Die keeper zou interessant voor me kunnen zijn, maar heb het geld nog nietquote:
Ach gemiddeld is 3,8 mil en heb het geld nodig om zoiets te kopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die keeper zou interessant voor me kunnen zijn, maar heb het geld nog nietbovendien vind ik hem ietwat aan de dure kant!
quote:99. Paul Kingswell (202688177)
21 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 25-11-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Prophetic Knights (sinds 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 75 430
Loon: 45 372 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Oh, ik snap ook waarom je hoog inzet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach gemiddeld is 3,8 mil en heb het geld nodig om zoiets te kopen.
[..]
Hee, het is er één uit 1988, niks mis met die knaak!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
coinflip moet je met een gulden doen! Rijksdaalders doen het altijd fout.
Opstellen, anders heb je kans dat je helemaal geen PD hoeft te spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef foetre het volgende:
Ik zit echt te twijfelen over mijn opstelling van zondag.
Ik heb namelijk 2 punten voorsprong en 2 doelpunten meer als de nummer 2.
Dus eigenlijk moet ik gewoon winnen maar ik heb 3 spelers die bij geel geschorst zijn.Moet ik me sterkste opstelling neerzetten of ze op de bank neerzette?
Want ik heb ze wel nodig bij een P/D duel.
Zonder de spelers kan ik net zo goed die PD niet spelenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Opstellen, anders heb je kans dat je helemaal geen PD hoeft te spelen.
Dan heb je wel een training extra, en wie weet kom je iemand tegen die wil degraderen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Zonder de spelers kan ik net zo goed die PD niet spelen![]()
En het is wel tegen de nummer 8.Maar zonder hun met pic word het zondag 50/50
[taalhoer]quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef foetre het volgende:
Dus eigenlijk moet ik gewoon winnen maar ik heb 3 spelers die bij geel geschorst zijn.Moet ik me sterkste opstelling neerzetten of ze op de bank neerzette?
M'n eerste trainee/skilltrade, gaat waarschijnlijk over 2-3 weken poppen.quote:Bård Lorentsen (255291445)
17 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Norge
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Young Folks
(sinds 18-08-2009 (14/39), 1d)
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 468 ¤ (390 ¤) /week inclusief 20% bonus
7 488 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
Dat is wel zo maar er zijn 2 spelers die ik echt ni kan missen.Das 1 van me buitenaardse spitsen en een bovennatuurlijk mid.En me reserves zijn max matigquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef Gijs_ het volgende:
[/taalhoer]
Tsja, ik weet niet wat je erachter hebt! En hoe groot is het risico dat ze alle drie of zelfs twee van de drie weer geel pakken...
Tsja, en als je ze dan woensdag opstelt lopen ze het risico eruit geschopt te worden...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar er zijn 2 spelers die ik echt ni kan missen.Das 1 van me buitenaardse spitsen en een bovennatuurlijk mid.En me reserves zijn max matig
Ach dan is het tijdens de PD .Dan sta ik al 2-0 voorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, en als je ze dan woensdag opstelt lopen ze het risico eruit geschopt te worden...
Het is inderdaad een lastige situatie, maar ik ben het wel met Koekie eens. Het is eerst zaak om je P/D maar te halen. Met je tegenstander kun je altijd geluk hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:27 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach dan is het tijdens de PD .Dan sta ik al 2-0 voor
Of in de basis laten beginnen en wisselen zodra je 2 goals voor staatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
Of eventueel zelfs pas spelers in gaan brengen als je achter staat in de rust of zo?
Het is idd lastig mede omdat ik afgelopen zondag een andere mid met rood eraf zag gaan.Anders had deze mid zowieso reserve gestaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een lastige situatie, maar ik ben het wel met Koekie eens. Het is eerst zaak om je P/D maar te halen. Met je tegenstander kun je altijd geluk hebben.
Misschien een idee om de mid dan in ieder geval wel op te stellen, en de spits misschien niet?
Met twee punten verschil is het doelsaldo in ieder geval niet van belang. Ik zou ze gewoon opstellen, tenzij hun karakter dusdanig slecht is dat je bijna zeker weet dat ze een kaart gaan halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:07 schreef foetre het volgende:
Dit zijn zequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met twee punten verschil is het doelsaldo in ieder geval niet van belang. Ik zou ze gewoon opstellen, tenzij hun karakter dusdanig slecht is dat je bijna zeker weet dat ze een kaart gaan halen.
quote:Frederic van Hoek (179024606)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Berent Zabeltitz (151594758)
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Túlio Goes (135228209)
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Sabbeltiet zou nog wel kunnen, de andere 2 zou ik niet doen. Maar dan kijk ik puur naar de persoonlijkhedenquote:
Ok ,Thnx allen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sabbeltiet zou nog wel kunnen, de andere 2 zou ik niet doen. Maar dan kijk ik puur naar de persoonlijkheden
Jij ook succesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
Idd, succes!!Nog meer mensen die nog ergens om strijden en een spannende ontknoping hebben, of allemaal om des keizers baard? Bij mij wordt het kampioenschap zondag beslist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |