Dan nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie blijkt al jaren een kloon te zijn van Outpost67..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie blijkt al jaren een kloon te zijn van Outpost67..
Keer op keer weer een topic openen in G&C ipv in onlinequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Outpost67 het volgende:
mijn held![]()
Post altijd in het goede subforum
zelfs de allerbeste maakt foutenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Keer op keer weer een topic openen in G&C ipv in onlineLeren is moeilijk
Ik heb werkelijk geen idee DF. Hij heeft zoveel bijstats dat ik er niets zinnigs over kan zeggen. Sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand van de Def-trainers die een inschatting kan maken hoe hoog Tebbens in zijn Goed Verdedigen zit? Salaris ¤630 per week. Relevante bijstats, redelijk PM, redelijk Passen, goed Spelhervatting. TSI was 2200..
Ja, ik overweeg om misschien wat Def-training tussendoor te gooien, mits Tebbens hoog genoeg zit..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
zelfs de allerbeste maakt fouten
Je hebt dan ook een berg lol en fun gemist tijdens je afwezigheid. Zelfs 2 meetsquote:
zou wel terecht zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kijk nou uit straks ga ik na mn schoenen lopen en ook lopen pochen hiero
Ik durf het niet met exacte zekerheid te zeggen, maar het loon is wel erg hoog voor een goed def, zelfs met bijstatsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand van de Def-trainers die een inschatting kan maken hoe hoog Tebbens in zijn Goed Verdedigen zit? Salaris ¤630 per week. Relevante bijstats, redelijk PM, redelijk Passen, goed Spelhervatting. TSI was 2200..
Ja, ik overweeg om misschien wat Def-training tussendoor te gooien, mits Tebbens hoog genoeg zit..
ja vastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij veranderd die regels onder je post te vaak om een goede kloon te hebben
de enige die te enigsinds te vergelijken is qua leeftijd bij mij is deze en die heeft dik minder salaris dus misschien heb je idd gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf het niet met exacte zekerheid te zeggen, maar het loon is wel erg hoog voor een goed def, zelfs met bijstats
Deze is al 18 maar heeft iets meer aan bijstats en ook dik minder loon. :quote:17. Otto Grafhorst (CV) (247316840)
17 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 03-09-2009
Nederland
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 25-05-2009 (2/39), 12w 1d)
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:14. Joakim Veltman (CV) (245840294)
18 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 07-12-2009
Nederland
waardeloos in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 14-05-2009 (16/38), 13w 5d)
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
ik lul zoal jij.. altijd heel scherp en alert, vol hulp en heel intelligentquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
ik lul zoal jij.. altijd heel scherp en alert, vol hulp en heel intelligent
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
ik lul zoal jij.. altijd heel scherp en alert, vol hulp en heel intelligent
die is niet meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik mis nog steeds je slobbelen site link![]()
met je PI doe je net alsof hij gelijk hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doe nou niet alsof het niet waar is
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee DF. Hij heeft zoveel bijstats dat ik er niets zinnigs over kan zeggen. Sorry
Als in, 2-3 trainingen van uitstekend? Zo ja, dan is het misschien nog wel de moeite waard om even wat te proberen in het tussenseizoen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf het niet met exacte zekerheid te zeggen, maar het loon is wel erg hoog voor een goed def, zelfs met bijstats
Ik heb wel dat vermoeden. De kans is best aanwezig dat hij ook hoog in de bijstats zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Als in, 2-3 trainingen van uitstekend? Zo ja, dan is het misschien nog wel de moeite waard om even wat te proberen in het tussenseizoen bijvoorbeeld
zie mn spelers die ik hier boven heb gepost. Ok ze zijn qua stats niet te vergelijken maar misschien geeft t je een duidelijker beeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Als in, 2-3 trainingen van uitstekend? Zo ja, dan is het misschien nog wel de moeite waard om even wat te proberen in het tussenseizoen bijvoorbeeld
Dat zat 'ie ook ws.. Na 2 trainingen naar goed PM. Met 2 trainingen Passen nog niet gestegen, maar dat zal waarschijnlijk niet heel lang duren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel dat vermoeden. De kans is best aanwezig dat hij ook hoog in de bijstats zit
zal wel met je dinnetje te maken hebben. T is nou eenmaal niet een site die je graag aan je dinnetje laat zien lijkt mij. En ja dan moet je idd keuzes maken. Ik had t wel geweten. Opzouten met dat dinnetjequote:
Slaap lekker, ik mag lekker een half uur langer uitslapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Nu douchen en dan lekker mn bedje in. 5 uur gaat t wekkertje weer.![]()
Jij ook truste dan voor strakkies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik mag lekker een half uur langer uitslapen
neuh.. daar deed ik het niet voor. Zoiets moet je tijd in steken of niet.. En daar heb ik weinig zin in. Half werk is niets.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zal wel met je dinnetje te maken hebben. T is nou eenmaal niet een site die je graag aan je dinnetje laat zien lijkt mij. En ja dan moet je idd keuzes maken. Ik had t wel geweten. Opzouten met dat dinnetje
dan mag ik er nog 2,5 uur in blijven liggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik mag lekker een half uur langer uitslapen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. daar deed ik het niet voor. Zoiets moet je tijd in steken of niet.. En daar heb ik weinig zin in. Half werk is niets.
[..]
dan mag ik er nog 2,5 uur in blijven liggen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
met je PI doe je net alsof hij gelijk hebt heeft
Wordt in de gaten gehouden door de U20 scout van Les Bleusquote:Laameri Ben Ahmed [playerid=254904756]
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Geboren in: France
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 17-08-2009 (14/39), 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 440
Loon: 636 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Zou ik dan weer niet over klagen als ik jou wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef elby1988 het volgende:
niet in een competitie thuis horen en toch 4e eindigen.;-) er is hier ook niets veranderd na 2 weken zon..
nicequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wordt in de gaten gehouden door de U20 scout van Les Bleus
Hij vertelde me er wel bij dat zijn leeftijd niet ideaal is, dat is dan wel weer een minpunt. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat ie het gaat redden, vanwege zn gebrek aan specialiteit...Maar we zien welquote:
dat maakt niet zo heel veel uit.. het blijft een leuk spelertjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij vertelde me er wel bij dat zijn leeftijd niet ideaal is, dat is dan wel weer een minpunt. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat ie het gaat redden, vanwege zn gebrek aan specialiteit...Maar we zien wel
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat maakt niet zo heel veel uit.. het blijft een leuk spelertje
Ach, altijd leuk zoietsquote:Hi !
Thanks a lot for the information
Chances are slim IMO. He doesn't have the ideal birthday, and no specialty.
But I prefer having a lot of candidates well trained, it's better to have a deep pool of candidates just in case
He's a pretty good prospect, so keep the good training !
idd.. erg leuk..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso
Antwoord van de scout, zoals verwacht:
[..]
Ach, altijd leuk zoiets
Weltrusten
Succes. Dat je moge verliezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:48 schreef Flappekz het volgende:
Zijn we weer
Over anderhalf uur begint mn friendly in Belarus (Wit Rusland)
Dat mn trainees maar heel blijven, de rest maakt op de woensdag niet uit. Maar de kans dat ik win is niet zo heel groot, met zo'n 50 hatstatsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes. Dat je moge verliezen.
Ik zou 10 fysio's aannemen als je dat wilt betalen. Om wat minder risico qua blessures te lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat mn trainees maar heel blijven, de rest maakt op de woensdag niet uit. Maar de kans dat ik win is niet zo heel groot, met zo'n 50 hatstats
Ja, dat zou inderdaad kunnen, zal er eens over nadenken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou 10 fysio's aannemen als je dat wilt betalen. Om wat minder risico qua blessures te lopen.
Voor de naam zou ik 't niet laten in ieder geval.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Thieu Wortelboer and is 16 years old.
Right now I would say his Defending capabilities are around the poor level. Given the chance to improve his Playmaking skills, this guy might well reach solid in that department.
Do we sign him, boss?
Ik zou hem gewoon aannemen...de kans dat de rest helemaal ruk is, is natuurlijk best grootquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:42 schreef rompompom het volgende:
Insane kloon Posse?
[ afbeelding ]
OT:
Wat moet ik hier nu weer mee? Het is de eerste die ik bel. Als-ie 1 dag is, is het fantastisch, als-ie 111 dagen is niet. Zucht!
[..]
Voor de naam zou ik 't niet laten in ieder geval..
Maar ik train geen PM.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon aannemen...de kans dat de rest helemaal ruk is, is natuurlijk best groot
Inderdaad, dan heb je er sowieso nix aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet aannemen en hopen op wat beters voor wat je wel traint?
Maar straks is-ie 16y1d!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet aannemen en hopen op wat beters voor wat je wel traint?
en misschien nu matig pm.En je gaat m niet trainen. tel uit je winstquote:
Ik krijg al een beetje spijt.quote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is Milo van der Oever and he is 16 years old.
This player has weak Winger at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of weak Playmaking before you know it!
Do we sign him, boss?
quote:Renaat van Lente looks promising. He is 16 years old and seems to have something extra.
Right now I would say his Winger capabilities are around the poor level. Coach this player right and he will reach his potential of poor Defending before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:06 schreef rompompom het volgende:
http://www.random.org/coins/
Kop = Ik neem 'm en afhankelijk van z'n leeftijd gooi ik de training om
Munt = Bye-bye, zwaai-zwaai
Resultaat:
[ afbeelding ]
Volgende patient!
[..]
Ik krijg al een beetje spijt..
[..]!
Zou het helpen als ik de back button gebruik in m'n browser?.
Inderdaad, RPP! Doet het ff opnieuw!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
coinflip moet je met een gulden doen! Rijksdaalders doen het altijd fout.
mail ff een HT met de uitleg dat je flipte met een rijksdaalden ipv een gulden en dan komt het vast goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, RPP! Doet het ff opnieuw!
Yeah....no doubtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mail ff een HT met de uitleg dat je flipte met een rijksdaalden ipv een gulden en dan komt het vast goed
Die had al gezegd dat het hem ook ging lukken geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
Dan moet alleen FVP nog helderheid verschaffen denk ik?
Dat is ff de opbouwfase van de afbouwfase....ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat gaan jullie hard met die topics... ook leuk dat de mensen die zogenaamd er minder tijd in steken actiever zijn dan ooit
Fokken onder werktijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ff de opbouwfase van de afbouwfase....ofzo
En het is niet zo druk op mn werk
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fokken onder werktijd in je vrije tijd![]()
quote:Nicholas Hulsmans (182957075)
23 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 30-11-2009
matig in vorm, conditie formidabel
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
vraagprijs 2 mil
quote:Bobbie Treur (143974028) +2
27 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 21-08-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
vraagprijs 4 mil
Die keeper zou interessant voor me kunnen zijn, maar heb het geld nog nietquote:
Ach gemiddeld is 3,8 mil en heb het geld nodig om zoiets te kopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die keeper zou interessant voor me kunnen zijn, maar heb het geld nog nietbovendien vind ik hem ietwat aan de dure kant!
quote:99. Paul Kingswell (202688177)
21 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 25-11-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Prophetic Knights (sinds 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 75 430
Loon: 45 372 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Oh, ik snap ook waarom je hoog inzet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach gemiddeld is 3,8 mil en heb het geld nodig om zoiets te kopen.
[..]
Hee, het is er één uit 1988, niks mis met die knaak!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
coinflip moet je met een gulden doen! Rijksdaalders doen het altijd fout.
Opstellen, anders heb je kans dat je helemaal geen PD hoeft te spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef foetre het volgende:
Ik zit echt te twijfelen over mijn opstelling van zondag.
Ik heb namelijk 2 punten voorsprong en 2 doelpunten meer als de nummer 2.
Dus eigenlijk moet ik gewoon winnen maar ik heb 3 spelers die bij geel geschorst zijn.Moet ik me sterkste opstelling neerzetten of ze op de bank neerzette?
Want ik heb ze wel nodig bij een P/D duel.
Zonder de spelers kan ik net zo goed die PD niet spelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Opstellen, anders heb je kans dat je helemaal geen PD hoeft te spelen.
Dan heb je wel een training extra, en wie weet kom je iemand tegen die wil degraderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Zonder de spelers kan ik net zo goed die PD niet spelen![]()
En het is wel tegen de nummer 8.Maar zonder hun met pic word het zondag 50/50
[taalhoer]quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef foetre het volgende:
Dus eigenlijk moet ik gewoon winnen maar ik heb 3 spelers die bij geel geschorst zijn.Moet ik me sterkste opstelling neerzetten of ze op de bank neerzette?
M'n eerste trainee/skilltrade, gaat waarschijnlijk over 2-3 weken poppen.quote:Bård Lorentsen (255291445)
17 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Norge
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Young Folks
(sinds 18-08-2009 (14/39), 1d)
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Dat is wel zo maar er zijn 2 spelers die ik echt ni kan missen.Das 1 van me buitenaardse spitsen en een bovennatuurlijk mid.En me reserves zijn max matigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef Gijs_ het volgende:
[/taalhoer]
Tsja, ik weet niet wat je erachter hebt! En hoe groot is het risico dat ze alle drie of zelfs twee van de drie weer geel pakken...
Tsja, en als je ze dan woensdag opstelt lopen ze het risico eruit geschopt te worden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar er zijn 2 spelers die ik echt ni kan missen.Das 1 van me buitenaardse spitsen en een bovennatuurlijk mid.En me reserves zijn max matig
Ach dan is het tijdens de PD .Dan sta ik al 2-0 voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, en als je ze dan woensdag opstelt lopen ze het risico eruit geschopt te worden...
Het is inderdaad een lastige situatie, maar ik ben het wel met Koekie eens. Het is eerst zaak om je P/D maar te halen. Met je tegenstander kun je altijd geluk hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach dan is het tijdens de PD .Dan sta ik al 2-0 voor
Of in de basis laten beginnen en wisselen zodra je 2 goals voor staatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
Of eventueel zelfs pas spelers in gaan brengen als je achter staat in de rust of zo?
Het is idd lastig mede omdat ik afgelopen zondag een andere mid met rood eraf zag gaan.Anders had deze mid zowieso reserve gestaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een lastige situatie, maar ik ben het wel met Koekie eens. Het is eerst zaak om je P/D maar te halen. Met je tegenstander kun je altijd geluk hebben.
Misschien een idee om de mid dan in ieder geval wel op te stellen, en de spits misschien niet?
Met twee punten verschil is het doelsaldo in ieder geval niet van belang. Ik zou ze gewoon opstellen, tenzij hun karakter dusdanig slecht is dat je bijna zeker weet dat ze een kaart gaan halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef foetre het volgende:
Dit zijn zequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met twee punten verschil is het doelsaldo in ieder geval niet van belang. Ik zou ze gewoon opstellen, tenzij hun karakter dusdanig slecht is dat je bijna zeker weet dat ze een kaart gaan halen.
quote:Frederic van Hoek (179024606)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Berent Zabeltitz (151594758)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Túlio Goes (135228209)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Sabbeltiet zou nog wel kunnen, de andere 2 zou ik niet doen. Maar dan kijk ik puur naar de persoonlijkhedenquote:
Ok ,Thnx allen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sabbeltiet zou nog wel kunnen, de andere 2 zou ik niet doen. Maar dan kijk ik puur naar de persoonlijkheden
Jij ook succesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
Idd, succes!!Nog meer mensen die nog ergens om strijden en een spannende ontknoping hebben, of allemaal om des keizers baard? Bij mij wordt het kampioenschap zondag beslist!
Ik hoef pas vanacht om 00.00 aan te treden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij ook succes![]()
Ben schadevrij gebleven in Wit Rusland
Goed plan...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
Nog 3 pogingen wagen voor een mogelijke skilltrade...
mja.. ik heb wel het een en ander op het oog en ook al geboden, maar goed ik heb ook geen haast.. het nadeel is alleen dat er weinig spelers zijn van wat ik zoek..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je jacht op trainees?
ach ik pas om 02:00quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef pas vanacht om 00.00 aan te treden...
In welke 3e wereld lang hang jij uit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik heb wel het een en ander op het oog en ook al geboden, maar goed ik heb ook geen haast.. het nadeel is alleen dat er weinig spelers zijn van wat ik zoek..
[..]
ach ik pas om 02:00
Groningenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In welke 3e wereld lang hang jij uit?
Ik heb ook nix meer te doen, maar moet nog een uurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
pf.. verveling..
Net even op het terras gezeten en nu zit ik te wachten tot een scriptje is uitgewerkt. Zou een half uur moeten duren. Dus dan heb ik opeens nóg minder te doen
ja.. nog maar een uur. Ik nog 3quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook nix meer te doen, maar moet nog een uur
Dat is helemaal vervelend, zeker met dit weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. nog maar een uur. Ik nog 3
ach ja..vroeg mijn bed uitkomen lukt me gewoon niet. Het maakt echt niet uit hoe laat ik ga slapen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is helemaal vervelend, zeker met dit weer
Ik moet me er ook echt uit slepen 's morgens ja....maar het is wel erg lekker om iedere dag rond 4 uur thuis te zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja..vroeg mijn bed uitkomen lukt me gewoon niet. Het maakt echt niet uit hoe laat ik ga slapen..
true.. maar ik heb echt al zoveel moeite met 8 uur. Ik ga het gewoon niet meer proberenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet me er ook echt uit slepen 's morgens ja....maar het is wel erg lekker om iedere dag rond 4 uur thuis te zijn
quote:My Hattrick » Mailbox
19-08-2009 Winner
15:15 From: -AK47
Congratulations, you won the Mongol game.
I will send you the details to book the game , later tonight.
Nicequote:
ik mag naar Mexico..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In welke 3e wereld lang land hang jij uit?
Kan ik ook gewoon op mijn werk hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:48 schreef MrMoon het volgende:
Let op mensen!
De Fok!Cup finales beginnen zo.. Voeg ze toe aan je HT-live
behalve als je nog aan het werk bent zoals ik![]()
nou vooruitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon op mijn werk hoor
maar geef dan meteen de wedstrijd-id's erbij
misschien houd ik em om te trainenquote:Frenk de Wijk (255565718)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 09-12-2009
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 19-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 570 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: goed
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: waardeloos
Ook deze jeugdpull lijkt me erg hoog in zn stats zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef MrMoon het volgende:
Nieuwe YP![]()
[..]
misschien houd ik em om te trainen
Coolquote:
ik zal thuis even kijken wat die FF plugin zegtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook deze jeugdpull lijkt me erg hoog in zn stats zitten
het kan slechter..quote:Hoor eens, Gunnar Wisselink is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Zn leeftijd is iig gunstig, en wie weet wat ie nog meer kanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:21 schreef MrMoon het volgende:
En ik kon een nieuwe jeugdspeler laten scouten..
[..]
het kan slechter..
ja hopelijk wat vleugelspel of zoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zn leeftijd is iig gunstig, en wie weet wat ie nog meer kan
lekker.. meteen al trainingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb er 8, dat moet voldoende zijn voor wing-trainingZe krijgen zelfs alle 8 training deze week
Vond t al vreemd, in t cup-topicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker.. meteen al training
maar even in het goede topic gezet
ja ik snap eigenlijk ook niet waarom ik het daar vroeg.. vast een vlaag van verstandsverbijstering..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vond t al vreemd, in t cup-topic
ik heb nog even gekeken.. volgens PsicoTSI zit hij op ongeveer 7,7..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook deze jeugdpull lijkt me erg hoog in zn stats zitten
PsicoTSI heeft altijd moeite met inschatten als er meer dan 1 "hoge" stat is, dus daar zou ik me in dit geval niet blind op starenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb nog even gekeken.. volgens PsicoTSI zit hij op ongeveer 7,7..
nee dat had ik idd al begrepen in het vorige topic.. maar goed ik zie wel wat het wordt..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
PsicoTSI heeft altijd moeite met inschatten als er meer dan 1 "hoge" stat is, dus daar zou ik me in dit geval niet blind op staren
quote:Richard Blackman (255431210)
USA 17 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 25-11-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: The Huns (sinds 17-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 4 160
Loon: 790 ¤/week
12 640 ¤ / seizoen
Specialiteit: Koppen
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 5/20 matig
Vleugelspel: 8/20 uitstekend
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Wow.. Jammer van z'n leeftijd (komt ongunstig uit voor U-20), maar wat een topper!! Zou ook niet misstaan als (O)WB (mocht je uit terug willen switchen naar Verdedigen)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef MrMoon het volgende:
Krijg ik net een HT bericht vanuit de USA of ik een bepaalde speler niet wil kopen zodat hij em kan kopen om er een u-20 speler van te makenDat kan ie bij deze dus op zn buik schrijven..
![]()
[..]
mja ik vind het alleen lastig in te schatten wat ik voor em moet betalen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wow.. Jammer van z'n leeftijd (komt ongunstig uit voor U-20), maar wat een topper!! Zou ook niet misstaan als (O)WB (mocht je uit terug willen switchen naar Verdedigen)
ik verwacht em eerlijk gezegd niet voor dit bod te hebben, maar ik weet niet of ik meer moet gaan bieden.. het moet wel de moeite waard zijn qua investering.. daar twijfel ik nog hevig over en daar komt bij dat ik echt niet om 4:14 uit mn nest ga om te bieden..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik denk dat je met je huidige bod een heel eind bent, tenminste, hij heeft super skills, maar of 'ie daadwerkelijk de U-20 gaat halen?? Ik zie in hem meer een speler voor de langere termijn (NT), dus over een seizoen of 10-12..
ik vermoed een concurrerende manager, ik kan hem op geen enkele manier linken aan het NT/U-20quote:Van wie kreeg je dat mailtje trouwens, een concurrerende manager of iemand die bij hun NT/U-20 betrokken is?
quote:Beste manager,
Een van onze search-scouts heeft jouw speler gespot en aan mij doorgegeven.
Hij lijkt redelijk interessant, dus ik wil hem opnemen in de scoutlijst voor U-17 vleugelspelers.
Zou je me op de hoogte kunnen houden van zijn vorderingen?
Daarnaast nog even de volgende vragen:
*welke trainingen heb je ingesteld;
*zou ik de scouting- en trainingsrapporten mogen zien;
*maak je toevallig gebruik van HT YouthClub? Dat is een gratis, online hulpprogrammaatje voor de HT Jeugdacademie. Meer info hierover vind je hier: (http://www.hattrick-youthclub.org/)
Alvast bedankt en succes met trainen!
Met vriendelijke groet,
Yami-Yugi
Hoofdscout U-17 vleugelspelers
PS. Er is geen nationaal U-17 elftal. Spelers die door de U-17 scouting worden gescout worden gezien als spelers die een kans maken op het U-20 elftal.
Qua investering ga je het er sowieso lastig uit halen.. Natuurlijk kun je 'm 1 of 2 levels optrainen en dan voor 5 of 6 miljoen verkopen.. Maar dat is niet het leuke van het hebben van een (potentiele) U-20/NT-speler imho.. Die 4 die je nu hebt staan zal uiteindelijk wel niet voldoende zijn, hoewel je het natuurlijk nooit zeker weet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik verwacht em eerlijk gezegd niet voor dit bod te hebben, maar ik weet niet of ik meer moet gaan bieden.. het moet wel de moeite waard zijn qua investering.. daar twijfel ik nog hevig over en daar komt bij dat ik echt niet om 4:14 uit mn nest ga om te bieden..
Hmm.. Nuja, zie bovenstaande.. Wat wil je de komende seizoenen doen? Ga je voor eigen kans/succes en probeer je hem de U-20 in te trainen (gezien z'n skills best mogelijk, ook al is de leeftijd in dagen niet heel gunstig) of wil je gewoon geld verdienen?quote:[..]
ik vermoed een concurrerende manager, ik kan hem op geen enkele manier linken aan het NT/U-20
dat is dus ook het dubio waar ik in zit.. ik denk dat ik mn bod nog 1 keer verhoog naar 4,5 miljoen en dan zie ik het wel.. 5 miljoen is me echt te gortig.. dat vind ik gewoon zonde..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Qua investering ga je het er sowieso lastig uit halen.. Natuurlijk kun je 'm 1 of 2 levels optrainen en dan voor 5 of 6 miljoen verkopen.. Maar dat is niet het leuke van het hebben van een (potentiele) U-20/NT-speler imho.. Die 4 die je nu hebt staan zal uiteindelijk wel niet voldoende zijn, hoewel je het natuurlijk nooit zeker weet.
Het is een beetje net wat je zelf wilt. Zie je in deze speler een toppertje waar je de komende 4-6 seizoenen je team wel op wilt richten alvorens je weer serieus bezig gaat, dan kun je er nog wel wat bovenop bieden. Wil je meer risico spreiden, dan zou ik het hier bij laten.. Er komt heus wel weer zo'n soort speler langs. Daarbij, qua rendement zul je het niet van dit soort toptalenten moeten hebben normaal gesproken.
[..]
Hmm.. Nuja, zie bovenstaande.. Wat wil je de komende seizoenen doen? Ga je voor eigen kans/succes en probeer je hem de U-20 in te trainen (gezien z'n skills best mogelijk, ook al is de leeftijd in dagen niet heel gunstig) of wil je gewoon geld verdienen?
Zeker sinds ie zomaar ineens goed is in vleugel terwijl ik me gister nog af vroeg of ie dat wel halen zou voor zn 17e.quote:
zo 4,5 miljoen geboden en nu lekker pitten en dan zie ik het morgen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is dus ook het dubio waar ik in zit.. ik denk dat ik mn bod nog 1 keer verhoog naar 4,5 miljoen en dan zie ik het wel.. 5 miljoen is me echt te gortig.. dat vind ik gewoon zonde..
Welteruste ik gaat ook zo. T wekkertje gaat weer om 5u.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zo 4,5 miljoen geboden en nu lekker pitten en dan zie ik het morgen..
quote:25. Jacob-Jan van der Smissen (VLV) (255570915)
Nederland 17 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 27-09-2009
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 20-08-2009 (14/39), )
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 6/20 redelijk
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
die kan al gauw beter zijn dan het echte feyenoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:18 schreef Flappekz het volgende:
Volgende week een thuiswedstrijd, tegen iemand uit Hong Kong die z'n team "King of Feyenoord" heeft weten te noemen
Dan wint ie van me, want mijn team is met ongeveer 50 hatstats gelijkwaardig aan feyenoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die kan al gauw beter zijn dan het echte feyenoord
Als ik snel z'n team bekijk dan is het iemand die puur voor het trainen van U-20/NT-spelers gaat. Die had ook gerust 6 miljoen geboden, dus wat dat betreft geen schande.. Ach, 't was de moeite van het proberen waardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:59 schreef MrMoon het volgende:
Zoals verwacht is et em niet geworden.. die gast die mij had gemaild (ingame) heeft me overboden en de speler gekocht..Maar ik heb em wel flink wat geld afgetroggeld
Maar zo haal je nooit je trainees binnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:59 schreef MrMoon het volgende:
Zoals verwacht is et em niet geworden.. die gast die mij had gemaild (ingame) heeft me overboden en de speler gekocht..Maar ik heb em wel flink wat geld afgetroggeld
ach ik heb nog de tijd, maar ik heb uiteraard ook minder goede talentjes gebookmarktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar zo haal je nooit je trainees binnenMisschien je eisen iets omlaag bijstellen?
Kwam toevallig een Italiaan tegen waar je op had geboden idd. Dan mag ik er van mezelf niet meer op biedenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb nog de tijd, maar ik heb uiteraard ook minder goede talentjes gebookmarkt
Dat komt wel goed hoor, anders zou het wel een ontzettend koopje zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:04 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat iemand over mn vroege bod op Koekies keeper heen gaat bieden
Het is idd wel onder de transfervergelijking. Maar als ik hem moet verkopen is ie inmiddels 29, en moet ik er 2950000 voor krijgen om geen verlies te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor, anders zou het wel een ontzettend koopje zijn
Hij is wel erg lelijk btw, misschien schrikt dat mogelijke koper af...
Ja, dan heb je idd wel een probleem. Maar goed, nog een dag om te duimen dat je overboden wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is idd wel onder de transfervergelijking. Maar als ik hem moet verkopen is ie inmiddels 29, en moet ik er 2950000 voor krijgen om geen verlies te maken
Helemaal zuur zou het zijn als ik die gast binnenhaal, en Koekie niet de keeper van Grump kan krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd wel een probleem. Maar goed, nog een dag om te duimen dat je overboden wordtIk denk dat dat wel goed gaat komen!
Dat zal wel meevallen denk ik. Ik heb nu 5,4 miljoen te besteden, en vanavond loopt iemand af waar ik minimaal 300k voor hoop te krijgen. Dus dan heb ik 5,7 miljoen voor grumps keeper, maar dat wil ik er niet voor uitgeven...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helemaal zuur zou het zijn als ik die gast binnenhaal, en Koekie niet de keeper van Grump kan krijgen
4,5M moet genoeg zijn voor die keeper denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik. Ik heb nu 5,4 miljoen te besteden, en vanavond loopt iemand af waar ik minimaal 300k voor hoop te krijgen. Dus dan heb ik 5,7 miljoen voor grumps keeper, maar dat wil ik er niet voor uitgeven...
Ach, ik heb pas ooit 1 award gewonnen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Dat zou wel koej-nominatie waardig zijn iigAlleen al om het er nog eens in te wrijven!
Hij staat op een gunstig koopmoment te koop. Dus veel duurder zal die niet worden inderdaad. Maar een beetje marge hebben om te bieden kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4,5M moet genoeg zijn voor die keeper denk ik.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ligt er helemaal aan hoeveel je voor hem over hebt natuurlijk, zeker gezien zijn leeftijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij staat op een gunstig koopmoment te koop. Dus veel duurder zal die niet worden inderdaad. Maar een beetje marge hebben om te bieden kan nooit kwaad.
Ik zie het wel. Ik heb voor de zekerheid alvast wat andere keepers gehotlist.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ligt er helemaal aan hoeveel je voor hem over hebt natuurlijk, zeker gezien zijn leeftijd
Laat maar weten wat je binnenhengelt, ben benieuwdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Ik heb voor de zekerheid alvast wat andere keepers gehotlist.
Tuurlijk. Dat is ook wel zo netjes als je van iemand een openingsbod krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je binnenhengelt, ben benieuwd
Het is altijd leuk om nieuwe aankopen, jeugdpulls en spelers in de verkoop te zienquote:
heb de komende weken nog 2-3 leuke verdedigers in aantochtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Leuke vleugelverdediger, ik heb ze weleens slechter gepulled
Dat is lekker! Train je zelf ook verdedigen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
heb de komende weken nog 2-3 leuke verdedigers in aantocht
En spelhervattingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:05 schreef elby1988 het volgende:
Jobias Dambacher
16 jaar en 7 dagen [Snel]
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel: goed (max. goed)
Vleugelspel: slecht (max. slecht)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: zwak (max. onbekend)
Spelhervatting:
Ben er dus bijna al klaar mee en hij is pas 16.. Binnenkort maar is zijn def checken..
Is je F5-knop al bijna versleten?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is je F5-knop al bijna versleten?
Ah, dat verklaart een hoop!quote:
Joepiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En deze doet t nog beter dan de vorige
Hier ook!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Snelle topics FTW
ja, het is saai op mn werk
Ik word hier niet vermaakt, helaasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier ook!!
Al vermaakt van der Gijp op de radio me nu wel even!!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog 70 minuten en dan weekend
Dan moet ik nog 3,5 uur...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog 70 minuten en dan weekend
Daar maak jij je dagen mee vol ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.flyordie.com/chess/index.html
Dat gaat dan weer niet werken hier....helaasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.flyordie.com/chess/index.html
Dat wel en niet kunnen hattricken op je werkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik speel hier: http://gameknot.com/
Dat gaat hier ook een beetje op, komkommertijd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Afijn, een beetje meer werk zou ook niet verkeerd zijn.. Vorige week was het allemaal drukte en stress, deze week weer één en al rust..
Tja. HT is geblokkeerd... Dus dan moet je wat anders verzinnen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat wel en niet kunnen hattricken op je werk
http://www.hattrick.ws zeker ook?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. HT is geblokkeerd... Dus dan moet je wat anders verzinnen...
Waarom is HT eigenlijk geblokkeerd? Jij was toch niet de aanleiding daarvoor?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. HT is geblokkeerd... Dus dan moet je wat anders verzinnen...
Alle drie de links zijn geblokkeerd. Ik ben nog op zoek naar een 4e...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.hattrick.ws zeker ook?
Ik zou het niet weten. Maar ook sites als Hyves en zo zijn ook geblokkeerd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Waarom is HT eigenlijk geblokkeerd? Jij was toch niet de aanleiding daarvoor?
Ah oke...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ook sites als Hyves en zo zijn ook geblokkeerd...
Dat is dan wel weer terechtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ook sites als Hyves en zo zijn ook geblokkeerd...
Tsja, dat is maar net hoe werknemers er mee omgaan!quote:
Ik ga helemaal niet meer met hyves om...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar net hoe werknemers er mee omgaan!
Hyves werd door 75% gebruikt hier, en HT maar door 2%... Alleen is het probleem van HT dat deze redelijk vaak zelf refreshed als je hem hebt open staan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar net hoe werknemers er mee omgaan!
Ik ook vrij weinig, maar dat is weer wat anders...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet meer met hyves om...
Tsja, als je van werknemers verlangd dat ze op hun werkplek pauzeren, dan heb ik zoiets van waarom iets blokkeren!! Maar het is maar net wat voor volk je hebt en hoe ze er mee omgaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hyves werd door 75% gebruikt hier, en HT maar door 2%... Alleen is het probleem van HT dat deze redelijk vaak zelf refreshed als je hem hebt open staan...
Mja, maar dat hoeft nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als we snel posten, dan moet het volgende topic wel binnen een uur vol te krijgen zijn.
Nouja, ik moet nog vullen tot 15.30 uur. Zou dat dan 2 en een half topic betekenen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is wel goed om de tijd om te krijgen.
Wat is dan het verschil met nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef Gijs_ het volgende:
Binnen een uur... moet je wel heul erg veel onzin gaan posten!
Dat het dan nog een stuk sneller achter elkaar moetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met nu?
Maar het hoeft nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat het dan nog een stuk sneller achter elkaar moet
Nee, het hoeft ook niet, ik weet ook niet of ik er 'de stof' voor hebquote:
Ik heb er altijd wel stof voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet, ik weet ook niet of ik er 'de stof' voor heb
Dat klinkt als een ervaringsdeskundige!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon 3 browers open zetten en posten als een gek...
En het onzingehalte is nu ook al aardig hoog inderdaad.
Dat issie ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ervaringsdeskundige!
Hehe.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een ervaringsdeskundige!
Picture this!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
we hadden toch laatst zo'n plaatje van een winkelwagen als BBQ?
Het heeft zelfs navolging gekregen blijkbaar!
[ afbeelding ]
Als ik dat ga doen op mn balkonnetje krijg ik direct ruziequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
In de kerk geboren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:05 schreef Flappekz het volgende:
Hollandse meester ontdekt in Poeldijk
Daar kom ik vandaan
quote:
Fijn weekend!quote:
die heb ik helemaal niet gezien toen ik bij jullie wasquote:
Nee, gek he? Dan waren we nooit in de stad terecht gekomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die heb ik helemaal niet gezien toen ik bij jullie was
Ben benieuwd of ie het überhaupt voor elkaar krijgt wat 'moeilijke' landen binnen te halen, ik heb me maar aangemeld en kijk het wel even aan!quote:124 Nations - Flag Challe... (86015)
Opgericht 19-08-2009
124 The Idea is Simple
2 Users per Nation
1 that plays only home Games
1 that plays only away Games
Help real Flag Collecters to finally get all the flags they desire.
Membership will be limited to only 248 Memebers
Da's wel cool, lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm kreeg een berichtje in m'n gastenboek van één of andere knakker die een federatie opgezet heeft en blijkbaar leden zocht.
[..]
Ben benieuwd of ie het überhaupt voor elkaar krijgt wat 'moeilijke' landen binnen te halen, ik heb me maar aangemeld en kijk het wel even aan!
ik ben geen echte vent he dus ik was zo uitgespeeld geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, gek he? Dan waren we nooit in de stad terecht gekomen
Ook dezeflde he...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT - Koekie was me voor![]()
Het idee is leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel cool, lijkt mij ook wel wat
Jij zegt t!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben geen echte vent he dus ik was zo uitgespeeld geweest
als je naar afbeelding "racebaan looping" googlet kan je ook niet om deze heenquote:
jij houdt niet van spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben geen echte vent he dus ik was zo uitgespeeld geweest
Nu is het een darkroom?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo. Maar even de kamer van een collega verbouwed nu die toch op vakantie is...
Bij oud-hollandsche kantoorhumor denk ik gelijk aan Juffrouw Jannie!quote:
Goeiesmorgens!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij oud-hollandsche kantoorhumor denk ik gelijk aan Juffrouw Jannie!
Om thuis te spelen of uit? Als het goed is neemt ie maar 1 per land per 'functie'.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goeiesmorgens!
ontopic, ik heb die gast van die fed een mailtje gestuurd
Mja, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Om thuis te spelen of uit? Als het goed is neemt ie maar 1 per land per 'functie'.
Nou ja, als ie zo fanatiek mensen blijft werven... Hij heeft nu gewoon sollicitanten van de Flag lottery gepakt volgens mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk
Dat zou kunnen ja...maar ik ben nu ook lidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, als ie zo fanatiek mensen blijft werven... Hij heeft nu gewoon sollicitanten van de Flag lottery gepakt volgens mij
Ik zag het!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja...maar ik ben nu ook lid
Neenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:24 schreef Gijs_ het volgende:
Heb je de 300ste post dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |