Ze doet echt wel wat jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doet zij ook wat?
Leer me dat ook eens
als je een vrouw dat nog moet leren doe je toch wat foutquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Doet zij ook wat?
Leer me dat ook eens
quote:
die van mij doet veel meer dan ik terwijl ze er niet eens woontquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je een vrouw dat nog moet leren doe je toch wat fout
je bent terug!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit dus, maar heb het nu geregeld via forum@fok.nl
Dankjewel RPP (toch?)
Mjah, daar zat ik ook aan te denken. Hoop dit seizoen in deze divisie te blijven. Dat is al wat ik wilquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, gewoon wat meer lange termijn training gaan doen, dan hoef je er helemaal niet veel tijd in te steken. Twee keer per week opstelling maken, blessures checken en dat is het eigenlijk wel (mits je je team op orde hebt). Zo makkelijk kom je niet van ons af!!
[..]
Jouw "pa" eist ook onacceptabele dingen van je in het huishouden?.
Als dat geen award waard (hihi, die twee worden zijn een anagram van elkander!!1~eins!) is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dit dus, maar heb het nu geregeld via forum@fok.nl
Dankjewel RPP (toch?)
Wel ja joh, komt wel goed. Heb je op je stage toegang tot Hattrick? Mocht je wat extra dingen moeten regelen kun je in je pauze dan nog wat doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, daar zat ik ook aan te denken. Hoop dit seizoen in deze divisie te blijven. Dat is al wat ik wil
Dan is de kans veel groter dat je na komende woensdag wel goede stijgers hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Mijn passingtraining is een doorgaand succes gebleken: Een trainee gestegen naar slecht passen
quote:04-09-2009 Jeugd update, stap twee
Je zult voortaan relevantere en nuttigere informatie ontvangen van de coach van je jeugdopleiding, zodat je de juiste beslissingen kunt nemen over je training:
- Voor je eerste trainingstype informeert je coach je over het huidige niveau van 1 speler die minimaal 45 minuten heeft gespeeld op een trainingspositie (= ontvangt meer dan het hele kleine (klaverjas) effect).
- Voor je tweede trainingstype informeert je coach je over het potentieel van 1 speler die minimaal 45 minuten heeft gespeeld op een trainingspositie.
- Je coach gooit z'n oogkleppen af en meldt je ook iets over andere vaardigheden: hij rapporteert altijd over een van de drie spelers met het meeste potentieel in een thans niet getrainde vaardigheid.
- Je coach zal je vaker verslag uitbrengen over spelers die nog een of meer seizoenen nodig hebben om hun volledige potentieel te benutten. Hij geeft echter geen meldingen over spelers die daar nog slechts enkele weken vanaf zijn.
quote:04-09-2009 Motieven voor de tweede stap
Deze tweede stap in de update van de jeugd is er eentje die al gepland stond sinds de eerste, en grotere, update in mei. Ons belangrijkste motief voor deze tweede stap is om jou - de manager van het team - meer controle te geven over je jeugdopleiding, zonder heel veel meer informatie weg te geven. We willen nog wel enige geheimzinnigheid behouden.
Deze verandering houdt in dat je kunt bepalen welke informatie je wilt krijgen over je spelers, door te switchen tussen primaire (onthult huidige skill) en secundaire training (onthult het potentieel). We bedachten ook dat het vreemd zou zijn als je coach niet ook de vaardigheden van andere spelers zou zien, maar het echte motief voor die specifieke verandering is om je trainingskeuze interessanter te maken (en misschien ook wel moeilijker?). Stel je eens voor dat je je helemaal gestort hebt op verdedigingstraining en dan het bericht krijgt dat een speler kan uitgroeien tot goed positiespel...
Hehe, dat zijn leuke veranderingen! Goed bezig bij hattrick.quote:
De andere twee waren allebei al 17 met maximaal matig enzo.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Martijn Vogel and is 16y85d old.
I would say as an allrounder, he's weak. Right now I would say his Scoring capabilities are around the weak level. Coach this player right and he will reach his potential of weak Playmaking before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
Inderdaad....ik heb vannacht een TR gedaan, maar daar is nog nix mee gebeurdquote:
Yes sirquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Schorsingen zijn toch al opgeheven voor de eerste bekerwedstrijd of niet?
Twee trainees, dat is lekker!! Zeker omdat het b-trainees zijn, nu kan ik volgende week met m'n a-team in de beker die andere ook nog wat passen training geven!quote:Joakim Schultz Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van matig naar redelijk.
Nihat Cevazet Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
Ik zal wel wat proberenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel ja joh, komt wel goed. Heb je op je stage toegang tot Hattrick? Mocht je wat extra dingen moeten regelen kun je in je pauze dan nog wat doen.
Nog hulp nodig bij dat laatste?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:41 schreef Flappekz het volgende:
Doelstellingen:Degraderen Geld verdienen Stiekem toch de tweede ronde van de beker halen Nieuwe teamnaam verzinnen
Altijd welkomquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog hulp nodig bij dat laatste?
VV Gemengd douchenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:De Dartele Degradanten De Hete Hangijzers De Kale Kaatsers De Nieuwe Nozems De Razende Rovers Papercut FC YMSCIH (Your Mother Sucks Cock In Hell (hoewel ik niet denk dat die door de namencommissie wordt goedgekeurd..)) lijkt ook een beetje op een oude naam van je. CYWIST (Check Your Watch: It's Slaughter Time!) IZMOAIJW (Ik zou maar oppassen als ik jou was) Pilaarbijters (naar het bijbehorende Belgisch pils, makkelijk qua tenue maken!) IEVGNS (IT En Voetbal Gaan Niet Samen) VV Gemengd Douchen 1. FC Blitzkrieg
Om mee te beginnen.
FC Shampoo in alle gaten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
VV Gemengd douchen![]()
Eens kijken of ik nog verder die kant op kan denken
EDIT: Lekker Samen Soppen (Na De Wedstrijd) ofzoiets
Heb ik iets gemist, moet ik hem/dit kennen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn foutografie (afgeleid van biografie) van John van den Oever. http://twitter.com/john_vd_oever
nee, ik ben gewoon even schaamteloos aan het spammenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, moet ik hem/dit kennen?
hij vroeg om nieuwe teamnamen, niet om nieuwe Suske en Wiske titelsquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:De Dartele Degradanten De Hete Hangijzers De Kale Kaatsers De Nieuwe Nozems De Razende Rovers
quote:
Dat is dan toch meer FC Het Vallende Zeepjequote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
hij vroeg om nieuwe teamnamen, niet om nieuwe Suske en Wiske titels
Een lekkere kwak in je oor?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik prefereer een andere substantie dan shampoo in alle gaten
FC Anaal Penetreren Kun Je Lerenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Dat is dan toch meer FC Het Vallende Zeepje
quote:
Klinkt als een LOI-cursus. Soort van Creatief met kurk, zeg maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
FC Anaal Penetreren Kun Je Leren
Over Suske en Wiske gesprokenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef Xummon het volgende:
FC De Spuitende Spetters
Een kurk in je kont stoppenquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt als een LOI-cursus. Soort van Creatief met kurk, zeg maar
Suske & Wiske hebben niet het alleenrecht op alliteraties.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
hij vroeg om nieuwe teamnamen, niet om nieuwe Suske en Wiske titels
Cash-ewnootjes?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Aangezien je gaat sparen en afzakken zou FC Poenerige Pinda's ook wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |