P/D duelquote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh... was de competitie niet vorige week al afgelopen? Of speel je nacompetitie?
Jammer dat het geen populaire speler isquote:Op zondag 10 mei 2009 14:36 schreef TheVulture het volgende:
Die jeugdoefenpot is ook een uitkomst.. mijn jonkies gaan naar Peru
Levert dat ook extra ervaringspunten op voor de jeugd?
Iemand nog geld over trouwens?
Claudio Cubelli [playerid=185067837]
22 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 23-08-2009
Geboren in: Italia
redelijk in vorm, conditie formidabel
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 22-12-2007 (7/34), 4s 8w 1d)
Total Skill Index (TSI): 11 180
Loon: 4212 ¤ (3 510 ) /week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 13-05-2009 12:03
(2 dagen 21u 27m)
Vraagprijs: 2 000 000 ¤
Nee.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef elby1988 het volgende:
Je hebt momenteel 11 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 31-05-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Laatst had ik er maar 1? Komt dat door promotie?
Logische vraag, waarom dan?quote:
Slim man! Daar had ik idd ook niet aan gedacht!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik speel zelf 2-5-3 woensdag. Na 85 minuten wissel ik m'n Keeper en 2 Verdedigers voor de 3 'basisspelers' die geen Passen-training krijgen, maar wel belangrijk zijn voor op zondag en dus vormbehoud nodig hebben...
Zo krijgen dus m'n 8 'Passen-trainees' volledige training en 6 andere spelers Conditie+Vormupdate
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Hillebrant Teyema heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Scoren wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Hildwin Kooi heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Nee die had je waarschijnlijk al maar daar heb je denk ik zelf niet goed naar gekekenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:18 schreef elby1988 het volgende:
Je hebt momenteel 11 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 31-05-2009 kun je nog een supporterslot krijgen.
Laatst had ik er maar 1? Komt dat door promotie?
quote:Nja,, iemand die ze "spaart" ?:P
dan heb je er nog 1 over van de 11quote:Op zondag 10 mei 2009 17:19 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Logische vraag, waarom dan?
edit: Als ik supporter wil worden staat er dat ik wel nog maar 1 slot heb.. Zal wel foutje zijn dan
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jammer dat het geen populaire speler is![]()
Vorm is idd erg cruciaal voor een goeie prestatie van een spelert. ook jij zal op een gegeven moment spelers gaan kopen boven formi aangezien je je anders niet kan handhaven of niet meer zal promoveren.quote:Ik koop per definitie geen spelers met een skill boven formidabel. Veel te duur, en boven een bepaald niveau merk je het verschil toch niet meer. De vorm blijkt voor mij daarentegen wel telkens van belang te zijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:32 schreef Psychonikeo het volgende:
vanavond p/d-en!! wel met een lichtgetint kleurtje inmiddels
Ik zat weer eens in de kuip.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]onder de zonnebank gelegen?
Hoe was t trouwens? Gisteravond\vannacht\vanochtend\vanmiddag??
ik heb met je te doenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zat weer eens in de kuip.
Het was erg leuk.. tot en met vanmiddag, want ik zat weer eens in de kuip
ze hadden toch wel Van Dobben kroketten he?quote:
jaaa.. die waren weer heerlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 18:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ze hadden toch wel Van Dobben kroketten he?
Als er met zo'n rotvaart wordt gespamd als normaal dan is dat nog een hels karweiquote:Op zondag 10 mei 2009 18:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een herinnering aan ons allen: linkjes van andere topics bijwerken in de OP in de toekomst.
Nee hoor. Het ging om het Award, VJ/GL en Cup topic linkjes.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als er met zo'n rotvaart wordt gespamd als normaal dan is dat nog een hels karwei
Ik ben al aanwezig.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Psychonikeo het volgende:
wordt er vanavond nog wel enthousiast ge-IRC-t trouwens ter ondersteuning van de p/d-ers?
Ik ga de wedstrijd van de kampioen in mijn divisie volgen. Kijken tegen wie ik moet spelen volgend seizoen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
Ben ik een mid aan t kopen bied er op de laatste seconde nog ff iemand overheen. Tja nu heb ik niet genoeg meer om m te kopenAangezien ik ook 3,3 mil heb geboden op een spits
ik weet t maar dan kan t nog wel fokking irri zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen. It ain't over 'til it's over.
quote:
quote:jij en sociaal??
grote vriend?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]Net lekker sociaal alleen gegeten. Nu even sociaal douchen met mn grote vriend, haartjes in de plooi en weer onder de mensen. ""ril""
The Vulturequote:
had ik maar een badquote:
quote:Elbert Oude Avenhuis (CM) (151070442)
Nederland 25 jaar en 42 dagen, volgende verjaardag: 19-07-2009
zwak in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Dynamo Groningen (sinds 10-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 56 970
Loon: 31 370 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: zwak
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: slecht
jaloersquote:
ja maar dat heb ik bewust gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alweer iemand met rampzalig keepen...
quote:
dat is wel heel flauwquote:
quote:The Inspectors - United Black Panthers 1 - 2
De wedstrijd is bezig, er zijn 45 minuten van de eerste helft gespeeld.
Met 1-2 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Deze helft was Panthers met 61 procent het meest aan de bal.
Klopt voor wat betreft 'gewone' training. Conditie is dus net even anders..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Werkt dat? Een speler krijgt toch training naargelang de minuten die hij gespeeld hebt?
Conditie staat inderdaad los van de training. Zie hier en de spelregels..quote:Op zondag 10 mei 2009 13:53 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Conditie staat volgens mij los van de training (passen)...
Goed bezigquote:Op zondag 10 mei 2009 20:27 schreef ScudRaket het volgende:
3-1 voor in de P/D, het ziet er naar uit dat ik mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |