te laten als je vet thuiskomt.quote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.... Met m'n zatte kop vannacht de scouts gebeld. De schade valt gelukkig nog mee, die 15-jarige met huidig zwak Positiespel en potentieel zwak Verdedigen hoeft natuurlijk niet per se een topper te zijn geweest. Nu een 16-jarige met potentieel zwak Vleugelspel en huidig zwak Scoren aangenomen. Dat ik zo verstandig was een 17-jarige met potentieel redelijk Positiespel, matig allround en huidig zwak Positiespel niet aan te nemen valt me nog alles mee.
quote:Op zondag 6 september 2009 17:38 schreef The_Hives het volgende:
dan hoop ik voor jou dat hij niet te zwaar weegt
Hij stond nog aanquote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
De beste tip omtrent hattrick is toch om die computer uit te laten als je vet thuiskomt..
Ik heb de neiging om als ik ga bellen altijd screenshotjes te maken en in Paint te zetten, zodat ik later kan zien wat ik heb laten lopen.. Nuja, die kwam ik dus vanmiddag weer tegenquote:Waar zie je trouwens spelers die je hebt laten lopen?
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Gauke Pieter Baars.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Geven we hem een contract, baas?
quote:
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Ferry Wolfrat en hij is 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
152 minutenquote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog maar 152 minuten ofzo.. en dan nog de gebruikelijke uitloop
het was toch 180 minuten vanaf 10 uur?quote:Op maandag 7 september 2009 10:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
152 minuten![]()
Ik had gewoon 1,5 uur gezegd
Edit: 152 minuten klopt niet eens![]()
Vanaf 09:00u...quote:Op maandag 7 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het was toch 180 minuten vanaf 10 uur?
Ik ben vandaag helemaal niet op mn werkquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. was ik zo vroeg op mijn werk dan? Ik heb namelijk nog mijn scouts gebeld vanochtend.
ik ook nietquote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben vandaag helemaal niet op mn werk
Maar mag zo van 2 tot 9 in de schoolbanken gaan hangen, voor t eerst in 10 jaar. Ben benieuwdquote:
Zou best kunnen... Om 8 uur toen ik mocht beginnen deed 't 't nog.. Rond kwart over 9 niet meer geloof ik...quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. was ik zo vroeg op mijn werk dan? Ik heb namelijk nog mijn scouts gebeld vanochtend.
Dus iedereen staat nu aan de rand van de gemeente te wachten?quote:Op maandag 7 september 2009 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Helaas is Gemeente pas vanaf 13:00u geopend...
Geen idee, zit nu nog een beetje in m'n vrije tijd te prutsen... Zo eerst maar even langs de Postbankquote:Op maandag 7 september 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus iedereen staat nu aan de rand van de gemeente te wachten?
Check.quote:Op maandag 7 september 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog maar 152 minuten ofzo.. en dan nog de gebruikelijke uitloop
Hoe laat hebben jullie gespeeld dan?quote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Uit m'n hoofd zeg ik dat ze vorig seizoen zelfs 'te vroeg' klaar waren en er niet eens 'opstartproblemen' waren... Dan valt dit nog mee, hoewel ik graag wil weten hoe de eerste jeugdwedstrijd is geëindigdEens kijken of we Koekje een koekje van eigen deeg hebben gegeven..
10:20u als ik me niet vergis...quote:Op maandag 7 september 2009 12:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe laat hebben jullie gespeeld dan?
Redelijk vroeg. Wij moe(s)ten ook vandaag maar ik weet niet meer hoe laat.quote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
10:20u als ik me niet vergis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |