abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70983747
Beleef al een tijdje niet zo veel plezier aan Hattrick en merk dat ik met tegenzin zaken voor mijn team zit te regelen; daarom heb ik besloten te stoppen.

Nu heb ik zowat al mijn spelers verkocht, wat me een saldo van 6 325 003 EUR op heeft geleverd.

Heeft iemand dus een speler die hij kwijt wil, maar waar maar niet op geboden wordt; stuur me een PM en ik zal bieden zolang ik nog genoeg geld heb! (prijs moet wel realistisch blijven uiteraard, anders gaat Hattrick zich er mee moeien)
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:40:08 #107
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_70983816
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

geen FrituurVetPet maar TeringlijerVetPet?

Nee joh, een TerugVindPet!
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_70984015
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:38 schreef Amadeo het volgende:
Beleef al een tijdje niet zo veel plezier aan Hattrick en merk dat ik met tegenzin zaken voor mijn team zit te regelen; daarom heb ik besloten te stoppen.

Nu heb ik zowat al mijn spelers verkocht, wat me een saldo van 6 325 003 EUR op heeft geleverd.

Heeft iemand dus een speler die hij kwijt wil, maar waar maar niet op geboden wordt; stuur me een PM en ik zal bieden zolang ik nog genoeg geld heb! (prijs moet wel realistisch blijven uiteraard, anders gaat Hattrick zich er mee moeien)
je pm doet het niet
pi_70984027
Kennen jullie HT-Josef?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70984146
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Kennen jullie HT-Josef?
Nee, want die komt uit zweden
pi_70984815
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:30 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

geen FrituurVetPet maar TeringlijerVetPet?

Nee TeVadsigePossie
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_70985496
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:49 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Nee, want die komt uit zweden
pi_70985548
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DUDE!
pi_70985611
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

DUDE!
Hij heeft nu in Sealand voor ons uitgezocht hoeveel iedereen heeft gepost enzo . Hij is echt relax.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:54:53 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_70986547
Mijn team is dus dood
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:17:02 #116
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70987179
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:54 schreef maniack28 het volgende:
Mijn team is dus dood
ja beetje jammer
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:20:41 #117
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70987296
quote:

Jammer dat je er mee stopt. Ik zal wel eens kijken wat ik te koop kan gaan zetten
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Nee joh, een TerugVindPet!
[ afbeelding ]
scherp
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Nee TeVadsigePossie

Wedden dat jij meer vet hebt dan ikke
pi_70987339
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:

Wedden dat jij meer vet hebt dan ikke
Voed jij jezelf niet zo goed?
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:06:37 #119
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_70988473
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:28 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Welkom

Al enig idee wat je aan t doen bent en wat je t beste kan doen en t beste niet kan doen?
Nou, eigenlijk ben ik niet helemaal onbekend met hattrick. heb ooit al eens anderhalf seizoen gespeeld. (1 keer gepromoveerd, VIII was t hoogste)

Helaas toch al een major mistake gemaakt. Ik heb een redelijk coach gekocht ipv een goed coach, 70k through the drain. Maar hé! Fouten zijn er om gemaakt te worden. Competitiewedstrijd met 7-0 gewonnen, kat in het bakkie. Ach, als je in de IX een beter middenveld hebt win je toch wel. Ik wil dit seizoen nog even niet promoveren. Eerst even een selectietje bouwen. En dan op naar de Eredivisie!!

Nog 1-zins adviezen die van essentiële waarde voor me zullen zijn? Ik ben benieuwd..
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_70988554
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:06 schreef MusiqueArtistique het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk ben ik niet helemaal onbekend met hattrick. heb ooit al eens anderhalf seizoen gespeeld. (1 keer gepromoveerd, VIII was t hoogste)

Helaas toch al een major mistake gemaakt. Ik heb een redelijk coach gekocht ipv een goed coach, 70k through the drain. Maar hé! Fouten zijn er om gemaakt te worden. Competitiewedstrijd met 7-0 gewonnen, kat in het bakkie. Ach, als je in de IX een beter middenveld hebt win je toch wel. Ik wil dit seizoen nog even niet promoveren. Eerst even een selectietje bouwen. En dan op naar de Eredivisie!!

Nog 1-zins adviezen die van essentiële waarde voor me zullen zijn? Ik ben benieuwd..
Nou de eerste dan maar: Een redelijk coach is om mee te beginnen niet verkeerd. Wel snel overstappen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:48:08 #121
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_70989106
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:11 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Nou de eerste dan maar: Een redelijk coach is om mee te beginnen niet verkeerd. Wel snel overstappen.
die zin is nog niet af!

...maar, als je heel snel gute geile ganz genaue trainees wil produceren voldoet ie niet.

bedankt voor je zin FVP

trusten iedereen
morgen een fijne friendly om ons op te verheugen.
  woensdag 15 juli 2009 @ 01:56:48 #122
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70989190
quote:

[..]

Ja
Tip 1:
Luister niet naar FVP zn advies want een goed coach heb je voorlopig niet nodig en die is nog veel te duur voor je. Een redelijk coach met slecht leiderschap is goed genoeg in jou geval.
Tip 2:
Een trainings linie kiezen en dan gaan bepalen welke opstelling je spelen wil. Vervolgens 17 jarige met redelijk (op de te trainen stat) kopen. Niet kijken naar andere stats want dat kan je toch nog niet betalen. Mocht je wel bv passen of vleugel erbij willen hebben zoek dan 17 jarige spelers met redelijk op die bij stat en matig in de te trainen stat. Die train je op tot ze een jaar of 21 a 22 zijn en dan verkoop je ze weer. Wel gelijkmatig zodat je niet teveel verliest in je te trainen linie qua stats (prestaties).
Zorg er wel voor dat je voor je trainings linie dubbel bezet bent want dan kan je de ene helft op zondag opstellen en de andere op woensdag. Aangezien een trainie maar 90 minuten training kan krijgen per week heeft het dus geen nut om ze 2x per week op te stellen.
Voorbeeld:
Je traint verdedigen. Als je dan kiest voor 5-3-2 en 5-4-1 heb je het maximale van 10 trainies. Het is dan beste om t maximale te halen qua trainies. Dat is 10x 17 jarige te kopen die je verder trainen wil. Dus bv 10 17 jarige met redelijk verdedigen zonder wat anders of 5 matig verdedigen met redelijk passen. of 4 met matig verdedigen matig passen en matig vleugel en 6 met matig verdedigen en redelijk passen.
Tip 3
Je stadion pas uitbreiden als je een paar keer bijna bent uitverkocht.

Verder :
Ik train zelf verdedigen maar ik speel 4-3-3 en 5-3-2. Dat is puur omdat ik zo mn tegenstanders t beste kan bestrijden in mijn visie. Ik gooi dus 1 trainings positie weg omdat ik 1x per week niet met 5 maar met 4 trainies speel. Zo kan jij dus zelf ook bepalen welke opstelling je spelen wil. Wat ik hier boven schets is t ideale maar dat is als je hoger komt vaak niet meer te realiseren. Daar moet je je dus ook nog niet druk om maken. Al kies je trouwens voor wat anders, bv positiespel geld t zelfde maar dan moet je even overal waar ik verdedigen heb geschreven positiespel invullen.

Suc6 en mocht je vragen hebben we zijn hier bijna altijd.
  woensdag 15 juli 2009 @ 02:20:11 #123
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_70989383
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja
Tip 1:
Luister niet naar FVP zn advies want een goed coach heb je voorlopig niet nodig en die is nog veel te duur voor je. Een redelijk coach met slecht leiderschap is goed genoeg in jou geval.
Tip 2:
Een trainings linie kiezen en dan gaan bepalen welke opstelling je spelen wil. Vervolgens 17 jarige met redelijk (op de te trainen stat) kopen. Niet kijken naar andere stats want dat kan je toch nog niet betalen. Mocht je wel bv passen of vleugel erbij willen hebben zoek dan 17 jarige spelers met redelijk op die bij stat en matig in de te trainen stat. Die train je op tot ze een jaar of 21 a 22 zijn en dan verkoop je ze weer. Wel gelijkmatig zodat je niet teveel verliest in je te trainen linie qua stats (prestaties).
Zorg er wel voor dat je voor je trainings linie dubbel bezet bent want dan kan je de ene helft op zondag opstellen en de andere op woensdag. Aangezien een trainie maar 90 minuten training kan krijgen per week heeft het dus geen nut om ze 2x per week op te stellen.
Voorbeeld:
Je traint verdedigen. Als je dan kiest voor 5-3-2 en 5-4-1 heb je het maximale van 10 trainies. Het is dan beste om t maximale te halen qua trainies. Dat is 10x 17 jarige te kopen die je verder trainen wil. Dus bv 10 17 jarige met redelijk verdedigen zonder wat anders of 5 matig verdedigen met redelijk passen. of 4 met matig verdedigen matig passen en matig vleugel en 6 met matig verdedigen en redelijk passen.
Tip 3
Je stadion pas uitbreiden als je een paar keer bijna bent uitverkocht.

Verder :
Ik train zelf verdedigen maar ik speel 4-3-3 en 5-3-2. Dat is puur omdat ik zo mn tegenstanders t beste kan bestrijden in mijn visie. Ik gooi dus 1 trainings positie weg omdat ik 1x per week niet met 5 maar met 4 trainies speel. Zo kan jij dus zelf ook bepalen welke opstelling je spelen wil. Wat ik hier boven schets is t ideale maar dat is als je hoger komt vaak niet meer te realiseren. Daar moet je je dus ook nog niet druk om maken. Al kies je trouwens voor wat anders, bv positiespel geld t zelfde maar dan moet je even overal waar ik verdedigen heb geschreven positiespel invullen.

Suc6 en mocht je vragen hebben we zijn hier bijna altijd.
thanks voor je tipjes. Ik heb zelf besloten om positiespel te gaan trainen een paar seizoenen. kep al aardig wat trainees gescoord, en voor de overige posities pluk 30+ers voor 5k of minder van de transfermarkt. Op die manier ben ik in no-time beste van mn competitie. Beetje jammer dat ik halverwege binnenval alleen.

waar ik graag nog advies over krijg: de jeugdopleiding. en dan met name: nu al doen of niet. en zo nee, waarom niet en wanneer dan wel.
pi_70990781
quote:

[..]

Als je pas begint is het beter om een redelijk coach te kopen. Een goed coach is te duur, en dat geld kun je beter aan trainees besteden. Lees anders de beginnerstips op www.hagonline.org eens.
pi_70990785
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef MusiqueArtistique het volgende:

[..]

thanks voor je tipjes. Ik heb zelf besloten om positiespel te gaan trainen een paar seizoenen. kep al aardig wat trainees gescoord, en voor de overige posities pluk 30+ers voor 5k of minder van de transfermarkt. Op die manier ben ik in no-time beste van mn competitie. Beetje jammer dat ik halverwege binnenval alleen.

waar ik graag nog advies over krijg: de jeugdopleiding. en dan met name: nu al doen of niet. en zo nee, waarom niet en wanneer dan wel.
De jeugd pas beginnen als je 2 wekelijks een ruime winst maakt.
pi_70990997
Ik heb ook een jeugdteam inmidddeles, en heb echt troep daar lopen volgens mij...goed...geeft niet, ik begin ook net. Nu...vandaag voor het eerst een spelert gevonden door mijn scouts die iets anders aangeeft dan "matig" "zwak" of "slecht".....deze dus:

------------------
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jean-Marc Zorn heet en 15 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
----------------

Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden?...hoe kun je deze het beste trainen?
pi_70991234
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:13 schreef Dynia het volgende:
Ik heb ook een jeugdteam inmidddeles, en heb echt troep daar lopen volgens mij...goed...geeft niet, ik begin ook net. Nu...vandaag voor het eerst een spelert gevonden door mijn scouts die iets anders aangeeft dan "matig" "zwak" of "slecht".....deze dus:

------------------
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jean-Marc Zorn heet en 15 jaar oud is.

Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!

----------------

Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden?...hoe kun je deze het beste trainen?
Uitstekend is het hoogeste wat een jeugdspeler kan halen.

Je moet hem in de spits zetten en dan scoren trainen. Daarnaast kun je kiezen om passen te trainen. Dat levert het meeste op bij verkoop. Indien hij uitgetraind is op passen kun je hem trainen op vleugelspel.
pi_70991509
quote:

------------------

----------------

Dat zijn juist de toppertjes hoor! ik heb nog nooit een uitstekend uit de opleiding gepulled!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:56:55 #129
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_70991701
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat zijn juist de toppertjes hoor! ik heb nog nooit een uitstekend uit de opleiding gepulled!
Same same
Ik ben van pindavlees
pi_70991764
oh joh...een ster in wording...:D...dit is ook de eerste keer dat ik niet meteen op maandag mijn scouts bel, maar een paar dagen later...dat had ik als tip ergens gelezen...en blijkbaar werkt dat wel heel goed...:D

Ik ga maar eens scoren trainen dan...
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:10:53 #131
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70991961
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef MusiqueArtistique het volgende:

[..]

Graag gedaan en qua jeugd zie RealBizkit zn tip.
quote:

------------------

----------------

Lekker hoor!

Verder heeft RealBizkit je de tips al gegeven die er zijn voor zo een talentje.
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:13:49 #132
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_70992021
quote:

Jammer dat je er mee wil stoppen, maar ik heb wel direct een speler voor je in de aanbieding

Leander Brown (92223433)

De prijs staat nu op 1,4m, ongeveer gelijk aan zn transfervergelijking, die moet dus nog wel wat hoger kunnen
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_70992671
quote:

Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.
quote:

------------------

----------------

Alleen vraag ik me af of dit wel een goed spelertje is, aangezien hij max Uitstekend zal worden? ...hoe kun je deze het beste trainen?
Ik kon een glimlach niet onderdrukken. ! Feli, dit wordt een miljoenen verkoop als-ie 17 is. Zo snel mogelijk op scoren maxen, dan passen, dan vleugelspel. Hoeveel dagen is-ie?

En meld 'm aan bij de scouts voor U20!
pi_70993517
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 00:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Jammer dat je er mee stopt. Ik zal wel eens kijken wat ik te koop kan gaan zetten
[..]

quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:13 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Jammer dat je er mee wil stoppen, maar ik heb wel direct een speler voor je in de aanbieding

Leander Brown (92223433)

De prijs staat nu op 1,4m, ongeveer gelijk aan zn transfervergelijking, die moet dus nog wel wat hoger kunnen
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik heb er eentje staan die wel voor 100k weg mag. Echter, dat is een jeugdspeler, dus ik wil wel dat-ie in het spel blijft. Speel je komende woensdag nog een friendly zodat je 'm daarna voor 0 kan listen eventueel? Anders hoeft het niet voor mij; ik kan aardig wat geld ophalen met doorverkopen in de toekomst denk ik.
[..]
Als vliegen op de stroop!

En ja... * Gijs_ heeft zelf ook al een PM'tje gestuurd...
Fokhattrick.org!
pi_70993883
Ik ben ook maar een hattrick noob... In ieder geval tnx for the tips allen..Hij is 15 jaar en 68 dagen.

hem trainen op scoren houd toch gewoon in dat de training in de jeugd primair op scoren moet staan, en secondair op passen? Individuele trainingen zie ik niet...:( en in de wedstrijden in de spits zetten uiteraard...

ehhh....meld 'm aan voor scouts u20? waar doe ik dat?
pi_70994062
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dynia het volgende:
Ik ben ook maar een hattrick noob... In ieder geval tnx for the tips allen..Hij is 15 jaar en 68 dagen.

hem trainen op scoren houd toch gewoon in dat de training in de jeugd primair op scoren moet staan, en secondair op passen? Individuele trainingen zie ik niet...:( en in de wedstrijden in de spits zetten uiteraard...

Primair Scoren en secundair Passen inderdaad.
pi_70994773
Volgens mij heb ik al gevonden waar ik dat aanmelden voor U20 moet doen...althans..ik heb een berichtje gestuurd aan de scouts van u20 op de Hattrick youth site..:)

*krijgt dollartekens in ogen...
  woensdag 15 juli 2009 @ 11:14:53 #138
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_70994819
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef Dynia het volgende:
Volgens mij heb ik al gevonden waar ik dat aanmelden voor U20 moet doen...althans..ik heb een berichtje gestuurd aan de scouts van u20 op de Hattrick youth site..:)

*krijgt dollartekens in ogen...
Kan ook ergens op het Nederland-forum in Hattrick zelf geloof ik.

En ik hoop voor je dat het E-dollartekens zijn...
Ik ben van pindavlees
pi_70995766
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef Dynia het volgende:

Mooie leeftijd, die gaat echt een hoop opleveren.

Qua training heb je het helemaal goed begrepen; scoren primair, korte pass secundair en inderdaad niet vergeten 'm in de spits op te stellen. .

Scouts: http://fenix.cmi.ua.ac.be/~p051648/HT/scouts.php
pi_70996302
Een miljoenenpareltje in je jeugdopleiding bijna over het hoofd zien
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:14:29 #141
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71000198
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 10:24 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als vliegen op de stroop!

En ja... * Gijs_ heeft zelf ook al een PM'tje gestuurd...
Altijd als dit soort dingen langs komen heb ik niets te verkopen
pi_71001641
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).
pi_71001817
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef Amadeo het volgende:

[..]

Dat zou wel moeten lukken, indien er tenminste geen minimum aantal spelers is dat je moet opstellen; tegen woensdag heb ik zoals het er nu uitziet 8 spelers (+1 die ik nog uit m'n jeugdopleiding kan promoveren).
Je moet er negen hebben minimaal en je moet van die negen eentje als keeper opstellen.
pi_71002445
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Altijd als dit soort dingen langs komen heb ik niets te verkopen
Je zou altijd Igor nu voor de hoofdprijs van de hand kunnen doen!
Fokhattrick.org!
pi_71002574
quote:

[..]

8 veldspelers + 1 keeper moeten minimaal aantreden.
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:20:22 #146
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71002597
quote:

[..]

Ik heb een 25-jarige spits (uitstekend scoren, formidabel passen) die vandaag weer de wedstrijd uit is getrapt. Na een +6 twee seizoenen geleden en een +7 vorig seizoen zou het me niets verbazen wanneer het nu weer een zware blessure is. In dat geval overweeg ik 'm te verkopen (transferwaarde iets meer dan een miljoen). Zou wel mooi zijn wanneer je dan een 'goed openingsbod' (mag ook best definitief zijn trouwens) zou willen doen..

Laat het nog wel even weten hier, vandaag of morgen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:55:44 #147
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71003848
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Je zou altijd Igor nu voor de hoofdprijs van de hand kunnen doen!
Ja dat is waar Al moet ie t er wel voor willen bieden

Oja ik kreeg net een telefoontje uit Griekenland. Dat mn spelers aan t opladen zijn op t strand. De wedstrijd was vanochtend al en t vliegtuig vertrekt morgen pas. Had ik nou maar mee gegaan
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:58:34 #148
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71003952
quote:

[..]

Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvd

6. Igor Hiele (CM) (188570264)

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 15-07-2009 16:04:15 ]
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:09:00 #149
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71004320
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zou je een openings bod willen plaatsen op deze speler? Zou ik erg waarderen. Bvd

Toch maar wel?
Ik ben van pindavlees
pi_71005016
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hij is populair, nu krijg je natuurlijk wel een TS hit.
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:37:54 #151
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71005337
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Toch maar wel?
Ja maar hij heeft niet genoeg geld meer
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hij is populair, nu krijg je natuurlijk wel een TS hit.
Als hij verkocht wordt aangezien amadeo geen geld meer heeft. Zo wel dan maar hopen dat mn ts niet te ver zakt
pi_71005767
De kans op een TS-hit is volgens hag 'maar' 24,4%
Fokhattrick.org!
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:54:22 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71005959
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef Gijs_ het volgende:
De kans op een TS-hit is volgens hag 'maar' 24,4%
Ow dat valt alles mee Nou maar kijken of ie verkocht wordt. Er is pas een vergelijkbare verkocht voor 2,8 dus waarom niet
pi_71006108
Die keeper boost wel lekker mn jeugdratings, 90 hatstats in de verdediging, met geen enkele speler in de verdediging met meer dan zwak verdedigen
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:02:37 #155
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71006270
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Die keeper boost wel lekker mn jeugdratings, 90 hatstats in de verdediging, met geen enkele speler in de verdediging met meer dan zwak verdedigen
Kan je na gaan wat een wk keep doeet in je senioren.

Dit is trouwens een lekkere speler zeg

Jozef van der Hilst (113078509)
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:05:49 #156
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71006376
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:02 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Kan je na gaan wat een wk keep doeet in je senioren.

Dit is trouwens een lekkere speler zeg

Jozef van der Hilst (113078509)
Is die naar jouw maatstaven niet te oud?
Ik ben van pindavlees
pi_71006627
lekker qua loon ook
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:36:14 #158
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71007459
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:05 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Is die naar jouw maatstaven niet te oud?
Dat wel maar t ging me dan ook om zn stats
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
lekker qua loon ook
idd ja Al vind ik dat nog wel mee vallen.
pi_71007690
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef Outpost76 het volgende:

[..]
idd ja Al vind ik dat nog wel mee vallen.
Dat is laag idd
Fokhattrick.org!
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:08:00 #160
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71008446
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat is laag idd
Mja voor FVP niet
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:09:09 #161
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71008476
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja voor FVP niet
Zou bij mij ook een van de bestverdienende zijn hoor...mijn totale salaris is slechts 207k
Ik ben van pindavlees
pi_71008540
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Mja voor FVP niet
Hoezo? het is maar twee keer zoveel als mijn huidige salarispost nu.
pi_71008647
Iemand hier die wel eens met zijn mobieltje via internet op hattrick inlogt en een idee heeft waarok ik na het invoeren van mijn login en pass en op inloggen druk wordt teruggestuurd naar de inlogpagina van hattrick met lege invoervelden?

heel raar want op mn iPod touch werkt het wel.
pi_71009072
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Iemand hier die wel eens met zijn mobieltje via internet op hattrick inlogt en een idee heeft waarok ik na het invoeren van mijn login en pass en op inloggen druk wordt teruggestuurd naar de inlogpagina van hattrick met lege invoervelden?

heel raar want op mn iPod touch werkt het wel.
Mijn mobiel deed het eerst prima op hattrick, maar reset tegenwoordig spontaan! Maar misschien iets met cookies?
Fokhattrick.org!
pi_71009231
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:30 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Mijn mobiel deed het eerst prima op hattrick, maar reset tegenwoordig spontaan! Maar misschien iets met cookies?
Heb het met opera browser mobile geprobeerd. Werkt prima. Zal wel aan de mobile IE liggen dus.

Zometeen als ik thuis ben maar eens de nieuwe opera op mn xperia gooien.
  woensdag 15 juli 2009 @ 18:41:01 #166
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71009412
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Zou bij mij ook een van de bestverdienende zijn hoor...mijn totale salaris is slechts 207k
Maar 207k..... totaal is het bij mij 96 106 ¤.

Waarbij mn keep de meest betaalde is met 20k
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Hoezo? het is maar twee keer zoveel als mijn huidige salarispost nu.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:42:19 #167
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71012915
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Maar 207k..... totaal is het bij mij 96 106 ¤.

Waarbij mn keep de meest betaalde is met 20k
[..]

Ik vind 207k netjes, voor een ploeg die bovenin V meedoet
Ik ben van pindavlees
pi_71012944
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Flappekz het volgende:

[..]

is het ook.. ik heb 175k aan loon en draai bovenin de VI mee..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:27:23 #169
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_71014407
quote:
15-07-2009 (9/39) Je hebt een speler verkocht en 1 395 000 ¤ ontvangen.
Waarvoor dank Amadeus!

Nu weer verkopen zodat je meer Fokkers kunt helpen (en ik nog ff vorige club geld kan vangen )
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:56:01 #170
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_71015327
Ik heb maar 315 k salaris
pi_71015642
Vergeten m'n friendly op te stellen, gelukkig geen kaarten of blessures gekregen
Children of the night. What music they make.
pi_71016223
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Vergeten m'n friendly op te stellen, gelukkig geen kaarten of blessures gekregen
A-team lamer
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:28:06 #173
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71024793
quote:

[..]

Ik heb geen idee hoeveel men gemiddeld heeft boven in de V. Ik zat zelf vorig seizoen op 110 a 120k en deed niet mee boven in. Dit seizoen met minder loon gaat dat waarschijnlijk wel lukken
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

A-team lamer
pi_71024865
quote:

[..]

Zeker netjes!

Ik deed vorig seizoen bovenin mee met 50k aan salaris, maar liep promotie mis op de laatste speeldag. Zit nu rond de 170k, maar daarmee verwacht ik ook redelijk mee te kunnen komen in de VI. Gemiddeld boven de 200 htstats, dus dat moet goedkomen
Fokhattrick.org!
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:44:37 #175
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71025136
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:31 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Zeker netjes!

Ik deed vorig seizoen bovenin mee met 50k aan salaris, maar liep promotie mis op de laatste speeldag. Zit nu rond de 170k, maar daarmee verwacht ik ook redelijk mee te kunnen komen in de VI. Gemiddeld boven de 200 htstats, dus dat moet goedkomen
Ik zit nu gemiddeld op 266 hatstats. Maar wil ik promoveren, moet dat toch richting de 300 gaan. Vooral het middenveld moet dan nog sterker... En aangezien ik niet het geld heb om te investeren in multiskill-spelers (met een laag salaris), zal ik helaas voor spelers met een hoger salaris moeten gaan.

Ik vermoed dat ik komend seizoen best weleens 350k-400k salariskosten kan gaan hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van pindavlees
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:52:43 #176
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71025287
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Flappekz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan jullie trouwens snel en goed. Ik doe duidelijk iets niet goed.....
SPOILER
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:57:28 #177
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71025391
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, wij trainen geen algemeen! (te makkelijk, die kopt zelfs Sno nog in)
SPOILER
Ik ben van pindavlees
pi_71025434
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:52 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

SPOILER
Ik zit nog steeds in de VII, dus zo snel en goed gaat dat niet Of hoefde ik me ook niet aangesproken te voelen?

Ik heb ook wat zitten prutsen aan nieuwe tenues, hoop dat ik mijn award niet in diskrediet breng.

Fokhattrick.org!
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:00:10 #179
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71025450
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds in de VII, dus zo snel en goed gaat dat niet Of hoefde ik me ook niet aangesproken te voelen?

Ik heb ook wat zitten prutsen aan nieuwe tenues, hoop dat ik mijn award niet in diskrediet breng.

[ afbeelding ]
Ik vind ze mooi, mocht willen dat ik zo creatief was
Ik ben van pindavlees
pi_71025620
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik vind ze mooi, mocht willen dat ik zo creatief was
werken!
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:06:53 #181
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71025635
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

werken!
Ja...ik weet het...
Ik ben van pindavlees
pi_71025684
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja...ik weet het...
Ik ben tenminste heel hard op een download aan het wachten
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:24:42 #183
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71026131
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik ben tenminste heel hard op een download aan het wachten
Ik ben bezig met het vernieuwen van de hele documentatiestructuur...kan me er echt niet toe zetten gewoon
Ik ben van pindavlees
pi_71026154
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ben bezig met het vernieuwen van de hele documentatiestructuur...kan me er echt niet toe zetten gewoon
documentatie.. ik krijg al uitslag als ik dat woord hoor
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:26:18 #185
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71026189
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

documentatie.. ik krijg al uitslag als ik dat woord hoor
Ja inderdaad. En het is nog veel ook Heleboel ouwe meuk er tussen, allemaal incomplete rotzooi....schiet niet op!
Ik ben van pindavlees
pi_71026223
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja inderdaad. En het is nog veel ook Heleboel ouwe meuk er tussen, allemaal incomplete rotzooi....schiet niet op!
bah

verder documenteer ik zo min mogelijk. Blijf ik tenminste onmisbaar op mijn werk
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:29:15 #187
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71026296
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

bah

verder documenteer ik zo min mogelijk. Blijf ik tenminste onmisbaar op mijn werk
Niemand is onmisbaar

Maar ik ben relatief nieuw op deze afdeling, en ben in de afgelopen tijd tegen zoveel verkeerde/incomplete/ouderwetse werkinstructies en cofiguratiedossiers aangelopen dat het echt niet leuk meer is....
Ik ben van pindavlees
pi_71026429
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat klinkt ongeveer net zo saai als waar ik mee bezig ben... herschrijven van code's...
Fokhattrick.org!
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:33:52 #189
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71026457
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dat klinkt ongeveer net zo saai als waar ik mee bezig ben... herschrijven van code's...
Jup...ben ook niet jaloers op je
Ik ben van pindavlees
pi_71026486
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Niemand is onmisbaar

Maar ik ben relatief nieuw op deze afdeling, en ben in de afgelopen tijd tegen zoveel verkeerde/incomplete/ouderwetse werkinstructies en cofiguratiedossiers aangelopen dat het echt niet leuk meer is....
Digitaal of ouderwets papier? Digitaal is nog te overzien, maar als het eerst gedigitaliseerd moet worden... !

En als je ander werk wilt, kan dat prima lukken. Hoe weet je dat je neit minimaal hetzelfde kan verdienen ergens anders?
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:37:13 #191
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71026582
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef rompompom het volgende:

[..]

Digitaal of ouderwets papier? Digitaal is nog te overzien, maar als het eerst gedigitaliseerd moet worden. !

En als je ander werk wilt, kan dat prima lukken. Hoe weet je dat je neit minimaal hetzelfde kan verdienen ergens anders?
Gelukkig wel digitaal...Automatisering he.

Misschien dat ik het ergens ander wel zou kunnen krijgen, maar dan zou ik waarschijnlijk weer in de ICT belanden. En ik zou juist wel iets heel heel anders willen...En dan moet ik dus weer op nul beginnen.
Bijkomend probleem is wel, dat ik niet precies weet wat ik dan wel zou willen. Voorkeur ligt denk ik in de sportwereld. Zo lang ik dan maar wel veel 'sociale' contacten heb...
Ik ben van pindavlees
pi_71026584
werk zoeken kan natuurlijk ook terwijl je hier blijft werken toch? af en toe een paar uurtjes vrij voor 'doktersbezoeken' ofzo als je een gesprek hebt ergens?
pi_71026888
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Herschrijven van code is niet zo erg. Maar wel als de code maximaal een week oud is...
pi_71027066
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Misschien dat ik het ergens ander wel zou kunnen krijgen, maar dan zou ik waarschijnlijk weer in de ICT belanden. En ik zou juist wel iets heel heel anders willen...En dan moet ik dus weer op nul beginnen.
Bijkomend probleem is wel, dat ik niet precies weet wat ik dan wel zou willen. Voorkeur ligt denk ik in de sportwereld. Zo lang ik dan maar wel veel 'sociale' contacten heb...
Klinkt erg herkenbaar! Nu ben ik nog wat jonger en is het een stuk 'makkelijker' om nog eens vanaf nul te beginnen...

* Gijs_ is in afwachting of ie is ingeloot bij fysiotherapie waarvan ie vandaag de uitslag krijgt...
Fokhattrick.org!
pi_71027181
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja, dat is wel belangrijk dat je weet wat je wel wilt. Ben je de ICT echt helemaal zat of zou een combi van ICT en sport wel kunnen?
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Klinkt erg herkenbaar! Nu ben ik nog wat jonger en is het een stuk 'makkelijker' om nog eens vanaf nul te beginnen...

* Gijs_ is in afwachting of ie is ingeloot bij fysiotherapie waarvan ie vandaag de uitslag krijgt...
Oe, spannig! Ik zal voor je duimen!

Je hebt gelijk wat betreft een careermove. Zolang je nog geen huiseigenaar bent, kun je je dat meestal prima veroorloven.
pi_71027201
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen!
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:58:23 #197
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71027216
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ja, dat is wel belangrijk dat je weet wat je wel wilt. Ben je de ICT echt helemaal zat of zou een combi van ICT en sport wel kunnen?
Mwa, een combi zou wel kunnen. Zo lang ik maar niet 40 uur p/w op de knoppen zit te rammen (van mn toetsenbord)

EDIT - Ik duim mee, Gijs
Ik ben van pindavlees
pi_71027451
En dan net 10 minuten later krijg je het bericht helaas niet te zijn ingeloot

Nou ja, de kans was misschien ook niet verschrikkelijk groot... en ik heb wel wat alternatieven... Bedankt voor het duimen iig
Fokhattrick.org!
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:07:30 #199
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71027526
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef Gijs_ het volgende:

Nou ja, de kans was misschien ook niet verschrikkelijk groot... en ik heb wel wat alternatieven... Bedankt voor het duimen iig
Da's balen Wat zijn de plannen nu?
Ik ben van pindavlees
pi_71027564
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef Gijs_ het volgende:

Zuigend .
pi_71027684
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Da's balen Wat zijn de plannen nu?
Ik denk een sociale studie, of dat weet ik eigenlijk wel zeker Alleen wat precies zal ik morgen even uitzoeken, het verschil tussen sommige studies lijkt erg klein, maar er zal heus verschil zijn wat ik even goed op een rijtje moet hebben!
Fokhattrick.org!
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:18:12 #202
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71031408
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja, wij trainen geen algemeen! (te makkelijk, die kopt zelfs Sno nog in)
SPOILER
Heel makkelijk maar ik geloof niet dat Sno die inkopen kan. Die zou goffer niet eens in mn B team mee kunnen
SPOILER
pi_71033261
quote:
Joshua Linssen? He's got some wretched Defending skills.
mn jeugdkeeper, helaas.
pi_71036148
Komen jullie ook niet meer in je competitietabel?

Laat maar, nu een totale error
pi_71036231
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:37 schreef elby1988 het volgende:
Komen jullie ook niet meer in je competitietabel?

Laat maar, nu een totale error
HT heeft idd wat probleempjes lijkt het!
Fokhattrick.org!
pi_71036282
Doet het prima hier.
pi_71036521
Toch wel knap dat ik dan precies in die 0,01 % van de tijd probeer in te loggen Maar hij doet het inderdaad weer prima!
pi_71036732
Weet iemand of je in HO spelers kan wijzigen als je teamanalyzer doet?

De spits van de tegenstander is namelijk geschorst en daardoor heeft hij geen goede spits meer.. hoe kan ik dat switchen?
pi_71038780
Ik moet Ho opnieuw downloaden maar de website werkt niet?
  donderdag 16 juli 2009 @ 17:08:50 #210
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_71039224
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou wie de schoen past.......

Zo lang jij die sponsor houd komt dat award imo niet in gevaar! Geniaal gewoon. Al vind ik de kleur van die rechter 2 wel een beetje smerig

* Outpost76 typt een reactie en vergeet vervolgens op invoeren te drukken. Om dat vervolgens uren later pas te merken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')