Ik had dus gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1.8 mil gebleven. Ik zat te twijfelen om zelf te bieden maar ik heb t maar gelaten. Nu met 5,6 mil 2 mids en 1 spits kopen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
terug naar VI.995
Daar zal ik weer een tijdje gaan vertoeven..
klinkt heel verleidelijk eigenlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef rompompom het volgende:
[..]... Jammer man. Ook nog in een zware VI terecht gekomen? Moet ook wel als je die gast je kaput macht en hij toch P/D moest spelen.
Heb je anders zin om mee te doen met Het Grote Degraderen? Ik kan het van harte aanbevelen: veel geld op de bank, lekker trainen en weten dat je over één, twee seizoenen met een bulk geld van voor af aan kan beginnen, zonder dat je die rookie mistakes maakt!
Kies een trainingsvorm waarmee je geen resultaten hoeft te halen om toch optimaal te kunnen trainen. Ik heb vleugelaanval gekozen, want dan kan ik 523 zonder centrale mids spelen - gegarandeerd op de kloten krijgen. En ik heb hele jonge multiskill trainees genomen (17j en minder dan 20 dagen, hogere stats in PM en Scoren dan vleugel), want daar kun je leuk op verdienen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt heel verleidelijk eigenlijk...
Ik heb nu niet echt het idee dat het zomaar goed gaat komen eigenlijk.
Hoe moet ik dat aanpakken?
hmm Ik zit te denken om dan ook voor 523 te gaan, zonder centrale mids. Maar dan ga ik verdedigen trainen en neem ik een baggerkeeper. Ik wil niet hetzelfde als jou doen in ieder geval. Risico is natuurlijk dat mijn verdediging te goed wordt, maar dat kan met een bagger middenveld toch altijd misgaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kies een trainingsvorm waarmee je geen resultaten hoeft te halen om toch optimaal te kunnen trainen. Ik heb vleugelaanval gekozen, want dan kan ik 523 zonder centrale mids spelen - gegarandeerd op de kloten krijgen. En ik heb hele jonge multiskill trainees genomen (17j en minder dan 20 dagen, hogere stats in PM en Scoren dan vleugel), want daar kun je leuk op verdienen..
Je zou ook voor openingen maken kunnen gaan en elke wedstrijd 550 spelen, heb je 20 trainees!! Of spelhervatten, train je iedereen en heel snel. Ik weet alleen niet hoe dat rendement is, effe checken bij outpost.
OK, dus om 12.28 uur krijgen we de uitslag?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm Ik zit te denken om dan ook voor 523 te gaan, zonder centrale mids. Maar dan ga ik verdedigen trainen en neem ik een baggerkeeper. Ik wil niet hetzelfde als jou doen in ieder geval. Risico is natuurlijk dat mijn verdediging te goed wordt, maar dat kan met een bagger middenveld toch altijd misgaan.
Dan trainees nemen met hoger passen (eventueel pm) dan verdedigen. Misschien wel leuk om te doen en dan kan ik eens goed beginnen. Ik denk dat ik er nog even een uurtje over na moet denken
iets later. Dan ben ik nog niet terug van de lunch..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK, dus om 12.28 uur krijgen we de uitslag?
Want dan speel je om half negen?quote:
quote:Your trainer Josu Rodríguez has noted the following:
Skill level dropped... Ayden McCauley Difficulties in training led to a drop in his scoring skill, from excellent to solid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe comptitie is VIII. 1422
En..Ik ga voor het kampioenschap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me ook 2 vingers in de neus werk!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn nieuwe comptitie is VIII. 1422
En..Ik ga voor het kampioenschap!![]()
![]()
![]()
![]()
Twee vingers in de neus is afwachten, mijn max ratings zijn wel beter, maar qua gemiddeldes heb ik twee concurrenten. Bovendien ga ik in de loop van dit seizoen twee trainees lozen (bij briljant/20jaar), en heb ik sowieso 500k nodig voor stadion upgrade.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook 2 vingers in de neus werk!Gunstig!
Hmmm ja, maar die hebben wel een heel erg minder middenveldquote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Twee vingers in de neus is afwachten, mijn max ratings zijn wel beter, maar qua gemiddeldes heb ik twee concurrenten. Bovendien ga ik in de loop van dit seizoen twee trainees lozen (bij briljant/20jaar), en heb ik sowieso 500k nodig voor stadion upgrade.
Maar het wordt iig mn doelstelling.
Mijn middenveld van 75 was wel met Mots, maar gemm 60 moet kunnen denk ik. Wanneer wordt het nieuwe speelschema bekend. Het zou me erg goed uitkomen als ik de eerste 3 wedstrijden kan PICCEN.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm ja, maar die hebben wel een heel erg minder middenveld![]()
Het ziet er iig goed uit, dus als doelstelling is het zeker niet vreemd!
Kijk even onderaan deze pagina!! Dat is het speelschema, zelf even invullen je weet het!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mijn middenveld van 75 was wel met Mots, maar gemm 60 moet kunnen denk ik. Wanneer wordt het nieuwe speelschema bekend. Het zou me erg goed uitkomen als ik de eerste 3 wedstrijden kan PICCEN.
Doelen:
1) Kampioen worden en dus promoveren naar de VII
2) Weer de tweede ronde van de Fok! Uefa cup halen (of Fok! Euro League?)
3) Twee 20 jarige trainees bij briljant verkopen (gelukkig pas na de eerste helft v/h seizoen)
4) Stadion uitbreiden naar -+ 18000
5) Aankopen: sowieso één CV, één Forward en .........
Je speelt nog geen beker toch? Dan zou ik ze alle 3 PICcen denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
Eerste drie wedstrijden
Thuis tegen een bot.
uit tegen het team met het beste middenveld gemiddeld![]()
Thuis tegen een bot.
Kan dus echt dan pas bekijken of ik 3 keer kan piccen....
Ik wil wel zo snel mogelijk 3 keer piccen, daarna heb je elke wedstrijd die je na een pic speelt een TS van 6.00, en dat is erg gunstig.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je speelt nog geen beker toch? Dan zou ik ze alle 3 PICcen denk ik
Zeker omdat die tweede wedstrijd uit is, zou ik hem ook gaan PICcen....met counter. Maar ik weet niet of je ook mogelijkheden hebt om goed te kunnen counterenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil wel zo snel mogelijk 3 keer piccen, daarna heb je elke wedstrijd die je na een pic speelt een TS van 6.00, en dat is erg gunstig.
De laatste geen MOTS?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Voor mij zal het zo iets worden:
PIC,PIC,Normal,PIC,PIC,Normal,PIC,PIC,Normal,PIC,PIC,Normal,PIC,PIC
Dat ligt eraan of het PD duel wordt of niet. Ik ga in eerste instantie uit van het slechtste en dus PD.quote:
Dan lijkt het me een goede keus jaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of het PD duel wordt of niet. Ik ga in eerste instantie uit van het slechtste en dus PD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |