Download de volgende :quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het ziet er iig wel indrukwekkend uit en ligt nog aardig op de weg ook
Zie linkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Maar meer omdat Plato me erg boeit dan dat Atlantis dat doet
Veel gemaakte fout, daar kan hij ook niks aan doenquote:
Omdat dat een Fok! fout is. Ik druk gewoon op nieuw topic. Dan hoort ie ook onder online te komen ipv ergens anders.quote:
dat je ergens overheen kijkt is niet de fout van Fok!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat dat een Fok! fout is. Ik druk gewoon op nieuw topic. Dan hoort ie ook onder online te komen ipv ergens anders.
Ik kijk nergens overheen. Maar heb t al laten fixen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je ergens overheen kijkt is niet de fout van Fok!
Verstandig! Al stond er in t vorige nog een berg serieuze postsquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik lees die spamtopics nieteens meer, kost teveel tijd
nou zeg..quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik lees die spamtopics nieteens meer, kost teveel tijd
Ja eh, als zo'n topic vol zit met offtopic geblaat en dan 2 topics per dag... ik heb wel wat beters te doenquote:
ik weet niet waar je het over hebt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja eh, als zo'n topic vol zit met offtopic geblaat en dan 2 topics per dag... ik heb wel wat beters te doen
Je weet niet wat je mist man! De leukste moppen en de lekkerste blote vrouwen kwamen er in voor. Er was zelfs een link naar online bier bestellen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja eh, als zo'n topic vol zit met offtopic geblaat en dan 2 topics per dag... ik heb wel wat beters te doen
Ik ben een week op vakantie en nu kan ik de opstellingen moeilijker maken in verband met blessures en zo. Nu moet ik alles van te voren instellen...quote:
Dan regel je iets met iemand in je omgeving die je vertrouwd om dat ff te regelen bij jou thuis. Dan is er ook niet ineens een ander ip adres.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben een week op vakantie en nu kan ik de opstellingen moeilijker maken in verband met blessures en zo. Nu moet ik alles van te voren instellen...
En 17 Mei wordt het wedstrijdschema pas gemaakt... En dan ben ik al op vakantie...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben een week op vakantie en nu kan ik de opstellingen moeilijker maken in verband met blessures en zo. Nu moet ik alles van te voren instellen...
En 17 Mei wordt het wedstrijdschema pas gemaakt... En dan ben ik al op vakantie...
Ik ben bezig met tellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je doelstellingen dan maar even aanpassen
het was allemaal wat te voorbarig dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tellen.
En ik geloof dat het allemaal toch goed uit gaat komen.
Voor de bekerwedstrijd van de 20e kan ik mooi een opstelling maken. En ik kom de 23e 's avonds laat aan. Dus dan kan ik wel een opstelling maken voor de 24e.
Toch geen drama. Woei.
OMFGquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tellen.
En ik geloof dat het allemaal toch goed uit gaat komen.
Voor de bekerwedstrijd van de 20e kan ik mooi een opstelling maken. En ik kom de 23e 's avonds laat aan. Dus dan kan ik wel een opstelling maken voor de 24e.
Toch geen drama. Woei.
Mwa ietsjes maarquote:
Lekker talentje man!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tebbens vanavond ook 7,5* als CD. Ik denk dat ik hem zondag de laatste 5 minuten nog maar even als DIM laat spelen.. Kost 5 minuten training, maar ik ben wel benieuwd hoeveel sterren hij daar haalt
Ik las ooit een uitleg met een punten aantal door een zeer befaamde HAG bot geplaatst hier. Ik zou t je all1 niet kunnen herhalen.quote:Oja, stel je hebt een jeugdkeeper die vandaag 17j0d geworden is. Die 6,5* heeft gehaald als GK, 4,5 als CD. Gescout is op 26-10-2008 met matig Keepen en potentieel matig Verdedigen, zwak allrounder. Je weet dat 'ie in ieder geval rampzalig PM, rampzalig Verdedigen (melding op 12-01-2009) en waardeloos Passen (melding 23-03-2009 en inmiddels uitgetraind) heeft.. Wtf zal die nu voor stats hebben?
Hij heeft een paar keer een paar minuten Keepen-training gekregen, een paar keer secundair Individueel en een aanzienlijk aantal maal Verdedigen (primair en als Verdediger opgesteld). 4,5* CD lijkt me toch wel minstens slecht of zelfs zwak Verdedigen. En 6,5* GK moet toch wel zo ongeveer redelijk Keepen zijn?
Nouja, ik laat 'm zondag nog wel als Verdediger mee spelen voor wat laatste training. Hem vandaag pullen en nog op de lijst zetten voor zondag is toch vrijwel nutteloos..
Bedoelde je deze?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker talentje man!![]()
[..]
Ik las ooit een uitleg met een punten aantal door een zeer befaamde HAG bot geplaatst hier. Ik zou t je all1 niet kunnen herhalen.
Ga ik ook lekker zelf optrainenquote:
Nah, als je doelt op iets wat ik zelf oplepelde.. Dat ging over het '... allround' en welk potentieel daaraan verbonden kan zijn. Voor een Keeper schijnt dat weer helemaal anders te zijn, omdat die vaak geen 3 (hoge) HoofdStats is (Keepen, Verdedigen en ?? SP is geen hoofdstat). En daarnaast weet ik al welk potentieel Hogerwerf (het keepertje) heeft op Verdedigen (nl. matig) en wat z'n minimale Keepen-niveau is (nl. matig). Ik vind alleen die sterren zo moeilijk in te schatten (waarschijnlijk omdat ik ook vrijwel nooit Verdedigers opleid in de jeugd..)quote:[..]
Ik las ooit een uitleg met een punten aantal door een zeer befaamde HAG bot geplaatst hier. Ik zou t je all1 niet kunnen herhalen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm gebookmarked hebt?quote:
quote:Top 20 in de Hattrick-reeks op 06-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 215 RealBizkit666
02. 153 Outpost76
03. 127 Gijs_
04. 079 MrMoon
05. 078 Psychonikeo
06. 008 NelisZ
07. 007 Flappekz
08. 006 FrituurVetPet
09. 006 Ruudt
10. 006 borisz
11. 006 Proud2beDiepfries
12. 005 TheVulture
13. 005 Merson
14. 003 ScudRaket
15. 002 GotenSSJ
16. 002 DatMeenJeNiet
17. 002 DeHovenier
18. 001 Apfel.
19. 001 rompompom
20. 001 GotC
Reeks-statistieken!
dat ga ik je idd niet vertellen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm gebookmarked hebt?
Dat snap ik!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga ik ook lekker zelf optrainen
Daar doelde ik idd op jaquote:Nah, als je doelt op iets wat ik zelf oplepelde.. Dat ging over het '... allround' en welk potentieel daaraan verbonden kan zijn. Voor een Keeper schijnt dat weer helemaal anders te zijn, omdat die vaak geen 3 (hoge) HoofdStats is (Keepen, Verdedigen en ?? SP is geen hoofdstat). En daarnaast weet ik al welk potentieel Hogerwerf (het keepertje) heeft op Verdedigen (nl. matig) en wat z'n minimale Keepen-niveau is (nl. matig). Ik vind alleen die sterren zo moeilijk in te schatten (waarschijnlijk omdat ik ook vrijwel nooit Verdedigers opleid in de jeugd..)
Die 4,5* CD zal wel wat vertekenen door z'n Passen en PM.. En ik vraag me af in hoeverre de 6,5* GK weer wordt beïnvloed door z'n Verdedigen![]()
Ach, boeiend ook.. Ik mag daar graag over nadenken. Beter zou ik nuttige dingen met m'n tijd gaan doen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm gebookmarked hebt?
Jajaja je krijgt het varkens griep awardquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog even de stats van die geweldige gisteren...
[..]
De hele YA is 'gepimpt' (zie ook de MyHTquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe weergave van de training in de YA?
vandaag na de training een 16 jarige (84 dagen) speler met goed positiespel en eentje van 16 (8 dagen) met redelijk positiespel en redelijk verdedigen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik had in de jeugd al 1 blessure van inm 3 weken. Vandaag even 2 spelers +4 geschopt
Ik kan me herinneren dat ik jou hoorde klagen dat je nooit wat leuks had in je jeugd. Nou deze zijn anders leuk zatquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaag na de training een 16 jarige (84 dagen) speler met goed positiespel en eentje van 16 (8 dagen) met redelijk positiespel en redelijk verdedigen..![]()
ja ik moet vaker klagen, want daarna komen ze.. maar de afgelopen periode is al weer reden tot klagen hoor..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik jou hoorde klagen dat je nooit wat leuks had in je jeugd. Nou deze zijn anders leuk zat![]()
de 2de helft van het vorige topic is er wel weer serieuzer gepost..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....is het de moeite waard om de laatste 120 posts van het vorige topic ook te lezen?
Shit....dan maar teruglezen jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de 2de helft van het vorige topic is er wel weer serieuzer gepost..
pagina 6 kan je wel overslaan denk ik.. maar verder was het volgens mij redelijk ontopic..quote:
quote:Yip Nieuwenhuis
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van formidabel naar uitmuntend.
quote:Allard Wolff
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Ties den Braber
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:Allard Wolff [playerid=224352493]
18 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 27-06-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 15-11-2008 (6/37), 1s 8w 6d)
Total Skill Index (TSI): 5 460
Loon: 1 030 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Vorm +5/-4quote:Ties den Braber [playerid=234536465]
18 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 15-06-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 01-02-2009 (1/38), 13w 5d)
Total Skill Index (TSI): 2 100
Loon: 530 ¤/week
Specialiteit: Krachtig
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:08-05-2009 Received mother club money for a player: 32 480 ¤.
07-05-2009 Gained money for a player that has previously belonged to the club: 110 000 ¤
TV:quote:17. Jens Godschalk (R) (240913969)
18 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2009
matig in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Eigenaar: TeamKoekje (sinds 29-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 390
Loon: 490 ¤/week
Huidige vaardighedenKeepen: rampzalig
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: matig
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
Voor de rest wat vormstijgingen en drops en een conditiedaling...quote:Speler TSI Leeftijd Vorm
Jens Godschalk 2 390 18 matig
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
229070185 16-04-2009 4 330 1 148 000 ¤ 18 goed
234390822 15-04-2009 2 360 1 000 000 ¤ 18 matig
222430078 14-04-2009 2 610 1 129 000 ¤ 18 redelijk
234397630 06-04-2009 3 410 2 500 000 ¤ 18 redelijk
229189595 06-04-2009 3 220 867 000 ¤ 18 goed
227792772 03-04-2009 3 990 1 999 999 ¤ 18 goed
221423584 10-03-2009 3 380 1 062 000 ¤ 18 redelijk
224362989 02-03-2009 6 160 2 373 000 ¤ 18 redelijk
228479959 02-03-2009 4 870 1 487 000 ¤ 18 goed
228542994 01-03-2009 4 120 1 400 000 ¤ 18 goed
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanavond op de TL, mijn enige stijger:
[..]
TV:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waardeloos ervaring en rampzalig keepen
dat zal toch ook weinig zin hebben met rampzalig spelhervatten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd als spelhervatter opstellen.![]()
Misschien positioneert ie zich wat beter in het doel nuquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Jaheur het volgende:
"Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van rampzalig naar waardeloos."
Het is een keeper
Of speelt hij nu wat beter met zichzelfquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien positioneert ie zich wat beter in het doel nu
quote:Dieter van Zorg:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Ilya Shubarev
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Toevallig, ik heb er net één in de aanbieding!quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:57 schreef Outpost76 het volgende:
- Team versterken :
2 Pogen om minmaal 1 maar t liefst 2 wereldklasse mids te kopen.
- Alle aankopen het liefst met minimaal redelijk passen.
anders is het verschil tussen de middenvelders te groot, tenminste ik dacht dat dat zn reden was.. Op zich wel logisch, maar dan moet je volgens mij ook een wereldklasse middenvelder op de bank hebben in geval van blessure..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb er net één in de aanbieding!![]()
Waarom eigenlijk alles wereldklasse?
Het dikgedrukte deel vind ik in dit geval erg jammer...Zou leuk zijn als je voor de wedstrijd aan kan geven dat je spelers bij bijvoorbeeld een 3-0 voorsprong kunnen gaan PICcen.quote:08-05-2009 Nog nauwkeurigere ratings
In de nieuwe wedstrijdratings wordt nu ook het gehele effect van verwarring en van je team als het zich in de verdediging terugtrekt meegenomen.
Verwarring heeft invloed op alle linies van je team, maar het was tot nu toe alleen zichtbaar voor het middenveld. Nu wordt dus het gehele effect meegenomen in de berekeningen. Ook meegenomen wordt het effect van het terugtrekken. Dit is namelijk een psychologisch fenomeen dat maakt dat je spelers zich bij een voorsprong meer richten op de verdediging, ten koste van de aanval, en het is iets waar je als manager geen invloed op hebt.
Deze kleine veranderingen in de ratings zijn gedaan sinds de vriendschappelijke wedstrijden van vorige week. Ze gaan gelden in alle wedstrijden vanaf komend seizoen.
dat is trouwens wel een heel erg goed idee..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel vind ik in dit geval erg jammer...Zou leuk zijn als je voor de wedstrijd aan kan geven dat je spelers bij bijvoorbeeld een 3-0 voorsprong kunnen gaan PICcen.
Als ze dan toch bezig zijn met alles minute-based maken....
Daar zat ik net aan te denken eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is trouwens wel een heel erg goed idee..![]()
Er is op het HT-forum wel ergens een ideeën bus, misschien kun je em daar in deponeren..
Erg goed idee idd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel vind ik in dit geval erg jammer...Zou leuk zijn als je voor de wedstrijd aan kan geven dat je spelers bij bijvoorbeeld een 3-0 voorsprong kunnen gaan PICcen.
Als ze dan toch bezig zijn met alles minute-based maken....
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken eigenlijk...
Opgestuurd! Mocht ik hem nader uit moeten werken, kom ik hier wel om hulp vragenquote:Beste,
N.a.v. de aankondiging "Nog nauwkeurigere ratings" heb ik een idee opgedaan.
In dit stuk staat vermeld dat managers geen invloed hebben op het terugtrekken van de spelers bij een voorsprong. Dit is een bekend gegeven.
Zou het niet handig zijn om voor de wedstrijd orders te kunnen geven als:
PIC bij 3 doelpunten voor
of bijvoorbeeld
MOTS bij 2 doelpunten achter.
Aangezien er steeds meer onderdelen binnen Hattrick zijn veranderd naar minute-based zou het geen vreemde stap zijn om PIC en MOTS ook minute-based te gaan maken.
Ik hoor graag jullie reactie,
Met vriendelijke groet,
yurtjuh
quote:Stafberichten
Dit is de correspondentie tussen de Hattrick-staf en jou. Je bereikt de staf via de pagina stafberichten.
Iedere conversatie die jij met de Hattrick-staf hebt moet strikt persoonlijk blijven. Je mag deze niet openbaar maken of op enigerlei wijze doorsturen aan derden.
De reactie ook even laten wetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Opgestuurd! Mocht ik hem nader uit moeten werken, kom ik hier wel om hulp vragen
Ja, dat kan. Maar volgens mij krijg je in geval van verlenging geen extra training.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef Ubriaco het volgende:
Hallo, kan ik 5-5-0 spelen zonder training te verliezen?
Mijn doel is een friendly te spelen met 0-0 als resultaat, zodat ik dmv verlenging 30 minuten extra training krijg. Heb net mn tegenstander bekeken, deze speelt 4-4-2 met hatstats (d-m-a) 50-21-26. Als ik 5-5-0 zo defensief mogelijk speel kom ik op (d-m-a) 59-27-12. Is dit ideaal of kan ik beter mijn middenveldrating nog iets verhogen door bjivoorbeeld mijn wingers op normaal ipv defensief te zetten?
Sommige 'waarschuwingen' moet je niet al te serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Opgestuurd! Mocht ik hem nader uit moeten werken, kom ik hier wel om hulp vragen
EDIT - Hehe, oeps:
[..]
![]()
Als je bij de verlenging 3 wissels gebruikt wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar volgens mij krijg je in geval van verlenging geen extra training.
Ja, klopt. Ben eigenlijk best wel benieuwd wat eruit gaat komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sommige 'waarschuwingen' moet je niet al te serieus nemen..
Als je het op het HT-forum had gezet was er ook een openbare discussie geweest.
Wel als je voor verlenging 3 keer wisselt volgens mij, heb ik al eerder gehad. Ik speel maar 1 wedstrijd volgende week dus dat zou 30 minuten PM-training voor mijn 3 trainees die de verlenging spelen betekenen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar volgens mij krijg je in geval van verlenging geen extra training.
5-5-0 kun je spelen zonder trainingsverlies zolang er niet meer dan 3 man centraal staan (dus 3 centrum defs en 3 centrum mids mag). Echter gaat je plan voor extra training niet werken aangezien een speler niet meer als 90 minuten training in een week kan krijgen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef Ubriaco het volgende:
Hallo, kan ik 5-5-0 spelen zonder training te verliezen?
Mijn doel is een friendly te spelen met 0-0 als resultaat, zodat ik dmv verlenging 30 minuten extra training krijg. Heb net mn tegenstander bekeken, deze speelt 4-4-2 met hatstats (d-m-a) 50-21-26. Als ik 5-5-0 zo defensief mogelijk speel kom ik op (d-m-a) 59-27-12. Is dit ideaal of kan ik beter mijn middenveldrating nog iets verhogen door bjivoorbeeld mijn wingers op normaal ipv defensief te zetten?
Je moet minimaal 5 minuten van te voren wisselen. Dus 85 minuten training voor de basis spelersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Wel als je voor verlenging 3 keer wisselt volgens mij, heb ik al eerder gehad. Ik speel maar 1 wedstrijd volgende week dus dat zou 30 minuten PM-training voor mijn 3 trainees die de verlenging spelen betekenen.
daarom wil hij toch ook spelers wisselen.. die krijgen dan die 30 minuten extra training..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
5-5-0 kun je spelen zonder trainingsverlies zolang er niet meer dan 3 man centraal staan (dus 3 centrum defs en 3 centrum mids mag). Echter gaat je plan voor extra training niet werken aangezien een speler niet meer als 90 minuten training in een week kan krijgen...
wat betreft je mid rating: bij normaal heb je een (marginaal) hogere invloed op je midrating. Als je je midrating echt wil pushen moet je je vleugels naar het midden zetten.
Dat heb ik ff opgezocht, je kunt ook voor of in de verlenging wisselenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet minimaal 5 minuten van te voren wisselen. Dus 85 minuten training voor de basis spelers
en tussen de 5 en 35 minuten training voor de wissels.
Ah ok. Dat wist ik dan nog niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heb ik ff opgezocht, je kunt ook voor of in de verlenging wisselen
Is voor mij ook nieuw, maar daarmee des te interessanter. Dit worden misschien voortaan wekelijkse friendlies met bekerregelsquote:
Ja. En dan hopen op verlenging.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is voor mij ook nieuw, maar daarmee des te interessanter. Dit worden misschien voortaan wekelijkse friendlies met bekerregels
Mja....als ik een vaste partner kan vinden die def traint en ook waailapmids heeft....waarom niet?quote:
dan schaf je dus extra spelers aan.. in de hoop dat een friendly een gelijkspel is na 90 minuten..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is voor mij ook nieuw, maar daarmee des te interessanter. Dit worden misschien voortaan wekelijkse friendlies met bekerregels
dan is die kans nog miniem..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja....als ik een vaste partner kan vinden die def traint en ook waailapmids heeft....waarom niet?
Ik schaf nix aan...vanwege jeugdpulls heb ik nu al 1 trainee teveelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan schaf je dus extra spelers aan.. in de hoop dat een friendly een gelijkspel is na 90 minuten..
laat ik het dan anders stellen.. je betaald dus extra loon voor trainees in de hoop dat ze aan spelen toekomen in de verlenging, waarvan het nog maar de vraag is of die wel gespeeld gaat worden..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik schaf nix aan...vanwege jeugdpulls heb ik nu al 1 trainee teveel
Dit is idd helemaal een goed idee, altijd tegen dezelfde trainen. Jammergenoeg heeft mijn tegenstander van deze week helemaal geen trainees en speelt altijd 4-4-2 met hatstats 50-21-26. Met welke opstelling maak ik de meeste kans op 0-0? Met:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja....als ik een vaste partner kan vinden die def traint en ook waailapmids heeft....waarom niet?
Hoewel het lastig wordt om hier een 0-0 uit te halen, zou ik voor optie 3 gaan. Minst sterke middenveld, hele zwakke aanval, sterkste verdedigingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Dit is idd helemaal een goed idee, altijd tegen dezelfde trainen. Jammergenoeg heeft mijn tegenstander van deze week helemaal geen trainees en speelt altijd 4-4-2 met hatstats 50-21-26. Met welke opstelling maak ik de meeste kans op 0-0? Met:
*Wings Normaal ---> hatstats 58-30-14
* Wings Towards Middel ---> 57-30-11
* Wings Defensive ---> 59-27-12
??
Laat ff weten wat de uitslag is gewordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef Ubriaco het volgende:
ga ik proberen, kijken of het lukt.
Hier ben ik!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi jij daar!quote:
Anders proberen we t gewoon een keer als we geen beker spelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi jij daar!
Ik ga eerst nog eens rustig nadenken over dit hele gebeuren ....
Ik hoop dat dat nog flink wat weekjes gaat durenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:33 schreef Merson het volgende:
[..]
Anders proberen we t gewoon een keer als we geen beker spelen?
Hehe, ik lig er de eerste ronde direct uit, want speel (volgens mij) tegen een met formidabel middenveldquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nog flink wat weekjes gaat durenMaar het is misschien een keer het proberen waard inderdaad
Dat is altijd vervelend ja... ik kan gelukkig lekker rustig aan doen de eerste rondequote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:35 schreef Merson het volgende:
[..]
Hehe, ik lig er de eerste ronde direct uit, want speel (volgens mij) tegen een met formidabel middenveld.
Post je de resultaten? Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat zoiets zal werken, maar ben wel benieuwd naar de resultaten...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:39 schreef Ubriaco het volgende:
Heb ook al een tegenstander gevonden die ongeveer even sterk is als mijn team waarmee ik dit een tijdje ga proberen. Ik denk dat ik die 3 extra 30min-posities uitsluitend gebruik voor skilltrading in de hoop daar makkelijk winst mee te maken.
We gaan iig allebei ook pressing spelen met allebei de slechts mogelijke Spelhervatter zodat penalties ook keurig over en naast gaan.
Doe ik, als het goed is beginnen we er niet aankomende woensdag maar die week daarop mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Post je de resultaten? Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat zoiets zal werken, maar ben wel benieuwd naar de resultaten...
We zullen allen in spanning afwachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef rompompom het volgende:
Het fragiele aan de hele theorie is het behalen van het gelijke spel (0-0 hoeft niet per sé natuurlijk) én het volmaken van het half uur extra tijd. Ik ben ook benieuwd!
prima..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:52 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Doe ik, als het goed is beginnen we er niet aankomende woensdag maar die week daarop mee.
precies.. als het elke week gespeeld wordt, weten we denk ik zo aan het eind van het seizoen wel of het echt haalbaar is.. een keer of 10 van zulke wedstrijden moet wel redelijk representatief zijn lijkt me..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:54 schreef rompompom het volgende:
Het fragiele aan de hele theorie is het behalen van het gelijke spel (0-0 hoeft niet per sé natuurlijk) én het volmaken van het half uur extra tijd. Ik ben ook benieuwd!
Er is niet bewezen dat 1 van de systemen beter is dan de ander. Een jeugdteam kost meer tijd cq. is leuk om bij te houden. Het oude systeem is een kwestie van een keertje klikken per weekquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:02 schreef Schoenveter het volgende:
Heey,
ik heb een vraagje he:
Is het nou beters als je een jeugd team hebt of het andere dat je gewoon investeert in je jeugd zonder jeugd team?
Groeten,
Schoenveter
Dát, wel een interessant experiment dunkt me!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We zullen allen in spanning afwachten.
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is niet bewezen dat 1 van de systemen beter is dan de ander. Een jeugdteam kost meer tijd cq. is leuk om bij te houden. Het oude systeem is een kwestie van een keertje klikken per week
EDIT - hoewel ik wel al behoorlijk wat leuke spelertjes uit het jeugdteam heb gevist...
Twee keer zo snel als bij een nationale friendly. Maar het zet geen echte zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Nog iets, als je internationale vriendschappelijke wedstrijden speelt dan krijgen je spelers toch sneller ervaring er bij, of zit ik nou mis?
0,2 pnt ipv 0,1 ofzo geloof ik..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:14 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Nog iets, als je internationale vriendschappelijke wedstrijden speelt dan krijgen je spelers toch sneller ervaring er bij, of zit ik nou mis?
Op een puntenaantal van rond de 28 voordat ze ook daadwerkelijk stijgen zet het idd geen zoden aan de dijk!quote:
Tja waarom niet? Daar van heb ik wel gemerkt dat die gewoon een goede bijdrage kunnen leveren. Ik heb nu een wereldklasse een reusachtige en een briljant dus ja die laatste 2 gaan er uit en daar moeten dan 2 wereld klasse voor terug komen. Ook wil ik 4-3-3 blijven spelen met 3 inner mids en dan mag mn mid wel wat sterker.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb er net één in de aanbieding!![]()
Waarom eigenlijk alles wereldklasse?
Nou... Hoeven ze toch maar 140 wedstrijden te spelen in plaats van 280. Dus het is echt een behoorlijk verschil...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op een puntenaantal van rond de 28 voordat ze ook daadwerkelijk stijgen zet het idd geen zoden aan de dijk!
Dat is ook de enige rede waarom ik nu internationale friendly's speelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou... Hoeven ze toch maar 140 wedstrijden te spelen in plaats van 280. Dus het is echt een behoorlijk verschil...
Hier gaat Kazakhstan vlaggetje #74 opleverenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:02 schreef rompompom het volgende:
Volgende week naar Ho Chi Minh City, vlag nr 74.
Ik zie net dat er geen verschil zit (in t bedrag om een FC coach te maken) tussen Briljant hoog en Wonderbaarlijk laagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige rede waarom ik nu internationale friendly's speel
Ik wil mn FC toch naar wonderbaarlijk zien te krijgen
quote:Trainer: Tamariz Roger
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
leuke TUquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier gaat Kazakhstan vlaggetje #74 opleveren
Training 2 stijgers. Den Bieman naar Wereldklasse PM en klaverjasser Schoppert naar Redelijk PM. Waarschijnlijk dat Den Bieman binnenkort op de lijst komt, ik wil 'm eerst nog even naar goed Passen brengen..
Nice, vooral die 2x Real Club De Culo achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
De uitslag-headers zijn aangepast:
afbeelding
Ik kan het wel aanpassen hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nice, vooral die 2x Real Club De Culo achter elkaar.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stucadoor en die heb ik gevonden en hij heeft antlantis gevonden in zijn badkamer! Zijn vrouw belde dat een leiding lekt
ik wilde em niet helemaal ontmoedigenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op een puntenaantal van rond de 28 voordat ze ook daadwerkelijk stijgen zet het idd geen zoden aan de dijk!
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stucadoor en die heb ik gevonden en hij heeft antlantis gevonden in zijn badkamer! Zijn vrouw belde dat een leiding lekt
Wat voel jij zulke dingen toch goed aan...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
ik weet niet wat het is, maar ik voel hier en daar wat onbegrip
jaaaa.. heb ik van mijn moeder. Maar ik zet ff een bakje thee en dan zet ik de race aan..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat voel jij zulke dingen toch goed aan...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaa.. heb ik van mijn moeder. Maar ik zet ff een bakje thee en dan zet ik de race aan..
met wat fantasie
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaa.. heb ik van mijn moeder. Maar ik zet ff een bakje thee en dan zet ik de race aan..
met wat fantasie
Vamos, der werd geroepenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met wat fantasie
ohw je was weer eens dronken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kijk eens naar t tijdstip? Volgens mij snapte ik mezelf niet eens toen
Zelfs 2x Jaheur gequote
[..]
![]()
Iedere mini-niveautje extra ervaring scheelt weer een paar euri in de kosten..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zie net dat er geen verschil zit (in t bedrag om een FC coach te maken) tussen Briljant hoog en Wonderbaarlijk laagDan zal ik toch nog lang moeten wachten tot ik m coach maak. Het scheelt gelukkig dat mn huidige coach\trainer pas 1 niveau is gezakt en dus nog wel even mee kan.
[..]
Ik train de komende 2 weken in ieder geval Passen. Ik verwacht dat 'ie daar stijgt in de 2e week. Beetje jammer dat z'n transferwaarde ten opzichte van een seizoen eerder zo ongeveer gelijk gebleven is, maar afijn.. Hij heeft 4 weken training gemist vanwege een +8, daarnaast wel er mee in V gekomen en dat is dan 'ook weer wat waard'..quote:[..]
leuke TU
Hopen voor je dat ie dan stijgt in t komende tussen seizoen of train je dan geen passen?
Zo ver had ik idd niet gekeken. Thxquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iedere mini-niveautje extra ervaring scheelt weer een paar euri in de kosten..
Zie ook HAG:
De prijs van een interne trainer is in tegenstelling tot die van een externe trainer geen vast bedrag. De exacte prijs wordt bepaald door het ervaringsniveau (achter de komma). De conversieprijs varieert tussen de bedragen in de onderstaande tabel.
Tuurlijk is dat ook wat waard je krijgt als t goed is een seizoen meer supporters inkomen en sponsor gelden.quote:Ik train de komende 2 weken in ieder geval Passen. Ik verwacht dat 'ie daar stijgt in de 2e week. Beetje jammer dat z'n transferwaarde ten opzichte van een seizoen eerder zo ongeveer gelijk gebleven is, maar afijn.. Hij heeft 4 weken training gemist vanwege een +8, daarnaast wel er mee in V gekomen en dat is dan 'ook weer wat waard'..
Probleem is dat ik nu al 7 trainees heb voor 100%-posities en met Tebbens erbij 8... Nu kan ik Grimmius (tevens FC) als WTM laten spelen voor wat extra middenveld, 'kost' wat centen (lees: ik kan een trainee minder verkopen, maar dat is een keuze: Grimmius = SC diepFries). Met de komst van Tebbens heb ik vervolgens weer een trainingsplaats over/tekort..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo ver had ik idd niet gekeken. Thx
[..]
Tuurlijk is dat ook wat waard je krijgt als t goed is een seizoen meer supporters inkomen en sponsor gelden.
Heel de transver markt is op t moment ingestort misschien is t dus verstandig om m nog een tijdje te houden. Al weet ik niet of je nog wil wachten tot zn volgende pop.
Adviesje opgevolgd?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Tja dat zijn de keuzes waar we allemaal voor staan in de hattrick wereld. Moeilijk moeilijk moeilijk maar gezien je prestaties zal je ook deze noot wel kraken. 1 keuze zou zijn een mindere trainie verkopen maar goed die optie zal je al wel voorbij hebben laten komen in je gedachtes.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Probleem is dat ik nu al 7 trainees heb voor 100%-posities en met Tebbens erbij 8... Nu kan ik Grimmius (tevens FC) als WTM laten spelen voor wat extra middenveld, 'kost' wat centen (lees: ik kan een trainee minder verkopen, maar dat is een keuze: Grimmius = SC diepFries). Met de komst van Tebbens heb ik vervolgens weer een trainingsplaats over/tekort..
Altijd nuttigquote:09-05-2009 (15/38) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 57 330 ¤
09-05-2009 (15/38) Je ontvangt voor deze speler: 38 220 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Dat zekersquote:
Nooit verwacht op hem winst te maken hij was al dik de 29 gepasseerdquote:Jędrek Sobowiec (90310013)
09-05-2009 (15/38) RKDEO Schloemilein United 1 355 000 ¤ 5 330
08-10-2007 (13/33) Go Ahead Pollies FC RKDEO 1 145 000 ¤ 8 030
Had dan ook meteen 1,5 mil gebodenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en em dan niet hebben![]()
ik was niet thuis toen hij afliep..
altijd lekkerquote:09-05-2009 Je hebt een speler verkocht en 1 395 000 ¤ ontvangen.
09-05-2009 Je hebt een speler verkocht en 1 481 490 ¤ ontvangen.
Bij de Federatie kan je je altijd aanmelden, de cup begint ergens in week 6 van het komend seizoenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hoi, ik ben nieuw in dit topic, zou ik ook mee kunnen doen met een federatie en met de fok cup?
Net aangemeld voor de federatie. Waar is het topic waarin ik kan meedoen in de cup?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:24 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bij de Federatie kan je je altijd aanmelden, de cup begint ergens in week 6 van het komend seizoen
Het topic voor de nieuwe cup wordt wss aan het begin van komend seizoen geopend ofzo...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net aangemeld voor de federatie. Waar is het topic waarin ik kan meedoen in de cup?
treningspakken (21373)quote:Op zondag 10 mei 2009 00:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het topic voor de nieuwe cup wordt wss aan het begin van komend seizoen geopend ofzo...
Wat is je teamnaam en id?
Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hoi, ik ben nieuw in dit topic, zou ik ook mee kunnen doen met een federatie en met de fok cup?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net aangemeld voor de federatie. Waar is het topic waarin ik kan meedoen in de cup?
quote:Deze aanvraag werd met succes goedgekeurd.
Ik train inderdaad korte pass, al weet ik ook niet wat ik met conditie moet doen..quote:Op zondag 10 mei 2009 02:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Even een vraagje:
Uiteraard is het nu tussenseizoen en betekent dat dat je maar 1x per week een wedstrijd speelt en dus maar +- 3 spelers traint. (sinds die wijziging met conditie dan in ieder geval). Wat zou ik nu het beste kunnen trainen? Een procentje of 30 conditie en op korte passes? En als ik het goed begrijp train je dan 8 spelers? 2 vleugelspelers, 3 CM's en 3 Aanvallers?
En is het dan het beste om mijn 6 trainee's ( op scoren) in de basis te gooien en te hopen op een stijging?
Excuses, als ik rare dingen roep... het is mijn eerste tussenseizoen sinds 3 jaar geleden ofzo, en er is een boel veranderd.
Yup. Aannemen die hap.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Mitchell Braber.
Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
quote:Kenneth Dopper (CV) (49412037)
16 jaar en 51 dagen, volgende verjaardag: 10-07-2009
Team: TeamMiniKoekje
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 08-02-2009 11:58 (90 dagen geleden)
Waarschuwingen: 2
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Hopelijk is hij al redelijk voor je..quote:Op zondag 10 mei 2009 09:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Aannemen die hap.
En dan krijg je iemand die 16 jaar en 93 dagen is...
Ook al is hij matig. Hij moet toch 112 dagen in het team zitten, en dan kan hij 2 niveau's stijgen.quote:
Netjes geregeld! Hoe heb je dat gedaan eigenlijk?quote:
Dat is inderdaad iets wat veel gedaan wordt. Qua conditie zou ik dat alleen doen als je in je wedstrijden echt veel middenveld verliest in de tweede helft. Als dat niet zo is, zou ik het gewoon op iets van 15% laten staan.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Even een vraagje:
Uiteraard is het nu tussenseizoen en betekent dat dat je maar 1x per week een wedstrijd speelt en dus maar +- 3 spelers traint. (sinds die wijziging met conditie dan in ieder geval). Wat zou ik nu het beste kunnen trainen? Een procentje of 30 conditie en op korte passes? En als ik het goed begrijp train je dan 8 spelers? 2 vleugelspelers, 3 CM's en 3 Aanvallers?
En is het dan het beste om mijn 6 trainee's ( op scoren) in de basis te gooien en te hopen op een stijging?
Excuses, als ik rare dingen roep... het is mijn eerste tussenseizoen sinds 3 jaar geleden ofzo, en er is een boel veranderd.
Ja, natuurlijk!quote:Right, this week's candidate is 16 years of age and is called Jens van Geel.
Without any further training, this player will remain with weak Playmaking. Given the chance to improve his Scoring skills, this guy might well reach solid in that department.
Can I offer him a place at the academy?
O, ja... Goeiemorgen!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook al is hij matig. Hij moet toch 112 dagen in het team zitten, en dan kan hij 2 niveau's stijgen.
Conditie lekker laten staan als deze tenminste 'goed' (en dan niet het niveau goed, maar goed naar jouw wensen/eisen) is bij je basisspelers.. Je traint het hele seizoen door al conditie, op de lange(re) termijn moet je het dus vast kunnen houden. Deze 2 weken maken geen/nauwelijks verschil..quote:Op zondag 10 mei 2009 08:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik train inderdaad korte pass, al weet ik ook niet wat ik met conditie moet doen..
Hij is nu goed (zeer hoog) voor mijn top 11 spelers met 15% conditie...quote:Op zondag 10 mei 2009 10:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Conditie lekker laten staan als deze tenminste 'goed' (en dan niet het niveau goed, maar goed naar jouw wensen/eisen) is bij je basisspelers.. Je traint het hele seizoen door al conditie, op de lange(re) termijn moet je het dus vast kunnen houden. Deze 2 weken maken geen/nauwelijks verschil..
Maak WEL gebruik van de wissels trouwens voor vormbehoud en een fractie extra conditie. Alle 16 spelers uit je wedstrijdselectie krijgen standaard 75% van het ingestelde percentage, de overige 25% n.a.v. gespeelde minuten. Vorm is echter voor zover mij bekend nog niet minute-based en dus kun je 3 spelers extra een 'boost' geven..
Ik speel zelf 2-5-3 woensdag. Na 85 minuten wissel ik m'n Keeper en 2 Verdedigers voor de 3 'basisspelers' die geen Passen-training krijgen, maar wel belangrijk zijn voor op zondag en dus vormbehoud nodig hebben...quote:Op zondag 10 mei 2009 10:29 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Hij is nu goed (zeer hoog) voor mijn top 11 spelers met 15% conditie...
Verder goeie tip. Zal ik mijn 3 basisspelers die er niet instaan wegens passen trainen er in zetten voor mijn verdedigers.. (krijg ik wel een flut opstelling, maar bon..
)
quote:10-05-2009 (15/38) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
10-05-2009 (15/38) Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 61 200 ¤.
10-05-2009 (15/38) De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
07-05-2009 (15/38) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 61 600 ¤
Inderdaad een prachtige update!quote:
quote:10-5-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 32 640 ¤.
10-05-2009 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
10-05-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
enquote:10-05-2009 (15/38) Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 56 130 ¤.
10-05-2009 (15/38) Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
10-05-2009 (15/38) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Bram Koolhof heet en 15 jaar oud is.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik had Iran een paar weken geleden gewoon via de oefenpotquote:Op zondag 10 mei 2009 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Netjes geregeld! Hoe heb je dat gedaan eigenlijk?
[..]
Ik snap nog niet echt waar dat bijvoorbeeld een toppertje is.. voor hetzelfde geldt heeft hij redelijk verdedigen verder en is dat alles..quote:
Het is beter dan ik de afgelopen 4 a 5 weken heb gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 11:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ik snap nog niet echt waar dat bijvoorbeeld een toppertje is.. voor hetzelfde geldt heeft hij redelijk verdedigen verder en is dat alles..
Of wil ik nu gewoon te veel met mijn jeugd? (aldus iemand die nog geen cent uit zijn jeugd heeft gehaald
quote:10-05-2009 (15/38) Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 9 570 ¤.
10-05-2009 (15/38) Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
10-05-2009 (15/38) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
quote:10-05-2009 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 56 460 ¤.
10-05-2009 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 23 000 ¤ aan prijzengeld.
nou ja die anderen waren 17.. dus bij gebrek aan beter..quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Siedo Bastiaans is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Me2!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had Iran een paar weken geleden gewoon via de oefenpot
Die kopen ook een seizoenskaart.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:30 schreef elby1988 het volgende:
Waarom krijg je niet eerst 10% extra supporters voor promotie, die moeten toch ook een seizoenskaart kopen?
Nee.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:33 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus dat is die 30 euro per supporter die je elke week krijgt? Aaah...
Ja goed, maar dat laat ook zien waarom je dat extra geld er telkens bijkrijgt!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
Je 10% sups krijg je erbij, en die sups betalen gewoon hun seizoenskaart.
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat laat ook zien waarom je dat extra geld er telkens bijkrijgt!
Leren kan altijd.quote:Zo.. leer best wel wat op zo'n dag
*helemaal blij isquote:
Werkt dat? Een speler krijgt toch training naargelang de minuten die hij gespeeld hebt?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik speel zelf 2-5-3 woensdag. Na 85 minuten wissel ik m'n Keeper en 2 Verdedigers voor de 3 'basisspelers' die geen Passen-training krijgen, maar wel belangrijk zijn voor op zondag en dus vormbehoud nodig hebben...
Zo krijgen dus m'n 8 'Passen-trainees' volledige training en 6 andere spelers Conditie+Vormupdate
Conditie staat volgens mij los van de training (passen)...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werkt dat? Een speler krijgt toch training naargelang de minuten die hij gespeeld hebt?
Eh... was de competitie niet vorige week al afgelopen? Of speel je nacompetitie?quote:
P/D duelquote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh... was de competitie niet vorige week al afgelopen? Of speel je nacompetitie?
Jammer dat het geen populaire speler isquote:Op zondag 10 mei 2009 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Die jeugdoefenpot is ook een uitkomst.. mijn jonkies gaan naar Peru
Levert dat ook extra ervaringspunten op voor de jeugd?
Iemand nog geld over trouwens?
Claudio Cubelli [playerid=185067837]
22 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 23-08-2009
Geboren in: Italia
redelijk in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 22-12-2007 (7/34), 4s 8w 1d)
Total Skill Index (TSI): 11 180
Loon: 4212 ¤ (3 510 ) /week inclusief een 20% bonus
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 13-05-2009 12:03
(2 dagen 21u 27m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Nee.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef elby1988 het volgende:
Je hebt momenteel 11 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 31-05-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Laatst had ik er maar 1? Komt dat door promotie?
Logische vraag, waarom dan?quote:
Slim man! Daar had ik idd ook niet aan gedacht!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik speel zelf 2-5-3 woensdag. Na 85 minuten wissel ik m'n Keeper en 2 Verdedigers voor de 3 'basisspelers' die geen Passen-training krijgen, maar wel belangrijk zijn voor op zondag en dus vormbehoud nodig hebben...
Zo krijgen dus m'n 8 'Passen-trainees' volledige training en 6 andere spelers Conditie+Vormupdate
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Hillebrant Teyema heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hildwin Kooi heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Nee die had je waarschijnlijk al maar daar heb je denk ik zelf niet goed naar gekekenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef elby1988 het volgende:
Je hebt momenteel 11 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 31-05-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Laatst had ik er maar 1? Komt dat door promotie?
quote:Nja,, iemand die ze "spaart" ?:P
dan heb je er nog 1 over van de 11quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Logische vraag, waarom dan?
edit: Als ik supporter wil worden staat er dat ik wel nog maar 1 slot heb.. Zal wel foutje zijn dan
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer dat het geen populaire speler is![]()
Vorm is idd erg cruciaal voor een goeie prestatie van een spelert. ook jij zal op een gegeven moment spelers gaan kopen boven formi aangezien je je anders niet kan handhaven of niet meer zal promoveren.quote:Ik koop per definitie geen spelers met een skill boven formidabel. Veel te duur, en boven een bepaald niveau merk je het verschil toch niet meer. De vorm blijkt voor mij daarentegen wel telkens van belang te zijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:32 schreef Psychonikeo het volgende:
vanavond p/d-en!! wel met een lichtgetint kleurtje inmiddels
Ik zat weer eens in de kuip.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]onder de zonnebank gelegen?
Hoe was t trouwens? Gisteravond\vannacht\vanochtend\vanmiddag??
ik heb met je te doenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zat weer eens in de kuip.
Het was erg leuk.. tot en met vanmiddag, want ik zat weer eens in de kuip
ze hadden toch wel Van Dobben kroketten he?quote:
jaaa.. die waren weer heerlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 18:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze hadden toch wel Van Dobben kroketten he?
Als er met zo'n rotvaart wordt gespamd als normaal dan is dat nog een hels karweiquote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een herinnering aan ons allen: linkjes van andere topics bijwerken in de OP in de toekomst.
Nee hoor. Het ging om het Award, VJ/GL en Cup topic linkjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als er met zo'n rotvaart wordt gespamd als normaal dan is dat nog een hels karwei
Ik ben al aanwezig.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Psychonikeo het volgende:
wordt er vanavond nog wel enthousiast ge-IRC-t trouwens ter ondersteuning van de p/d-ers?
Ik ga de wedstrijd van de kampioen in mijn divisie volgen. Kijken tegen wie ik moet spelen volgend seizoen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik een mid aan t kopen bied er op de laatste seconde nog ff iemand overheen. Tja nu heb ik niet genoeg meer om m te kopenAangezien ik ook 3,3 mil heb geboden op een spits
ik weet t maar dan kan t nog wel fokking irri zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen. It ain't over 'til it's over.
quote:
quote:jij en sociaal??
grote vriend?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]Net lekker sociaal alleen gegeten. Nu even sociaal douchen met mn grote vriend, haartjes in de plooi en weer onder de mensen. ""ril""
The Vulturequote:
had ik maar een badquote:
quote:Elbert Oude Avenhuis (CM) (151070442)
Nederland 25 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 19-07-2009
zwak in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 10-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 56 970
Loon: 31 370 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
jaloersquote:
ja maar dat heb ik bewust gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alweer iemand met rampzalig keepen...
quote:
dat is wel heel flauwquote:
quote:The Inspectors - United Black Panthers 1 - 2
De wedstrijd is bezig, er zijn 45 minuten van de eerste helft gespeeld.
Met 1-2 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Deze helft was Panthers met 61 procent het meest aan de bal.
Klopt voor wat betreft 'gewone' training. Conditie is dus net even anders..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werkt dat? Een speler krijgt toch training naargelang de minuten die hij gespeeld hebt?
Conditie staat inderdaad los van de training. Zie hier en de spelregels..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Conditie staat volgens mij los van de training (passen)...
Goed bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 20:27 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 voor in de P/D, het ziet er naar uit dat ik mag blijven
Oja, daar ben ik ook....ff wat typen daar dan maarquote:Op zondag 10 mei 2009 21:13 schreef ScudRaket het volgende:
De IRC is open leute.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef GotC het volgende:
EN! Het belangrijkste!!!
Ik speel EINDELIJK om 20:15 ipv 21:15!!![]()
Nog slechtere verwachtingen dan afgelopen seizoenquote:Yankee Uniform Romeo
Fans van YMFC
Supportersclub: 2 059 leden
Stemming supporters: in de zevende hemel
Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Feli!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef foetre het volgende:
P/D gewonnen met 1-4 .
Ze vinden Vinnie Jones een held...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat je de volgende keer m'n kleintjes een beetje heel?.
Nou, met 1 en 2 weken valt het leed mee, dus ze hebben nog een hoop te leren van de mannen van pekel dan.quote:
Ze zijn nog jongquote:Op zondag 10 mei 2009 22:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, met 1 en 2 weken valt het leed mee, dus ze hebben nog een hoop te leren van de mannen van pekel dan..
quote:Has outstanding experience and weak leadership abilities.
Set pieces: magical
Nee ik reageerde op een uitspraak van iemand anders. Ik train algemeen.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Vorm is idd erg cruciaal voor een goeie prestatie van een spelert. ook jij zal op een gegeven moment spelers gaan kopen boven formi aangezien je je anders niet kan handhaven of niet meer zal promoveren.
Ik las dat je zei max 3 spelers te trainen per week ivm het tussen seizoen. Wat train je dan?
Jij traint algemeen?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik reageerde op een uitspraak van iemand anders. Ik train algemeen.
Wacht maar tot je in de VII speeltquote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef GotC het volgende:
EN! Het belangrijkste!!!
Ik speel EINDELIJK om 20:15 ipv 21:15!!![]()
Zonde.. Zeker ook gezien de ratings die je nu haalt/waarmee je naar VII bent gepromoveerd. Je moet echt skills (jonge spelers) gaan trainen en geld verdienen. Met Algemeen (ook in het tussenseizoen) schiet je op het niveau waar je nu zit helemaal niets op..quote:Op maandag 11 mei 2009 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee ik reageerde op een uitspraak van iemand anders. Ik train algemeen.
quote:Competitie: VII.1023 (26311)
Nederland 7 van de 10
Team Gsp DV DT Pt
1. Fc M1k3 0 0 0 0
2. Centaur 0 0 0 0
3. Ossie united 0 0 0 0
4. RKDEO 0 0 0 0
5. Soyse Boys 0 0 0 0
6. No Tax 0 0 0 0
7. Tricolore 77 0 0 0 0
8. Yellow and Purple 0 0 0 0
Dan blijf je toch lekker algemeen trainenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blehhhh, ik heb een relatief goede competitie. Gelukkig twee botteams, dus degraderen doe ik niet.
Nu maar hopen dat ze nog hoger gaan ik wil er eigenlijk minimaal 2 mil voor hebben.quote:11-05-2009 01:38 1 833 000 ¤ Frisch Auf! Wesel
11-05-2009 01:38 1 797 000 ¤ SaLeW SK
11-05-2009 01:37 1 761 000 ¤ Frisch Auf! Wesel
11-05-2009 01:36 1 726 000 ¤ SaLeW SK
11-05-2009 01:35 1 692 000 ¤ Frisch Auf! Wesel
11-05-2009 01:35 1 658 000 ¤ SaLeW SK
11-05-2009 01:35 1 625 000 ¤ Frisch Auf! Wesel
11-05-2009 01:34 1 593 000 ¤ SaLeW SK
11-05-2009 01:23 1 561 000 ¤ Büyücü Kartallar
11-05-2009 01:18 1 530 000 ¤ Frisch Auf! Wesel
10-05-2009 06:39 1 500 000 ¤ AC Sporting Ram
1.8 mil gebleven. Ik zat te twijfelen om zelf te bieden maar ik heb t maar gelaten. Nu met 5,6 mil 2 mids en 1 spits kopen.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
Ondanks t klote tijdstip toch nog een aardige bidwar op mn spelert!
[..]
Nu maar hopen dat ze nog hoger gaan ik wil er eigenlijk minimaal 2 mil voor hebben.
Dat zijn inderdaad fijne tijden voor een transferdeadlinequote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1.8 mil gebleven. Ik zat te twijfelen om zelf te bieden maar ik heb t maar gelaten. Nu met 5,6 mil 2 mids en 1 spits kopen.
Ik had dus gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1.8 mil gebleven. Ik zat te twijfelen om zelf te bieden maar ik heb t maar gelaten. Nu met 5,6 mil 2 mids en 1 spits kopen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
terug naar VI.995
Daar zal ik weer een tijdje gaan vertoeven..
klinkt heel verleidelijk eigenlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]... Jammer man. Ook nog in een zware VI terecht gekomen? Moet ook wel als je die gast je kaput macht en hij toch P/D moest spelen.
Heb je anders zin om mee te doen met Het Grote Degraderen? Ik kan het van harte aanbevelen: veel geld op de bank, lekker trainen en weten dat je over één, twee seizoenen met een bulk geld van voor af aan kan beginnen, zonder dat je die rookie mistakes maakt!
Kies een trainingsvorm waarmee je geen resultaten hoeft te halen om toch optimaal te kunnen trainen. Ik heb vleugelaanval gekozen, want dan kan ik 523 zonder centrale mids spelen - gegarandeerd op de kloten krijgen. En ik heb hele jonge multiskill trainees genomen (17j en minder dan 20 dagen, hogere stats in PM en Scoren dan vleugel), want daar kun je leuk op verdienen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt heel verleidelijk eigenlijk...
Ik heb nu niet echt het idee dat het zomaar goed gaat komen eigenlijk.
Hoe moet ik dat aanpakken?
hmm Ik zit te denken om dan ook voor 523 te gaan, zonder centrale mids. Maar dan ga ik verdedigen trainen en neem ik een baggerkeeper. Ik wil niet hetzelfde als jou doen in ieder geval. Risico is natuurlijk dat mijn verdediging te goed wordt, maar dat kan met een bagger middenveld toch altijd misgaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kies een trainingsvorm waarmee je geen resultaten hoeft te halen om toch optimaal te kunnen trainen. Ik heb vleugelaanval gekozen, want dan kan ik 523 zonder centrale mids spelen - gegarandeerd op de kloten krijgen. En ik heb hele jonge multiskill trainees genomen (17j en minder dan 20 dagen, hogere stats in PM en Scoren dan vleugel), want daar kun je leuk op verdienen..
Je zou ook voor openingen maken kunnen gaan en elke wedstrijd 550 spelen, heb je 20 trainees!! Of spelhervatten, train je iedereen en heel snel. Ik weet alleen niet hoe dat rendement is, effe checken bij outpost.
OK, dus om 12.28 uur krijgen we de uitslag?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm Ik zit te denken om dan ook voor 523 te gaan, zonder centrale mids. Maar dan ga ik verdedigen trainen en neem ik een baggerkeeper. Ik wil niet hetzelfde als jou doen in ieder geval. Risico is natuurlijk dat mijn verdediging te goed wordt, maar dat kan met een bagger middenveld toch altijd misgaan.
Dan trainees nemen met hoger passen (eventueel pm) dan verdedigen. Misschien wel leuk om te doen en dan kan ik eens goed beginnen. Ik denk dat ik er nog even een uurtje over na moet denken
iets later. Dan ben ik nog niet terug van de lunch..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, dus om 12.28 uur krijgen we de uitslag?
Want dan speel je om half negen?quote:
quote:Your trainer Josu Rodríguez has noted the following:
Skill level dropped... Ayden McCauley Difficulties in training led to a drop in his scoring skill, from excellent to solid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe comptitie is VIII. 1422
En..Ik ga voor het kampioenschap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me ook 2 vingers in de neus werk!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn nieuwe comptitie is VIII. 1422
En..Ik ga voor het kampioenschap!![]()
![]()
![]()
![]()
Twee vingers in de neus is afwachten, mijn max ratings zijn wel beter, maar qua gemiddeldes heb ik twee concurrenten. Bovendien ga ik in de loop van dit seizoen twee trainees lozen (bij briljant/20jaar), en heb ik sowieso 500k nodig voor stadion upgrade.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook 2 vingers in de neus werk!Gunstig!
Hmmm ja, maar die hebben wel een heel erg minder middenveldquote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Twee vingers in de neus is afwachten, mijn max ratings zijn wel beter, maar qua gemiddeldes heb ik twee concurrenten. Bovendien ga ik in de loop van dit seizoen twee trainees lozen (bij briljant/20jaar), en heb ik sowieso 500k nodig voor stadion upgrade.
Maar het wordt iig mn doelstelling.
Mijn middenveld van 75 was wel met Mots, maar gemm 60 moet kunnen denk ik. Wanneer wordt het nieuwe speelschema bekend. Het zou me erg goed uitkomen als ik de eerste 3 wedstrijden kan PICCEN.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm ja, maar die hebben wel een heel erg minder middenveld![]()
Het ziet er iig goed uit, dus als doelstelling is het zeker niet vreemd!
Kijk even onderaan deze pagina!! Dat is het speelschema, zelf even invullen je weet het!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn middenveld van 75 was wel met Mots, maar gemm 60 moet kunnen denk ik. Wanneer wordt het nieuwe speelschema bekend. Het zou me erg goed uitkomen als ik de eerste 3 wedstrijden kan PICCEN.
Doelen:
1) Kampioen worden en dus promoveren naar de VII
2) Weer de tweede ronde van de Fok! Uefa cup halen (of Fok! Euro League?)
3) Twee 20 jarige trainees bij briljant verkopen (gelukkig pas na de eerste helft v/h seizoen)
4) Stadion uitbreiden naar -+ 18000
5) Aankopen: sowieso één CV, één Forward en .........
Je speelt nog geen beker toch? Dan zou ik ze alle 3 PICcen denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Eerste drie wedstrijden
Thuis tegen een bot.
uit tegen het team met het beste middenveld gemiddeld![]()
Thuis tegen een bot.
Kan dus echt dan pas bekijken of ik 3 keer kan piccen....
Ik wil wel zo snel mogelijk 3 keer piccen, daarna heb je elke wedstrijd die je na een pic speelt een TS van 6.00, en dat is erg gunstig.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je speelt nog geen beker toch? Dan zou ik ze alle 3 PICcen denk ik
Zeker omdat die tweede wedstrijd uit is, zou ik hem ook gaan PICcen....met counter. Maar ik weet niet of je ook mogelijkheden hebt om goed te kunnen counterenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil wel zo snel mogelijk 3 keer piccen, daarna heb je elke wedstrijd die je na een pic speelt een TS van 6.00, en dat is erg gunstig.
De laatste geen MOTS?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor mij zal het zo iets worden:
PIC,PIC,Normal,PIC,PIC,Normal,PIC,PIC,Normal,PIC,PIC,Normal,PIC,PIC
Dat ligt eraan of het PD duel wordt of niet. Ik ga in eerste instantie uit van het slechtste en dus PD.quote:
Dan lijkt het me een goede keus jaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het PD duel wordt of niet. Ik ga in eerste instantie uit van het slechtste en dus PD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |