Doe je zeker niet slecht! Aan de andere kant wel een beetje jammer, want als je in een iets minder zware poule had gezeten word je kampioen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik had altijd al het gevoel in een zware competitie te zitten, maar alltid bevestigd het nu:
Hoofdpagina voor V.155
Competitie plaats: 1 / 256 | TSI: 4580840 (Gem: 572605) | Gem leeftijd: 25.9
En daarin sta ik derde 1 punt achter de koploper, toch niet slecht als ik dit zie
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik had altijd al het gevoel in een zware competitie te zitten, maar alltid bevestigd het nu:
Hoofdpagina voor V.155
En daarin sta ik derde 1 punt achter de koploper, toch niet slecht als ik dit zie
quote:Hoe is 't?
Rob Verlaat: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Spelhervatting traint.
Samuel Weijns: Hij is vermoedelijk waardeloos in Verdedigen op dit moment.
Eagle Sjoorda: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is zwak.
Eagle Sjoorda: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Gegroet!
Jij gaat 90 rijden met zo'n ding achter je auto?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna weekend inderdaad, maar eerst nog een sleurhut kopen.
In Frankrijk mag je gewoon 130 hoor en in België 120.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij gaat 90 rijden met zo'n ding achter je auto?
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Frankrijk mag je gewoon 130 hoor en in België 120.
Dus ik hoef maar 25 KM met 90 te rijden.
Zit je m weer uit te lokkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..
Nieuw of 2e hands en waarom een sleurhut en geen camper?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna weekend inderdaad, maar eerst nog een sleurhut kopen.
Frankrijk is groot.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..
Een sleurhut is makkelijker. Je zet hem op en laat hem staan. Met een camper moet je altijd alles afbreken wil je ergens heen gaan. Daarnaast is een camper 3x zo duur als een caravan. en het wordt een 2e hands. Ik wil volgend jaar namelijk een andere auto kopen, en helaas heb ik ook geen geldboom staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je m weer uit te lokken
[..]
Nieuw of 2e hands en waarom een sleurhut en geen camper?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Hoofdpagina voor V.155
Waar uit?quote:
Geloven doe je dan ook in de kerk of moskee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat zeggen ze van meer dingen, maar je moet niet alles geloven wat je hoort!
Duidelijk. Al hoeft dat niet ligt er maar aan wat voor camper je neemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een sleurhut is makkelijker. Je zet hem op en laat hem staan. Met een camper moet je altijd alles afbreken wil je ergens heen gaan. Daarnaast is een camper 3x zo duur als een caravan. en het wordt een 2e hands. Ik wil volgend jaar namelijk een andere auto kopen, en helaas heb ik ook geen geldboom staan.
Ook worden in Frankrijk in heel veel steden campers geweerd omdat ze te groot zijn in verhouding met de meeste auto's.
Daarom heb ik ook altijd zo een moeite om jou te gelovenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat zeggen ze van meer dingen, maar je moet niet alles geloven wat je hoort!
Ik geloof in van alles en nog wat maar kom nooit in een kerk of een moskee en zelfs niet in een synagoge.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geloven doe je dan ook in de kerk of moskee.
Arme jongen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd zo een moeite om jou te geloven![]()
[..]
Ik geloof in alles en nog wat maar kom nooit in een kerk of een moskee en zelfs niet in een synagoge.
Hoeveel bakjes automatenkoffie heb jij al op ?quote:
0, ik ben ermee gestopt. Zit nu full-time aan de thee, en mn maag gedraagt zich al een stuk beterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoeveel bakjes automatenkoffie heb jij al op ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
0, ik ben ermee gestopt. Zit nu full-time aan de thee, en mn maag gedraagt zich al een stuk beter
Ik wou dat ik zo scherp kon zijn op deze tijdstippen zonder koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
0, ik ben ermee gestopt. Zit nu full-time aan de thee, en mn maag gedraagt zich al een stuk beter
Verstandige keuze. Die automaten zijn 9 van de 10x erg smerig aan de binnen kant en ik kan me dan ook goed voor stellen dat daar nogal wat schimmels in huizen. Lijkt me niet echt bevoordelijk voor je maag. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat je geen koffie apparaat mag neer zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In thee zit theeďne dat werkt ongeveer t zelfde als cafeďne dus dat komt echt wel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo scherp kon zijn op deze tijdstippen zonder koffie![]()
Dan moet je wel meer dan 2 keer zoveel bakjes drinken! En dat zou in mijn geval weer een ietwat overdreven stoelgang opleverenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In thee zit theeďne dat werkt ongeveer t zelfde als cafeďne dus dat komt echt wel goed.
Ach met de hoeveelheid die onze ambtenaar aan koffie weg dronk moet dat in zijn geval wel goed komenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel meer dan 2 keer zoveel bakjes drinken! En dat zou in mijn geval weer een ietwat overdreven stoelgang opleveren
Ik ben blij dat de wc's hier zo dichtbij zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach met de hoeveelheid die onze ambtenaar aan koffie weg dronk moet dat in zijn geval wel goed komen![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de wc's hier zo dichtbij zijn
hehehe altijd lastig als je versterkingen wil halen op t niveau waar jij nu op zit.quote:OT: Nu heb ik 3M op de bank...is t niet eens genoeg voor een versterking![]()
Goede timing!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:13 schreef borisz het volgende:
Gelukkig speel ik tegen een botje op vakantie.
Ik kan eventueel wel versterken met oudjes...maar dat wil ik niet als structurele oplossing gebruiken. Ik denk dat ik dit geld maar achter de hand hou voor als er een belangrijke mid of spits een wedstrijd niet kan spelen. Dan koop ik dan wel een sterk oudje, for the time beingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
hehehe altijd lastig als je versterkingen wil halen op t niveau waar jij nu op zit.
[..]
Goede timing!
Lijkt mee ook geen goede oplossing. Als nood natuurlijk wel maar niet zoals je zelf al zegt structueel. Zo heb ik wel wat oude spitsen lopen en een oude reserve mid die tevens mn FC is. Maar ik heb dan ook geen geld om een leuke 3e (wk) spits of een leuke 4e mid (wk) er bij te halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel versterken met oudjes...maar dat wil ik niet als structurele oplossing gebruiken. Ik denk dat ik dit geld maar achter de hand hou voor als er een belangrijke mid of spits een wedstrijd niet kan spelen. Dan koop ik dan wel een sterk oudje, for the time being
Dat punt zit ik nu ook zo ongeveer... Ik heb een paar (semi)bejaarden rondlopen, die wil ik liefst niet weer vervangen door andere oudjes.. Kost echter een hoop geld en dus moeten er dan trainees verkocht worden. Tot die tijd steek ik m'n geld in zaken als de uitbouw van m'n stadion.. (als je toch wilt sparenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel versterken met oudjes...maar dat wil ik niet als structurele oplossing gebruiken. Ik denk dat ik dit geld maar achter de hand hou voor als er een belangrijke mid of spits een wedstrijd niet kan spelen. Dan koop ik dan wel een sterk oudje, for the time being
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik 3 30-ers in mn A-team heb lopen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mee ook geen goede oplossing. Als nood natuurlijk wel maar niet zoals je zelf al zegt structueel. Zo heb ik wel wat oude spitsen lopen en een oude reserve mid die tevens mn FC is. Maar ik heb dan ook geen geld om een leuke 3e (wk) spits of een leuke 4e (wk) mid er bij te halen.
Daarom moet ik dus ook nog niet promoveren
In welke leeftijdsklasse zoek jij ze dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mee ook geen goede oplossing. Als nood natuurlijk wel maar niet zoals je zelf al zegt structueel. Zo heb ik wel wat oude spitsen lopen en een oude reserve mid die tevens mn FC is. Maar ik heb dan ook geen geld om een leuke 3e (wk) spits of een leuke 4e mid (wk) er bij te halen.
Daarom moet ik dus ook nog niet promoveren
Ik moet nog beslissen of ik vol voor de titel ga, of dat ik ervoor wil zorgen dat ik alleen de P/D's om degradatie wil ontlopen... Maar momenteel neig ik naar vol voor de titel gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook zo ongeveer... Ik heb een paar (semi)bejaarden rondlopen, die wil ik liefst niet weer vervangen door andere oudjes.. Kost echter een hoop geld en dus moeten er dan trainees verkocht worden. Tot die tijd steek ik m'n geld in zaken als de uitbouw van m'n stadion.. (als je toch wilt sparen)
Ach, ik heb nog een goed/goed FC (geloof dat 'ie bijna uitstekend ervaring heeft) over die verkocht kan worden en qua middenveld ga ik denk ik binnenkort ook maar eens een A-trainee verkopen.. Dat moet het wel kunnen hebben nu ik vrijwel op zeker niet rechtstreeks degradeer
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook zo ongeveer... Ik heb een paar (semi)bejaarden rondlopen, die wil ik liefst niet weer vervangen door andere oudjes.. Kost echter een hoop geld en dus moeten er dan trainees verkocht worden. Tot die tijd steek ik m'n geld in zaken als de uitbouw van m'n stadion.. (als je toch wilt sparen)
Ach, ik heb nog een goed/goed FC (geloof dat 'ie bijna uitstekend ervaring heeft) over die verkocht kan worden en qua middenveld ga ik denk ik binnenkort ook maar eens een A-trainee verkopen.. Dat moet het wel kunnen hebben nu ik vrijwel op zeker niet rechtstreeks degradeer
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik 3 30-ers in mn A-team heb lopen hoor
Ik zoek voor nieuwe spelers tussen 22 en 25. Ok duur en minder ervaring maar ze gaan wel langer meequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In welke leeftijdsklasse zoek jij ze dan?
Maar heeft dat zin? Als je dan wel hogerop komt en het gaat goed zijn ze ook snel weer 'te licht'...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zoek voor nieuwe spelers tussen 22 en 25. Ok duur en minder ervaring maar ze gaan wel langer mee![]()
Ja, hallo... Als je zoals ik zo/te- veel achter elkaar promoveert, zonder daarbij voor veel inkomsten (bijv. door traden) te zorgen, dan kom je wel ergens aan je limiet. En de eerste thuiswedstrijden zat de ME niet bepaald mee. 't Is dat ik nu 2x van een directe concurrent heb gewonnen en wat lucht heb, maar zo zeker was het niet (ondanks m'n niet onaardige ratings) dat ik me zou handhaven. Ik twijfel nu alleen nog een klein beetje (voorzover ik de keuze heb) tussen het gaan voor p4 dan wel relaxed een p/d nemen voor extra training en hopen op een niet al te sterke tegenstander..quote:
Wereldklasse is op t moment nog goed genoeg hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar heeft dat zin? Als je dan wel hogerop komt en het gaat goed zijn ze ook snel weer 'te licht'...
Diequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, hallo... Als je zoals ik zo/te- veel achter elkaar promoveert, zonder daarbij voor veel inkomsten (bijv. door traden) te zorgen, dan kom je wel ergens aan je limiet. En de eerste thuiswedstrijden zat de ME niet bepaald mee. 't Is dat ik nu 2x van een directe concurrent heb gewonnen en wat lucht heb, maar zo zeker was het niet (ondanks m'n niet onaardige ratings) dat ik me zou handhaven. Ik twijfel nu alleen nog een klein beetje (voorzover ik de keuze heb) tussen het gaan voor p4 dan wel relaxed een p/d nemen voor extra training en hopen op een niet al te sterke tegenstander..
Na een evt promotie nog mee ja, dan zeg je zelf al dat ze maar hooguit 2 seizoenen meekunnen, waarom ze dan zo duur en zo jong inkopen... maar dat is mijn mening natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wereldklasse is op t moment nog goed genoeg hoorEn ook die kunnen na een evt promotie volgend seizoen ook nog mee.
zie mn team (zonder trainies) en kijk voor je zelf. Ik denk dat ze nog wel langer mee kunnen. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit hoger dan VI heb gespeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Na een evt promotie nog mee ja, dan zeg je zelf al dat ze maar hooguit 2 seizoenen meekunnen, waarom ze dan zo duur en zo jong inkopen... maar dat is mijn mening natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zo'n Igor Hiele bijvoorbeeld, dat vind ik zonde. Die is nu nog jong en redelijk veel waard. Voor het geld wat je daarvoor krijgt zou je een 27-jarige reusachtig PM met goed passen kunnen kopen en dan ook nog een miljoen overhouden...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zie mn team (zonder trainies) en kijk voor je zelf. Ik denk dat ze nog wel langer mee kunnen. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit hoger dan VI heb gespeeld.
*knip*
Lijkt me stug. Maar mocht ik voor 1 miljoen een reusachtige Nederlander kunnen kopen dan drukt ie nog teveel op mn salaris.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n Igor Hiele bijvoorbeeld, dat vind ik zonde. Die is nu nog jong en redelijk veel waard. Voor het geld wat je daarvoor krijgt zou je een 27-jarige reusachtig PM met goed passen kunnen kopen en dan ook nog een miljoen overhouden...
Igor zn tv.quote:Mediaangemiddelde prijs 2 215 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 323 700 ¤
Je zal er iig geld aan overhouden. En goede prestaties zouden dat salarisverschil weer kunnen compenseren!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Maar mocht ik voor 1 miljoen een reusachtige Nederlander kunnen kopen dan drukt ie nog teveel op mn salaris.
[..]
Igor zn tv.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je zal er iig geld aan overhouden. En goede prestaties zouden dat salarisverschil weer kunnen compenseren!
Dit zijn de enige 2 de komende 3 dagen die precies voldoen aan jou voorbeeld. Als ik laat zoeken tussen wk en ra dan zijn de vraagprijzen tussen de 1,5 en 4 miljoen. Met de meeste tussen de 2 en 3 miljoen.quote:Nederland Augie Wellerdieck (117296420) 3 995 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft goed ervaring en is een slecht leider redelijk in vorm.
Leeftijd: 27 jaar (23 dagen)
Is eigendom van: PSV Almere
TSI: 73 350
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Deadline: 15-07-2009 15:09(1 dag 1u 29m)
Nederland Anfred Vanderlijden (147086665) 2 000 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider matig in vorm.
Is eigendom van: Fc Hanneke
Leeftijd: 27 jaar (22 dagen)
TSI: 71 540
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Deadline: 16-07-2009 20:00(2 dagen 6u 20m)
Als je bij de TV van de onderste kijkt is die idd een stuk lager dan jouw 22-jarige spelertje. Die bovenste heeft meer skills op goed, maar staat er ook voor een veel te hoge prijs op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
[..]
Dit zijn de enige 2 de komende 3 dagen die precies voldoen aan jou voorbeeld. Als ik laat zoeken tussen wk en ra dan zijn de vraagprijzen tussen de 1,5 en 4 miljoen. Met de meeste tussen de 2 en 3 miljoen.
Gunstig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik de Teauteau van volgende week mis
Maar hopen dat-ie ergens in uitblinkt wat niet vermeld werd.quote:Anyway, Michael van Scheltema is 16 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
Right now I would say his Defending capabilities are around the wretched level. If he develops well, I would say this chap can emerge with poor Winger before joining the senior squad.
Heb je niet een vertrouwd iemand die dat voor je kan doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
pf, moet vrijdag veel gaan instellen al willen mn team en jeugdteam de vakantie gaan netjes doorkomen, en ik kan mn vrijdag stijgende speler niet listen op de zaterdag de week erna
Dan blijf ik weer op mn leeftijd issue terug komen. Een 27 jarige is zeker aan vervanging toe na 2 seizoenen. Mijn spelers kunnen langer mee en daarmee bespaar ik mezelf een berg moeite. Die 22 jarige was trouwens een tijdelijke aankoop tdt door geld gebrek omdat wk spelers van 24 a 25 jaar toen veel duurder waren. Ik koos er voor om een 22 jarige te kopen ipv een oude lul op in mid die conditie problemen zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je bij de TV van de onderste kijkt is die idd een stuk lager dan jouw 22-jarige spelertje. Die bovenste heeft meer skills op goed, maar staat er ook voor een veel te hoge prijs op!
Een miljoen zoals ik eerst zei zul je er niet aan overhouden, dat baseerde ik op een TV van een andere 22 jarige wonderbaarlijk PM met redelijk passen waarbij de TV 2,8 miljoen aangaf, die zal ook wel wat meer sec. skills gehad hebben zonder dat ik dat zag. Maar als je geduldig zoekt en slim biedt moet je wel een reusachtig PM van 27 met goed passen op de kop kunnen tikken voor een bedrag onder de 2 milj.
Enige RL maatje die ook Hattrick speelt gaat op dezelfde vakantiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je niet een vertrouwd iemand die dat voor je kan doen?
Als je geen haast hebt kun je hem altijd een paar keer voor een (te) hoog bedrag listen! Sommige gekken betalen wel 2,8 mln. voor een dergelijke spelerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
Edit : Al moet ik toegeven dat t wel een optie is om iig komende zondag zeker te kunnen winnen. Maar ik denk niet dat ik voor die tijd een goede vervanger kan vinden voor igor.
En niemand die je kan uitleggen wat ze doen moeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Enige RL maatje die ook Hattrick speelt gaat op dezelfde vakantie![]()
Dat stond er net nietquote:Denk dat ik hem vrijdag list met een bodemprijs, zo laat mogelijk, zal rond 6u worden. Loopt ie maandag af. Ik zie het wel. Wedstrijd instellen is een kwestie van vooruit denken en bidden voor geen traineeblessures.
Dan duimen dat je net op tijd terug bent.quote:Bovendien ben ik waarschijnlijk net op tijd terug voor de wedstrijd van zondag over een week.
Als ik dit zou doen dan heb ik wel haast want ik zou m goed kunnen gebruiken komende zondag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt kun je hem altijd een paar keer voor een (te) hoog bedrag listen! Sommige gekken betalen wel 2,8 mln. voor een dergelijke speler
Redelijk omslachtig voor iemand die het design enzo niet kent. Zometeen verkoopt ie de verkeerde of ontslaat ie hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En niemand die je kan uitleggen wat ze doen moeten?![]()
[..]
Zo moeilijk is t toch nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Redelijk omslachtig voor iemand die het design enzo niet kent. Zometeen verkoopt ie de verkeerde of ontslaat ie hem.
Nee sorryquote:Ben jij volgende week woensdag tussen 3-4 online?
Das mooi klote. Lekker getimed die vakantie van jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh...ook lekker. Vrijdag mijn laatste wedstrijd in de jeugd. Kan dus niet een nieuwe competitie zoeken voor die van Fok! begint......
Over 8 weken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:58 schreef Gijs_ het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk begonnen met de nieuwe opzet van de Fok! jeugdcompetitie?
Hmmm, dat komt me net een week te vroeg denk ikquote:
16 teams nu 30 wedstrijden totaal. 23 nu. Daarna beginnen we met de opzet maar die zal pas 2 weken erna kunnen beginnen aangezien Hattrick tot nu toe steeds 2 weken tussen het eind en het begin van een jeugd competitie stopt. maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 wekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:58 schreef Gijs_ het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk begonnen met de nieuwe opzet van de Fok! jeugdcompetitie?
Ik vind dat de jeugd net als de senioren standaard iedere week een friendly moet kunnen hebben. En dan ook 1x per week een TU.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, dat komt me net een week te vroeg denk ikof ik zit 5 weken zonder en dat is me een beetje te gek...
Het zou wel handig zijn geweest als je in de tijd die je niet in een competitie zat elke week een friendly kon regelen, een stuk logischer ook...
Kan 4 teams ook niet ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet dus een competitie van 6 teams hebben(minder kan toch niet?), maar die moet ik na vrijdag meteen gaan regelen. En dat kan niet.... Lijkt er dus op dat ik automatisch in mn huidige competitie blijf en die van fok weer mis.
Die van Fok word dan met regelmaat opnieuw opgestart dus dan kan je later misschien nog instromen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet dus een competitie van 6 teams hebben(minder kan toch niet?), maar die moet ik na vrijdag meteen gaan regelen. En dat kan niet.... Lijkt er dus op dat ik automatisch in mn huidige competitie blijf en die van fok weer mis.
Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet ben als mn huidige competitie opnieuw opstart, dus dan zit ik weer vast aan 30 wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van Fok word dan met regelmaat opnieuw opgestart dus dan kan je later misschien nog instromen.
Dat zou mooi zijn, dan regel ik die na mijn vakantie meteen, mis ik maar één wedstrijd en ben ik op tijd voor fok.quote:
Nja, dat is een andere discussie. Ik vind het vervelend dat je tussen competities door niks kunt, want je zit op z'n minst 6 weken aan een competitie vast! Als je dan elke week een friendly kon doen en in de derde week twee, dan kon je een paar weken overbruggen als dat zou uitkwam!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd net als de senioren standaard iedere week een friendly moet kunnen hebben. En dan ook 1x per week een TU.
Dat zou wel kut zijn ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet ben als mn huidige competitie opnieuw opstart, dus dan zit ik weer vast aan 30 wedstrijden.
Ik snap waar je op doelt en dat zou idd makkelijker zijn. Het zou er all1 niet toe doen als ze meteen vanaf t begin de jeugd gelijk hadden getrokken met de senioren. Maar het is alle 2 een verbetering die er helaas niet aan zit te komen in een korte tijd denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nja, dat is een andere discussie. Ik vind het vervelend dat je tussen competities door niks kunt, want je zit op z'n minst 6 weken aan een competitie vast! Als je dan elke week een friendly kon doen en in de derde week twee, dan kon je een paar weken overbruggen als dat zou uitkwam!
Euhm. Nee. Er is een rustweek bij de jeugd die in week 16 van het seniorenseizoen valt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
16 teams nu 30 wedstrijden totaal. 23 nu. Daarna beginnen we met de opzet maar die zal pas 2 weken erna kunnen beginnen aangezien Hattrick tot nu toe steeds 2 weken tussen het eind en het begin van een jeugd competitie stopt. maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 weken
Daarom zei ik ook : Maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 weken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Nee. Er is een rustweek bij de jeugd die in week 16 van het seniorenseizoen valt.
Keeper?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef rompompom het volgende:
Ik heb me nu toch een held binnengehaald:
[..]
Maar hopen dat-ie ergens in uitblinkt wat niet vermeld werd..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
tvptje (eerste post hier, hoi) ben een paar weken geleden begonnen met hattrick. (1361272) <-- teamID
een beetje aant rommelen in de IX atm.
Welkomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
tvptje (eerste post hier, hoi) ben een paar weken geleden begonnen met hattrick. (1361272) <-- teamID
Hoi MA.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Postid= 13015891.808quote:It's not top 4 in terms of postings, but the Polish forums are active indeed (todays statistics):
1. non-HT Italia [106,499]
2. Domande, Aiuto e Proposte (Italia) [98,212]
3. non-HT Portugal [82,182]
4. Sealand [65,675]
5. non-HT Argentina [58,976]
6. non-HT Espańa [51,506]
7. Fragen (Deutsch) [48,300]
8. non-HT Polska [41,505]
9. Polska [38,791]
10. Italia [35,497]
Zoek de post dan op. Meest geposte fora, Sealand staat op 4.quote:
Waar op zoeken en wat is er zo interessant aan Sealand?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoek de post dan op. Meest geposte fora, Sealand staat op 4.
Alles. Dat is een Nederlandse federatie en staat ongeveer als enige federatie in de lijst met meest geplaatste posts. Boven nationale competitiefora zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar op zoeken en wat is er zo interessant aan Sealand?
aaahh ja meld dat er dan ff bij oid... Hoe moeten wij van Fok! dat nou weten? We komen bijna nooit op dat bagger forum van Hattrickquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alles. Dat is een Nederlandse federatie en staat ongeveer als enige federatie in de lijst met meest geplaatste posts. Boven nationale competitiefora zelfs.
Das wel bizar ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het gaat trouwens over de laatste 30 dagen, nog gekker 65k posts in 30 dagen. Onwerkelijk. :p
Dat doe ik ook!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:09 schreef Paaskonijn het volgende:
De andere fora negeer ik ook hoor, reageer eigenlijk alleen in federatiefora.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, een TerugVindPet!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
geen FrituurVetPet maar TeringlijerVetPet?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je pm doet het nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Beleef al een tijdje niet zo veel plezier aan Hattrick en merk dat ik met tegenzin zaken voor mijn team zit te regelen; daarom heb ik besloten te stoppen.
Nu heb ik zowat al mijn spelers verkocht, wat me een saldo van 6 325 003 EUR op heeft geleverd.
Heeft iemand dus een speler die hij kwijt wil, maar waar maar niet op geboden wordt; stuur me een PM en ik zal bieden zolang ik nog genoeg geld heb! (prijs moet wel realistisch blijven uiteraard, anders gaat Hattrick zich er mee moeien)
Nee TeVadsigePossiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
geen FrituurVetPet maar TeringlijerVetPet?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hij heeft nu in Sealand voor ons uitgezocht hoeveel iedereen heeft gepost enzoquote:
Jammer dat je er mee stopt. Ik zal wel eens kijken wat ik te koop kan gaan zettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Beleef al een tijdje niet zo veel plezier aan Hattrick en merk dat ik met tegenzin zaken voor mijn team zit te regelen; daarom heb ik besloten te stoppen.
Nu heb ik zowat al mijn spelers verkocht, wat me een saldo van 6 325 003 EUR op heeft geleverd.
Heeft iemand dus een speler die hij kwijt wil, maar waar maar niet op geboden wordt; stuur me een PM en ik zal bieden zolang ik nog genoeg geld heb! (prijs moet wel realistisch blijven uiteraard, anders gaat Hattrick zich er mee moeien)
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee joh, een TerugVindPet!
[ afbeelding ]
quote:
Voed jij jezelf niet zo goed?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Wedden dat jij meer vet hebt dan ikke
Nou, eigenlijk ben ik niet helemaal onbekend met hattrick. heb ooit al eens anderhalf seizoen gespeeld. (1 keer gepromoveerd, VIII was t hoogste)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom
Al enig idee wat je aan t doen bent en wat je t beste kan doen en t beste niet kan doen?
Nou de eerste dan maar: Een redelijk coach is om mee te beginnen niet verkeerd. Wel snel overstappen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk ben ik niet helemaal onbekend met hattrick. heb ooit al eens anderhalf seizoen gespeeld. (1 keer gepromoveerd, VIII was t hoogste)
Helaas toch al een major mistake gemaakt. Ik heb een redelijk coach gekocht ipv een goed coach, 70k through the drain. Maar hé! Fouten zijn er om gemaakt te worden. Competitiewedstrijd met 7-0 gewonnen, kat in het bakkie. Ach, als je in de IX een beter middenveld hebt win je toch wel. Ik wil dit seizoen nog even niet promoveren. Eerst even een selectietje bouwen. En dan op naar de Eredivisie!!
Nog 1-zins adviezen die van essentiële waarde voor me zullen zijn? Ik ben benieuwd..
die zin is nog niet af!quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nou de eerste dan maar: Een redelijk coach is om mee te beginnen niet verkeerd. Wel snel overstappen.
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk ben ik niet helemaal onbekend met hattrick. heb ooit al eens anderhalf seizoen gespeeld. (1 keer gepromoveerd, VIII was t hoogste)
Helaas toch al een major mistake gemaakt. Ik heb een redelijk coach gekocht ipv een goed coach, 70k through the drain. Maar hé! Fouten zijn er om gemaakt te worden. Competitiewedstrijd met 7-0 gewonnen, kat in het bakkie. Ach, als je in de IX een beter middenveld hebt win je toch wel. Ik wil dit seizoen nog even niet promoveren. Eerst even een selectietje bouwen. En dan op naar de Eredivisie!!
Nog 1-zins adviezen die van essentiële waarde voor me zullen zijn? Ik ben benieuwd..
thanks voor je tipjes. Ik heb zelf besloten om positiespel te gaan trainen een paar seizoenen. kep al aardig wat trainees gescoord, en voor de overige posities pluk 30+ers voor 5k of minder van de transfermarkt. Op die manier ben ik in no-time beste van mn competitie. Beetje jammer dat ik halverwege binnenval alleen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja
Tip 1:
Luister niet naar FVP zn advies want een goed coach heb je voorlopig niet nodig en die is nog veel te duur voor je. Een redelijk coach met slecht leiderschap is goed genoeg in jou geval.
Tip 2:
Een trainings linie kiezen en dan gaan bepalen welke opstelling je spelen wil. Vervolgens 17 jarige met redelijk (op de te trainen stat) kopen. Niet kijken naar andere stats want dat kan je toch nog niet betalen. Mocht je wel bv passen of vleugel erbij willen hebben zoek dan 17 jarige spelers met redelijk op die bij stat en matig in de te trainen stat. Die train je op tot ze een jaar of 21 a 22 zijn en dan verkoop je ze weer. Wel gelijkmatig zodat je niet teveel verliest in je te trainen linie qua stats (prestaties).
Zorg er wel voor dat je voor je trainings linie dubbel bezet bent want dan kan je de ene helft op zondag opstellen en de andere op woensdag. Aangezien een trainie maar 90 minuten training kan krijgen per week heeft het dus geen nut om ze 2x per week op te stellen.
Voorbeeld:
Je traint verdedigen. Als je dan kiest voor 5-3-2 en 5-4-1 heb je het maximale van 10 trainies. Het is dan beste om t maximale te halen qua trainies. Dat is 10x 17 jarige te kopen die je verder trainen wil. Dus bv 10 17 jarige met redelijk verdedigen zonder wat anders of 5 matig verdedigen met redelijk passen. of 4 met matig verdedigen matig passen en matig vleugel en 6 met matig verdedigen en redelijk passen.
Tip 3
Je stadion pas uitbreiden als je een paar keer bijna bent uitverkocht.
Verder :
Ik train zelf verdedigen maar ik speel 4-3-3 en 5-3-2. Dat is puur omdat ik zo mn tegenstanders t beste kan bestrijden in mijn visie. Ik gooi dus 1 trainings positie weg omdat ik 1x per week niet met 5 maar met 4 trainies speel. Zo kan jij dus zelf ook bepalen welke opstelling je spelen wil. Wat ik hier boven schets is t ideale maar dat is als je hoger komt vaak niet meer te realiseren. Daar moet je je dus ook nog niet druk om maken. Al kies je trouwens voor wat anders, bv positiespel geld t zelfde maar dan moet je even overal waar ik verdedigen heb geschreven positiespel invullen.
Suc6 en mocht je vragen hebben we zijn hier bijna altijd.
Als je pas begint is het beter om een redelijk coach te kopen. Een goed coach is te duur, en dat geld kun je beter aan trainees besteden. Lees anders de beginnerstips op www.hagonline.org eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
De jeugd pas beginnen als je 2 wekelijks een ruime winst maakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
thanks voor je tipjes. Ik heb zelf besloten om positiespel te gaan trainen een paar seizoenen. kep al aardig wat trainees gescoord, en voor de overige posities pluk 30+ers voor 5k of minder van de transfermarkt. Op die manier ben ik in no-time beste van mn competitie. Beetje jammer dat ik halverwege binnenval alleen.
waar ik graag nog advies over krijg: de jeugdopleiding. en dan met name: nu al doen of niet. en zo nee, waarom niet en wanneer dan wel.
Uitstekend is het hoogeste wat een jeugdspeler kan halen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:13 schreef Dynia het volgende:
Ik heb ook een jeugdteam inmidddeles, en heb echt troep daar lopen volgens mij...goed...geeft niet, ik begin ook net. Nu...vandaag voor het eerst een spelert gevonden door mijn scouts die iets anders aangeeft dan "matig" "zwak" of "slecht".....deze dus:
------------------
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jean-Marc Zorn heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
----------------
Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden?...hoe kun je deze het beste trainen?
Dat zijn juist de toppertjes hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:13 schreef Dynia het volgende:
Ik heb ook een jeugdteam inmidddeles, en heb echt troep daar lopen volgens mij...goed...geeft niet, ik begin ook net. Nu...vandaag voor het eerst een spelert gevonden door mijn scouts die iets anders aangeeft dan "matig" "zwak" of "slecht".....deze dus:
------------------
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jean-Marc Zorn heet en 15 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!
----------------
Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden?...hoe kun je deze het beste trainen?
Same samequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zijn juist de toppertjes hoor!ik heb nog nooit een uitstekend uit de opleiding gepulled!
Graag gedaan en qua jeugd zie RealBizkit zn tip.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
thanks voor je tipjes. Ik heb zelf besloten om positiespel te gaan trainen een paar seizoenen. kep al aardig wat trainees gescoord, en voor de overige posities pluk 30+ers voor 5k of minder van de transfermarkt. Op die manier ben ik in no-time beste van mn competitie. Beetje jammer dat ik halverwege binnenval alleen.
waar ik graag nog advies over krijg: de jeugdopleiding. en dan met name: nu al doen of niet. en zo nee, waarom niet en wanneer dan wel.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:13 schreef Dynia het volgende:
------------------
----------------
Jammer dat je er mee wil stoppen, maar ik heb wel direct een speler voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:13 schreef Dynia het volgende:
------------------
----------------
Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden? ...hoe kun je deze het beste trainen?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat je er mee stopt. Ik zal wel eens kijken wat ik te koop kan gaan zetten
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:13 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jammer dat je er mee wil stoppen, maar ik heb wel direct een speler voor je in de aanbieding
Leander Brown (92223433)
De prijs staat nu op 1,4m, ongeveer gelijk aan zn transfervergelijking, die moet dus nog wel wat hoger kunnen
Als vliegen op de stroop!quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.
[..]
Primair Scoren en secundair Passen inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dynia het volgende:
Ik ben ook maar een hattrick noob...In ieder geval tnx for the tips allen..Hij is 15 jaar en 68 dagen.
hem trainen op scoren houd toch gewoon in dat de training in de jeugd primair op scoren moet staan, en secondair op passen? Individuele trainingen zie ik niet...:( en in de wedstrijden in de spits zetten uiteraard...
ehhh....meld 'm aan voor scouts u20? waar doe ik dat?
Kan ook ergens op het Nederland-forum in Hattrick zelf geloof ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef Dynia het volgende:
Volgens mij heb ik al gevonden waar ik dat aanmelden voor U20 moet doen...althans..ik heb een berichtje gestuurd aan de scouts van u20 op de Hattrick youth site..:)
*krijgt dollartekens in ogen...
Mooie leeftijd, die gaat echt een hoop opleveren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dynia het volgende:
Ik ben ook maar een hattrick noob...In ieder geval tnx for the tips allen..Hij is 15 jaar en 68 dagen.
hem trainen op scoren houd toch gewoon in dat de training in de jeugd primair op scoren moet staan, en secondair op passen? Individuele trainingen zie ik niet...:( en in de wedstrijden in de spits zetten uiteraard...
ehhh....meld 'm aan voor scouts u20? waar doe ik dat?
Altijd als dit soort dingen langs komen heb ik niets te verkopenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als vliegen op de stroop!![]()
En ja... * Gijs_ heeft zelf ook al een PM'tje gestuurd...
Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.
Je moet er negen hebben minimaal en je moet van die negen eentje als keeper opstellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).
Je zou altijd Igor nu voor de hoofdprijs van de hand kunnen doen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd als dit soort dingen langs komen heb ik niets te verkopen
8 veldspelers + 1 keeper moeten minimaal aantreden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).
Ik heb een 25-jarige spits (uitstekend scoren, formidabel passen) die vandaag weer de wedstrijd uit is getrapt. Na een +6 twee seizoenen geleden en een +7 vorig seizoen zou het me niets verbazen wanneer het nu weer een zware blessure is. In dat geval overweeg ik 'm te verkopen (transferwaarde iets meer dan een miljoen). Zou wel mooi zijn wanneer je dan een 'goed openingsbod' (mag ook best definitief zijn trouwens) zou willen doen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ja dat is waarquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je zou altijd Igor nu voor de hoofdprijs van de hand kunnen doen!
Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvdquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Toch maar wel?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvd![]()
6. Igor Hiele (CM) (188570264)
Hij is populair, nu krijg je natuurlijk wel een TS hit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvd![]()
6. Igor Hiele (CM) (188570264)
Ja maar hij heeft niet genoeg geld meerquote:
Als hij verkocht wordt aangezien amadeo geen geld meer heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is populair, nu krijg je natuurlijk wel een TS hit.
Ow dat valt alles meequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Gijs_ het volgende:
De kans op een TS-hit is volgens hag 'maar' 24,4%
Kan je na gaan wat een wk keep doeet in je senioren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die keeper boost wel lekker mn jeugdratings, 90 hatstats in de verdediging, met geen enkele speler in de verdediging met meer dan zwak verdedigen
Is die naar jouw maatstaven niet te oud?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je na gaan wat een wk keep doeet in je senioren.
Dit is trouwens een lekkere speler zeg![]()
![]()
Jozef van der Hilst (113078509)
Dat wel maar t ging me dan ook om zn statsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is die naar jouw maatstaven niet te oud?
idd jaquote:
Dat is laag iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
idd jaAl vind ik dat nog wel mee vallen.
![]()
Zou bij mij ook een van de bestverdienende zijn hoor...mijn totale salaris is slechts 207kquote:
Mijn mobiel deed het eerst prima op hattrick, maar reset tegenwoordig spontaan! Maar misschien iets met cookies?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand hier die wel eens met zijn mobieltje via internet op hattrick inlogt en een idee heeft waarok ik na het invoeren van mijn login en pass en op inloggen druk wordt teruggestuurd naar de inlogpagina van hattrick met lege invoervelden?
heel raar want op mn iPod touch werkt het wel.
Heb het met opera browser mobile geprobeerd. Werkt prima. Zal wel aan de mobile IE liggen dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:30 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn mobiel deed het eerst prima op hattrick, maar reset tegenwoordig spontaan! Maar misschien iets met cookies?
Maar 207k..... totaal is het bij mij 96 106 ¤.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zou bij mij ook een van de bestverdienende zijn hoor...mijn totale salaris is slechts 207k
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoezo? het is maar twee keer zoveel als mijn huidige salarispost nu.
Ik vind 207k netjes, voor een ploeg die bovenin V meedoetquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar 207k..... totaal is het bij mij 96 106 ¤.
Waarbij mn keep de meest betaalde is met 20k
[..]
is het ook.. ik heb 175k aan loon en draai bovenin de VI mee..quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind 207k netjes, voor een ploeg die bovenin V meedoet
Waarvoor dank Amadeus!quote:15-07-2009 (9/39) Je hebt een speler verkocht en 1 395 000 ¤ ontvangen.
A-team lamerquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Vergeten m'n friendly op te stellen, gelukkig geen kaarten of blessures gekregen
Ik heb geen idee hoeveel men gemiddeld heeft boven in de V. Ik zat zelf vorig seizoen op 110 a 120k en deed niet mee boven in. Dit seizoen met minder loon gaat dat waarschijnlijk wel lukkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:
Zeker netjes!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit nu gemiddeld op 266 hatstats. Maar wil ik promoveren, moet dat toch richting de 300 gaan. Vooral het middenveld moet dan nog sterker... En aangezien ik niet het geld heb om te investeren in multiskill-spelers (met een laag salaris), zal ik helaas voor spelers met een hoger salaris moeten gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zeker netjes!
Ik deed vorig seizoen bovenin mee met 50k aan salaris, maar liep promotie mis op de laatste speeldag. Zit nu rond de 170k, maar daarmee verwacht ik ook redelijk mee te kunnen komen in de VI. Gemiddeld boven de 200 htstats, dus dat moet goedkomen
Ik ben van pindavlees
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Flappekz het volgende:
Wat gaan jullie trouwens snel en goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe duidelijk iets niet goed.....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie trouwens snel en goed.Ik doe duidelijk iets niet goed.....
Ja, wij trainen geen algemeen! (te makkelijk, die kopt zelfs Sno nog in)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie trouwens snel en goed.Ik doe duidelijk iets niet goed.....
Ik zit nog steeds in de VII, dus zo snel en goed gaat dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hoefde ik me ook niet aangesproken te voelen?
Ik heb ook wat zitten prutsen aan nieuwe tenues, hoop dat ik mijn award niet in diskrediet breng.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Ik vind ze mooi, mocht willen dat ik zo creatief wasquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de VII, dus zo snel en goed gaat dat nietOf hoefde ik me ook niet aangesproken te voelen?
Ik heb ook wat zitten prutsen aan nieuwe tenues, hoop dat ik mijn award niet in diskrediet breng.
[ afbeelding ]
werken!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi, mocht willen dat ik zo creatief was
Ik ben bezig met het vernieuwen van de hele documentatiestructuur...kan me er echt niet toe zetten gewoonquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben tenminste heel hard op een download aan het wachten
documentatie.. ik krijg al uitslag als ik dat woord hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vernieuwen van de hele documentatiestructuur...kan me er echt niet toe zetten gewoon
Ja inderdaad. En het is nog veel ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
documentatie.. ik krijg al uitslag als ik dat woord hoor
bahquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En het is nog veel ookHeleboel ouwe meuk er tussen, allemaal incomplete rotzooi....schiet niet op!
Niemand is onmisbaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bah
verder documenteer ik zo min mogelijk. Blijf ik tenminste onmisbaar op mijn werk
Dat klinkt ongeveer net zo saai als waar ik mee bezig ben... herschrijven van code's...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het vernieuwen van de hele documentatiestructuur...kan me er echt niet toe zetten gewoon
Jup...ben ook niet jaloers op jequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klinkt ongeveer net zo saai als waar ik mee bezig ben... herschrijven van code's...
Digitaal of ouderwets papier? Digitaal is nog te overzien, maar als het eerst gedigitaliseerd moet worden...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niemand is onmisbaar![]()
Maar ik ben relatief nieuw op deze afdeling, en ben in de afgelopen tijd tegen zoveel verkeerde/incomplete/ouderwetse werkinstructies en cofiguratiedossiers aangelopen dat het echt niet leuk meer is....
Gelukkig wel digitaal...Automatisering he.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Digitaal of ouderwets papier? Digitaal is nog te overzien, maar als het eerst gedigitaliseerd moet worden.!
En als je ander werk wilt, kan dat prima lukken. Hoe weet je dat je neit minimaal hetzelfde kan verdienen ergens anders?
Herschrijven van code is niet zo erg. Maar wel als de code maximaal een week oud is...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat klinkt ongeveer net zo saai als waar ik mee bezig ben... herschrijven van code's...
Klinkt erg herkenbaar! Nu ben ik nog wat jonger en is het een stuk 'makkelijker' om nog eens vanaf nul te beginnen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig wel digitaal...Automatisering he.
Misschien dat ik het ergens ander wel zou kunnen krijgen, maar dan zou ik waarschijnlijk weer in de ICT belanden. En ik zou juist wel iets heel heel anders willen...En dan moet ik dus weer op nul beginnen.
Bijkomend probleem is wel, dat ik niet precies weet wat ik dan wel zou willen. Voorkeur ligt denk ik in de sportwereld. Zo lang ik dan maar wel veel 'sociale' contacten heb...
Ja, dat is wel belangrijk dat je weet wat je wel wilt. Ben je de ICT echt helemaal zat of zou een combi van ICT en sport wel kunnen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig wel digitaal...Automatisering he.
Misschien dat ik het ergens ander wel zou kunnen krijgen, maar dan zou ik waarschijnlijk weer in de ICT belanden. En ik zou juist wel iets heel heel anders willen...En dan moet ik dus weer op nul beginnen.
Bijkomend probleem is wel, dat ik niet precies weet wat ik dan wel zou willen. Voorkeur ligt denk ik in de sportwereld. Zo lang ik dan maar wel veel 'sociale' contacten heb...
Oe, spannig! Ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klinkt erg herkenbaar! Nu ben ik nog wat jonger en is het een stuk 'makkelijker' om nog eens vanaf nul te beginnen...
* Gijs_ is in afwachting of ie is ingeloot bij fysiotherapie waarvan ie vandaag de uitslag krijgt...
Ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Klinkt erg herkenbaar! Nu ben ik nog wat jonger en is het een stuk 'makkelijker' om nog eens vanaf nul te beginnen...
* Gijs_ is in afwachting of ie is ingeloot bij fysiotherapie waarvan ie vandaag de uitslag krijgt...
Mwa, een combi zou wel kunnen. Zo lang ik maar niet 40 uur p/w op de knoppen zit te rammen (van mn toetsenbord)quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, dat is wel belangrijk dat je weet wat je wel wilt. Ben je de ICT echt helemaal zat of zou een combi van ICT en sport wel kunnen?
Da's balenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef Gijs_ het volgende:
En dan net 10 minuten later krijg je het bericht helaas niet te zijn ingeloot![]()
Nou ja, de kans was misschien ook niet verschrikkelijk groot... en ik heb wel wat alternatieven... Bedankt voor het duimen iig
Zuigendquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef Gijs_ het volgende:
En dan net 10 minuten later krijg je het bericht helaas niet te zijn ingeloot![]()
Nou ja, de kans was misschien ook niet verschrikkelijk groot... en ik heb wel wat alternatieven... Bedankt voor het duimen iig
Ik denk een sociale studie, of dat weet ik eigenlijk wel zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's balenWat zijn de plannen nu?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, wij trainen geen algemeen! (te makkelijk, die kopt zelfs Sno nog in)Heel makkelijk maar ik geloof niet dat Sno die inkopen kan. Die zou goffer niet eens in mn B team mee kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT heeft idd wat probleempjes lijkt het!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef elby1988 het volgende:
Komen jullie ook niet meer in je competitietabel?
Laat maar, nu een totale error
Nou wie de schoen past.......quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de VII, dus zo snel en goed gaat dat nietOf hoefde ik me ook niet aangesproken te voelen?
[ afbeelding ]
Niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef elby1988 het volgende:
Weet iemand of je in HO spelers kan wijzigen als je teamanalyzer doet?
De spits van de tegenstander is namelijk geschorst en daardoor heeft hij geen goede spits meer.. hoe kan ik dat switchen?
Is er een mogelijkheid een simulatie van de wedstrijd te doen met spelers die jij uitkiest? En dan voornamelijk de tegenstander..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet.
TeamAnalyzer werkt met gemiddelden, niet met spelers.
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid een simulatie van de wedstrijd te doen met spelers die jij uitkiest? En dan voornamelijk de tegenstander..?
Het enige wat je evt kan doen is zn ratings aanpassen. Maar dat zal je niet weten in dit geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid een simulatie van de wedstrijd te doen met spelers die jij uitkiest? En dan voornamelijk de tegenstander..?
Geef jij nou tips met betrekking tot HO ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het enige wat je evt kan doen is zn ratings aanpassen. Maar dat zal je niet weten in dit geval.
Ja ik heb t eens geprobeerd pas.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geef jij nou tips met betrekking tot HO ?
quote:Laatste trainingsrapport (17-07-2009) (9/39)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Cerilo Lillo: (mn spits)
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van waardeloos naar slecht.
Roelant Peekel:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Ronnie Stellwagen:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Donald Gerards:
![]()
![]()
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Geen speler met curry voor mij Koek.quote:Latest training report (17-07-2009) (9/39)
Only training reports that include any changes will be shown here
Skill level raised! Tommi Noordermeer
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from outstanding to brilliant.
Skill level raised! Giulio Succi
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from solid to excellent.
DAMN die is wel lekkah!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Mieczysław Bielarz
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Algemeen trainen voor een weekje of 3quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen speler met curry voor mij Koek.
En ik mag nog steeds klagen over mn vormTop 11 weer omlaag.
21 en 89 dagen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DAMN die is wel lekkah!!![]()
Hoe oud is ie?
Voormalig jeugdspeler, gaat er ook uit:quote:Artem Kamyshanskiy (VLV) (211483160)
Eesti 20 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 05-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 18 460
Loon: 5 052 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Mislukte B-trainee, moet er uit:quote:Gisbert van Leeuwen (248611473)
Nederland 17 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
EN heeft er hier een verdedigen-trainer interesse in een 19-jarig verdediger die nog maar 1, hooguit 2 trainingen nodig heeft om te stijgen ?? :quote:范 (Fan) 名舰 (Mingjian) (245525000)
China 17 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 25-08-2009
matig in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 11-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 372 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Want Flappie gaat nu definitief overstappenquote:Philipp Georgi (CV) (221419681)
Deutschland 19 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 30-08-2009
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 10 230
Loon: 2 460 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Verwachte stijgerT. Verder qua a-spelers 3 vormdalers, 2 stijgers... dat blijft een beetje mwah mwah dus...quote:Alessandro Bonci
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van formidabel naar uitmuntend.
Jij traint verdedigen toch? Is mijn speler nix voor jou? (Zie post eerder vanmorgen). HO geeft aan dat 'ie op 10.89 zitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
2 spelers naar redelijk verdedigen, allebei met uitstekend passen.
Die gaan me wat opleveren in ieder geval
ik kan 1 van mijn 2 stijgers er wel uitdoen en dan die ene van jou overnemen. In principe geen probleem inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij traint verdedigen toch? Is mijn speler nix voor jou? (Zie post eerder vanmorgen). HO geeft aan dat 'ie op 10.89 zit
Mooie trader denk ik zo maarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan 1 van mijn 2 stijgers er wel uitdoen en dan die ene van jou overnemen. In principe geen probleem inderdaad.
quote:17y88d
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: excellent
Winger: solid
Passing: inadequate
Scoring: inadequate
Set pieces: inadequate
Als je zin hebt, kun je bij mij wat komen drinken, ik woon 5 minunten van het WMC af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TU:
TSI: +10 850 / -1 270
PM: +1 / -0
Conditie: +1 /-1
Vorm: +9 / -4
17-jarige skilltrade na 1 training van redelijk -> goed PM. Vorm +1 / -1 in A-team / opstelling zondag. Massari weer naar een pleister (was gelukkig geen +8 maar een +1).
Nu paar daagjes weg, WMC te Kerkrade. Ergens zondagmiddag/-avond weer terug, maar voor de zekerheid beide opstellingen maar alvast vastgelegd
Ik twijfel of ik erbij zal zetten dat ie bijna stijgt....levert wel veul geld op natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, geen probleem joh.
Kan mooi op woensdag spelen voor de fok!cup
tja waarom niet? alle beetje schelen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik erbij zal zetten dat ie bijna stijgt....levert wel veul geld op natuurlijk!
Inderdaad.. Rampzalig Keepenquote:
True that!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja waarom niet? alle beetje schelen..
Wereld Muziek Concours, bijna goed dus..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
World Music Contest?
Programma zit redelijk volgepland en ben er niet bepaald alleen, dus waarschijnlijk gaat 't er niet in zitten.. Mocht ik nog wel tijd/zin hebben, dan PM ik je m'n 06- wel even via m'n mobile.. Sokssawat..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je zin hebt, kun je bij mij wat komen drinken, ik woon 5 minunten van het WMC af.
Is goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Programma zit redelijk volgepland en ben er niet bepaald alleen, dus waarschijnlijk gaat 't er niet in zitten.. Mocht ik nog wel tijd/zin hebben, dan PM ik je m'n 06- wel even via m'n mobile.. Sokssawat..
hmm.. denk niet dat ik er zou willen zijn, maar veel plezier hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wereld Muziek Concours, bijna goed dus..
Zaterdagmiddag 15:30u in de Rodahal, be there or be square
Er is zo goed als geen verschil tussen uitstekend en goed conditie, dus erg veel zul je er niet van merken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Twee 17-jarige poppers.. eentje naar uitstekend, de ander naar goed verdedigen... verder zijn nu 10 van de 11 basisspelers minimaal redelijk in vormook mijn reusachtig midje is twee niveaus vorm gestegen
Alleen wel jammer dat drie middenvelders zijn gedaald naar goed conditie
Nou die is al aardig versterkt vergeleken met vorig seizoen, scheelt toch al gauw 15-20 hatstats... maar dat heeft inderdaad wel prio 1, samen met uitbreiding van mijn stadion volgend seizoenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is zo goed als geen verschil tussen uitstekend en goed conditie, dus erg veel zul je er niet van merken.
Wanneer ga je die aanval van je eens echt versterken?
Ik weet niet wat ik moet doen. Van de andere kant is 4 mil lekker, maar ik heb geen goed genoege back up dus word mijn team slechter. En Bielarz isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan m jammer genoeg niet kopen maar gaat ie op de TL of train je m nog 1 niveau hoger?
Toch zou ik hem verkopen en met een goede trainee als vervanger, uitmuntend met minimaal redelijk passen bijvoorbeeld en dan valt het ook wel mee met wat je aan ratings kwijt bent!! En je kunt je team natuurlijk in een andere linie weer goed versterken!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen. Van de andere kant is 4 mil lekker, maar ik heb geen goed genoege back up dus word mijn team slechter. En Bielarz is!
Verkopen dus!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit zou zijn vervanger zijn:
Frank Tuvbo
19 jaar en 51 dagen, TSI = 8 800
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Speelt nu in mijn tweede team. Dus kan die 4 mil aan andere spelers uitgeven want heb momenteel 1 trainee te veel. Maar Bielarz is mijn lievelingsspeler!
Waardeloos passen is alleen wel echt waardeloos voor een aanvallerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit zou zijn vervanger zijn:
Frank Tuvbo
Speelt nu in mijn tweede team. Dus kan die 4 mil aan andere spelers uitgeven want heb momenteel 1 trainee te veel. Maar Bielarz is mijn lievelingsspeler!
En dat zeg jij. Hoe lang heb jij er wel niet over gedaan om je held te verkopen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkopen dus!
Marco van Basten was ook een lievelingsspeler van mij maar Ajax verkocht m tochGewoon verkopen en zakelijk denken. T is maar een spel he
Ik zou hem ook verkopen, en dan gewoon die trainee erin knallen. Of zowel je held als die trainee verkopen, en van dat geld weer een 19/20 jarige trainee met passen van halen. Van het restje kun je nog een jonge trainee halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga niet een heel nieuwe kopen met een beetje passen nu hoor.
quote:Mieczysław Bielarz (A)
21 jaar en 89 dagen, TSI = 34 860
matig in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: rampzalig
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
quote:Daantje Gillhaus (A)
21 jaar en 74 dagen, TSI = 33 860
goed in vorm, conditie uitstekend [Snel]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
quote:Frank Tuvbo
quote:Filomen Hajda
18 jaar en 85 dagen, TSI = 6 390
redelijk in vorm, conditie goed [Snel]
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
quote:Tacuabé Jones
18 jaar en 54 dagen, TSI = 2 310
redelijk in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Een paar redelijke maar ook wat prutsers.quote:Ygram Groenewoud
17 jaar en 10 dagen, TSI = 2 010
redelijk in vorm, conditie matig [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
De vraag is of je team hem nodig heeft. Je moet niet naar de individualiteit kijken. Als je aanval sterk genoeg is moet je hem verkopen en die ander erin zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga niet een heel nieuwe kopen met een beetje passen nu hoor.
Een held is natuurlijk nog moeilijker te verkopen dan een lievelingsspeler.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat zeg jij. Hoe lang heb jij er wel niet over gedaan om je held te verkopen...
* ScudRaket heeft interesse.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:47 schreef Flappekz het volgende:
EN heeft er hier een verdedigen-trainer interesse in een 19-jarig verdediger die nog maar 1, hooguit 2 trainingen nodig heeft om te stijgen ?? :
[..]
Want Flappie gaat nu definitief overstappen
quote:3. Daniël Schaaf (222215155)
19 years and 47 days, Next birthday: 20-09-2009
In solid form, solid stamina.
A popular guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 02-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 9 530
Wage: 2 330 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Keeper: disastrous
Defending: brilliant
Playmaking: weak
Winger: poor
Passing: inadequate
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
afblijven.. hij's van mijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaket heeft interesse.
1 stijgert:
[..]
Of nietquote:
Hehe....hij woont niet zo ver bij je vandaan, dus je zou m zo op kunnen zoeken iddquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt niet.. ik sla m gewoon in elkaar
gewoon zijn vingers breken, kan hij niet biedenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe....hij woont niet zo ver bij je vandaan, dus je zou m zo op kunnen zoeken idd
Wat een agressie hier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon zijn vingers breken, kan hij niet bieden
Hoeft ie ook niet meer zo over zijn baan in te zitten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon zijn vingers breken, kan hij niet bieden
nou.. ik zou ze heel lief breken hoor! Niets me agressiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een agressie hier.En dat terwijl t bijna weekend is
zat scudje over zijn baan in?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoeft ie ook niet meer zo over zijn baan in te zitten.
Oh verdikkeme, dacht dat het over flap ging, die was toch typmoe?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. ik zou ze heel lief breken hoor! Niets me agressie
[..]
zat scudje over zijn baan in?
Je hebt m doorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oh verdikkeme, dacht dat het over flap ging, die was toch typmoe?
edit: de speler is dus van flap en scud en nico willem hem, duidelijk![]()
Vakantie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat een agressie hier.En dat terwijl t bijna weekend is
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. ik zou ze heel lief breken hoor! Niets met agressie
Oef, ik heb ineens een Hams Kazán dęjá vu...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:43 schreef Flappekz het volgende:
Nico, Scud en eventuele andere geinteresseerden, Philipp Georgi(221419681) staat op de TL!
Evenals een 17jarig redelijk def/redelijk passen en een 17jarig goed def/goed passen.
DUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS............
KOM NAARRRRRRRRRRR BENEDEN, EN SLAAAAAAAAAAAAAAA JE SLAGGGGGGGG...............NICOOOOOOOOOO EN SCUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
quote:
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Oef, ik heb ineens een Hams Kazán dęjá vu...
dan heb ik nog steeds voorlopig geen vakantie hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Jij moet niet zeuren vent je bent net terug!
En maar klagenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds voorlopig geen vakantie hoor
Ach t was te proberen. Nou hou ik m gewoon. Het is dat Gijs_ me zo zat op te jutten anders had ik m niet op de TL gezet.quote:
Ik krijg een Spaans team over de vloer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:01 schreef ScudRaket het volgende:
komende week vlaggetje ophalen in Zuid-Afrika
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:01 schreef ScudRaket het volgende:
komende week vlaggetje ophalen in Zuid-Afrika
Spaanse vrouwen hebben een moustache.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg een Spaans team over de vloer.![]()
Die komen met vrouwen heen en gaan zonder terug.
quote:Reinout van Dulmen blijft zich ontwikkelen, zijn Vleugelspel-vaardigheid is nu goed. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach t was te proberen. Nou hou ik m gewoon. Het is dat Gijs_ me zo zat op te jutten anders had ik m niet op de TL gezet.
Dave Stokvis.quote:Op zondag 19 juli 2009 12:01 schreef elby1988 het volgende:
Kan iemand alvast hierop bieden? Het is wel wat risicovol ... :p Zou wel mooi zijn, wordt het een echte Fok!-speler, van realbizkit naar mij toe en vervolgens naar een andere Fok!ker..2,7 miljoen.. is startbod evt...!
23. Dave Stokvis (CM) (202911430)
20 jaar en 111 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2009
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: wereldklasse
Vleugelspel: slecht
Passen: zwak
Scoren: redelijk
Spelhervatting: slecht
En mijn jeugdtrots, de nieuwe Nederlander !..:
Emin Muhammet Önsü (253381060)
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 07-11-2009
Keepen: rampzalig
Verdedigen: zwak
Positiespel: goed
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: slecht
Spelhervatting: waardeloos
Die ga ik optrainen naar wereldklasse , net als m'n andere 2 trainee's die ik uit m'n jeugd heb gepulledquote:Jonathan Stolker (253435161)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 02-11-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 19-07-2009 (9/39), )
Total Skill Index (TSI): 3 780
Loon: 2 630 ¤/week
42 080 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Keepen: 7/20 goed
Verdedigen: 1/20 rampzalig
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 3/20 slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das verdikke de 2e week op rij dat ze niet eens met een evt reserve speler komen. Moet mn scouts maar weer eens laten verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |