Dankjequote:Op woensdag 14 januari 2009 11:03 schreef Dipkip het volgende:
Kan iemand inschatten wanneer ik mn pakket krijg? Ik heb de 12e besteld, laat 's avonds. Volgens mij is dit dan de tweede werkdag? Die 5-7 klopt die meestal? Ik wil proberen thuis te zijn vanwege de DHL![]()
Ik ben zooooo benieuwd wat ik krijg via de nieuwjaarsactie... Ik vond het vorige keer al zo veel en nu zou het nog meer moeten zijn![]()
Breathtaking leuk idee van die paint!! Veel leukere voorpret dan die saaie lijst...
Greys, nu kun je wel aan alles wat je voor anderen hebt laten kopen snuffelen, misschien ruik je dan wel iets wat je zelf ook wil
Nee, eigenlijk alleen bij dit soort acties. Proefjes krijg je in Engeland eigenlijk niet, tenzij je erom vraagt, in Nederland vaak wel (een of twee). Duitsland gaf vroeger hele producten weg, maar die tijd is ook voorbij jammergenoeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk... met online bestellingen krijg je dus vaak cadeautjes er bij? Is dat zonder Nieuwjaarsactie ook wel eens, of krijg je dan gewoon je bestelling and that's it?
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:35 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kun je dat? Eén ding kopen daar?
Ik heb inmiddels ook een kandidaat voor mn snowfairy, een klein blond prinsessenmeisje van 5
quote:Mogge mop!
Ben net even wezen vragen maar die zeepjes die jij wilt zijn allemaal brokken van 5 kg. Klopt dat wel...
(ghehehehe)
Druk hier! Nog een paar uurtjes, dan homozeepjes kopen en dan weer lekker naar huis.
Kus!
Ik heb al gezegd dat hij vast héél lekker ruikt in het vliegtuig als hij in die winkel is geweestquote:
Die van mij is er al helemaal gek op. Moet uitkijken dat hij niet eens een keer iets meepikt. En als ik bij hem ga logeren moet ik altijd iets van lush meenemen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:53 schreef oh-oh het volgende:Wacht maar, die staat zich daar zelf ook binnen de kortste keren mee te douchen heur.
Nouja, normaal loopt ie áltijd te zeuren. Bij de lush winkel stonden we bijna een uur binnen, zegt ie: Oh, ik had het helemaal niet door dat we er al zo lang stonden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend krijg ik de Lush winkel niet in hoordie houdt dat nog geen minuut uit, die walm. Sommige producten vind ie heerlijk, maar die alles door elkaar geur op volle winkelsterkte trekt ie niet, hij werd er zelfs benauwd van.
Ik vind de Lush winkel lucht ook niet echt geweldig hoor. Het is eigenlijk ook de slechtste plek om je verslaving te beginnnen. Veel te veel geuren door elkaar. Ik wil alle geuren apart ruiken. Sommige mensen hebben al hun produkten in open dozen op hun slaapkamer, zou ik absoluut niet blij van worden! Bij mij staat nu de Humango op een schoteltje te pronken. Deels omdat hij zo lekker ruikt en deels omdat ik geen doos heb waar die knoepert in past. En de rest staat in de badkamer, in luchtdichte dozen. Beter voor mijn neus en beter voor de produkten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
Wat is die collage Dip? Je bestelling?![]()
Je zou van sommige dingen écht zo een hap nemen he?
Ik denk dat ik ook hoofdpijn in de winkel zou krijgen van alle luchten door elkaar!
Ik geloof dat de meeste die in stukken snijden / brekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Oh ik had nog een vraagje!
Ik zag op jouw foto geloof ik Cat, een heeeeeeeeeule grote (grijzige?) bruisbal. Hoe doe je dat dan? Laat die die gedeeltelijk oplossen en leg je die dan weer te drogen ergens ofzo, omdat er gezegd werd dat je die meerdere keren kan gebruiken?
Pesies! Het was een kerstprodukt, maar in het voorjaar gaan ze meer van die grote ballen maken. In Nederland was bij belachelijk duur (17,50 geloof ik), in de UK kost hij 7,50.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik geloof dat de meeste die in stukken snijden / brekendat is de Humango.
Ik kan ook echt niet wachten tot het er isquote:
Wat?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Het was een kerstprodukt, maar in het voorjaar gaan ze meer van die grote ballen maken. In Nederland was bij belachelijk duur (17,50 geloof ik), in de UK kost hij 7,50.
Ja 3,99 per set van 17, da's niks natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Goed idee hoor Dipje! Die bakjes-sets kosten echt geen dról bij de IKEA en zo kan je het netjes opbergen!
Shower jellies denk ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
Ik kan het niet zo goed zien, maar wat zit er dan links voor in die kleine bakjes?
Kopuh!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
Hé miss G. Wij hebben per ongeluk een overdosis bruisballen en geen bad. Hebbuh?
Nix kopuh; krijguh! Wij laten ze waarschijnlijk twee jaar liggen en flikkeren ze dan weg. I'll make a box for you! En je hebt een primeur: niemand heeft zoveel doosjes van mij ontvangen in zo'n korte tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
Kopuh!!!Ik maak vanmiddag dat andere geld naar je over voor jeweetwel (vergeten
![]()
![]()
) dus laten we even PM-en over die bruiserds!
Elies! Dat kan ik toch niet aannemen!?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix kopuh; krijguh! Wij laten ze waarschijnlijk twee jaar liggen en flikkeren ze dan weg. I'll make a box for you! En je hebt een primeur: niemand heeft zoveel doosjes van mij ontvangen in zo'n korte tijd
Wij hebben ze ook maar gekregen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Elies! Dat kan ik toch niet aannemen!?
Ik ga je gewoon iets leuks terugsturen daarna!Zet je je adres even op tha box?
Je bent een schat! En ik ga je echt iets terugsturen, ik ga me even beraden! En vanmiddag maak ik de centjes voor dat andere pakje over, beloofd!
ALS JE JE ADRES ER MAAR BIJ ZET!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook maar gekregen hoor
Dus ik ben voornamelijk blij dat we er iemand een plezier mee kunnen doen!
quote:
Ik zal er eens diep over nadenkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef Greys het volgende:
ALS JE JE ADRES ER MAAR BIJ ZET!![]()
Want ik wil dat jij ook eens een doosje van mij krijgt ipv altijd maar andersom!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Hij ruikt naar 'de kroeg de volgende ochtend'
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Die lijkt mij ook zo vies, maar ik vind bier dan ook echt ranzig
Pssst... ik heb nog twee bakjes in de diepvries. Kan ik er best eentje van bij de Snowcake doen hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoop dat ie in mn goodies zit, hij lijkt mij wel bijzonder. En anders is het altijd nog wel een grappig cadeautje, bier-douche-spul.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Pssst... ik heb nog twee bakjes in de diepvries. Kan ik er best eentje van bij de Snowcake doen hoor.
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
...anders moet je je jellie door de hele douchebak achtervolgen....
Waaaauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend krijg ik de Lush winkel niet in hoordie houdt dat nog geen minuut uit, die walm. Sommige producten vind ie heerlijk, maar die alles door elkaar geur op volle winkelsterkte trekt ie niet, hij werd er zelfs benauwd van.
Ja! Nou, wacht, laat hij het eerst even door de douane krijgen nog!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh arme hij.
Maar ik ben wel blij![]()
Heb ik in elk geval nog wat, als die doos maar niet komt
En dan komen er nog 8-10 dingen bij he, door die nieuwjaarsactie... Echt erg. Maar ja, ik wilde zo graag een scrubzeep voor onder de douche, en ik wilde shampoo uittesten en conditioner, en ik was allergisch voor de cleanser uit mn vorige bestelling dus wat andere uittesten, en karmazeep bleek zo heerlijk dat ik voor die 4 pond het parfum er van niet kon weerstaan, en een vriendin is binnenkort jarig, en voor mn moeder moest er nog wat bij, en mn vriend wilde ook wel eens wat proberen, en toen zat ik op 72 pond en toen dacht ik ja, voor 8 pond meer krijg ik er nou 18 pond aan spullen bij, dus toen nog maar twee zeepjes er bij en een lipbalm, en toen dacht ik he fuck, ik krijg 10% korting dus dan krijg ik nu nóg geen extra goodies, dus toen moest er nóg 8 pond bij, dus dan ook nog maar twee massage bars en een bruisbal...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
Waaaauwdit noem ik pas een bestelling!
quote:
Veeg me op!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Dipkip het volgende:
uiteindelijk komt er nu bijna 4 kilo mijn kant op, EN IK HEB NIET EENS WARM WATER![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Sms Heer G: Mission completed
Hij zei wel dat het een gekke winkel was. Het leek 'of er stukken taart en kaas lagen'.
En het rook er 'als een verschrikking'
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:
Mijn moeder herinnerde me er net aan dat ik als 5-jarige een zeepverzameling heb opgevat. Ik had een schoenendoos van haar gepikt en mn moeder begreep maar niet waar toch steeds alle zeep bleef. Tot ze bij een grote schoonmaak in mn nachtkastje keek en een schoenendoos stampvol zeep vond. Ook zeep die wij thuis helemaal niet gebruikten maar oma wel![]()
Toen heeft mn moeder een mooie opbergdoos voor me gekocht en kreeg ik af en toe een 'speciaal' zeepje (ik begrijp nu ik dit schrijf pas de opvoedkundige waarde van het speciale zeepje die de normale blokken deed verbleken en dus zorgde dat ze bleven liggen...). Ik had een pinguin met pepermuntgeur, een poes met rozengeur, een gorilla met dropgeur, van álles. En het mocht níet gebruikt worden, het was alleen om naar te kijken en aan te ruiken en daarna werd het weer opgeborgenmn moeder blijkt die doos nog steeds op zolder te hebben staan omdat ik er volgens haar erg aan gehecht ben.
Dus het zit diep bij mij
Je kan in elk geval al aan als ons spul snuffelen, dan weet je of daar iets voor je bij zit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Mintzeep lijkt me ook heerlijk! En heb je onlangs nog eens naar die doos gegluurd dan Dip?![]()
Overigens had Heer G het tijdens het (korte) telefoontje helemaal niet over een actie dat hij nog iets er bij mocht kiezen ofzo. Hmz. Nou ja, jammer. Dat zal dan in de Schotse winkel wel niet zo zijn, of we moeten onder de 20 pond gebleven zijn (maar dat lijkt me stug).
Ik weet zeker dat als ik het vanavond zie (ik zal een foto maken voordat ik het verstuur naar oh-oh en MB en klaarleg voor Nok) dat ik het dan jammer vind dat ik zelf niets besteld hebWant uiteindelijk ging het dus heel makkelijk met Heer G. Hij heeft het lijstje gewoon aan de verkoopster gegeven. Dus dan had ik er voor mezelf ook nog best iets bij kunnen doen, dombo dat ik ben. Maar dan ga ik vast een verlanglijstje voor volgende keer maken
Tips: Mask of Magnaminty (gezichts- en lichaamsmasker), Ice Blue soapquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Mintzeep lijkt me ook heerlijk!
Misschien wil hij je verrassen, of kon hij de veelheid aan keuzes niet aan. Want die actie was in de hele UK. Als het in Schotland niet was zou daar opstand zijn ontstaan denk ik. Of de produkten moeten op zijn geweest, maar dat lijkt me sterk.quote:Overigens had Heer G het tijdens het (korte) telefoontje helemaal niet over een actie dat hij nog iets er bij mocht kiezen ofzo. Hmz. Nou ja, jammer. Dat zal dan in de Schotse winkel wel niet zo zijn, of we moeten onder de 20 pond gebleven zijn (maar dat lijkt me stug).
Jaaa! Foto's! En ik zei toch dat het met dat lijstje als vanzelluf ging!quote:Ik weet zeker dat als ik het vanavond zie (ik zal een foto maken voordat ik het verstuur naar oh-oh en MB en klaarleg voor Nok) dat ik het dan jammer vind dat ik zelf niets besteld hebWant uiteindelijk ging het dus heel makkelijk met Heer G. Hij heeft het lijstje gewoon aan de verkoopster gegeven. Dus dan had ik er voor mezelf ook nog best iets bij kunnen doen, dombo dat ik ben. Maar dan ga ik vast een verlanglijstje voor volgende keer maken
Ik ga er vanavond mee in bad!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Welke vond je echt lekker van de proefjes eigenlijk en heb je je er ook al mee gewassen?
*steekt hand op*quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste zal de snowcake geweest zijn, dies mild en amandelachtig en erg lekker.
Tis wel echt douchespul he, geen badspul![]()
Ben heel benieuwd hoe je de shampoo vind ook.
Als je die lekker vindt moet je m niet kopen, ik heb een blok van zowat 20 euro gekregen in november en ik had net gekocht, dus dan stuur ik daar nog wel wat van op, en daar doe je heeeeeeeeel lang mee.
Ik zag trouwens ergens dat er ook snowcake douchegel gemaakt is, heeft iemand hier die????
Als je maar een klein stukje BBS hebt zou ik hem oplossen in een flesje of kommetje water. Dan kun je er langer mee doen dan wanneer je het blokje over je huid wrijft. En komt de geur zoals die in bad zal zijn ook beter naar voren. Want BBS-en zijn voor in bad en alleen badlozen mogen er douchespul van maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik doe het niet in het badwater, maar ik kan me er wel mee wassen in bad toch?
En na het badderen ga ik ook altijd nog douchen
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Die donkerroze snoepige is de Godmother, die ruikt echt naar wijnballen, en die lichtroze is de Rockstar.
Oh en volgens mij had ik dr ook een scrubke bijgedaan, die paarse , Snap the Whip, die is echt heel erg lekker vind ik, die ruikt naar bosbessen. En tis geen citroen maar grapefruit die gele, dat is de Sexy Peel.
Die witte met gekleurde stukjes is fruitig ( de Miranda).
Halp!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar een klein stukje BBS hebt zou ik hem oplossen in een flesje of kommetje water. Dan kun je er langer mee doen dan wanneer je het blokje over je huid wrijft. En komt de geur zoals die in bad zal zijn ook beter naar voren. Want BBS-en zijn voor in bad en alleen badlozen mogen er douchespul van maken.
Zo, ik heb gesproken.
*kijkt streng*
Dat is de Miranda, die met die streep erdoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?
Hij lijkt een beetje op spekkoek!
Wat zal onze badkamer ruiken vanavond!
@Dipje: oh dan zal dat het zijn! Fijn dat je het even nagekeken hebt over die actie!
Isquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, kwist niet dat ie zo oud was al.
Die lijkt me dus wel echt goddelijk zeg.
quote:
Hebbik! Allemaal kleintjes in verschillende kleuren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, nog een tip: douche puff! SCHUIM! Zeker bij de jellies haal je er tien keer meer plezier uit!
quote:
Ik ook! Ik ook! Ik heb van drie jaar pakketten staan. Thanks mam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:Ja die douche puffs waren t enige waar ik blij mee was in al die stomme dove pakketten waar ik altijd mee verblijd word en die ik verder in de kast gooi!
Dat was ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?
Hij lijkt een beetje op spekkoek!
Wat zal onze badkamer ruiken vanavond!
@Dipje: oh dan zal dat het zijn! Fijn dat je het even nagekeken hebt over die actie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* aait Greys over het bolletje*
Damn, ik dacht dat jullie klaar waren voor de afkortingen!![]()
BBS = Bubble Bar Slice = zo'n ding wat je in bad kruimelt.
Ballistic = bruisbal
SP = solid perfume (zo'n blikkie)
Ik ga ooit eens een documentje maken met de afkortingen.
Ik leer snel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis geen makkelijke nieuwe hobby he Greys?
In Den Beginne maakten ze grote rollen van dat spul waarna ze stukken van 100 gram afsneden die naar de winkels werden gestuurd. Tegenwoordig maken ze ze in mallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]! *in geheugen prent*
Waarom noemen ze dat een Bubble Bar SLICE eigenlijk?
Is dat dan weer iets anders dan zo'n klein gebakje dat je onder de badkraan verkruimeld?
Oh wacht, anders ga ik weer even op de site kijken....
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh!
CATJE!!! Dank dat je het even hebt nagekeken van de actie![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik schreef gewoon 'dat je verkruimeld' met een d!![]()
Breathtaking, wat een leuke spulletjes!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik schreef gewoon 'dat je verkruimeld' met een d!![]()
Breathtaking, wat een leuke spulletjes!
Hmm... ik zou eens mailen met orders@lush.co.uk over de status van je order. Wellicht is hij pas later ingepakt, maar als hij via DHL al verstuurd is moeten ze je een T&T code kunnen geven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:En wij hebben dinsdag al besteld en hebben nog niks
![]()
*zich ernstig zorgen maakt*
Ik ook!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik had het niet gezien, en ik ben zo'n grammaticale nazi.
![]()
Haha ja mijne ziet er totaal niet zo uit inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Haagen bath! Die donkere dingetjes erin zijn chocolade.![]()
[ afbeelding ]
Bedrieglijke foto, dit. Door de popcorn is de zeep vlekkerig en sowieso is die een batch die voor de gelegenheid roze is gemaakt. Hij ruikt wel errug lekker!
Je hebt ook al zo'n lekkere spulletjes! Veel plezier ermee!
Op de Engelse site?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen gekregennu al, terwijl ik het zaterdag besteld had!
Ja. Die lag eerst in de winkel als bruisbal (nu niet meer, geloof ik) en is met de kerst in engelvorm verschenen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja mijne ziet er totaal niet zo uit inderdaad!
Maar doel je met Haagen bath op die roze engel?
Ik zal die vriendin vanavond even laten mailen, ik heb zelf de gegevens niet, zij heeft besteld namelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmm... ik zou eens mailen met orders@lush.co.uk over de status van je order. Wellicht is hij pas later ingepakt, maar als hij via DHL al verstuurd is moeten ze je een T&T code kunnen geven.
Oeh okayquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Die lag eerst in de winkel als bruisbal (nu niet meer, geloof ik) en is met de kerst in engelvorm verschenen.
Ik vond hem wel lekker tot die keer dat ik in bad lag, misselijk werd en vervolgens twee dagen ziek ben geweest. Had vast niks met die engel te maken maar psychologie trekt zich daar niks van aan.
Het gaat hier zo snel, ik moet echt telkens quoten. Leuk, weer leven in het Lush topic!
Ik zat net terug te rekenen!quote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ooh! Je gaat hem al ruiken voordat hij jullie straat in rijdt!
Is toch niet erg joh! Ik was net wel aan het denken: zouden Boris en Bink van Karma houden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
Mijn entree in deze topics heeft wel voor een toename van de offtopic en slowchat gezorgd geloof ik he?
Echt waar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie dat er een lush in den bosch zit. Is het in engeland dan echt nog veel goedkoper?
* ferrari_rood gaat binnenkort even naar haar zus in db om te ruiken
De HIWTK zeep? greys: honey I washed the kids zeepquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Bedrieglijke foto, dit. Door de popcorn is de zeep vlekkerig en sowieso is dit een batch die voor de gelegenheid roze is gemaakt. Hij ruikt wel errug lekker!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen gekregennu al, terwijl ik het zaterdag besteld had!
De geur? Of meuk in je bad?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben net met chocolate santa in bad geweest, maar dat was toch wel een tegenvaller
Ik had er een hele in gedaan. Echt jammer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
Balenhad je een hele of een halve kerstman?
Hij hoort dit keer roze te zijn maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De HIWTK zeep? greys: honey I washed the kids zeep
Mijne is ook meer rozig dan gelig, ik vroeg me al af waarom. Hoewel ik hem toch eerder beige dan roze vind. Maar definately geen geel.
Dan ga ik dat de volgende keer maar proberenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Chocolate Santa is een bruisbal die met iets anders gecombineerd moet worden imo.
Ik heb het gedaan met Marzibain en 1/2 + 1/2 was opeens 2! Beiden ruiken op zichzelf in bad niet echt sterk, maar samen was het een heerlijke combi.
Volgens mij komt de beige kleur niet van de popcorn, ik heb mijn HIWTK doorgesneden en van binnen is ie net zo goed beigebruinig, alleen wat lichter van tint.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Hij hoort dit keer roze te zijn maarbeige komt beter in de buurt inderdaad. Zo jammer van de kadootjes van Lush, de meeste kadozepen zou ik echt aan niemand kado durven doen. Door de popcorn zijn de echt té lelijk.
Néé!!! Echt? Die heb ik ook en die vind ik zo onwijs smerigquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Vriendin (Lush virgin): Snowfairy, Taaitaai, Twinkle, (Champagne) Snow Showers solid perfume, Snow Showers jelly, Pineapple Grunt soap, Spice Curls soap.
Tasje van de Action of andere dumpzaak om het zaakje in te doen en klaar.
Tis een heel populaire, heb je die al gesampled gehad? Anders heb ik wel een stukkie voor je, ik hou niet van honing en dikke kans dat ik in mn nieuwe pakket wéér een stuk heb zitten, volgens mij krijgt zowat iedereen secret santaquote:
Hoe had ik aan die bon moeten komen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tis een heel populaire, heb je die al gesampled gehad? Anders heb ik wel een stukkie voor je, ik hou niet van honing en dikke kans dat ik in mn nieuwe pakket wéér een stuk heb zitten, volgens mij krijgt zowat iedereen secret santa
Oh greys heb je al een 10% kortingsbon? Die zijn ook geldig in de winkels namelijk.
Ik dacht misschien eentje gekregen al van iemand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Hoe had ik aan die bon moeten komen dan?
Ik heb nog nooit iets besteld hiervoor!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Alles zat erin, behalve het Seaweed masker.. Jullie dachten toch dat die helemaal niet verzonden zou worden? Want hij staat op de rekening als 'To follow', weet iemand hoe dat zit?
Ik denk dat je die niet krijgt. Verse maskers worden niet verzonden vanuit de UK. Als het goed is is dat bedrag afgehaald van je rekening.quote:
Da's slim!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik dacht misschien eentje gekregen al van iemand.
Tis misschien wel een idee als je straks bedacht hebt wat je wil hebben om te kijken of die dingen als cadeaupakketje bestaan. Ik moest deze keer Karma zeep hebben voor mn moeder, en Happy Hippy douchegel voor mn vriend. Er bestaat een cadeaupakketje, Good Karma, wat bestaat uit die twee dingen. Het cadeaupakketje is 1 pond 22 p duurder dan de losse dingen. Ik heb dus het cadeau pakketje besteld, want die 1 euro 35 haal ik er makkelijk uit bij mn volgende bestelling (ik zit sowieso wel boven de 13,50, anders bestel ik niet).
Misschien heb je er wat aanenige nadeel is dat je dan dus wel een popcorndoos hebt.
Het bedrag staat nog wel gewoon op mn rekeningquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat je die niet krijgt. Verse maskers worden niet verzonden vanuit de UK. Als het goed is is dat bedrag afgehaald van je rekening.
Misschien storten ze het terug, zo zou het bij mijn kortingscoupon ook gaan (eerst volledig betaalt, daarna korting verrekend). Ik kan het alleen niet checken want ik bestel via de CC van mn vriend, ik heb er geen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Het bedrag staat nog wel gewoon op mn rekening!
Je spullen zijn onderweg!quote:
Helleuquote:
Welkom!quote:
Goed dat je gemaild hebt! Met een beetje geluk is het er vrijdag, anders wordt het maandag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Onze bestelling was misplaced en is vandaag nog met de snelste koerier verzonden, ben heel benieuwd hoe snel die is!
Dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik ga naar de site en ik zit in de account van Jadwiga Peters
Ik kon wel een order inzien?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef Dipkip het volgende:
Nou ja, het ergste wat er gebeurde was dat je eventueel iemands winkelmandje had kunnen veranderen, ik kon niet bij gegevens, toen sprong hij ineens over naar mijn eigen account.
Nee, zeg het niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:53 schreef Dipkip het volgende:
Nee, het gaat gewoon om via de post laten bezorgen. Of je de bestelling via internet of telefoon plaatst of niet maakt niet uit. Ik heb de 12e besteld via de site en krijg gewoon goodies, het zou eerst tot de 11e zijn en nu tot de 19e.
Ah oke, dank jequote:
Ja zo zit het, heb het net zitten lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Nee, zeg het niet!![]()
. Nu moet ik dus weer bestellen. O men...Wat ben ik blij dat ik een eigen cc heb. Ik denk dat ik maar op mijn werk laten bezorgen bij DHL
![]()
. Mijn
verklaart mij voor gek.
Wat was het nog maar: 30 pond+ 10 pond en 50 pond + 20 pond?
Jep. Ik heb voor iets van 90 pond en dan krijg je dus 1x20 pond + 1x10 pond cadeau.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Linda__ het volgende:
Nee, zeg het niet!![]()
. Nu moet ik dus weer bestellen. O men...Wat ben ik blij dat ik een eigen cc heb. Ik denk dat ik maar op mijn werk laten bezorgen bij DHL
![]()
. Mijn
verklaart mij voor gek.
Wat was het nog maar: 30 pond+ 10 pond en 50 pond + 20 pond?
Ja dat stond er al voor ik mn vorige pakket kreeg geloof ik, desondanks blijft iedereen kerstspul ontvangen als goodies. Ik denk dat ze bedoelen, dat je geen kerstspul meer kan bestellen, ze geven alleen nog weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ah oke, dank je
En hadden jullie dit al gezien?
Please note all of the Limited Edition Christmas products are now out of stock.
Je hoeft het niet zelf op te tellen, dat doet de site voor je. Maar stel jij mikt op onder de 2 kilo blijven vanwege het goedkopere bezorgen, dan is het belangrijk te weten dat je er zoveel gram goodies bij krijgt snap je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat je dat gewicht van die free goodies dan zelf weer moet optellen bij je bestelling om de verzendkosten te berekenen. Klopt dat? Lijkt me zo'n gedoe?
Nee gezellig juistquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Weer een vraag
(Worden jullie er al gek van?)
Sommigen zeggen zelfs 4-5x met zo'n ding te doen! Wij hebben straks een vrij groot bad dus ik ga denk ik eerst eens proberen in 2 en misschien 3 delen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Kan die Bubble Bars ook door twee doen? Of verkruimel je een hele per keer?
Bij sommige van de bars las ik in een review dat je er maar een beetje van hoeft te verkruimelen. Maar blijft de rest dan een beetje heel of heb je dan een berg kruimels?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Noek het volgende:
Bubble bars kun je prima door het midden doen. Ballistics heb ik één keer geprobeerd en toen leek de badkamer op een coke magazijn. Toen heb ik alles opgeveegd, met een stoffer en blik en heb het alsnog in bad gemieterd. Genieten, zullen we!!Daarna nooit meer gedaan want ik vond het nogal een toestand.
Gelukkig!quote:
En dan met een mesje een stukje afsteken of gewoon breken?quote:Sommigen zeggen zelfs 4-5x met zo'n ding te doen! Wij hebben straks een vrij groot bad dus ik ga denk ik eerst eens proberen in 2 en misschien 3 delen...
Ik vraag me trouwens af hoe dat zit met de floating island bath meltin 1x of in 2-3x?
Een negatieve?? Wat een sick fuck.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik ben zo dol op bruisballen! Ik ga ze heel eigenwijs toch proberen natuurlijk Noek!
En dan foto's posten van het fiasco natuurlijk![]()
En die ma bar, daar stond een negatieve recensie bij gewoon zag ik!
Maar hij lijkt mij ook wel lekker
Breken lijkt me een beetje troepig dus ik ga er een stukje afsnijden. Doe ik met de zepen ook, zodat je altijd verse hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
En dan met een mesje een stukje afsteken of gewoon breken?
Jaquote:
Weet je, je hebt gewoon gelijk!quote:Dan moet je een hele ballistic doen. Echt Greys, je gaat gillen want alles ligt onder een laag listic als je begint te hakken en zagen. Daarbij, je bent het waard om er een hele in te mikken.
Die staat al in mijn wish list!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar mn English Countryside bruisbalmisschien ook wel wat voor jou greys, krijg je grasgroen water en er drijven bloemetjes en vlindertjes in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Theezeef? Je kunt bij Blokker en andere soortgelijke zaken van die speciale platte zeefjes kopen die precies in je afvoerput passen. Die zijn tha bomb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik las ook al een spannend idee over een theezeef in je putje![]()
Mja ik ga bij de meeste dingen denk ik wel een panty gebruiken (bijv. the witches ball, ik hoef niet op een steranijs te zitten thank you very much) maar het idee van bloempjes en vlindertjes is té aanlokkelijk. Het lijkt me er echt een voor in het weekend, dat je een uur in je grassoep kan poedelen met een boekje en daarna toch al de badkamer moest schrobben.
Oh dan moet ik die ook regelen, mn vriend is nú al aan het zeiken over confetti in het putje. Terwijl er nog helemaal geen sprake is van confetti. Of van een putje, overigens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Theezeef? Je kunt bij Blokker en andere soortgelijke zaken van die speciale platte zeefjes kopen die precies in je afvoerput passen. Die zijn tha bomb.
Ligt naast mijn mesje in de badkamer.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh dan moet ik die ook regelen, mn vriend is nú al aan het zeiken over confetti in het putje. Terwijl er nog helemaal geen sprake is van confetti. Of van een putje, overigens.
Dipkip!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:Badloos , putloos , arme Dipkipje kan niet eens dippen
![]()
Ik moet dus echt al die ballen en toestanden met troepjes niet.
En dan vind ik de troepjes nog beduidend minder erg dan die met glitters.
Die je dan overal terug blijft vinden.
Laatst had ik kleine ballen met vlinders kado gekregen van de winkelmeisjes, geen idee welke dat waren maar buiten dat ik ze onwijs vond stinken zat heel mn bad vol met drab en was ik er al na 5 minuten uit vanwege de stank ( een of ander graftakkenluchtje was het ) . En dan ben je langer bezig je bad te boenen dan dat je er in zit
Leuke nieuwe naam voor een nieuw Lush-luchtje: Graftakquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:Badloos , putloos , arme Dipkipje kan niet eens dippen
![]()
Ik moet dus echt al die ballen en toestanden met troepjes niet.
En dan vind ik de troepjes nog beduidend minder erg dan die met glitters.
Die je dan overal terug blijft vinden.
Laatst had ik kleine ballen met vlinders kado gekregen van de winkelmeisjes, geen idee welke dat waren maar buiten dat ik ze onwijs vond stinken zat heel mn bad vol met drab en was ik er al na 5 minuten uit vanwege de stank ( een of ander graftakkenluchtje was het ) . En dan ben je langer bezig je bad te boenen dan dat je er in zit
Gelukkig hebben ze een hoop van die 'natuur' ballen er al uitgegooid. Ik ben ooit een keer heel snel uit bad gegaan omdat ik een beetje gestoord werd van het weken in de troepquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke nieuwe naam voor een nieuw Lush-luchtje: Graftak
Da's lekker in de buurt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik werk op loopafstand ( Wilhelminasingel ).
Oeh wonen in de Grote Staat lijkt me de hel zeg!
Uhuh....quote:Ik zal zo braaf even gaan informeren.
Alleen vragen naar de actie, niks kopen he!
Dr zijn al drie ladingen onderweg naar me met de post en zo
De Heeg is een leuke wijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb in de Wolfsstraat gewerkt ( bij Virgin, en toen was Boots er nog, oh ik hou van die Engelse bedrijven ) en in de Muntstraat. En nu werk ik nog in de stad maar niet meer in een winkel.
Ik ben blij dat ik buiten de stad woon, met alle luxe van de stad maar dan ook met veeeeeel groen ( de Heeg).
Oh 1 klein zeepje of zo kan ik wel kopen natuurlijk he, toch? Of zo?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een hoop van die 'natuur' ballen er al uitgegooid. Ik ben ooit een keer heel snel uit bad gegaan omdat ik een beetje gestoord werd van het weken in de troep
Mijn kat wassen met taai taai was geen goede keuze. Zijn broertje vindt het een vies luchtje en bleef maar naar hem blazen. Nu is die ook gewassen met taai taai, volgende keer beter![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:07 schreef ElisaB het volgende:
Je bent zo grappig
Hoe lang gaat het nog duren die verbouwiing?
Dat zijn compleet random producten toch? Of veel kerstspul weer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:08 schreef Cat22 het volgende:
HALP! De grab bag actie is officiëel, en begint aanstaande zaterdag. In ieder geval in Haarlem en Amsterdam.
20 euro voor een tas met voor 40 euro produkten....
Het zal veel kerst zijn, was vorig jaar ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat zijn compleet random producten toch? Of veel kerstspul weer?
Bij 60 voor 20 zou ik wel zijn gegaan denk ik, maar 40 voor 20... Nee ik denk niet dat ik ga. Vroeger was het toch ooit 100 voor 20? Slaan die vrouwen elkaar niet de tent uit dan?
Had ik ergens gelezen op het Lush forum.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Het zal veel kerst zijn, was vorig jaar ook.
100 euro voor 20? Dat heb ik niet meegemaakt, dan krijg je echt stormlooptaferelen.
Ik heb langharige schatjes, dus die gaan sowieso regelmatig in bad. Ze houden zichzelf op het oog wel aardig schoon, maar zo nu en dan een wasbeurt hebben ze wel nodig anders worden ze gewoon echt te vies.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
En MissD, ik geloof nooit dat ik mijn kat er mee zal kunnen wassen!
Tenminste, hm. Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk... maar hij is ook zo mooi schoon, dus dan moest ik er maar helemaal niet met zeep op gaan rommelen
Ook al is het budget op, die grabbags kun je niet laten liggen toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Pomtiedom, ook grabbags in Maastricht.
En ik ben zwaar bezweken voor iemand die alleen een zeepje ging kopen![]()
Mn grabbag budget is dr alweer ruim doorheen gejaagd. En ik kreeg een testertje Curly Wurly mee en snap niet dat niemand mij daar ooit op gewezen heeft. Die MOET ik nu gewoon ook nog
Uhm...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Wat vinden jullie zo super aan de grabbags dan als ik vragen mag?
Zolang je maar een afwasbak en warm water hebt. KarmaKat.... geen slecht ideequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik overweeg het voor mijn katten ook. Die blijven op het oog ook schoon maar ze ruiken niet echt fris. Ik weet dat een kat naar kat hoort te ruiken (heb hiervoor verschillende kortharige gehad), dat vind ik juist wel lekker. Maar deze ruiken een beetje naar kattenbak, ook als ze al een tijd er niet op geweest zijn. Zo'n muffig stoffig luchtje met een hint van een nog viezer luchtje. Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze. En ja zonder badkamer is het ook nog niet echt een optie denk ik
Die kleine van mij blijft het liefst nog een poosje zitten in een laagje water, vindt ie heerlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Dipkip het volgende:
Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze.
De meesten hier zullen me niet geloven maar ik had het echt niet gedaan als ik die kadobonnen niet had gehad én vriendin niet naar de winkel ging zaterdag. Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
Maar als je via de UK site koopt zit je toch ook al op 40% korting, en dan kan je kiezen wat je krijgt![]()
Verrassingen is op zich wel leuk maar ik ben dan zo bang dat ik allemaal dingen krijg die ik niet tof vindof is dat een illusie en is gewoon alles van Lush tof en moet ik er ook een gaan halen?
![]()
En kerstspul hebben jullie toch ook al veel? Of kun je nooit genoeg chocolate santa's en christmas cake slice hebben?
Wanneer is het trouwens? As we speak?
Ja met cadeaubonnen zou ik het ook wel wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
De meesten hier zullen me niet geloven maar ik had het echt niet gedaan als ik die kadobonnen niet had gehad én vriendin niet naar de winkel ging zaterdag. Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.
Als ik zelf kan uitzoeken doe ik dat wel in de UK. Maar daar kun je de kerstprodukten niet meer bestellen, dus het komt nu allemaal zo samen.
En Lush IS tof! Maar bij een grab bag weet je nooit of je alles wat erin zit kunt gebruiken en ook lekker vindt. Da's de spanning en sensatie van D'n Grabbag.
Mijnes zijn niet zo van het wassen helaasquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ooit een kattedijtje gewassen met Snowfairy (stonk naar urine). Poes heeft nog nooit zo heerlijk geroken.![]()
Maar zolang een kat zichzelf goed kan bijhouden vind ik wassen met al die middeltjes een beetje overbodig en lijkt het me niet zo goed voor de vacht. Mensenhuid en dierenvacht hebben toch andere dingen nodig, lijkt me.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.
Ik vind bij Lush niet veel spullen te duur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Voor mijn gevoel zijn kortingsbonnen toch juist handig voor full price artikelen die je normaal te duur vindt. Als iets afgeprijsd is zou ik dat sowieso al wel eerder kopen.
Ze zijn er tot ze op zijn zeiden ze hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben dit weekend niet thuis anders was ik even naar den bosch gegaan. Zal het maandag ook nog zijn? dan kan ik nl wel. Kan dan ook wel iets meenemen voor andere.
Kom jij niet ook in of uit Haarlem? Ik heb even in je fobo gespiekt en ik zou zweren dat ik je laatst op het busstation heb gezien met die jongen waarmee je op de foto staat... Alleen was zn haar dan een beetje gegroeid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dan hoop ik dat er volgende week vrijdag nog is.
Rond Valentijnsdag komt er een valentijns- en vanille lijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ik gewoon volgend jaar kerst wat meer kerstdingen bestel die me aanspreken. Ik heb er nu totaal niet op gelet. Komen er eigenlijk gedurende het jaar nog meer nieuwe of tijdelijke producten?
Nee, ik kom uit de buurt van Eindhoven. Ben zelfs nog nooit in Haarlem geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kom jij niet ook in of uit Haarlem? Ik heb even in je fobo gespiekt en ik zou zweren dat ik je laatst op het busstation heb gezien met die jongen waarmee je op de foto staat... Alleen was zn haar dan een beetje gegroeid.
Nou, dan hebben jullie echt dubbelgangers zeg!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:41 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, ik kom uit de buurt van Eindhoven. Ben zelfs nog nooit in Haarlem geweest.
Grappig, die foto is wel van twee jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou, dan hebben jullie echt dubbelgangers zeg!Als ik eerst in je fobo had gespiekt en toen die twee had gezien was ik me gaan voorstellen!
Mijn vriend heeft wel langer haar gehad maar heeft geen lange zwarte jas en is niet van de megadeath.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef Dipkip het volgende:
Die jongen had wat langer haar maar exact die kleur en die krullen, met een hele lange zwarte jas en een tas met zo'n megadeath patch dr op. En dat meisje leek qua gezicht op jou, best wel slank, ze had alleen iets langer haar en het was een tintje donkerder dan jouwe op die foto.
Ok dan geen dubbelgangers dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:51 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn vriend heeft wel langer haar gehad maar heeft geen lange zwarte jas en is niet van de megadeath.
Mijn haar is er net af, was eerst ook lang. Maar slank ben ik niet.
In de UK is de nieuwe editie wel al uit. Wij moeten nog even wachten. Als je geen abbonnement hebt op de UK editie tenminste.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:47 schreef mmascha het volgende:
Hebben ze al weer een nieuw krantje uit? Ik leer nog steeds de kersteditie uit mijn hoofd.
Dat is lief!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:59 schreef Dipkip het volgende:
Ze waren heel blij en verliefd aan het doen en elkaar aan het klieren enzo. Het busstation hier is zo'n grauw neerslachtige zooi, en al die mensen stonden maar te chagrijnen in hun winterjassen, en zij waren aan het ronddartelen alsof het lente is en de hele wereld verliefd
Ik kom er net vandaan; maar heb niks gezien of opgemerkt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik lees net op het Lush forum dat iemand grab bags had gesignaleerd in de Kalverstraat.
20 euro betalen voor 40 euro aan produkten! Weet iemand hier meer van!?
Da's tisty tostyquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Llewella het volgende:
Verder Rockstar meegenomen en Up the wooden hill; en nog een cadeautje gehaald; een hartjes-bruisbal met rozenblaadjes?
Het begint overmorgen pasquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Llewella het volgende:
Ik kom er net vandaan; maar heb niks gezien of opgemerkt?
Zou wel erg jammer zijn dat ik die dan over het hoofd heb gezien!!
Erg lekker ja!!! Ik heb hem als cadeautje meegenomen voor m'n stiefmoeder; maar had er ook wel 1 voor mezelf mee willen nemen; we hebben alleen geen bad... nog niet... Ooit....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het begint overmorgen pashoe ruikt je Tisty Tosti? Die lijkt me lekker.
Hoe zijn zn opvoedskills?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand interesse in een bejaarde burmees die niet van schoot te krijgen is?
Gewoon in bad gooien, dan smelt hij vanzelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe kan je een bath-melt het beste gebruiken.
Gister hadden we 'm onder de kraan gehangen en daarna in bad gegooid, was ook wel lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon in bad gooien, dan smelt hij vanzelf
Bad vol laten lopen en net voor jij erin springt de melt erin kiepen. Dan lost hij op terwijl jij in bad ligt. Voor extra effect de smeltende melt over je lijf wrijven, heel aparte sensatie, dat warme water en die koude melt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe kan je een bath-melt het beste gebruiken.
Ceridwens Cauldron hadden we gister, maar dat scrubben was ook niet alles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bad vol laten lopen en net voor jij erin springt de melt erin kiepen. Dan lost hij op terwijl jij in bad ligt. Voor extra effect de smeltende melt over je lijf wrijven, heel aparte sensatie, dat warme water en die koude melt.![]()
Als je de Ceridwens Cauldron hebt (in dat witte doekje) dan kun je het doekje+havermoutvlokken achteraf nog gebruiken voor een heel milde scrub. Maar dat gaat volgens mij meer om het idee, ik voelde er weinig effect van.
Of voor ballen met spul erin!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ceridwens Cauldron hadden we gister, maar dat scrubben was ook niet alles.
Dat doekje kan ik nu wel mooi hergebruiken voor jellies.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
Deze begint vooral te gillen dat het allemaal niet eerlijk is en dat haar broer meer heeft gekregen (zonder te kunnen zien wat dr broer krijgt). Meestal eindigend in hard hoog gegil en krokodillentranen. Een paar weken later laat ze je tussen neus en lippen door ("maar weet je....") weten dat wat je gegeven hebt kwijt of op is en aangevuld dient te worden. Tis echt een diva, die kleine.
Ik wil later zoons
Ze is wel de ideale kandidaat voor Snowfairy. En ik heb nadat ik had aangegeven 'lekker badspul' te willen voor mn verjaardag, allemaal dingen als badkrijt en zeepklei enzo gehadquote:
Inderdaad! Daar was ik heel gauw klaar mee. Na ja, niet dat ik niks meer zou geven, maar echt royale kado's zouden er niet komen. En wellicht broertje dan zelfs nog iets meer, als die het wel kan waarderen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kreeg echt niks meer van mij.
Da's echt lastig. De jongste dochter van mijn zus heeft daar ook een handje van, maar dat wordt gelukkig steeds minder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Net 6 gewordentis gewoon een beetje een verwend prinsesje. Ze kan ook enorm lief zijn, vooral als je met haar alleen bent. Maar alles wat stress geeft of moeilijk is, is gillen en janken. Tis helaas ook geen fase, ze doet het al sinds dr derde.
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad! Daar was ik heel gauw klaar mee. Na ja, niet dat ik niks meer zou geven, maar echt royale kado's zouden er niet komen. En wellicht broertje dan zelfs nog iets meer, als die het wel kan waarderen.
Dat is zielig, dat meisje wordt gewoon voorgetrokken. Dan vind ik het niet gek dat ze altijd gaat gillen als ze een keer niet haar zin krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.
Ik heb er wel eens (toen de kinderen sliepen) wat over gezegd, maar dan krijg je een reactie van, dochter ervaart het nu eenmaal zo. Ik denk dat wat ik ook doe toch niks uithaalt en geef de cadeautjes vooral om een aardig gebaar naar de ouders te maken en die jongen er mee te verblijden. Plus dat ik toch van dat zeepkrijt onzin af wilde. Ik denk dat ze er heus wel blij mee is, uiteindelijk, maar meestal merk je daar als cadeautjesgever niks van helaas.
In ieder geval bij mailorder, maar volgens mij regelen zij dit soort dingen ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
(Dank DM, weet niet waarom ik dacht dat het bericht via contact in de winkel terecht zou komen)
Ik wilde eigenlijk wat voor mijn kleine nichtje meenemen maar daar zal ik nog maar eens goed over nadenken!
:-)
Dat gaat dus niet beter worden. Laten ze die maar een week of twee bij mij droppen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.
Ik heb er wel eens (toen de kinderen sliepen) wat over gezegd, maar dan krijg je een reactie van, dochter ervaart het nu eenmaal zo. Ik denk dat wat ik ook doe toch niks uithaalt en geef de cadeautjes vooral om een aardig gebaar naar de ouders te maken en die jongen er mee te verblijden. Plus dat ik toch van dat zeepkrijt onzin af wilde. Ik denk dat ze er heus wel blij mee is, uiteindelijk, maar meestal merk je daar als cadeautjesgever niks van helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |