abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70990997
Ik heb ook een jeugdteam inmidddeles, en heb echt troep daar lopen volgens mij...goed...geeft niet, ik begin ook net. Nu...vandaag voor het eerst een spelert gevonden door mijn scouts die iets anders aangeeft dan "matig" "zwak" of "slecht".....deze dus:

------------------
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jean-Marc Zorn heet en 15 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
----------------

Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden?...hoe kun je deze het beste trainen?
pi_70991234
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:13 schreef Dynia het volgende:
Ik heb ook een jeugdteam inmidddeles, en heb echt troep daar lopen volgens mij...goed...geeft niet, ik begin ook net. Nu...vandaag voor het eerst een spelert gevonden door mijn scouts die iets anders aangeeft dan "matig" "zwak" of "slecht".....deze dus:

------------------
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jean-Marc Zorn heet en 15 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!

----------------

Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden?...hoe kun je deze het beste trainen?
Uitstekend is het hoogeste wat een jeugdspeler kan halen.

Je moet hem in de spits zetten en dan scoren trainen. Daarnaast kun je kiezen om passen te trainen. Dat levert het meeste op bij verkoop. Indien hij uitgetraind is op passen kun je hem trainen op vleugelspel.
pi_70991509
quote:

------------------

----------------

Dat zijn juist de toppertjes hoor! ik heb nog nooit een uitstekend uit de opleiding gepulled!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:56:55 #129
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_70991701
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat zijn juist de toppertjes hoor! ik heb nog nooit een uitstekend uit de opleiding gepulled!
Same same
Ik ben van pindavlees
pi_70991764
oh joh...een ster in wording...:D...dit is ook de eerste keer dat ik niet meteen op maandag mijn scouts bel, maar een paar dagen later...dat had ik als tip ergens gelezen...en blijkbaar werkt dat wel heel goed...:D

Ik ga maar eens scoren trainen dan...
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:10:53 #131
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70991961
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef MusiqueArtistique het volgende:

[..]

thanks voor je tipjes. Ik heb zelf besloten om positiespel te gaan trainen een paar seizoenen. kep al aardig wat trainees gescoord, en voor de overige posities pluk 30+ers voor 5k of minder van de transfermarkt. Op die manier ben ik in no-time beste van mn competitie. Beetje jammer dat ik halverwege binnenval alleen.

waar ik graag nog advies over krijg: de jeugdopleiding. en dan met name: nu al doen of niet. en zo nee, waarom niet en wanneer dan wel.
Graag gedaan en qua jeugd zie RealBizkit zn tip.
quote:

------------------

----------------

Lekker hoor!

Verder heeft RealBizkit je de tips al gegeven die er zijn voor zo een talentje.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:13:49 #132
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_70992021
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Beleef al een tijdje niet zo veel plezier aan Hattrick en merk dat ik met tegenzin zaken voor mijn team zit te regelen; daarom heb ik besloten te stoppen.

Nu heb ik zowat al mijn spelers verkocht, wat me een saldo van 6 325 003 EUR op heeft geleverd.

Heeft iemand dus een speler die hij kwijt wil, maar waar maar niet op geboden wordt; stuur me een PM en ik zal bieden zolang ik nog genoeg geld heb! (prijs moet wel realistisch blijven uiteraard, anders gaat Hattrick zich er mee moeien)
Jammer dat je er mee wil stoppen, maar ik heb wel direct een speler voor je in de aanbieding

Leander Brown (92223433)

De prijs staat nu op 1,4m, ongeveer gelijk aan zn transfervergelijking, die moet dus nog wel wat hoger kunnen
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_70992671
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Beleef al een tijdje niet zo veel plezier aan Hattrick en merk dat ik met tegenzin zaken voor mijn team zit te regelen; daarom heb ik besloten te stoppen.

Nu heb ik zowat al mijn spelers verkocht, wat me een saldo van 6 325 003 EUR op heeft geleverd.

Heeft iemand dus een speler die hij kwijt wil, maar waar maar niet op geboden wordt; stuur me een PM en ik zal bieden zolang ik nog genoeg geld heb! (prijs moet wel realistisch blijven uiteraard, anders gaat Hattrick zich er mee moeien)
Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.
quote:

------------------

----------------

Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden? ...hoe kun je deze het beste trainen?
Ik kon een glimlach niet onderdrukken. ! Feli, dit wordt een miljoenen verkoop als-ie 17 is. Zo snel mogelijk op scoren maxen, dan passen, dan vleugelspel. Hoeveel dagen is-ie?

En meld 'm aan bij de scouts voor U20!
pi_70993517
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Jammer dat je er mee stopt. Ik zal wel eens kijken wat ik te koop kan gaan zetten
[..]

quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:13 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Jammer dat je er mee wil stoppen, maar ik heb wel direct een speler voor je in de aanbieding

Leander Brown (92223433)

De prijs staat nu op 1,4m, ongeveer gelijk aan zn transfervergelijking, die moet dus nog wel wat hoger kunnen
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.
[..]
Als vliegen op de stroop!

En ja... * Gijs_ heeft zelf ook al een PM'tje gestuurd...
Fokhattrick.org!
pi_70993883
Ik ben ook maar een hattrick noob... In ieder geval tnx for the tips allen..Hij is 15 jaar en 68 dagen.

hem trainen op scoren houd toch gewoon in dat de training in de jeugd primair op scoren moet staan, en secondair op passen? Individuele trainingen zie ik niet...:( en in de wedstrijden in de spits zetten uiteraard...

ehhh....meld 'm aan voor scouts u20? waar doe ik dat?
pi_70994062
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dynia het volgende:
Ik ben ook maar een hattrick noob... In ieder geval tnx for the tips allen..Hij is 15 jaar en 68 dagen.

hem trainen op scoren houd toch gewoon in dat de training in de jeugd primair op scoren moet staan, en secondair op passen? Individuele trainingen zie ik niet...:( en in de wedstrijden in de spits zetten uiteraard...

Primair Scoren en secundair Passen inderdaad.
pi_70994773
Volgens mij heb ik al gevonden waar ik dat aanmelden voor U20 moet doen...althans..ik heb een berichtje gestuurd aan de scouts van u20 op de Hattrick youth site..:)

*krijgt dollartekens in ogen...
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:14:53 #138
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_70994819
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef Dynia het volgende:
Volgens mij heb ik al gevonden waar ik dat aanmelden voor U20 moet doen...althans..ik heb een berichtje gestuurd aan de scouts van u20 op de Hattrick youth site..:)

*krijgt dollartekens in ogen...
Kan ook ergens op het Nederland-forum in Hattrick zelf geloof ik.

En ik hoop voor je dat het E-dollartekens zijn...
Ik ben van pindavlees
pi_70995766
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dynia het volgende:

Mooie leeftijd, die gaat echt een hoop opleveren.

Qua training heb je het helemaal goed begrepen; scoren primair, korte pass secundair en inderdaad niet vergeten 'm in de spits op te stellen. .

Scouts: http://fenix.cmi.ua.ac.be/~p051648/HT/scouts.php
pi_70996302
Een miljoenenpareltje in je jeugdopleiding bijna over het hoofd zien
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:14:29 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71000198
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als vliegen op de stroop!

En ja... * Gijs_ heeft zelf ook al een PM'tje gestuurd...
Altijd als dit soort dingen langs komen heb ik niets te verkopen
pi_71001641
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).
pi_71001817
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Amadeo het volgende:

[..]

Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).
Je moet er negen hebben minimaal en je moet van die negen eentje als keeper opstellen.
pi_71002445
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Altijd als dit soort dingen langs komen heb ik niets te verkopen
Je zou altijd Igor nu voor de hoofdprijs van de hand kunnen doen!
Fokhattrick.org!
pi_71002574
quote:

[..]

8 veldspelers + 1 keeper moeten minimaal aantreden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:20:22 #146
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71002597
quote:

[..]

Ik heb een 25-jarige spits (uitstekend scoren, formidabel passen) die vandaag weer de wedstrijd uit is getrapt. Na een +6 twee seizoenen geleden en een +7 vorig seizoen zou het me niets verbazen wanneer het nu weer een zware blessure is. In dat geval overweeg ik 'm te verkopen (transferwaarde iets meer dan een miljoen). Zou wel mooi zijn wanneer je dan een 'goed openingsbod' (mag ook best definitief zijn trouwens) zou willen doen..

Laat het nog wel even weten hier, vandaag of morgen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:55:44 #147
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71003848
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Je zou altijd Igor nu voor de hoofdprijs van de hand kunnen doen!
Ja dat is waar Al moet ie t er wel voor willen bieden

Oja ik kreeg net een telefoontje uit Griekenland. Dat mn spelers aan t opladen zijn op t strand. De wedstrijd was vanochtend al en t vliegtuig vertrekt morgen pas. Had ik nou maar mee gegaan
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:58:34 #148
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71003952
quote:

[..]

Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvd

6. Igor Hiele (CM) (188570264)

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 15-07-2009 16:04:15 ]
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:09:00 #149
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71004320
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvd

Toch maar wel?
Ik ben van pindavlees
pi_71005016
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hij is populair, nu krijg je natuurlijk wel een TS hit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')