Ik hoef pas vanacht om 00.00 aan te treden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij ook succes![]()
Ben schadevrij gebleven in Wit Rusland
Goed plan...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
Nog 3 pogingen wagen voor een mogelijke skilltrade...
mja.. ik heb wel het een en ander op het oog en ook al geboden, maar goed ik heb ook geen haast.. het nadeel is alleen dat er weinig spelers zijn van wat ik zoek..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je jacht op trainees?
ach ik pas om 02:00quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoef pas vanacht om 00.00 aan te treden...
In welke 3e wereld lang hang jij uit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik heb wel het een en ander op het oog en ook al geboden, maar goed ik heb ook geen haast.. het nadeel is alleen dat er weinig spelers zijn van wat ik zoek..
[..]
ach ik pas om 02:00
Groningenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In welke 3e wereld lang hang jij uit?
Ik heb ook nix meer te doen, maar moet nog een uurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
pf.. verveling..
Net even op het terras gezeten en nu zit ik te wachten tot een scriptje is uitgewerkt. Zou een half uur moeten duren. Dus dan heb ik opeens nóg minder te doen
ja.. nog maar een uur. Ik nog 3quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ook nix meer te doen, maar moet nog een uur
Dat is helemaal vervelend, zeker met dit weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. nog maar een uur. Ik nog 3
ach ja..vroeg mijn bed uitkomen lukt me gewoon niet. Het maakt echt niet uit hoe laat ik ga slapen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is helemaal vervelend, zeker met dit weer
Ik moet me er ook echt uit slepen 's morgens ja....maar het is wel erg lekker om iedere dag rond 4 uur thuis te zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja..vroeg mijn bed uitkomen lukt me gewoon niet. Het maakt echt niet uit hoe laat ik ga slapen..
true.. maar ik heb echt al zoveel moeite met 8 uur. Ik ga het gewoon niet meer proberenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet me er ook echt uit slepen 's morgens ja....maar het is wel erg lekker om iedere dag rond 4 uur thuis te zijn
quote:My Hattrick » Mailbox
19-08-2009 Winner
15:15 From: -AK47
Congratulations, you won the Mongol game.
I will send you the details to book the game , later tonight.
Nicequote:
ik mag naar Mexico..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In welke 3e wereld lang land hang jij uit?
Kan ik ook gewoon op mijn werk hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:48 schreef MrMoon het volgende:
Let op mensen!
De Fok!Cup finales beginnen zo.. Voeg ze toe aan je HT-live
behalve als je nog aan het werk bent zoals ik![]()
nou vooruitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon op mijn werk hoor
maar geef dan meteen de wedstrijd-id's erbij
misschien houd ik em om te trainenquote:Frenk de Wijk (255565718)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 09-12-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 19-08-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 410
Loon: 570 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: waardeloos
Verdedigen: goed
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: waardeloos
Ook deze jeugdpull lijkt me erg hoog in zn stats zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef MrMoon het volgende:
Nieuwe YP![]()
[..]
misschien houd ik em om te trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |