ja dtie dtoedt hedt bij mij ook niedt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is hdtdtp://www.hadtdtrick.org bij jullie ook down?
ik ook.. maar dan de clash tussen NNHV vs HT-Taktiekquote:OT -> Ik speel komende week voor het eerst mee in een Fed-Clash.
Haags Bloed vs. Hattrick Federatie Rotterdam
HT-Tactiek ben ik ook lid van....maar kan maar 1 clash tegelijk aan hequote:Op donderdag 7 mei 2009 12:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dtie dtoedt hedt bij mij ook niedt..
[..]
ik ook.. maar dan de clash tussen NNHV vs HT-Taktiek
ja 2 is een beetje lastig..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
HT-Tactiek ben ik ook lid van....maar kan maar 1 clash tegelijk aan he
Passen trainen heeft altijd zin. Ze poppen wellicht niet allemaal, maar achter de komma werkt het wel door natuurlijk. En als ze nu heel laag zitten in die skill, trainen ze iets sneller. Maar je argumenten om met PM door te gaan zijn ook prima, het is dus echt een afweging die je zelf moet maken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:39 schreef Ubriaco het volgende:
Kan iemand mij misschien advies geven over de tussenseizoentrainingsvorm? Ik speel maar 1 wedstrijd per week de komende 2 weken (na de trainingsupdate van morgen), normaalgesproken train ik PM. Ik twijfel tussen:
* Korte Pass met 30% conditietraining, nadeel is dat ik een paar trainees heb met passen waardeloos/slecht, is het dan uberhaupt de moeite waard om hen op passen te trainen?
* PM met 30% conditie, ik heb 3 hele jonge IM-trainees die ik dan allebei de weken liever doortrain en 3 IM-trainees van 18,18 en 19 die eventueel wel twee weken kunnen missen of waarvan ik er 2 op de vleugels kan zetten.
What to do?
Daar heb ik 'm deze competitie nog niet weer opgesteld, maar aan het eind van vorig seizoen haalde hij 7* als DIM. Dat zal nu dus wel 7,5 of misschien 8* zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat haalt-ie als defensieve mid dan?
PM en Passen bij de senioren, training in de Jeugd is afhankelijk van m'n toptalent. En die is al sinds begin februari uitgetraind op PM..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja.. maar als ik het dus goed begrijp train je altijd positiespel en passen, je kunt dan toch ook gewoon positiespel en controlerend spel trainen?
PM was 'ie dus al op uitgetraindquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso niet controlerend spel aangezien je natuurlijk wel hoogst mogelijke training aan je verdedigers wilt geven. Dan zou het Positiespel + Verdedigen zijn.
Dat als vleugelverdediger opstellen is puur willekeurig, hij kan net zo goed centraal staan..quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat is dan idd een betere oplossing.. aangezien hij die speler idd als vleugelspeler laat spelen..
Daar zat ik dus ook net aan te denkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
is het niet een idee om eens als Fok!Fed een clash te doen tegen een andere federatie?
Dan moet hier wel rekening mee gehouden worden met de cups. Dat in de eerste tussenseizoen week geen wedstrijd gespeeld wordt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook net aan te denken![]()
Maar dat zal dan pas in het volgende tussenseizoen worden
Nee, dat valt eigenlijk best mee, mijn basisteam gemiddeld redelijk. Op de bank wel een paar met matig/zwak maar dat maakt niet zo heel veel uit. Welk percentage raadt je aan? Gewoon 15%, net als normaal?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Passen trainen heeft altijd zin. Ze poppen wellicht niet allemaal, maar achter de komma werkt het wel door natuurlijk. En als ze nu heel laag zitten in die skill, trainen ze iets sneller. Maar je argumenten om met PM door te gaan zijn ook prima, het is dus echt een afweging die je zelf moet maken.
Ik zou alleen je conditiepercentage niet op 30 zetten. Komen je spelers zoveel tekort dan?
True, maar dat valt toch wel te regelen? Het is in ieder geval geen last-minute idee....quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet hier wel rekening mee gehouden worden met de cups. Dat in de eerste tussenseizoen week geen wedstrijd gespeeld wordt.
dat maakt niet uit toch? Daar kan wel rekening mee gehouden worden met de opzet en de planning van de cups..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet hier wel rekening mee gehouden worden met de cups. Dat in de eerste tussenseizoen week geen wedstrijd gespeeld wordt.
Ik weet t. Ik zat eigenlijk de hele dag al op je reactie te wachten en daarom diequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die [ afbeelding ] gebruik eigenlijk alleen als ik dingen echt niet grappig vind.
quote:Selling
Norbert Hartmanns (bid history) 900 000 ¤ - g.s. Chuck Norris
Deadline: 07-05-2009 15:29
Mother Club
Hilbert van Grinsven (bid history) 1 224 000 ¤ - La Madeleine
Mother team income (2 %) (24 480 ¤)
Deadline: 08-05-2009 08:14
Previous Team
Niels-Jan Cannegieter (bid history) 2 750 000 ¤ - FC Jugo Devils
Previous team income (4 %) (110 000 ¤)
Deadline: 07-05-2009 20:57
Dat is altijd lekker, zo in het tussenseizoen! (Al maakt dat voor jou nu niet uit denk ik, toch geld zat...??)quote:
Cash funds: 27 395 314 ¤ (27 003 493 ¤)quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker, zo in het tussenseizoen! (Al maakt dat voor jou nu niet uit denk ik, toch geld zat...??)
Niet slecht geboerd, al zeg ik het zelf.quote:07-05-2009 JHMWMJZMN FC Rübenkamp 918 000 ¤ 2 180
25-02-2009 Die elf Apostel - Im Namen des Herren JHMWMJZMN 450 000 ¤ 1 160
same here, maar daar is het dan ook voor bedoeld imoquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
ik geef het waarschijnlijk toch meteen uit
Daarom juist!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik niet.. ik geef het waarschijnlijk toch meteen uit
truequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
same here, maar daar is het dan ook voor bedoeld imo
quote:
lekker.. ik zal alleen nooit zoveel geld op mn bankrekening hebben.. ik geef het altijd meteen weer uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Cash funds: 27 395 314 ¤ (27 003 493 ¤)
M'n rente: 22 900 ¤, 5 accountants
Speler verkocht voor 918k, houd er zelf 838 868 ¤ aan over:
[..]
Niet slecht geboerd, al zeg ik het zelf..
Ik heb zo een vaag idee dat je daar niet de einige in bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lekker.. ik zal alleen nooit zoveel geld op mn bankrekening hebben.. ik geef het altijd meteen weer uit
En aan mogelijkheden ook geen gebrek, dat komt vast wel goed dus!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:26 schreef rompompom het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee wat ik er mee ga doen als ik in de IX terecht kom, eigenlijk. Maar ja, dat duurt sowieso nog twee seizoenen, tijd zat om wat leuks te verzinnen
* rompompom rust op d'n lauweren
nou ja je kunt wel een leuke selectie bij elkaar kopen tegen die tijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:26 schreef rompompom het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee wat ik er mee ga doen als ik in de IX terecht kom, eigenlijk. Maar ja, dat duurt sowieso nog twee seizoenen, tijd zat om wat leuks te verzinnen
* rompompom rust op d'n lauweren
Meer keuzes, dat maakt het juist alleen maar lastig!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En aan mogelijkheden ook geen gebrek, dat komt vast wel goed dus!
zozo dat zijn nogal een doelstellingen zeg..quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:57 schreef Outpost76 het volgende:
Owja even een verduidelijking van mn Doelstellingen:
- Trainies dik verhogen op verdedigen en passen.
- Mn Fc laten stijgen naar wonderbaarlijk ervaring.
- Eindigen bij de beste 4.
- Dichter bij de 200 hatstats komen.
- Team versterken :1 Pogen om 2 wereldklasse spitsen te kopen waarvan 1 met goddelijk spelhervatten en alle 2 als t er is met onvoorspelbaar. Zo niet dan iig 1 met koppen en dan bij voor keur niet de spelhervatter 2 Pogen om minmaal 1 maar t liefst 2 wereldklasse mids te kopen.
- Alle aankopen het liefst met minimaal redelijk passen.
- Yip Nieuwenhuis verkopen na 1 niveau verdediging stijging.
- Lucien Locke verkopen na 1 niveau verdediging stijging.
- Benjamin van Luin verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
- Gideon van Olphen verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
- Donald Gerards verkopen na 2 niveau stijgingen in verdedigen.
- Zorgen voor jongere vervanging (van mn trainies) met betere start stats.
want? je team wordt te oud?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef ScudRaket het volgende:
Komend seizoen is misschien het laatste wat ik speel met mijn huidige team....
Nee het heeft gelukkig een mooie reden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is dan natuurlijk of ik maandelijks kan inloggen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Ja, ik zit er dus aan te denken om heel basic te gaan bouwen eigenlijk en niet met 250 hatstats in de IX rond te gaan lopen. Dan is alles zo op aan loon terwijl het stadion niet in de buurt van vol gaat komen. 't Is ook afhankelijk van waar ik in terecht ga komen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja je kunt wel een leuke selectie bij elkaar kopen tegen die tijd
Ja ik kon niet slapen vannacht dus denk zet dan maar meteen mn hele plan voor komend seizoen op t forumquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo dat zijn nogal een doelstellingen zeg..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee het heeft gelukkig een mooie reden:
Morgen scriptie inleveren en vanaf het najaar een aantal maanden naarZuid-Amerika
Suc6 iig dan met je scriptie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is dan natuurlijk of ik maandelijks kan inloggenEn alvast veel plezier in Zuid Amerika. Weet je al waar ongeveer?
Scriptie is al af hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Suc6 iig dan met je scriptie!En alvast veel plezier in Zuid Amerika. Weet je al waar ongeveer?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee het heeft gelukkig een mooie reden:
Morgen scriptie inleveren en vanaf het najaar een aantal maanden naarZuid-Amerika
Rondreizen? Tof! Grumpey weet nog wel wat plekken voor je volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is dan natuurlijk of ik maandelijks kan inloggen.
Verder gewoon een standaard opstelling erin knallen met wat matige trainees die dan gewoon elke week training krijgen. De nuttige spelers verpats je gewoon allemaal en je vult het op met waailappen!
Is hij ook in Z-A geweest? Anyway dat tweede was ik wel van plan, maar als ik goed weg ben dan kan ik wel eens vergeten om maandelijks in te loggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Rondreizen? Tof! Grumpey weet nog wel wat plekken voor je volgens mij..
Verder gewoon een standaard opstelling erin knallen met wat matige trainees die dan gewoon elke week training krijgen. De nuttige spelers verpats je gewoon allemaal en je vult het op met waailappen!
Dat snap ik maar hij moet toch nog beoordeeld worden?quote:
Hmmzz Galapagos is interessant maar zo zijn er nog wel meer plekken in Z-A waar ik wel eens op vakantie\excursie wil.quote:Over de locaties: Ergens tussen Ecuador (Spaans en Galapagos), Peru (Macchu Picchu) en Buenos Aires.
dat zijn inderdaad hele prettige winsten ja.. Met 250 hatstats in de IX is wel leuk, maar kost inderdaad veel te veel geld dat is zonde..quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik zit er dus aan te denken om heel basic te gaan bouwen eigenlijk en niet met 250 hatstats in de IX rond te gaan lopen. Dan is alles zo op aan loon terwijl het stadion niet in de buurt van vol gaat komen. 't Is ook afhankelijk van waar ik in terecht ga komen natuurlijk.
Tot nu toe bevalt vleugelaanvallen me wel goed trouwens, er valt veel op te verdienen met multi-skilled spelers. Die ik vandaag heb verkocht heeft me, exclusief z'n loon van 492/week, 38.900 ¤ per week opgeleverd. Dat zijn hele prettige winsten.
volgens mij wel..quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:23 schreef Flappekz het volgende:
Was het niet V_K, die in Zuid-Amerika was geweest?
Inleveren is afstuderen, het cijfer wordt hoogstens nog beïnvloed door de presentatie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar hij moet toch nog beoordeeld worden?
[..]
Ik ben ook al een te grote lijst aan het samenstellenquote:Hmmzz Galapagos is interessant maar zo zijn er nog wel meer plekken in Z-A waar ik wel eens op vakantie\excursie wil.
Zo is er het meteen duidelijk dat ik nooit afgestudeerd benquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Inleveren is afstuderen, het cijfer wordt hoogstens nog beïnvloed door de presentatie.
Ja dat snap ik. Ben je een beetje geïntereseerd in Geschiedenis? Er zijn daar nl zat oude onverklaarbare steden terug te vinden en naar t schijnt zelf Atlantis (in Bolivia). Maar dat gelooft (nog) niet iedereen.quote:Ik ben ook al een te grote lijst aan het samenstellen
Dan weet jij meer dan ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo is er meteen duidelijk dat ik nooit afgestudeerd benNou suc6 met je presentatie dan!
![]()
[..]
Ja dat snap ik. Ben je een beetje geïntereseerd in Geschiedenis? Er zijn daar nl zat oude onverklaarbare steden terug te vinden en naar t schijnt zelf Atlantis (in Bolivia). Maar dat gelooft (nog) niet iedereen.
Dat kan er zijn er volgens mij niet veel die die docu ooit hebben gezien. Volgens de bewuste archeoloog wijst alles er op. Alle details die ooit beschreven zijn door Plato komen er voor. Ik zal wel ff zoeken naar de Torrent. Ik vond t iig erg overtuigend en dus geloofwaardigquote:
Het ziet er iig wel indrukwekkend uit en ligt nog aardig op de weg ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan er zijn er volgens mij niet veel die die docu ooit hebben gezien. Volgens de bewuste archeoloog wijst alles er op. Alle details die ooit beschreven zijn door Plato komen er voor. Ik zal wel ff zoeken naar de Torrent. Ik vond t iig erg overtuigend en dus geloofwaardig
Ik ben wel benieuwd. Maar meer omdat Plato me erg boeit dan dat Atlantis dat doetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan er zijn er volgens mij niet veel die die docu ooit hebben gezien. Volgens de bewuste archeoloog wijst alles er op. Alle details die ooit beschreven zijn door Plato komen er voor. Ik zal wel ff zoeken naar de Torrent. Ik vond t iig erg overtuigend en dus geloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |