60% is aardig netjes anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt: Neem je gemiddelde, en deel dat door 500.
Dus dan kom ik uit op 60. En dat is genoeg voor de award, want weinig
Dan maak je een goede kans ja!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
misschien volgend seizoen een award voor het mooiste stadion?
Je weet wat er gister gebeurde toen Possie iets dergelijks zei ?quote:
ja.. maar naar mij wordt toch niet geluisterdquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je weet wat er gister gebeurde toen Possie iets dergelijks zei ?
Diequote:
gebruik eigenlijk alleen als ik dingen echt niet grappig vind.Wat haalt-ie als defensieve mid dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het gaat me de komende 2 wedstrijden puur om het verbeteren van de Verdedigen-skills. Daarna 'moet' Tebbens gepulled worden en ik train gewoon nooit Verdedigen in de senioren, waar Passen en Positiespel dus wel door mezelf worden getraind. En gezien Tebbens 7,5* als DWB en 7* als CD haalt, moet 'ie wel over enige Verdedigende kwaliteiten beschikken (redelijk of misschien zelfs goed? het vertekent ongetwijfeld door z'n redelijk PM en (potentieel) redelijk Passen). Dus dat Verdedigen wil ik nu gewoon nog maximaliseren, daarbij dus m'n 2 jeugdkeepertjes en nog wat gespuis met enig Verdedigen-potentieel..
Ik ga dan toch maar voor 2x Verdedigen.. (denk ik)
Pff.., dat je zo lang in dubio kunt zitten over de jeugd
ach ja.. maar als ik het dus goed begrijp train je altijd positiespel en passen, je kunt dan toch ook gewoon positiespel en controlerend spel trainen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het gaat me de komende 2 wedstrijden puur om het verbeteren van de Verdedigen-skills. Daarna 'moet' Tebbens gepulled worden en ik train gewoon nooit Verdedigen in de senioren, waar Passen en Positiespel dus wel door mezelf worden getraind. En gezien Tebbens 7,5* als DWB en 7* als CD haalt, moet 'ie wel over enige Verdedigende kwaliteiten beschikken (redelijk of misschien zelfs goed? het vertekent ongetwijfeld door z'n redelijk PM en (potentieel) redelijk Passen). Dus dat Verdedigen wil ik nu gewoon nog maximaliseren, daarbij dus m'n 2 jeugdkeepertjes en nog wat gespuis met enig Verdedigen-potentieel..
Ik ga dan toch maar voor 2x Verdedigen.. (denk ik)
Pff.., dat je zo lang in dubio kunt zitten over de jeugd
Sowieso niet controlerend spel aangezien je natuurlijk wel hoogst mogelijke training aan je verdedigers wilt geven. Dan zou het Positiespel + Verdedigen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja.. maar als ik het dus goed begrijp train je altijd positiespel en passen, je kunt dan toch ook gewoon positiespel en controlerend spel trainen?
ja dat is dan idd een betere oplossing.. aangezien hij die speler idd als vleugelspeler laat spelen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso niet controlerend spel aangezien je natuurlijk wel hoogst mogelijke training aan je verdedigers wilt geven. Dan zou het Positiespel + Verdedigen zijn.
We hadden het beter de Sterf!-award kunnen noemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom wordt ik gekozen als Llink award
Win je tenminste wat dit jaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hadden het beter de Sterf!-award kunnen noemen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom typ je wordt terwijl het word is?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik dacht dat het awardt moest zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom typ je wordt terwijl het word is?
Is hdtdtp://www.hadtdtrick.org bij jullie ook down?quote:
Haags bloed moet stromen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is hdtdtp://www.hadtdtrick.org bij jullie ook down?
OT -> Ik speel komende week voor het eerst mee in een Fed-Clash.
Haags Bloed vs. Hattrick Federatie Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |