Dan nogquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie blijkt al jaren een kloon te zijn van Outpost67..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Possie blijkt al jaren een kloon te zijn van Outpost67..
Keer op keer weer een topic openen in G&C ipv in onlinequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Outpost67 het volgende:
mijn held![]()
Post altijd in het goede subforum
zelfs de allerbeste maakt foutenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Keer op keer weer een topic openen in G&C ipv in onlineLeren is moeilijk
Ik heb werkelijk geen idee DF. Hij heeft zoveel bijstats dat ik er niets zinnigs over kan zeggen. Sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand van de Def-trainers die een inschatting kan maken hoe hoog Tebbens in zijn Goed Verdedigen zit? Salaris ¤630 per week. Relevante bijstats, redelijk PM, redelijk Passen, goed Spelhervatting. TSI was 2200..
Ja, ik overweeg om misschien wat Def-training tussendoor te gooien, mits Tebbens hoog genoeg zit..
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
zelfs de allerbeste maakt fouten
Je hebt dan ook een berg lol en fun gemist tijdens je afwezigheid. Zelfs 2 meetsquote:
zou wel terecht zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kijk nou uit straks ga ik na mn schoenen lopen en ook lopen pochen hiero
Ik durf het niet met exacte zekerheid te zeggen, maar het loon is wel erg hoog voor een goed def, zelfs met bijstatsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand van de Def-trainers die een inschatting kan maken hoe hoog Tebbens in zijn Goed Verdedigen zit? Salaris ¤630 per week. Relevante bijstats, redelijk PM, redelijk Passen, goed Spelhervatting. TSI was 2200..
Ja, ik overweeg om misschien wat Def-training tussendoor te gooien, mits Tebbens hoog genoeg zit..
ja vastquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij veranderd die regels onder je post te vaak om een goede kloon te hebben
de enige die te enigsinds te vergelijken is qua leeftijd bij mij is deze en die heeft dik minder salaris dus misschien heb je idd gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf het niet met exacte zekerheid te zeggen, maar het loon is wel erg hoog voor een goed def, zelfs met bijstats
Deze is al 18 maar heeft iets meer aan bijstats en ook dik minder loon. :quote:17. Otto Grafhorst (CV) (247316840)
17 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 03-09-2009
Nederland
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 25-05-2009 (2/39), 12w 1d)
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:14. Joakim Veltman (CV) (245840294)
18 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 07-12-2009
Nederland
waardeloos in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 14-05-2009 (16/38), 13w 5d)
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
ik lul zoal jij.. altijd heel scherp en alert, vol hulp en heel intelligentquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
ik lul zoal jij.. altijd heel scherp en alert, vol hulp en heel intelligent
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
ik lul zoal jij.. altijd heel scherp en alert, vol hulp en heel intelligent
die is niet meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik mis nog steeds je slobbelen site link![]()
met je PI doe je net alsof hij gelijk hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doe nou niet alsof het niet waar is
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee DF. Hij heeft zoveel bijstats dat ik er niets zinnigs over kan zeggen. Sorry
Als in, 2-3 trainingen van uitstekend? Zo ja, dan is het misschien nog wel de moeite waard om even wat te proberen in het tussenseizoen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf het niet met exacte zekerheid te zeggen, maar het loon is wel erg hoog voor een goed def, zelfs met bijstats
Ik heb wel dat vermoeden. De kans is best aanwezig dat hij ook hoog in de bijstats zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Als in, 2-3 trainingen van uitstekend? Zo ja, dan is het misschien nog wel de moeite waard om even wat te proberen in het tussenseizoen bijvoorbeeld
zie mn spelers die ik hier boven heb gepost. Ok ze zijn qua stats niet te vergelijken maar misschien geeft t je een duidelijker beeld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Als in, 2-3 trainingen van uitstekend? Zo ja, dan is het misschien nog wel de moeite waard om even wat te proberen in het tussenseizoen bijvoorbeeld
Dat zat 'ie ook ws.. Na 2 trainingen naar goed PM. Met 2 trainingen Passen nog niet gestegen, maar dat zal waarschijnlijk niet heel lang duren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel dat vermoeden. De kans is best aanwezig dat hij ook hoog in de bijstats zit
zal wel met je dinnetje te maken hebben. T is nou eenmaal niet een site die je graag aan je dinnetje laat zien lijkt mij. En ja dan moet je idd keuzes maken. Ik had t wel geweten. Opzouten met dat dinnetjequote:
Slaap lekker, ik mag lekker een half uur langer uitslapenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
Nu douchen en dan lekker mn bedje in. 5 uur gaat t wekkertje weer.![]()
Jij ook truste dan voor strakkies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik mag lekker een half uur langer uitslapen
neuh.. daar deed ik het niet voor. Zoiets moet je tijd in steken of niet.. En daar heb ik weinig zin in. Half werk is niets.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zal wel met je dinnetje te maken hebben. T is nou eenmaal niet een site die je graag aan je dinnetje laat zien lijkt mij. En ja dan moet je idd keuzes maken. Ik had t wel geweten. Opzouten met dat dinnetje
dan mag ik er nog 2,5 uur in blijven liggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik mag lekker een half uur langer uitslapen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. daar deed ik het niet voor. Zoiets moet je tijd in steken of niet.. En daar heb ik weinig zin in. Half werk is niets.
[..]
dan mag ik er nog 2,5 uur in blijven liggen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Outpost67 het volgende:
[..]
met je PI doe je net alsof hij gelijk hebt heeft
Wordt in de gaten gehouden door de U20 scout van Les Bleusquote:Laameri Ben Ahmed [playerid=254904756]
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
Geboren in: France
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 17-08-2009 (14/39), 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 440
Loon: 636 ¤/week inclusief 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Zou ik dan weer niet over klagen als ik jou wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef elby1988 het volgende:
niet in een competitie thuis horen en toch 4e eindigen.;-) er is hier ook niets veranderd na 2 weken zon..
nicequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wordt in de gaten gehouden door de U20 scout van Les Bleus
Hij vertelde me er wel bij dat zijn leeftijd niet ideaal is, dat is dan wel weer een minpunt. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat ie het gaat redden, vanwege zn gebrek aan specialiteit...Maar we zien welquote:
dat maakt niet zo heel veel uit.. het blijft een leuk spelertjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij vertelde me er wel bij dat zijn leeftijd niet ideaal is, dat is dan wel weer een minpunt. En ik verwacht eigenlijk ook niet dat ie het gaat redden, vanwege zn gebrek aan specialiteit...Maar we zien wel
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat maakt niet zo heel veel uit.. het blijft een leuk spelertje
Ach, altijd leuk zoietsquote:Hi !
Thanks a lot for the information
Chances are slim IMO. He doesn't have the ideal birthday, and no specialty.
But I prefer having a lot of candidates well trained, it's better to have a deep pool of candidates just in case
He's a pretty good prospect, so keep the good training !
idd.. erg leuk..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso
Antwoord van de scout, zoals verwacht:
[..]
Ach, altijd leuk zoiets
Weltrusten
Succes. Dat je moge verliezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:48 schreef Flappekz het volgende:
Zijn we weer
Over anderhalf uur begint mn friendly in Belarus (Wit Rusland)
Dat mn trainees maar heel blijven, de rest maakt op de woensdag niet uit. Maar de kans dat ik win is niet zo heel groot, met zo'n 50 hatstatsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Succes. Dat je moge verliezen.
Ik zou 10 fysio's aannemen als je dat wilt betalen. Om wat minder risico qua blessures te lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat mn trainees maar heel blijven, de rest maakt op de woensdag niet uit. Maar de kans dat ik win is niet zo heel groot, met zo'n 50 hatstats
Ja, dat zou inderdaad kunnen, zal er eens over nadenken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou 10 fysio's aannemen als je dat wilt betalen. Om wat minder risico qua blessures te lopen.
Voor de naam zou ik 't niet laten in ieder geval.quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Thieu Wortelboer and is 16 years old.
Right now I would say his Defending capabilities are around the poor level. Given the chance to improve his Playmaking skills, this guy might well reach solid in that department.
Do we sign him, boss?
Ik zou hem gewoon aannemen...de kans dat de rest helemaal ruk is, is natuurlijk best grootquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:42 schreef rompompom het volgende:
Insane kloon Posse?
[ afbeelding ]
OT:
Wat moet ik hier nu weer mee? Het is de eerste die ik bel. Als-ie 1 dag is, is het fantastisch, als-ie 111 dagen is niet. Zucht!
[..]
Voor de naam zou ik 't niet laten in ieder geval..
Maar ik train geen PM.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon aannemen...de kans dat de rest helemaal ruk is, is natuurlijk best groot
Inderdaad, dan heb je er sowieso nix aanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet aannemen en hopen op wat beters voor wat je wel traint?
Maar straks is-ie 16y1d!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet aannemen en hopen op wat beters voor wat je wel traint?
en misschien nu matig pm.En je gaat m niet trainen. tel uit je winstquote:
Ik krijg al een beetje spijt.quote:I think I have found a skilled youngster for you. His name is Milo van der Oever and he is 16 years old.
This player has weak Winger at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of weak Playmaking before you know it!
Do we sign him, boss?
quote:Renaat van Lente looks promising. He is 16 years old and seems to have something extra.
Right now I would say his Winger capabilities are around the poor level. Coach this player right and he will reach his potential of poor Defending before you know it!
What do you say? Should we give him a chance?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:06 schreef rompompom het volgende:
http://www.random.org/coins/
Kop = Ik neem 'm en afhankelijk van z'n leeftijd gooi ik de training om
Munt = Bye-bye, zwaai-zwaai
Resultaat:
[ afbeelding ]
Volgende patient!
[..]
Ik krijg al een beetje spijt..
[..]!
Zou het helpen als ik de back button gebruik in m'n browser?.
Inderdaad, RPP! Doet het ff opnieuw!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
coinflip moet je met een gulden doen! Rijksdaalders doen het altijd fout.
mail ff een HT met de uitleg dat je flipte met een rijksdaalden ipv een gulden en dan komt het vast goedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad, RPP! Doet het ff opnieuw!
Yeah....no doubtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mail ff een HT met de uitleg dat je flipte met een rijksdaalden ipv een gulden en dan komt het vast goed
Die had al gezegd dat het hem ook ging lukken geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
Dan moet alleen FVP nog helderheid verschaffen denk ik?
Dat is ff de opbouwfase van de afbouwfase....ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Wat gaan jullie hard met die topics... ook leuk dat de mensen die zogenaamd er minder tijd in steken actiever zijn dan ooit
Fokken onder werktijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ff de opbouwfase van de afbouwfase....ofzo
En het is niet zo druk op mn werk
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fokken onder werktijd in je vrije tijd![]()
quote:Nicholas Hulsmans (182957075)
23 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 30-11-2009
matig in vorm, conditie formidabel
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
vraagprijs 2 mil
quote:Bobbie Treur (143974028) +2
27 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 21-08-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Conditie: uitstekend Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
vraagprijs 4 mil
Die keeper zou interessant voor me kunnen zijn, maar heb het geld nog nietquote:
Ach gemiddeld is 3,8 mil en heb het geld nodig om zoiets te kopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die keeper zou interessant voor me kunnen zijn, maar heb het geld nog nietbovendien vind ik hem ietwat aan de dure kant!
quote:99. Paul Kingswell (202688177)
21 jaar en 14 dagen, volgende verjaardag: 25-11-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Prophetic Knights (sinds 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 75 430
Loon: 45 372 ¤/week inclusief 20% bonus
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Oh, ik snap ook waarom je hoog inzet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ach gemiddeld is 3,8 mil en heb het geld nodig om zoiets te kopen.
[..]
Hee, het is er één uit 1988, niks mis met die knaak!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:07 schreef Psychonikeo het volgende:
coinflip moet je met een gulden doen! Rijksdaalders doen het altijd fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |