Ja, zo'n Igor Hiele bijvoorbeeld, dat vind ik zonde. Die is nu nog jong en redelijk veel waard. Voor het geld wat je daarvoor krijgt zou je een 27-jarige reusachtig PM met goed passen kunnen kopen en dan ook nog een miljoen overhouden...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zie mn team (zonder trainies) en kijk voor je zelf. Ik denk dat ze nog wel langer mee kunnen. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit hoger dan VI heb gespeeld.
*knip*
Lijkt me stug. Maar mocht ik voor 1 miljoen een reusachtige Nederlander kunnen kopen dan drukt ie nog teveel op mn salaris.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n Igor Hiele bijvoorbeeld, dat vind ik zonde. Die is nu nog jong en redelijk veel waard. Voor het geld wat je daarvoor krijgt zou je een 27-jarige reusachtig PM met goed passen kunnen kopen en dan ook nog een miljoen overhouden...
Igor zn tv.quote:Mediaangemiddelde prijs 2 215 000 ¤
Gemiddelde prijs 2 323 700 ¤
Je zal er iig geld aan overhouden. En goede prestaties zouden dat salarisverschil weer kunnen compenseren!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Maar mocht ik voor 1 miljoen een reusachtige Nederlander kunnen kopen dan drukt ie nog teveel op mn salaris.
[..]
Igor zn tv.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je zal er iig geld aan overhouden. En goede prestaties zouden dat salarisverschil weer kunnen compenseren!
Dit zijn de enige 2 de komende 3 dagen die precies voldoen aan jou voorbeeld. Als ik laat zoeken tussen wk en ra dan zijn de vraagprijzen tussen de 1,5 en 4 miljoen. Met de meeste tussen de 2 en 3 miljoen.quote:Nederland Augie Wellerdieck (117296420) 3 995 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft goed ervaring en is een slecht leider redelijk in vorm.
Leeftijd: 27 jaar (23 dagen)
Is eigendom van: PSV Almere
TSI: 73 350
Specialiteit: Technisch
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Deadline: 15-07-2009 15:09(1 dag 1u 29m)
Nederland Anfred Vanderlijden (147086665) 2 000 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft redelijk ervaring en is een waardeloos leider matig in vorm.
Is eigendom van: Fc Hanneke
Leeftijd: 27 jaar (22 dagen)
TSI: 71 540
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Deadline: 16-07-2009 20:00(2 dagen 6u 20m)
Als je bij de TV van de onderste kijkt is die idd een stuk lager dan jouw 22-jarige spelertje. Die bovenste heeft meer skills op goed, maar staat er ook voor een veel te hoge prijs op!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
[..]
Dit zijn de enige 2 de komende 3 dagen die precies voldoen aan jou voorbeeld. Als ik laat zoeken tussen wk en ra dan zijn de vraagprijzen tussen de 1,5 en 4 miljoen. Met de meeste tussen de 2 en 3 miljoen.
Gunstig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik de Teauteau van volgende week mis
Maar hopen dat-ie ergens in uitblinkt wat niet vermeld werd.quote:Anyway, Michael van Scheltema is 16 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
Right now I would say his Defending capabilities are around the wretched level. If he develops well, I would say this chap can emerge with poor Winger before joining the senior squad.
Heb je niet een vertrouwd iemand die dat voor je kan doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
pf, moet vrijdag veel gaan instellen al willen mn team en jeugdteam de vakantie gaan netjes doorkomen, en ik kan mn vrijdag stijgende speler niet listen op de zaterdag de week erna
Dan blijf ik weer op mn leeftijd issue terug komen. Een 27 jarige is zeker aan vervanging toe na 2 seizoenen. Mijn spelers kunnen langer mee en daarmee bespaar ik mezelf een berg moeite. Die 22 jarige was trouwens een tijdelijke aankoop tdt door geld gebrek omdat wk spelers van 24 a 25 jaar toen veel duurder waren. Ik koos er voor om een 22 jarige te kopen ipv een oude lul op in mid die conditie problemen zou kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je bij de TV van de onderste kijkt is die idd een stuk lager dan jouw 22-jarige spelertje. Die bovenste heeft meer skills op goed, maar staat er ook voor een veel te hoge prijs op!
Een miljoen zoals ik eerst zei zul je er niet aan overhouden, dat baseerde ik op een TV van een andere 22 jarige wonderbaarlijk PM met redelijk passen waarbij de TV 2,8 miljoen aangaf, die zal ook wel wat meer sec. skills gehad hebben zonder dat ik dat zag. Maar als je geduldig zoekt en slim biedt moet je wel een reusachtig PM van 27 met goed passen op de kop kunnen tikken voor een bedrag onder de 2 milj.
Enige RL maatje die ook Hattrick speelt gaat op dezelfde vakantiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je niet een vertrouwd iemand die dat voor je kan doen?
Als je geen haast hebt kun je hem altijd een paar keer voor een (te) hoog bedrag listen! Sommige gekken betalen wel 2,8 mln. voor een dergelijke spelerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
Edit : Al moet ik toegeven dat t wel een optie is om iig komende zondag zeker te kunnen winnen. Maar ik denk niet dat ik voor die tijd een goede vervanger kan vinden voor igor.
En niemand die je kan uitleggen wat ze doen moeten?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Enige RL maatje die ook Hattrick speelt gaat op dezelfde vakantie![]()
Dat stond er net nietquote:Denk dat ik hem vrijdag list met een bodemprijs, zo laat mogelijk, zal rond 6u worden. Loopt ie maandag af. Ik zie het wel. Wedstrijd instellen is een kwestie van vooruit denken en bidden voor geen traineeblessures.
Dan duimen dat je net op tijd terug bent.quote:Bovendien ben ik waarschijnlijk net op tijd terug voor de wedstrijd van zondag over een week.
Als ik dit zou doen dan heb ik wel haast want ik zou m goed kunnen gebruiken komende zondag.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt kun je hem altijd een paar keer voor een (te) hoog bedrag listen! Sommige gekken betalen wel 2,8 mln. voor een dergelijke speler
Redelijk omslachtig voor iemand die het design enzo niet kent. Zometeen verkoopt ie de verkeerde of ontslaat ie hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En niemand die je kan uitleggen wat ze doen moeten?![]()
[..]
Zo moeilijk is t toch nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Redelijk omslachtig voor iemand die het design enzo niet kent. Zometeen verkoopt ie de verkeerde of ontslaat ie hem.
Nee sorryquote:Ben jij volgende week woensdag tussen 3-4 online?
Das mooi klote. Lekker getimed die vakantie van jequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Oh...ook lekker. Vrijdag mijn laatste wedstrijd in de jeugd. Kan dus niet een nieuwe competitie zoeken voor die van Fok! begint......
Over 8 weken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:58 schreef Gijs_ het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk begonnen met de nieuwe opzet van de Fok! jeugdcompetitie?
Hmmm, dat komt me net een week te vroeg denk ikquote:
16 teams nu 30 wedstrijden totaal. 23 nu. Daarna beginnen we met de opzet maar die zal pas 2 weken erna kunnen beginnen aangezien Hattrick tot nu toe steeds 2 weken tussen het eind en het begin van een jeugd competitie stopt. maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 wekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:58 schreef Gijs_ het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk begonnen met de nieuwe opzet van de Fok! jeugdcompetitie?
Ik vind dat de jeugd net als de senioren standaard iedere week een friendly moet kunnen hebben. En dan ook 1x per week een TU.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, dat komt me net een week te vroeg denk ikof ik zit 5 weken zonder en dat is me een beetje te gek...
Het zou wel handig zijn geweest als je in de tijd die je niet in een competitie zat elke week een friendly kon regelen, een stuk logischer ook...
Kan 4 teams ook niet ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet dus een competitie van 6 teams hebben(minder kan toch niet?), maar die moet ik na vrijdag meteen gaan regelen. En dat kan niet.... Lijkt er dus op dat ik automatisch in mn huidige competitie blijf en die van fok weer mis.
Die van Fok word dan met regelmaat opnieuw opgestart dus dan kan je later misschien nog instromen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik moet dus een competitie van 6 teams hebben(minder kan toch niet?), maar die moet ik na vrijdag meteen gaan regelen. En dat kan niet.... Lijkt er dus op dat ik automatisch in mn huidige competitie blijf en die van fok weer mis.
Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet ben als mn huidige competitie opnieuw opstart, dus dan zit ik weer vast aan 30 wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die van Fok word dan met regelmaat opnieuw opgestart dus dan kan je later misschien nog instromen.
Dat zou mooi zijn, dan regel ik die na mijn vakantie meteen, mis ik maar één wedstrijd en ben ik op tijd voor fok.quote:
Nja, dat is een andere discussie. Ik vind het vervelend dat je tussen competities door niks kunt, want je zit op z'n minst 6 weken aan een competitie vast! Als je dan elke week een friendly kon doen en in de derde week twee, dan kon je een paar weken overbruggen als dat zou uitkwam!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind dat de jeugd net als de senioren standaard iedere week een friendly moet kunnen hebben. En dan ook 1x per week een TU.
Dat zou wel kut zijn ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar het ziet ernaar uit dat ik er niet ben als mn huidige competitie opnieuw opstart, dus dan zit ik weer vast aan 30 wedstrijden.
Ik snap waar je op doelt en dat zou idd makkelijker zijn. Het zou er all1 niet toe doen als ze meteen vanaf t begin de jeugd gelijk hadden getrokken met de senioren. Maar het is alle 2 een verbetering die er helaas niet aan zit te komen in een korte tijd denk ik zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nja, dat is een andere discussie. Ik vind het vervelend dat je tussen competities door niks kunt, want je zit op z'n minst 6 weken aan een competitie vast! Als je dan elke week een friendly kon doen en in de derde week twee, dan kon je een paar weken overbruggen als dat zou uitkwam!
Euhm. Nee. Er is een rustweek bij de jeugd die in week 16 van het seniorenseizoen valt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
16 teams nu 30 wedstrijden totaal. 23 nu. Daarna beginnen we met de opzet maar die zal pas 2 weken erna kunnen beginnen aangezien Hattrick tot nu toe steeds 2 weken tussen het eind en het begin van een jeugd competitie stopt. maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 weken
Daarom zei ik ook : Maar RealBizkit zal wel gelijk hebben met zn 8 weken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Nee. Er is een rustweek bij de jeugd die in week 16 van het seniorenseizoen valt.
Keeper?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:17 schreef rompompom het volgende:
Ik heb me nu toch een held binnengehaald:
[..]
Maar hopen dat-ie ergens in uitblinkt wat niet vermeld werd..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
tvptje (eerste post hier, hoi) ben een paar weken geleden begonnen met hattrick. (1361272) <-- teamID
een beetje aant rommelen in de IX atm.
Welkomquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
tvptje (eerste post hier, hoi) ben een paar weken geleden begonnen met hattrick. (1361272) <-- teamID
Hoi MA.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Postid= 13015891.808quote:It's not top 4 in terms of postings, but the Polish forums are active indeed (todays statistics):
1. non-HT Italia [106,499]
2. Domande, Aiuto e Proposte (Italia) [98,212]
3. non-HT Portugal [82,182]
4. Sealand [65,675]
5. non-HT Argentina [58,976]
6. non-HT Espaņa [51,506]
7. Fragen (Deutsch) [48,300]
8. non-HT Polska [41,505]
9. Polska [38,791]
10. Italia [35,497]
Zoek de post dan op. Meest geposte fora, Sealand staat op 4.quote:
Waar op zoeken en wat is er zo interessant aan Sealand?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoek de post dan op. Meest geposte fora, Sealand staat op 4.
Alles. Dat is een Nederlandse federatie en staat ongeveer als enige federatie in de lijst met meest geplaatste posts. Boven nationale competitiefora zelfs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar op zoeken en wat is er zo interessant aan Sealand?
aaahh ja meld dat er dan ff bij oid... Hoe moeten wij van Fok! dat nou weten? We komen bijna nooit op dat bagger forum van Hattrickquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alles. Dat is een Nederlandse federatie en staat ongeveer als enige federatie in de lijst met meest geplaatste posts. Boven nationale competitiefora zelfs.
Das wel bizar ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh het gaat trouwens over de laatste 30 dagen, nog gekker 65k posts in 30 dagen. Onwerkelijk. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |