Kan 4 teams ook niet ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet dus een competitie van 6 teams hebben(minder kan toch niet?), maar die moet ik na vrijdag meteen gaan regelen. En dat kan niet.... Lijkt er dus op dat ik automatisch in mn huidige competitie blijf en die van fok weer mis.
Die van Fok word dan met regelmaat opnieuw opgestart dus dan kan je later misschien nog instromen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet dus een competitie van 6 teams hebben(minder kan toch niet?), maar die moet ik na vrijdag meteen gaan regelen. En dat kan niet.... Lijkt er dus op dat ik automatisch in mn huidige competitie blijf en die van fok weer mis.
Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet ben als mn huidige competitie opnieuw opstart, dus dan zit ik weer vast aan 30 wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van Fok word dan met regelmaat opnieuw opgestart dus dan kan je later misschien nog instromen.
Dat zou mooi zijn, dan regel ik die na mijn vakantie meteen, mis ik maar één wedstrijd en ben ik op tijd voor fok.quote:
Nja, dat is een andere discussie. Ik vind het vervelend dat je tussen competities door niks kunt, want je zit op z'n minst 6 weken aan een competitie vast! Als je dan elke week een friendly kon doen en in de derde week twee, dan kon je een paar weken overbruggen als dat zou uitkwam!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd net als de senioren standaard iedere week een friendly moet kunnen hebben. En dan ook 1x per week een TU.
Dat zou wel kut zijn ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet ben als mn huidige competitie opnieuw opstart, dus dan zit ik weer vast aan 30 wedstrijden.
Ik snap waar je op doelt en dat zou idd makkelijker zijn. Het zou er all1 niet toe doen als ze meteen vanaf t begin de jeugd gelijk hadden getrokken met de senioren. Maar het is alle 2 een verbetering die er helaas niet aan zit te komen in een korte tijd denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nja, dat is een andere discussie. Ik vind het vervelend dat je tussen competities door niks kunt, want je zit op z'n minst 6 weken aan een competitie vast! Als je dan elke week een friendly kon doen en in de derde week twee, dan kon je een paar weken overbruggen als dat zou uitkwam!
Euhm. Nee. Er is een rustweek bij de jeugd die in week 16 van het seniorenseizoen valt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
16 teams nu 30 wedstrijden totaal. 23 nu. Daarna beginnen we met de opzet maar die zal pas 2 weken erna kunnen beginnen aangezien Hattrick tot nu toe steeds 2 weken tussen het eind en het begin van een jeugd competitie stopt. maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 weken
Daarom zei ik ook : Maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 weken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Nee. Er is een rustweek bij de jeugd die in week 16 van het seniorenseizoen valt.
Keeper?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef rompompom het volgende:
Ik heb me nu toch een held binnengehaald:
[..]
Maar hopen dat-ie ergens in uitblinkt wat niet vermeld werd..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
tvptje (eerste post hier, hoi) ben een paar weken geleden begonnen met hattrick. (1361272) <-- teamID
een beetje aant rommelen in de IX atm.
Welkomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
tvptje (eerste post hier, hoi) ben een paar weken geleden begonnen met hattrick. (1361272) <-- teamID
Hoi MA.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Postid= 13015891.808quote:It's not top 4 in terms of postings, but the Polish forums are active indeed (todays statistics):
1. non-HT Italia [106,499]
2. Domande, Aiuto e Proposte (Italia) [98,212]
3. non-HT Portugal [82,182]
4. Sealand [65,675]
5. non-HT Argentina [58,976]
6. non-HT España [51,506]
7. Fragen (Deutsch) [48,300]
8. non-HT Polska [41,505]
9. Polska [38,791]
10. Italia [35,497]
Zoek de post dan op. Meest geposte fora, Sealand staat op 4.quote:
Waar op zoeken en wat is er zo interessant aan Sealand?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoek de post dan op. Meest geposte fora, Sealand staat op 4.
Alles. Dat is een Nederlandse federatie en staat ongeveer als enige federatie in de lijst met meest geplaatste posts. Boven nationale competitiefora zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar op zoeken en wat is er zo interessant aan Sealand?
aaahh ja meld dat er dan ff bij oid... Hoe moeten wij van Fok! dat nou weten? We komen bijna nooit op dat bagger forum van Hattrickquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alles. Dat is een Nederlandse federatie en staat ongeveer als enige federatie in de lijst met meest geplaatste posts. Boven nationale competitiefora zelfs.
Das wel bizar ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het gaat trouwens over de laatste 30 dagen, nog gekker 65k posts in 30 dagen. Onwerkelijk. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |