Opgestuurd! Mocht ik hem nader uit moeten werken, kom ik hier wel om hulp vragenquote:Beste,
N.a.v. de aankondiging "Nog nauwkeurigere ratings" heb ik een idee opgedaan.
In dit stuk staat vermeld dat managers geen invloed hebben op het terugtrekken van de spelers bij een voorsprong. Dit is een bekend gegeven.
Zou het niet handig zijn om voor de wedstrijd orders te kunnen geven als:
PIC bij 3 doelpunten voor
of bijvoorbeeld
MOTS bij 2 doelpunten achter.
Aangezien er steeds meer onderdelen binnen Hattrick zijn veranderd naar minute-based zou het geen vreemde stap zijn om PIC en MOTS ook minute-based te gaan maken.
Ik hoor graag jullie reactie,
Met vriendelijke groet,
yurtjuh
quote:Stafberichten
Dit is de correspondentie tussen de Hattrick-staf en jou. Je bereikt de staf via de pagina stafberichten.
Iedere conversatie die jij met de Hattrick-staf hebt moet strikt persoonlijk blijven. Je mag deze niet openbaar maken of op enigerlei wijze doorsturen aan derden.
De reactie ook even laten wetenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Opgestuurd! Mocht ik hem nader uit moeten werken, kom ik hier wel om hulp vragen
Ja, dat kan. Maar volgens mij krijg je in geval van verlenging geen extra training.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef Ubriaco het volgende:
Hallo, kan ik 5-5-0 spelen zonder training te verliezen?
Mijn doel is een friendly te spelen met 0-0 als resultaat, zodat ik dmv verlenging 30 minuten extra training krijg. Heb net mn tegenstander bekeken, deze speelt 4-4-2 met hatstats (d-m-a) 50-21-26. Als ik 5-5-0 zo defensief mogelijk speel kom ik op (d-m-a) 59-27-12. Is dit ideaal of kan ik beter mijn middenveldrating nog iets verhogen door bjivoorbeeld mijn wingers op normaal ipv defensief te zetten?
Sommige 'waarschuwingen' moet je niet al te serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Opgestuurd! Mocht ik hem nader uit moeten werken, kom ik hier wel om hulp vragen
EDIT - Hehe, oeps:
[..]
![]()
Als je bij de verlenging 3 wissels gebruikt wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar volgens mij krijg je in geval van verlenging geen extra training.
Ja, klopt. Ben eigenlijk best wel benieuwd wat eruit gaat komenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sommige 'waarschuwingen' moet je niet al te serieus nemen..
Als je het op het HT-forum had gezet was er ook een openbare discussie geweest.
Wel als je voor verlenging 3 keer wisselt volgens mij, heb ik al eerder gehad. Ik speel maar 1 wedstrijd volgende week dus dat zou 30 minuten PM-training voor mijn 3 trainees die de verlenging spelen betekenen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar volgens mij krijg je in geval van verlenging geen extra training.
5-5-0 kun je spelen zonder trainingsverlies zolang er niet meer dan 3 man centraal staan (dus 3 centrum defs en 3 centrum mids mag). Echter gaat je plan voor extra training niet werken aangezien een speler niet meer als 90 minuten training in een week kan krijgen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef Ubriaco het volgende:
Hallo, kan ik 5-5-0 spelen zonder training te verliezen?
Mijn doel is een friendly te spelen met 0-0 als resultaat, zodat ik dmv verlenging 30 minuten extra training krijg. Heb net mn tegenstander bekeken, deze speelt 4-4-2 met hatstats (d-m-a) 50-21-26. Als ik 5-5-0 zo defensief mogelijk speel kom ik op (d-m-a) 59-27-12. Is dit ideaal of kan ik beter mijn middenveldrating nog iets verhogen door bjivoorbeeld mijn wingers op normaal ipv defensief te zetten?
Je moet minimaal 5 minuten van te voren wisselen. Dus 85 minuten training voor de basis spelersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:31 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Wel als je voor verlenging 3 keer wisselt volgens mij, heb ik al eerder gehad. Ik speel maar 1 wedstrijd volgende week dus dat zou 30 minuten PM-training voor mijn 3 trainees die de verlenging spelen betekenen.
daarom wil hij toch ook spelers wisselen.. die krijgen dan die 30 minuten extra training..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef NelisZ het volgende:
[..]
5-5-0 kun je spelen zonder trainingsverlies zolang er niet meer dan 3 man centraal staan (dus 3 centrum defs en 3 centrum mids mag). Echter gaat je plan voor extra training niet werken aangezien een speler niet meer als 90 minuten training in een week kan krijgen...
wat betreft je mid rating: bij normaal heb je een (marginaal) hogere invloed op je midrating. Als je je midrating echt wil pushen moet je je vleugels naar het midden zetten.
Dat heb ik ff opgezocht, je kunt ook voor of in de verlenging wisselenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moet minimaal 5 minuten van te voren wisselen. Dus 85 minuten training voor de basis spelers
en tussen de 5 en 35 minuten training voor de wissels.
Ah ok. Dat wist ik dan nog niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heb ik ff opgezocht, je kunt ook voor of in de verlenging wisselen
Is voor mij ook nieuw, maar daarmee des te interessanter. Dit worden misschien voortaan wekelijkse friendlies met bekerregelsquote:
Ja. En dan hopen op verlenging.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is voor mij ook nieuw, maar daarmee des te interessanter. Dit worden misschien voortaan wekelijkse friendlies met bekerregels
Mja....als ik een vaste partner kan vinden die def traint en ook waailapmids heeft....waarom niet?quote:
dan schaf je dus extra spelers aan.. in de hoop dat een friendly een gelijkspel is na 90 minuten..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is voor mij ook nieuw, maar daarmee des te interessanter. Dit worden misschien voortaan wekelijkse friendlies met bekerregels
dan is die kans nog miniem..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja....als ik een vaste partner kan vinden die def traint en ook waailapmids heeft....waarom niet?
Ik schaf nix aan...vanwege jeugdpulls heb ik nu al 1 trainee teveelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan schaf je dus extra spelers aan.. in de hoop dat een friendly een gelijkspel is na 90 minuten..
laat ik het dan anders stellen.. je betaald dus extra loon voor trainees in de hoop dat ze aan spelen toekomen in de verlenging, waarvan het nog maar de vraag is of die wel gespeeld gaat worden..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik schaf nix aan...vanwege jeugdpulls heb ik nu al 1 trainee teveel
Dit is idd helemaal een goed idee, altijd tegen dezelfde trainen. Jammergenoeg heeft mijn tegenstander van deze week helemaal geen trainees en speelt altijd 4-4-2 met hatstats 50-21-26. Met welke opstelling maak ik de meeste kans op 0-0? Met:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja....als ik een vaste partner kan vinden die def traint en ook waailapmids heeft....waarom niet?
Hoewel het lastig wordt om hier een 0-0 uit te halen, zou ik voor optie 3 gaan. Minst sterke middenveld, hele zwakke aanval, sterkste verdedigingquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:47 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Dit is idd helemaal een goed idee, altijd tegen dezelfde trainen. Jammergenoeg heeft mijn tegenstander van deze week helemaal geen trainees en speelt altijd 4-4-2 met hatstats 50-21-26. Met welke opstelling maak ik de meeste kans op 0-0? Met:
*Wings Normaal ---> hatstats 58-30-14
* Wings Towards Middel ---> 57-30-11
* Wings Defensive ---> 59-27-12
??
Laat ff weten wat de uitslag is gewordenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:50 schreef Ubriaco het volgende:
ga ik proberen, kijken of het lukt.
Hier ben ik!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |