Ben benieuwd of ie het überhaupt voor elkaar krijgt wat 'moeilijke' landen binnen te halen, ik heb me maar aangemeld en kijk het wel even aan!quote:124 Nations - Flag Challe... (86015)
Opgericht 19-08-2009
124 The Idea is Simple
2 Users per Nation
1 that plays only home Games
1 that plays only away Games
Help real Flag Collecters to finally get all the flags they desire.
Membership will be limited to only 248 Memebers
Da's wel cool, lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:43 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm kreeg een berichtje in m'n gastenboek van één of andere knakker die een federatie opgezet heeft en blijkbaar leden zocht.
[..]
Ben benieuwd of ie het überhaupt voor elkaar krijgt wat 'moeilijke' landen binnen te halen, ik heb me maar aangemeld en kijk het wel even aan!
ik ben geen echte vent he dus ik was zo uitgespeeld geweestquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, gek he? Dan waren we nooit in de stad terecht gekomen
Ook dezeflde he...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT - Koekie was me voor![]()
Het idee is leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel cool, lijkt mij ook wel wat
Jij zegt t!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben geen echte vent he dus ik was zo uitgespeeld geweest
als je naar afbeelding "racebaan looping" googlet kan je ook niet om deze heenquote:
jij houdt niet van spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ben geen echte vent he dus ik was zo uitgespeeld geweest
Nu is het een darkroom?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo. Maar even de kamer van een collega verbouwed nu die toch op vakantie is...
Bij oud-hollandsche kantoorhumor denk ik gelijk aan Juffrouw Jannie!quote:
Goeiesmorgens!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij oud-hollandsche kantoorhumor denk ik gelijk aan Juffrouw Jannie!
Om thuis te spelen of uit? Als het goed is neemt ie maar 1 per land per 'functie'.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goeiesmorgens!
ontopic, ik heb die gast van die fed een mailtje gestuurd
Mja, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:12 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Om thuis te spelen of uit? Als het goed is neemt ie maar 1 per land per 'functie'.
Nou ja, als ie zo fanatiek mensen blijft werven... Hij heeft nu gewoon sollicitanten van de Flag lottery gepakt volgens mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk
Dat zou kunnen ja...maar ik ben nu ook lidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nou ja, als ie zo fanatiek mensen blijft werven... Hij heeft nu gewoon sollicitanten van de Flag lottery gepakt volgens mij
Ik zag het!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja...maar ik ben nu ook lid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |