Waarom is HT eigenlijk geblokkeerd? Jij was toch niet de aanleiding daarvoor?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. HT is geblokkeerd... Dus dan moet je wat anders verzinnen...
Alle drie de links zijn geblokkeerd. Ik ben nog op zoek naar een 4e...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
http://www.hattrick.ws zeker ook?
Ik zou het niet weten. Maar ook sites als Hyves en zo zijn ook geblokkeerd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Waarom is HT eigenlijk geblokkeerd? Jij was toch niet de aanleiding daarvoor?
Ah oke...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ook sites als Hyves en zo zijn ook geblokkeerd...
Dat is dan wel weer terechtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ook sites als Hyves en zo zijn ook geblokkeerd...
Tsja, dat is maar net hoe werknemers er mee omgaan!quote:
Ik ga helemaal niet meer met hyves om...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar net hoe werknemers er mee omgaan!
Hyves werd door 75% gebruikt hier, en HT maar door 2%... Alleen is het probleem van HT dat deze redelijk vaak zelf refreshed als je hem hebt open staan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, dat is maar net hoe werknemers er mee omgaan!
Ik ook vrij weinig, maar dat is weer wat anders...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet meer met hyves om...
Tsja, als je van werknemers verlangd dat ze op hun werkplek pauzeren, dan heb ik zoiets van waarom iets blokkeren!! Maar het is maar net wat voor volk je hebt en hoe ze er mee omgaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hyves werd door 75% gebruikt hier, en HT maar door 2%... Alleen is het probleem van HT dat deze redelijk vaak zelf refreshed als je hem hebt open staan...
Mja, maar dat hoeft nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als we snel posten, dan moet het volgende topic wel binnen een uur vol te krijgen zijn.
Nouja, ik moet nog vullen tot 15.30 uur. Zou dat dan 2 en een half topic betekenen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is wel goed om de tijd om te krijgen.
Wat is dan het verschil met nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef Gijs_ het volgende:
Binnen een uur... moet je wel heul erg veel onzin gaan posten!
Dat het dan nog een stuk sneller achter elkaar moetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil met nu?
Maar het hoeft nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat het dan nog een stuk sneller achter elkaar moet
Nee, het hoeft ook niet, ik weet ook niet of ik er 'de stof' voor hebquote:
Ik heb er altijd wel stof voorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, het hoeft ook niet, ik weet ook niet of ik er 'de stof' voor heb
Dat klinkt als een ervaringsdeskundige!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon 3 browers open zetten en posten als een gek...
En het onzingehalte is nu ook al aardig hoog inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |