Ik zie overigens nergens staan dat er geen haakjes in de TT mogen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En nu ga ik weer proberen te slapen
hij staat er anders gewoon tussen hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik weiger![]()
Maar nu komt dit topic weer niet in de statistiekensite van Nico, vanwege de [ ] in de TT. Als je eens een keer een topic leest ipv alleen nutteloze kindercrechetaal uit te kramen
vorige topic ergens is er een opmerking over gemaaktquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie overigens nergens staan dat er geen haakjes in de TT mogen.
Ja ik kan dus echt niet alle topics bijhouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:49 schreef Xummon het volgende:
[..]
vorige topic ergens is er een opmerking over gemaakt
pffff pussyquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja ik kan dus echt niet alle topics bijhouden.
quote:
Kan je meteen uitleggen waarom je binnenkort niet meer kan hattricken.quote:
TV geeft 1.9 mln gemiddeld, maar dat zal ik er gezien z'n leeftijd wel niet voor krijgen. Nog een niveautje passen erbij dan maar.quote:31. Francesco Vian (E1) (236487699)
18 years and 106 days, Next birthday: 10-09-2009
In weak form, passable stamina.
A controversial person who is balanced and upright.
Has wretched experience and solid leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 24-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 3 770
Wage: 780 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: solid
Winger: formidable
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: weak
Mooi! Nou kan je echt beginnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:19 schreef MrMoon het volgende:mn laatste verdediger die moest stijgen is gestegen..
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kan je meteen uitleggen waarom je binnenkort niet meer kan hattricken..
Hmmz, dan moet ik vanaf maandag ook maar gaan stoppen denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ik
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz, dan moet ik vanaf maandag ook maar gaan stoppen denk ik.
jij werkt toch 40 uur in de week en gaat toch ook studeren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep. En een eigen huishouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij werkt toch 40 uur in de week en gaat toch ook studeren?
Ach, gewoon wat meer lange termijn training gaan doen, dan hoef je er helemaal niet veel tijd in te steken. Twee keer per week opstelling maken, blessures checken en dat is het eigenlijk wel (mits je je team op orde hebt). Zo makkelijk kom je niet van ons af!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ik
Jouw "pa" eist ook onacceptabele dingen van je in het huishouden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |