quote:
dat herinnert me aan een verhaal dat ik ooit vertelde aan een groep vrienden die knetterstoned waren en ik compleet nuchterquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Een lekkere kwak in je oor?
je spreekt uit ervaring of???????quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef rompompom het volgende:
Als Hagenees zal 't je niet aanspreken, maar dan zou ik er (vanwege hun driftige handelsgeest) de Cash-jewnootjes van maken. Nog een nadeel daarvan: friendlies in Noord-Afrika en het Midden-Oosten kun je wel vergeten..
noem je team gewoon .......quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef Flappekz het volgende:
Of zal ik mn team gewoon TVP noemen?
Nee maar het lijkt zelfs mij niet fijnquote:
Heb ik weer geld voor een nieuwe spits!quote:03-09-2009 (16/39) Je hebt een speler verkocht en 2 139 930 ¤ ontvangen.
03-09-2009 (16/39) Je hebt een speler verkocht en 325 500 ¤ ontvangen.
Gelijk ff de doelstellingen erbij gooien:quote:Kapitaal: 6 936 252 ¤ (3 214 645 ¤)
quote:Persbericht
31-08-2009 (16/39) Musil over dit seizoen
Coach Musil presenteerde vanochtend de doelstelling van de club, en die luidt:
"Doelstellingen van seizoen 29
Punt 1: handhaving van de club in deze divisie, maar promoveren zo nodig;
Punt 2: het behouden van een gezond geldbalans;
Punt 3: het op poten zetten van een goed draaiend elftal
Punt 4: zorgen voor trainee's uit eigen jeugdopleiding."
Over de doelstellingen wist de coach het volgende te melden:
"We zijn inmiddels bezig met het aantrekken van verschillende spelers om een beetje niveau in onze selectie te krijgen. Onlangs is Jansen verkocht voor een keurig bedrag, en we hebben alweer iemand uit onze jeugdopleiding gehaald die wat belooft voor de toekomst."
Op de vraag hoe de coach dit seizoen ziet, zegt hij er het volgende op:
"We zullen eerst acclimatiseren in deze divisie, kijken hoe onze team draait en hoe de andere teams in elkaar zitten. Dit zal een paar weken duren, waarna we volgende stappen zullen nemen.
Iedereen een goed seizoen gewenst!"
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef rompompom het volgende:
Als Hagenees zal 't je niet aanspreken, maar dan zou ik er (vanwege hun driftige handelsgeest) de Cash-jewnootjes van maken. Nog een nadeel daarvan: friendlies in Noord-Afrika en het Midden-Oosten kun je wel vergeten..
Jij kopieert ze niet meteen naar de site?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:34 schreef Gijs_ het volgende:
Is er trouwens ook iemand die de hier genoemde doelstellingen van iedereen bijhoudt? Of komen we volgende week weer tot de conclusie dat het handiger zou zijn als alles bij elkaar staat en stellen we de vraag of iedereen zijn doelstellingen nog eens wil posten?
Nee, daarvoor heb ik al teveel gemist!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij kopieert ze niet meteen naar de site?.
volgens mij zijn we pas in dit topic echt met de nieuwe doelstellingen begonnen, op 1 of 2 man na die in het vorige topic staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik al teveel gemist!
Ah, een vrijwilliger die alles even bij elkaar plempt!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef Xummon het volgende:
[..]
volgens mij zijn we pas in dit topic echt met de nieuwe doelstellingen begonnen, op 1 of 2 man na die in het vorige topic staan
Ik werk ook 36 uur in de week, ga 1 dag naar school en woon samenquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik nu 36 uur in de week op stage zit, daarnaast nog naar school moet 1 dag in de week & mijn pa onacceptabele dingen van me eist in het huishouden. Geen tijd meer over dus de komende 5 maand vrees ik
Ben blij dat jij het doet, ik doe het niet voor jequote:Op vrijdag 4 september 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik stond net even naar mijn geslachtsdeel te kijken.. Dat moet ook gebeuren soms.
Het enige dat ik mijn pa wil leren is om zijn bek dicht te houden en op te rotten naar de andere kant van de waal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik werk ook 36 uur in de week, ga 1 dag naar school en woon samen. Maar wij Hattricken samen...hmm..je pa ook maar aan het Hattricken krijgen?
Mijn doelstellingen:
*Handhaven in deze divisie, als het kan promoveren (heb alsnog 2 bots)
*Jeugdteam..eh..tsja..gewoon leren hoe dat allemaal moet etcDus goeie trainees/geld eruit krijgen
*Meer verdiepen in Hattrick (wanneer speler verkopen etc)
Tsja.
ik dacht dat je die door die buik van je al jaren niet meer had gezienquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik stond net even naar mijn geslachtsdeel te kijken.. Dat moet ook gebeuren soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |