die kan al gauw beter zijn dan het echte feyenoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:18 schreef Flappekz het volgende:
Volgende week een thuiswedstrijd, tegen iemand uit Hong Kong die z'n team "King of Feyenoord" heeft weten te noemen
Dan wint ie van me, want mijn team is met ongeveer 50 hatstats gelijkwaardig aan feyenoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die kan al gauw beter zijn dan het echte feyenoord
Als ik snel z'n team bekijk dan is het iemand die puur voor het trainen van U-20/NT-spelers gaat. Die had ook gerust 6 miljoen geboden, dus wat dat betreft geen schande.. Ach, 't was de moeite van het proberen waardquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:59 schreef MrMoon het volgende:
Zoals verwacht is et em niet geworden.. die gast die mij had gemaild (ingame) heeft me overboden en de speler gekocht..Maar ik heb em wel flink wat geld afgetroggeld
Maar zo haal je nooit je trainees binnenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:59 schreef MrMoon het volgende:
Zoals verwacht is et em niet geworden.. die gast die mij had gemaild (ingame) heeft me overboden en de speler gekocht..Maar ik heb em wel flink wat geld afgetroggeld
ach ik heb nog de tijd, maar ik heb uiteraard ook minder goede talentjes gebookmarktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar zo haal je nooit je trainees binnenMisschien je eisen iets omlaag bijstellen?
Kwam toevallig een Italiaan tegen waar je op had geboden idd. Dan mag ik er van mezelf niet meer op biedenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik heb nog de tijd, maar ik heb uiteraard ook minder goede talentjes gebookmarkt
Dat komt wel goed hoor, anders zou het wel een ontzettend koopje zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:04 schreef Flappekz het volgende:
Ik hoop eigenlijk toch wel dat iemand over mn vroege bod op Koekies keeper heen gaat bieden
Het is idd wel onder de transfervergelijking. Maar als ik hem moet verkopen is ie inmiddels 29, en moet ik er 2950000 voor krijgen om geen verlies te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat komt wel goed hoor, anders zou het wel een ontzettend koopje zijn
Hij is wel erg lelijk btw, misschien schrikt dat mogelijke koper af...
Ja, dan heb je idd wel een probleem. Maar goed, nog een dag om te duimen dat je overboden wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is idd wel onder de transfervergelijking. Maar als ik hem moet verkopen is ie inmiddels 29, en moet ik er 2950000 voor krijgen om geen verlies te maken
Helemaal zuur zou het zijn als ik die gast binnenhaal, en Koekie niet de keeper van Grump kan krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd wel een probleem. Maar goed, nog een dag om te duimen dat je overboden wordtIk denk dat dat wel goed gaat komen!
Dat zal wel meevallen denk ik. Ik heb nu 5,4 miljoen te besteden, en vanavond loopt iemand af waar ik minimaal 300k voor hoop te krijgen. Dus dan heb ik 5,7 miljoen voor grumps keeper, maar dat wil ik er niet voor uitgeven...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helemaal zuur zou het zijn als ik die gast binnenhaal, en Koekie niet de keeper van Grump kan krijgen
4,5M moet genoeg zijn voor die keeper denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik. Ik heb nu 5,4 miljoen te besteden, en vanavond loopt iemand af waar ik minimaal 300k voor hoop te krijgen. Dus dan heb ik 5,7 miljoen voor grumps keeper, maar dat wil ik er niet voor uitgeven...
Ach, ik heb pas ooit 1 award gewonnen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
Dat zou wel koej-nominatie waardig zijn iigAlleen al om het er nog eens in te wrijven!
Hij staat op een gunstig koopmoment te koop. Dus veel duurder zal die niet worden inderdaad. Maar een beetje marge hebben om te bieden kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
4,5M moet genoeg zijn voor die keeper denk ik.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ligt er helemaal aan hoeveel je voor hem over hebt natuurlijk, zeker gezien zijn leeftijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij staat op een gunstig koopmoment te koop. Dus veel duurder zal die niet worden inderdaad. Maar een beetje marge hebben om te bieden kan nooit kwaad.
Ik zie het wel. Ik heb voor de zekerheid alvast wat andere keepers gehotlist.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar het ligt er helemaal aan hoeveel je voor hem over hebt natuurlijk, zeker gezien zijn leeftijd
Laat maar weten wat je binnenhengelt, ben benieuwdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Ik heb voor de zekerheid alvast wat andere keepers gehotlist.
Tuurlijk. Dat is ook wel zo netjes als je van iemand een openingsbod krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Laat maar weten wat je binnenhengelt, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |