Doe je zeker niet slecht! Aan de andere kant wel een beetje jammer, want als je in een iets minder zware poule had gezeten word je kampioen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik had altijd al het gevoel in een zware competitie te zitten, maar alltid bevestigd het nu:
Hoofdpagina voor V.155
Competitie plaats: 1 / 256 | TSI: 4580840 (Gem: 572605) | Gem leeftijd: 25.9
En daarin sta ik derde 1 punt achter de koploper, toch niet slecht als ik dit zie
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Ik had altijd al het gevoel in een zware competitie te zitten, maar alltid bevestigd het nu:
Hoofdpagina voor V.155
En daarin sta ik derde 1 punt achter de koploper, toch niet slecht als ik dit zie
quote:Hoe is 't?
Rob Verlaat: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Spelhervatting traint.
Samuel Weijns: Hij is vermoedelijk waardeloos in Verdedigen op dit moment.
Eagle Sjoorda: Zijn Vleugelspel-vaardigheid is zwak.
Eagle Sjoorda: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Gegroet!
Jij gaat 90 rijden met zo'n ding achter je auto?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna weekend inderdaad, maar eerst nog een sleurhut kopen.
In Frankrijk mag je gewoon 130 hoor en in België 120.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij gaat 90 rijden met zo'n ding achter je auto?
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In Frankrijk mag je gewoon 130 hoor en in België 120.
Dus ik hoef maar 25 KM met 90 te rijden.
Zit je m weer uit te lokkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..
Nieuw of 2e hands en waarom een sleurhut en geen camper?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna weekend inderdaad, maar eerst nog een sleurhut kopen.
Frankrijk is groot.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je gaat er alleen maar mee naar belgie en frankrijk? Ook saai..
Een sleurhut is makkelijker. Je zet hem op en laat hem staan. Met een camper moet je altijd alles afbreken wil je ergens heen gaan. Daarnaast is een camper 3x zo duur als een caravan. en het wordt een 2e hands. Ik wil volgend jaar namelijk een andere auto kopen, en helaas heb ik ook geen geldboom staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit je m weer uit te lokken
[..]
Nieuw of 2e hands en waarom een sleurhut en geen camper?
quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef sportfreak het volgende:
Hoofdpagina voor V.155
Waar uit?quote:
Geloven doe je dan ook in de kerk of moskee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat zeggen ze van meer dingen, maar je moet niet alles geloven wat je hoort!
Duidelijk. Al hoeft dat niet ligt er maar aan wat voor camper je neemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een sleurhut is makkelijker. Je zet hem op en laat hem staan. Met een camper moet je altijd alles afbreken wil je ergens heen gaan. Daarnaast is een camper 3x zo duur als een caravan. en het wordt een 2e hands. Ik wil volgend jaar namelijk een andere auto kopen, en helaas heb ik ook geen geldboom staan.
Ook worden in Frankrijk in heel veel steden campers geweerd omdat ze te groot zijn in verhouding met de meeste auto's.
Daarom heb ik ook altijd zo een moeite om jou te gelovenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. dat zeggen ze van meer dingen, maar je moet niet alles geloven wat je hoort!
Ik geloof in van alles en nog wat maar kom nooit in een kerk of een moskee en zelfs niet in een synagoge.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geloven doe je dan ook in de kerk of moskee.
Arme jongen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook altijd zo een moeite om jou te geloven![]()
[..]
Ik geloof in alles en nog wat maar kom nooit in een kerk of een moskee en zelfs niet in een synagoge.
Hoeveel bakjes automatenkoffie heb jij al op ?quote:
0, ik ben ermee gestopt. Zit nu full-time aan de thee, en mn maag gedraagt zich al een stuk beterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoeveel bakjes automatenkoffie heb jij al op ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
0, ik ben ermee gestopt. Zit nu full-time aan de thee, en mn maag gedraagt zich al een stuk beter
Ik wou dat ik zo scherp kon zijn op deze tijdstippen zonder koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
0, ik ben ermee gestopt. Zit nu full-time aan de thee, en mn maag gedraagt zich al een stuk beter
Verstandige keuze. Die automaten zijn 9 van de 10x erg smerig aan de binnen kant en ik kan me dan ook goed voor stellen dat daar nogal wat schimmels in huizen. Lijkt me niet echt bevoordelijk voor je maag. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat je geen koffie apparaat mag neer zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In thee zit theeīne dat werkt ongeveer t zelfde als cafeīne dus dat komt echt wel goed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo scherp kon zijn op deze tijdstippen zonder koffie![]()
Dan moet je wel meer dan 2 keer zoveel bakjes drinken! En dat zou in mijn geval weer een ietwat overdreven stoelgang opleverenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In thee zit theeīne dat werkt ongeveer t zelfde als cafeīne dus dat komt echt wel goed.
Ach met de hoeveelheid die onze ambtenaar aan koffie weg dronk moet dat in zijn geval wel goed komenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel meer dan 2 keer zoveel bakjes drinken! En dat zou in mijn geval weer een ietwat overdreven stoelgang opleveren
Ik ben blij dat de wc's hier zo dichtbij zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach met de hoeveelheid die onze ambtenaar aan koffie weg dronk moet dat in zijn geval wel goed komen![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de wc's hier zo dichtbij zijn
hehehe altijd lastig als je versterkingen wil halen op t niveau waar jij nu op zit.quote:OT: Nu heb ik 3M op de bank...is t niet eens genoeg voor een versterking![]()
Goede timing!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:13 schreef borisz het volgende:
Gelukkig speel ik tegen een botje op vakantie.
Ik kan eventueel wel versterken met oudjes...maar dat wil ik niet als structurele oplossing gebruiken. Ik denk dat ik dit geld maar achter de hand hou voor als er een belangrijke mid of spits een wedstrijd niet kan spelen. Dan koop ik dan wel een sterk oudje, for the time beingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
hehehe altijd lastig als je versterkingen wil halen op t niveau waar jij nu op zit.
[..]
Goede timing!
Lijkt mee ook geen goede oplossing. Als nood natuurlijk wel maar niet zoals je zelf al zegt structueel. Zo heb ik wel wat oude spitsen lopen en een oude reserve mid die tevens mn FC is. Maar ik heb dan ook geen geld om een leuke 3e (wk) spits of een leuke 4e mid (wk) er bij te halen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel versterken met oudjes...maar dat wil ik niet als structurele oplossing gebruiken. Ik denk dat ik dit geld maar achter de hand hou voor als er een belangrijke mid of spits een wedstrijd niet kan spelen. Dan koop ik dan wel een sterk oudje, for the time being
Dat punt zit ik nu ook zo ongeveer... Ik heb een paar (semi)bejaarden rondlopen, die wil ik liefst niet weer vervangen door andere oudjes.. Kost echter een hoop geld en dus moeten er dan trainees verkocht worden. Tot die tijd steek ik m'n geld in zaken als de uitbouw van m'n stadion.. (als je toch wilt sparenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan eventueel wel versterken met oudjes...maar dat wil ik niet als structurele oplossing gebruiken. Ik denk dat ik dit geld maar achter de hand hou voor als er een belangrijke mid of spits een wedstrijd niet kan spelen. Dan koop ik dan wel een sterk oudje, for the time being
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik 3 30-ers in mn A-team heb lopen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mee ook geen goede oplossing. Als nood natuurlijk wel maar niet zoals je zelf al zegt structueel. Zo heb ik wel wat oude spitsen lopen en een oude reserve mid die tevens mn FC is. Maar ik heb dan ook geen geld om een leuke 3e (wk) spits of een leuke 4e (wk) mid er bij te halen.
Daarom moet ik dus ook nog niet promoveren
In welke leeftijdsklasse zoek jij ze dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt mee ook geen goede oplossing. Als nood natuurlijk wel maar niet zoals je zelf al zegt structueel. Zo heb ik wel wat oude spitsen lopen en een oude reserve mid die tevens mn FC is. Maar ik heb dan ook geen geld om een leuke 3e (wk) spits of een leuke 4e mid (wk) er bij te halen.
Daarom moet ik dus ook nog niet promoveren
Ik moet nog beslissen of ik vol voor de titel ga, of dat ik ervoor wil zorgen dat ik alleen de P/D's om degradatie wil ontlopen... Maar momenteel neig ik naar vol voor de titel gaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook zo ongeveer... Ik heb een paar (semi)bejaarden rondlopen, die wil ik liefst niet weer vervangen door andere oudjes.. Kost echter een hoop geld en dus moeten er dan trainees verkocht worden. Tot die tijd steek ik m'n geld in zaken als de uitbouw van m'n stadion.. (als je toch wilt sparen)
Ach, ik heb nog een goed/goed FC (geloof dat 'ie bijna uitstekend ervaring heeft) over die verkocht kan worden en qua middenveld ga ik denk ik binnenkort ook maar eens een A-trainee verkopen.. Dat moet het wel kunnen hebben nu ik vrijwel op zeker niet rechtstreeks degradeer
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat punt zit ik nu ook zo ongeveer... Ik heb een paar (semi)bejaarden rondlopen, die wil ik liefst niet weer vervangen door andere oudjes.. Kost echter een hoop geld en dus moeten er dan trainees verkocht worden. Tot die tijd steek ik m'n geld in zaken als de uitbouw van m'n stadion.. (als je toch wilt sparen)
Ach, ik heb nog een goed/goed FC (geloof dat 'ie bijna uitstekend ervaring heeft) over die verkocht kan worden en qua middenveld ga ik denk ik binnenkort ook maar eens een A-trainee verkopen.. Dat moet het wel kunnen hebben nu ik vrijwel op zeker niet rechtstreeks degradeer
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik 3 30-ers in mn A-team heb lopen hoor
Ik zoek voor nieuwe spelers tussen 22 en 25. Ok duur en minder ervaring maar ze gaan wel langer meequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In welke leeftijdsklasse zoek jij ze dan?
Maar heeft dat zin? Als je dan wel hogerop komt en het gaat goed zijn ze ook snel weer 'te licht'...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zoek voor nieuwe spelers tussen 22 en 25. Ok duur en minder ervaring maar ze gaan wel langer mee![]()
Ja, hallo... Als je zoals ik zo/te- veel achter elkaar promoveert, zonder daarbij voor veel inkomsten (bijv. door traden) te zorgen, dan kom je wel ergens aan je limiet. En de eerste thuiswedstrijden zat de ME niet bepaald mee. 't Is dat ik nu 2x van een directe concurrent heb gewonnen en wat lucht heb, maar zo zeker was het niet (ondanks m'n niet onaardige ratings) dat ik me zou handhaven. Ik twijfel nu alleen nog een klein beetje (voorzover ik de keuze heb) tussen het gaan voor p4 dan wel relaxed een p/d nemen voor extra training en hopen op een niet al te sterke tegenstander..quote:
Wereldklasse is op t moment nog goed genoeg hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar heeft dat zin? Als je dan wel hogerop komt en het gaat goed zijn ze ook snel weer 'te licht'...
Diequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, hallo... Als je zoals ik zo/te- veel achter elkaar promoveert, zonder daarbij voor veel inkomsten (bijv. door traden) te zorgen, dan kom je wel ergens aan je limiet. En de eerste thuiswedstrijden zat de ME niet bepaald mee. 't Is dat ik nu 2x van een directe concurrent heb gewonnen en wat lucht heb, maar zo zeker was het niet (ondanks m'n niet onaardige ratings) dat ik me zou handhaven. Ik twijfel nu alleen nog een klein beetje (voorzover ik de keuze heb) tussen het gaan voor p4 dan wel relaxed een p/d nemen voor extra training en hopen op een niet al te sterke tegenstander..
Na een evt promotie nog mee ja, dan zeg je zelf al dat ze maar hooguit 2 seizoenen meekunnen, waarom ze dan zo duur en zo jong inkopen... maar dat is mijn mening natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wereldklasse is op t moment nog goed genoeg hoorEn ook die kunnen na een evt promotie volgend seizoen ook nog mee.
zie mn team (zonder trainies) en kijk voor je zelf. Ik denk dat ze nog wel langer mee kunnen. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nooit hoger dan VI heb gespeeld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Na een evt promotie nog mee ja, dan zeg je zelf al dat ze maar hooguit 2 seizoenen meekunnen, waarom ze dan zo duur en zo jong inkopen... maar dat is mijn mening natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |