Download de volgende :quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het ziet er iig wel indrukwekkend uit en ligt nog aardig op de weg ook
Zie linkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Maar meer omdat Plato me erg boeit dan dat Atlantis dat doet
Veel gemaakte fout, daar kan hij ook niks aan doenquote:
Omdat dat een Fok! fout is. Ik druk gewoon op nieuw topic. Dan hoort ie ook onder online te komen ipv ergens anders.quote:
dat je ergens overheen kijkt is niet de fout van Fok!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat dat een Fok! fout is. Ik druk gewoon op nieuw topic. Dan hoort ie ook onder online te komen ipv ergens anders.
Ik kijk nergens overheen. Maar heb t al laten fixen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat je ergens overheen kijkt is niet de fout van Fok!
Verstandig! Al stond er in t vorige nog een berg serieuze postsquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik lees die spamtopics nieteens meer, kost teveel tijd
nou zeg..quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik lees die spamtopics nieteens meer, kost teveel tijd
Ja eh, als zo'n topic vol zit met offtopic geblaat en dan 2 topics per dag... ik heb wel wat beters te doenquote:
ik weet niet waar je het over hebt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja eh, als zo'n topic vol zit met offtopic geblaat en dan 2 topics per dag... ik heb wel wat beters te doen
Je weet niet wat je mist man! De leukste moppen en de lekkerste blote vrouwen kwamen er in voor. Er was zelfs een link naar online bier bestellen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja eh, als zo'n topic vol zit met offtopic geblaat en dan 2 topics per dag... ik heb wel wat beters te doen
Ik ben een week op vakantie en nu kan ik de opstellingen moeilijker maken in verband met blessures en zo. Nu moet ik alles van te voren instellen...quote:
Dan regel je iets met iemand in je omgeving die je vertrouwd om dat ff te regelen bij jou thuis. Dan is er ook niet ineens een ander ip adres.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben een week op vakantie en nu kan ik de opstellingen moeilijker maken in verband met blessures en zo. Nu moet ik alles van te voren instellen...
En 17 Mei wordt het wedstrijdschema pas gemaakt... En dan ben ik al op vakantie...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben een week op vakantie en nu kan ik de opstellingen moeilijker maken in verband met blessures en zo. Nu moet ik alles van te voren instellen...
En 17 Mei wordt het wedstrijdschema pas gemaakt... En dan ben ik al op vakantie...
Ik ben bezig met tellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je doelstellingen dan maar even aanpassen
het was allemaal wat te voorbarig dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tellen.
En ik geloof dat het allemaal toch goed uit gaat komen.
Voor de bekerwedstrijd van de 20e kan ik mooi een opstelling maken. En ik kom de 23e 's avonds laat aan. Dus dan kan ik wel een opstelling maken voor de 24e.
Toch geen drama. Woei.
OMFGquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met tellen.
En ik geloof dat het allemaal toch goed uit gaat komen.
Voor de bekerwedstrijd van de 20e kan ik mooi een opstelling maken. En ik kom de 23e 's avonds laat aan. Dus dan kan ik wel een opstelling maken voor de 24e.
Toch geen drama. Woei.
Mwa ietsjes maarquote:
Lekker talentje man!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tebbens vanavond ook 7,5* als CD. Ik denk dat ik hem zondag de laatste 5 minuten nog maar even als DIM laat spelen.. Kost 5 minuten training, maar ik ben wel benieuwd hoeveel sterren hij daar haalt
Ik las ooit een uitleg met een punten aantal door een zeer befaamde HAG bot geplaatst hier. Ik zou t je all1 niet kunnen herhalen.quote:Oja, stel je hebt een jeugdkeeper die vandaag 17j0d geworden is. Die 6,5* heeft gehaald als GK, 4,5 als CD. Gescout is op 26-10-2008 met matig Keepen en potentieel matig Verdedigen, zwak allrounder. Je weet dat 'ie in ieder geval rampzalig PM, rampzalig Verdedigen (melding op 12-01-2009) en waardeloos Passen (melding 23-03-2009 en inmiddels uitgetraind) heeft.. Wtf zal die nu voor stats hebben?
Hij heeft een paar keer een paar minuten Keepen-training gekregen, een paar keer secundair Individueel en een aanzienlijk aantal maal Verdedigen (primair en als Verdediger opgesteld). 4,5* CD lijkt me toch wel minstens slecht of zelfs zwak Verdedigen. En 6,5* GK moet toch wel zo ongeveer redelijk Keepen zijn?
Nouja, ik laat 'm zondag nog wel als Verdediger mee spelen voor wat laatste training. Hem vandaag pullen en nog op de lijst zetten voor zondag is toch vrijwel nutteloos..
Bedoelde je deze?quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker talentje man!![]()
[..]
Ik las ooit een uitleg met een punten aantal door een zeer befaamde HAG bot geplaatst hier. Ik zou t je all1 niet kunnen herhalen.
Ga ik ook lekker zelf optrainenquote:
Nah, als je doelt op iets wat ik zelf oplepelde.. Dat ging over het '... allround' en welk potentieel daaraan verbonden kan zijn. Voor een Keeper schijnt dat weer helemaal anders te zijn, omdat die vaak geen 3 (hoge) HoofdStats is (Keepen, Verdedigen en ?? SP is geen hoofdstat). En daarnaast weet ik al welk potentieel Hogerwerf (het keepertje) heeft op Verdedigen (nl. matig) en wat z'n minimale Keepen-niveau is (nl. matig). Ik vind alleen die sterren zo moeilijk in te schatten (waarschijnlijk omdat ik ook vrijwel nooit Verdedigers opleid in de jeugd..)quote:[..]
Ik las ooit een uitleg met een punten aantal door een zeer befaamde HAG bot geplaatst hier. Ik zou t je all1 niet kunnen herhalen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm gebookmarked hebt?quote:
quote:Top 20 in de Hattrick-reeks op 06-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 215 RealBizkit666
02. 153 Outpost76
03. 127 Gijs_
04. 079 MrMoon
05. 078 Psychonikeo
06. 008 NelisZ
07. 007 Flappekz
08. 006 FrituurVetPet
09. 006 Ruudt
10. 006 borisz
11. 006 Proud2beDiepfries
12. 005 TheVulture
13. 005 Merson
14. 003 ScudRaket
15. 002 GotenSSJ
16. 002 DatMeenJeNiet
17. 002 DeHovenier
18. 001 Apfel.
19. 001 rompompom
20. 001 GotC
Reeks-statistieken!
dat ga ik je idd niet vertellen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm gebookmarked hebt?
Dat snap ik!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ga ik ook lekker zelf optrainen
Daar doelde ik idd op jaquote:Nah, als je doelt op iets wat ik zelf oplepelde.. Dat ging over het '... allround' en welk potentieel daaraan verbonden kan zijn. Voor een Keeper schijnt dat weer helemaal anders te zijn, omdat die vaak geen 3 (hoge) HoofdStats is (Keepen, Verdedigen en ?? SP is geen hoofdstat). En daarnaast weet ik al welk potentieel Hogerwerf (het keepertje) heeft op Verdedigen (nl. matig) en wat z'n minimale Keepen-niveau is (nl. matig). Ik vind alleen die sterren zo moeilijk in te schatten (waarschijnlijk omdat ik ook vrijwel nooit Verdedigers opleid in de jeugd..)
Die 4,5* CD zal wel wat vertekenen door z'n Passen en PM.. En ik vraag me af in hoeverre de 6,5* GK weer wordt beïnvloed door z'n Verdedigen![]()
Ach, boeiend ook.. Ik mag daar graag over nadenken. Beter zou ik nuttige dingen met m'n tijd gaan doen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 'm gebookmarked hebt?
Jajaja je krijgt het varkens griep awardquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog even de stats van die geweldige gisteren...
[..]
De hele YA is 'gepimpt' (zie ook de MyHTquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:48 schreef ScudRaket het volgende:
Nieuwe weergave van de training in de YA?
vandaag na de training een 16 jarige (84 dagen) speler met goed positiespel en eentje van 16 (8 dagen) met redelijk positiespel en redelijk verdedigen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer ik had in de jeugd al 1 blessure van inm 3 weken. Vandaag even 2 spelers +4 geschopt
Ik kan me herinneren dat ik jou hoorde klagen dat je nooit wat leuks had in je jeugd. Nou deze zijn anders leuk zatquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vandaag na de training een 16 jarige (84 dagen) speler met goed positiespel en eentje van 16 (8 dagen) met redelijk positiespel en redelijk verdedigen..![]()
ja ik moet vaker klagen, want daarna komen ze.. maar de afgelopen periode is al weer reden tot klagen hoor..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik jou hoorde klagen dat je nooit wat leuks had in je jeugd. Nou deze zijn anders leuk zat![]()
de 2de helft van het vorige topic is er wel weer serieuzer gepost..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:10 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz....is het de moeite waard om de laatste 120 posts van het vorige topic ook te lezen?
Shit....dan maar teruglezen jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de 2de helft van het vorige topic is er wel weer serieuzer gepost..
pagina 6 kan je wel overslaan denk ik.. maar verder was het volgens mij redelijk ontopic..quote:
quote:Yip Nieuwenhuis
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van formidabel naar uitmuntend.
quote:Allard Wolff
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Ties den Braber
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:Allard Wolff [playerid=224352493]
18 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 27-06-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 15-11-2008 (6/37), 1s 8w 6d)
Total Skill Index (TSI): 5 460
Loon: 1 030 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Vorm +5/-4quote:Ties den Braber [playerid=234536465]
18 jaar en 74 dagen, volgende verjaardag: 15-06-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 01-02-2009 (1/38), 13w 5d)
Total Skill Index (TSI): 2 100
Loon: 530 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |