Ik denk een sociale studie, of dat weet ik eigenlijk wel zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's balenWat zijn de plannen nu?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, wij trainen geen algemeen! (te makkelijk, die kopt zelfs Sno nog in)Heel makkelijk maar ik geloof niet dat Sno die inkopen kan. Die zou goffer niet eens in mn B team mee kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT heeft idd wat probleempjes lijkt het!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef elby1988 het volgende:
Komen jullie ook niet meer in je competitietabel?
Laat maar, nu een totale error
Nou wie de schoen past.......quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds in de VII, dus zo snel en goed gaat dat nietOf hoefde ik me ook niet aangesproken te voelen?
Ik heb ook wat zitten prutsen aan nieuwe tenues, hoop dat ik mijn award niet in diskrediet breng.
[ afbeelding ]
Niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef elby1988 het volgende:
Weet iemand of je in HO spelers kan wijzigen als je teamanalyzer doet?
De spits van de tegenstander is namelijk geschorst en daardoor heeft hij geen goede spits meer.. hoe kan ik dat switchen?
Is er een mogelijkheid een simulatie van de wedstrijd te doen met spelers die jij uitkiest? En dan voornamelijk de tegenstander..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet.
TeamAnalyzer werkt met gemiddelden, niet met spelers.
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid een simulatie van de wedstrijd te doen met spelers die jij uitkiest? En dan voornamelijk de tegenstander..?
Het enige wat je evt kan doen is zn ratings aanpassen. Maar dat zal je niet weten in dit geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:28 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid een simulatie van de wedstrijd te doen met spelers die jij uitkiest? En dan voornamelijk de tegenstander..?
Geef jij nou tips met betrekking tot HO ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het enige wat je evt kan doen is zn ratings aanpassen. Maar dat zal je niet weten in dit geval.
Ja ik heb t eens geprobeerd pas.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geef jij nou tips met betrekking tot HO ?
quote:Laatste trainingsrapport (17-07-2009) (9/39)
Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
Cerilo Lillo: (mn spits)
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van waardeloos naar slecht.
Roelant Peekel:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Ronnie Stellwagen:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Donald Gerards:
![]()
![]()
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Geen speler met curry voor mij Koek.quote:Latest training report (17-07-2009) (9/39)
Only training reports that include any changes will be shown here
Skill level raised! Tommi Noordermeer
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from outstanding to brilliant.
Skill level raised! Giulio Succi
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from solid to excellent.
DAMN die is wel lekkah!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Mieczysław Bielarz
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Algemeen trainen voor een weekje of 3quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Geen speler met curry voor mij Koek.
En ik mag nog steeds klagen over mn vormTop 11 weer omlaag.
21 en 89 dagen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DAMN die is wel lekkah!!![]()
Hoe oud is ie?
Voormalig jeugdspeler, gaat er ook uit:quote:Artem Kamyshanskiy (VLV) (211483160)
Eesti 20 jaar en 56 dagen, volgende verjaardag: 11-09-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 05-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 18 460
Loon: 5 052 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Mislukte B-trainee, moet er uit:quote:Gisbert van Leeuwen (248611473)
Nederland 17 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
EN heeft er hier een verdedigen-trainer interesse in een 19-jarig verdediger die nog maar 1, hooguit 2 trainingen nodig heeft om te stijgen ?? :quote:范 (Fan) 名舰 (Mingjian) (245525000)
China 17 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 25-08-2009
matig in vorm, conditie redelijk
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 11-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 510
Loon: 372 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Want Flappie gaat nu definitief overstappenquote:Philipp Georgi (CV) (221419681)
Deutschland 19 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 30-08-2009
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 10 230
Loon: 2 460 ¤/week inclusief 20% bonus
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Verwachte stijgerT. Verder qua a-spelers 3 vormdalers, 2 stijgers... dat blijft een beetje mwah mwah dus...quote:Alessandro Bonci
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van formidabel naar uitmuntend.
Jij traint verdedigen toch? Is mijn speler nix voor jou? (Zie post eerder vanmorgen). HO geeft aan dat 'ie op 10.89 zitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:22 schreef Psychonikeo het volgende:
2 spelers naar redelijk verdedigen, allebei met uitstekend passen.
Die gaan me wat opleveren in ieder geval
ik kan 1 van mijn 2 stijgers er wel uitdoen en dan die ene van jou overnemen. In principe geen probleem inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij traint verdedigen toch? Is mijn speler nix voor jou? (Zie post eerder vanmorgen). HO geeft aan dat 'ie op 10.89 zit
Mooie trader denk ik zo maarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan 1 van mijn 2 stijgers er wel uitdoen en dan die ene van jou overnemen. In principe geen probleem inderdaad.
quote:17y88d
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: excellent
Winger: solid
Passing: inadequate
Scoring: inadequate
Set pieces: inadequate
Als je zin hebt, kun je bij mij wat komen drinken, ik woon 5 minunten van het WMC af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TU:
TSI: +10 850 / -1 270
PM: +1 / -0
Conditie: +1 /-1
Vorm: +9 / -4
17-jarige skilltrade na 1 training van redelijk -> goed PM. Vorm +1 / -1 in A-team / opstelling zondag. Massari weer naar een pleister (was gelukkig geen +8 maar een +1).
Nu paar daagjes weg, WMC te Kerkrade. Ergens zondagmiddag/-avond weer terug, maar voor de zekerheid beide opstellingen maar alvast vastgelegd
Ik twijfel of ik erbij zal zetten dat ie bijna stijgt....levert wel veul geld op natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, geen probleem joh.
Kan mooi op woensdag spelen voor de fok!cup
tja waarom niet? alle beetje schelen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik erbij zal zetten dat ie bijna stijgt....levert wel veul geld op natuurlijk!
Inderdaad.. Rampzalig Keepenquote:
True that!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja waarom niet? alle beetje schelen..
Wereld Muziek Concours, bijna goed dus..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
World Music Contest?
Programma zit redelijk volgepland en ben er niet bepaald alleen, dus waarschijnlijk gaat 't er niet in zitten.. Mocht ik nog wel tijd/zin hebben, dan PM ik je m'n 06- wel even via m'n mobile.. Sokssawat..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je zin hebt, kun je bij mij wat komen drinken, ik woon 5 minunten van het WMC af.
Is goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Programma zit redelijk volgepland en ben er niet bepaald alleen, dus waarschijnlijk gaat 't er niet in zitten.. Mocht ik nog wel tijd/zin hebben, dan PM ik je m'n 06- wel even via m'n mobile.. Sokssawat..
hmm.. denk niet dat ik er zou willen zijn, maar veel plezier hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wereld Muziek Concours, bijna goed dus..
Zaterdagmiddag 15:30u in de Rodahal, be there or be square
Er is zo goed als geen verschil tussen uitstekend en goed conditie, dus erg veel zul je er niet van merken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Twee 17-jarige poppers.. eentje naar uitstekend, de ander naar goed verdedigen... verder zijn nu 10 van de 11 basisspelers minimaal redelijk in vormook mijn reusachtig midje is twee niveaus vorm gestegen
Alleen wel jammer dat drie middenvelders zijn gedaald naar goed conditie
Nou die is al aardig versterkt vergeleken met vorig seizoen, scheelt toch al gauw 15-20 hatstats... maar dat heeft inderdaad wel prio 1, samen met uitbreiding van mijn stadion volgend seizoenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is zo goed als geen verschil tussen uitstekend en goed conditie, dus erg veel zul je er niet van merken.
Wanneer ga je die aanval van je eens echt versterken?
Ik weet niet wat ik moet doen. Van de andere kant is 4 mil lekker, maar ik heb geen goed genoege back up dus word mijn team slechter. En Bielarz isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan m jammer genoeg niet kopen maar gaat ie op de TL of train je m nog 1 niveau hoger?
Toch zou ik hem verkopen en met een goede trainee als vervanger, uitmuntend met minimaal redelijk passen bijvoorbeeld en dan valt het ook wel mee met wat je aan ratings kwijt bent!! En je kunt je team natuurlijk in een andere linie weer goed versterken!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen. Van de andere kant is 4 mil lekker, maar ik heb geen goed genoege back up dus word mijn team slechter. En Bielarz is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |