Het gaat me de komende 2 wedstrijden puur om het verbeteren van de Verdedigen-skills. Daarna 'moet' Tebbens gepulled worden en ik train gewoon nooit Verdedigen in de senioren, waar Passen en Positiespel dus wel door mezelf worden getraind. En gezien Tebbens 7,5* als DWB en 7* als CD haalt, moet 'ie wel over enige Verdedigende kwaliteiten beschikken (redelijk of misschien zelfs goed? het vertekent ongetwijfeld door z'n redelijk PM en (potentieel) redelijk Passen). Dus dat Verdedigen wil ik nu gewoon nog maximaliseren, daarbij dus m'n 2 jeugdkeepertjes en nog wat gespuis met enig Verdedigen-potentieel..quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe groot die 'straf' is.. ik denk niet dat die 50% zal zijn.. daarom denk ik dat je best wel beide op verdedigen kunt instellen.. het is alleen niet zo dat je dan een verdediger zult krijgen met ook nog passen, wat meer op zal leveren.. en daar komt nog eens bij dat de speler een maximum heeft, waar hij niet over heen zal komen..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de spanning!!!! ik kan het niet aan!!
Dat zou ik er nog even bij vermelden, supporters kunnen het zo zien!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is dat met gemiddelde bezoekers nog een beetje makkelijk te berekenen trouwens?
We zijn niet allemaal rekenwondersquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou ik er nog even bij vermelden, supporters kunnen het zo zien!Het percentage niet, maar daar komen de meeste wel uit denk ik!
Jij wel toch ?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal rekenwonders
Euhm. Hoe wil je daar iemand voor nomineren. De winnaar daarvan staat in priniciepe toch vast? Er kan maar 1 persoon zijn met gemiddeld de minste toeschouwers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat zou ik er nog even bij vermelden, supporters kunnen het zo zien!Het percentage niet, maar daar komen de meeste wel uit denk ik!
verre van! En ik ik ga er gewoon van uit dat als ik dat nog een paar keer meld, dat het wel voor me word gedaanquote:
daarom moet je ook voor jezelf jouw gegevens daar invullen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Hoe wil je daar iemand voor nomineren. De winnaar daarvan staat in priniciepe toch vast? Er kan maar 1 persoon zijn met gemiddeld de minste toeschouwers.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom moet je ook voor jezelf jouw gegevens daar invullen.
Als je je gemiddelde neemt, deel je die door 500quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verre van! En ik ik ga er gewoon van uit dat als ik dat nog een paar keer meld, dat het wel voor me word gedaan
Dan wint 'iequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je je gemiddelde neemt, deel je die door 500
geen idee waarom, maar als jij het zegtquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je je gemiddelde neemt, deel je die door 500
Want ?quote:
Maar of je daar dan trots op moet zijn...quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ie zn gemiddelde door 500 deelt, blijft er wel heul weinig over...
Als je er een award voor krijgtquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar of je daar dan trots op moet zijn...
500 is 1% van zijn capaciteit, hij zal gemiddeld heus wel rond de 30000 toeschouwers hebben, daar kan 500 aardig wat keren doorheen hoorquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ie zn gemiddelde door 500 deelt, blijft er wel heul weinig over...
Ja, maar jij zegt: Neem je gemiddelde, en deel dat door 500.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
500 is 1% van zijn capaciteit, hij zal gemiddeld heus wel rond de 30000 toeschouwers hebben, daar kan 500 aardig wat keren doorheen hoor
Komt op het zelfde neer...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
100 / Totaal * Gemiddeld = % gemiddeld gevuld
Ik weet niet of dat zijn gemiddelde is, maar het zou idd niet barveel zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt: Neem je gemiddelde, en deel dat door 500.
Dus dan kom ik uit op 60. En dat is genoeg voor de award, want weinig
60% is aardig netjes anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt: Neem je gemiddelde, en deel dat door 500.
Dus dan kom ik uit op 60. En dat is genoeg voor de award, want weinig
Dan maak je een goede kans ja!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
misschien volgend seizoen een award voor het mooiste stadion?
Je weet wat er gister gebeurde toen Possie iets dergelijks zei ?quote:
ja.. maar naar mij wordt toch niet geluisterdquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je weet wat er gister gebeurde toen Possie iets dergelijks zei ?
Diequote:
gebruik eigenlijk alleen als ik dingen echt niet grappig vind.Wat haalt-ie als defensieve mid dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het gaat me de komende 2 wedstrijden puur om het verbeteren van de Verdedigen-skills. Daarna 'moet' Tebbens gepulled worden en ik train gewoon nooit Verdedigen in de senioren, waar Passen en Positiespel dus wel door mezelf worden getraind. En gezien Tebbens 7,5* als DWB en 7* als CD haalt, moet 'ie wel over enige Verdedigende kwaliteiten beschikken (redelijk of misschien zelfs goed? het vertekent ongetwijfeld door z'n redelijk PM en (potentieel) redelijk Passen). Dus dat Verdedigen wil ik nu gewoon nog maximaliseren, daarbij dus m'n 2 jeugdkeepertjes en nog wat gespuis met enig Verdedigen-potentieel..
Ik ga dan toch maar voor 2x Verdedigen.. (denk ik)
Pff.., dat je zo lang in dubio kunt zitten over de jeugd
ach ja.. maar als ik het dus goed begrijp train je altijd positiespel en passen, je kunt dan toch ook gewoon positiespel en controlerend spel trainen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het gaat me de komende 2 wedstrijden puur om het verbeteren van de Verdedigen-skills. Daarna 'moet' Tebbens gepulled worden en ik train gewoon nooit Verdedigen in de senioren, waar Passen en Positiespel dus wel door mezelf worden getraind. En gezien Tebbens 7,5* als DWB en 7* als CD haalt, moet 'ie wel over enige Verdedigende kwaliteiten beschikken (redelijk of misschien zelfs goed? het vertekent ongetwijfeld door z'n redelijk PM en (potentieel) redelijk Passen). Dus dat Verdedigen wil ik nu gewoon nog maximaliseren, daarbij dus m'n 2 jeugdkeepertjes en nog wat gespuis met enig Verdedigen-potentieel..
Ik ga dan toch maar voor 2x Verdedigen.. (denk ik)
Pff.., dat je zo lang in dubio kunt zitten over de jeugd
Sowieso niet controlerend spel aangezien je natuurlijk wel hoogst mogelijke training aan je verdedigers wilt geven. Dan zou het Positiespel + Verdedigen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja.. maar als ik het dus goed begrijp train je altijd positiespel en passen, je kunt dan toch ook gewoon positiespel en controlerend spel trainen?
ja dat is dan idd een betere oplossing.. aangezien hij die speler idd als vleugelspeler laat spelen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso niet controlerend spel aangezien je natuurlijk wel hoogst mogelijke training aan je verdedigers wilt geven. Dan zou het Positiespel + Verdedigen zijn.
We hadden het beter de Sterf!-award kunnen noemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom wordt ik gekozen als Llink award
Win je tenminste wat dit jaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hadden het beter de Sterf!-award kunnen noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom typ je wordt terwijl het word is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik dacht dat het awardt moest zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom typ je wordt terwijl het word is?
Is hdtdtp://www.hadtdtrick.org bij jullie ook down?quote:
Haags bloed moet stromen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is hdtdtp://www.hadtdtrick.org bij jullie ook down?
OT -> Ik speel komende week voor het eerst mee in een Fed-Clash.
Haags Bloed vs. Hattrick Federatie Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |