Nee niet echt. Truste man en tot spreeksquote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over goeie morge gesproken. Ik gaat maar eens slapen. Een weekendje met sensation op vrijdag, plus daarna niet slapen maar meteen door naar toernooi+feest (uiteindelijk 40u zonder slaap) werkt niet goed.
Mijn stats dit weekend :quote:Op maandag 6 juli 2009 00:52 schreef NelisZ het volgende:
Dan moet je me daar volgende week wel ff aan herinneren denk ik, grote kans dat ik het dan weer vergeten ben
Doe je goed!quote:En dat de scores laag zijn zie ik als een compliment, dan weet ik toch de moeilijk voorspelbare wedstrijden te kiezen
Ik heb ff een notitie ervan gemaaktquote:Op maandag 6 juli 2009 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Truste man en tot spreeks![]()
[..]
Mijn stats dit weekend :
[ afbeelding ]
De stats vorig weekend:
[ afbeelding ]
Als ik er dan aan denkIk doet t nu juist alvast aangezien ik niet weet wanneer je de wedstrijden uit kiest. Nou speel ik dus over 2 weken thuis tegen Centaur. Lijkt me best moeilijk om te voorspellen!
[..]
Doe je goed!![]()
Top! Als je betere wedstrijden hebt of weet tzt is t ook prima hoor. 2 weken na mn duel met de huidige nr 2 mag ik tegen de huidige nr 1. Die had je er zelf ook uit geplukt 4 weken terugquote:
Als ik t me herinner zal ik tzt nog een keer een post er over plaatsenquote:En meestal kies ik de wedstrijden op maandag(avond) dus waarschijnlijk presenteer ik morgenavond de wedstrijden voor ronde 8
40u slechts. Dat doe ik normaal dus 3 keer per jaar...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over goeie morge gesproken. Ik gaat maar eens slapen. Een weekendje met sensation op vrijdag, plus daarna niet slapen maar meteen door naar toernooi+feest (uiteindelijk 40u zonder slaap) werkt niet goed.
Mag ik jullie aanraken, oh grote geweldenaars?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
40u slechts. Dat doe ik normaal dus 3 keer per jaar...
Hard Bass, In Qontrol en Sensation Black. Die laatste wordt dit jaar vervangen voor Qlimax.
quote:Op maandag 6 juli 2009 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mag ik jullie aanraken, oh grote geweldenaars?
Mjaa, we kunnen wel iets regelen denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mag ik jullie aanraken, oh grote geweldenaars?
Ik denk dat vulture ook wel interesse heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 11:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mjaa, we kunnen wel iets regelen denk ik.
Mensen die bij posts waaruit je een conclusie kunt trekken geen PI gebruiken...quote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mensen die te snel conclusies trekken ...
PI's sowiesoquote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die bij posts waaruit je een conclusie kunt trekken geen PI gebruiken...
Mensen die hier over gaan discussiërenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die bij posts waaruit je een conclusie kunt trekken geen PI gebruiken...
Top!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:17 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag ronde 8:
terheijdemonster - Real Club de Culo 5-0
FC Bifröst - Paupers Geldrop 0-0
FC Strikkers - Raging Bulls United 0-2
Lokomotiv_Hemelrijk - Bonobo11 2-3
313 TIGERS - ADO'67 2-2
[ afbeelding ]
Hij stond nog in mn excel bestandje, dus grote kans dat ik er morgen aan denkquote:Op maandag 13 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!![]()
Denk je nog aan mijn wedstrijd van volgende week? Hij heeft volgens mij pic gespeeld deze en vorige week. Ben dus benieuwd wat t word komende zondag. Ik sta nu 3e en hij 2e. Als ik win sta ik weer op die rot 2e plekOf ga je liever voor mijn wedstrijd tegen de nr1?
Dat vind ik nou ook. Ik hoop dat ik die 3 doelpunten maken kan. Maar bedankt voor het vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 9:
RKDEO - Centaur 3-1
Huiscactus United - TeamKoekje 2-3
SC diepFries - FC De Heining 3-1
Mette - Olde Veste 3-0
Maus United - Geckos 1-2
Totaal goals: 22
moeilijke ronde![]()
quote:Ronde 10:
Ivm vakantie vul ik voor volgende week zondag het volgende in, tenzij ik nog kan editen.
2-1
2-1
2-1
2-1
2-1
totaal goals 20
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ronde 10:
Ivm vakantie vul ik voor volgende week zondag het volgende in, tenzij ik nog kan editen.
2-1
2-1
2-1
2-1
2-1
totaal goals 20
ligt ingelopen op FVPquote:Op maandag 13 juli 2009 00:17 schreef NelisZ het volgende:
Uitslag ronde 8:
terheijdemonster - Real Club de Culo 5-0
FC Bifröst - Paupers Geldrop 0-0
FC Strikkers - Raging Bulls United 0-2
Lokomotiv_Hemelrijk - Bonobo11 2-3
313 TIGERS - ADO'67 2-2
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef Flappekz het volgende:
al die 2-1 uitslagen....kijk mijn "voorspellingen" van afgelopen weekend eens
|
|
| Forum Opties | |