abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65027974
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Hij ruikt naar 'de kroeg de volgende ochtend'
NEE!

Hij ruikt naar terrasje op een zwoele zomeravond nadat je een heel eind hebt gefietst en eindelijk je welverdiende glas donker bier voor je wordt neergezet. Zo eentje met die consensdruppeltjes die parelen op het glas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65028022
Ik hoop dat ie in mn goodies zit, hij lijkt mij wel bijzonder. En anders is het altijd nog wel een grappig cadeautje, bier-douche-spul.
pi_65028036
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Die lijkt mij ook zo vies, maar ik vind bier dan ook echt ranzig

Over het bier ben ik het wel met je eens. Donker bier gaat er nog wel in bij gelegenheid, maar al dat andere: blegh!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65028059
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoop dat ie in mn goodies zit, hij lijkt mij wel bijzonder. En anders is het altijd nog wel een grappig cadeautje, bier-douche-spul.
Pssst... ik heb nog twee bakjes in de diepvries. Kan ik er best eentje van bij de Snowcake doen hoor.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:49:21 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65028124
Addicts!
Oh ik hoop echt zo dat onze doos vandaag of morgen binnen komt.
Moet ik nog wachten tot zaterdag, dan komt vriendinnetje hem dan brengen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65028216
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Pssst... ik heb nog twee bakjes in de diepvries. Kan ik er best eentje van bij de Snowcake doen hoor.
ik hoop dat we kunnen ruilen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 14:13:02 #57
163650 Greys
pi_65029007
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:

...anders moet je je jellie door de hele douchebak achtervolgen....
Ik zie het voor me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65029987
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn vriend krijg ik de Lush winkel niet in hoor die houdt dat nog geen minuut uit, die walm. Sommige producten vind ie heerlijk, maar die alles door elkaar geur op volle winkelsterkte trekt ie niet, hij werd er zelfs benauwd van.
Waaaauw dit noem ik pas een bestelling!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 14:42:10 #59
163650 Greys
pi_65030295
Sms Heer G: Mission completed

Hij zei wel dat het een gekke winkel was. Het leek 'of er stukken taart en kaas lagen'.
En het rook er 'als een verschrikking'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:47:13 #60
176471 oh-oh
pi_65030578
Oh arme hij.
Maar ik ben wel blij
Heb ik in elk geval nog wat, als die doos maar niet komt
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 14:49:21 #61
163650 Greys
pi_65030672
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh arme hij.
Maar ik ben wel blij
Heb ik in elk geval nog wat, als die doos maar niet komt
Ja! Nou, wacht, laat hij het eerst even door de douane krijgen nog!
Maarrrrrrr dat moet ook goed komen nu he? *duimt*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:56:24 #62
176471 oh-oh
pi_65031045
Ja joh, dat moet echt geen punt zijn hoor!
( Groucho Marx )
pi_65031423
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
Waaaauw dit noem ik pas een bestelling!
En dan komen er nog 8-10 dingen bij he, door die nieuwjaarsactie... Echt erg. Maar ja, ik wilde zo graag een scrubzeep voor onder de douche, en ik wilde shampoo uittesten en conditioner, en ik was allergisch voor de cleanser uit mn vorige bestelling dus wat andere uittesten, en karmazeep bleek zo heerlijk dat ik voor die 4 pond het parfum er van niet kon weerstaan, en een vriendin is binnenkort jarig, en voor mn moeder moest er nog wat bij, en mn vriend wilde ook wel eens wat proberen, en toen zat ik op 72 pond en toen dacht ik ja, voor 8 pond meer krijg ik er nou 18 pond aan spullen bij, dus toen nog maar twee zeepjes er bij en een lipbalm, en toen dacht ik he fuck, ik krijg 10% korting dus dan krijg ik nu nóg geen extra goodies, dus toen moest er nóg 8 pond bij, dus dan ook nog maar twee massage bars en een bruisbal...

Hollander uiteindelijk komt er nu bijna 4 kilo mijn kant op, EN IK HEB NIET EENS WARM WATER
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
ze zijn ook allemaal het zelfde... mn schoonvader loopt zelfs liever een blokje om dan lángs de Lush winkel te lopen, hij vindt het extreem stinken en is zelf verzot op old spice, misschien verklaart dat iets
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 15:09:36 #64
163650 Greys
pi_65031670
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Dipkip het volgende:
uiteindelijk komt er nu bijna 4 kilo mijn kant op, EN IK HEB NIET EENS WARM WATER
Veeg me op! !
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65032184
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Sms Heer G: Mission completed

Hij zei wel dat het een gekke winkel was. Het leek 'of er stukken taart en kaas lagen'.
En met een beetje pech moet hij elke week terug!

Hoe laat moet hij inchecken? Kunnen we dan Lush vibes die kant uit sturen.
pi_65032223
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Veeg me op! !
Dipkip = prototype van een échte fan!
pi_65032535
Mijn moeder herinnerde me er net aan dat ik als 5-jarige een zeepverzameling heb opgevat. Ik had een schoenendoos van haar gepikt en mn moeder begreep maar niet waar toch steeds alle zeep bleef. Tot ze bij een grote schoonmaak in mn nachtkastje keek en een schoenendoos stampvol zeep vond. Ook zeep die wij thuis helemaal niet gebruikten maar oma wel

Toen heeft mn moeder een mooie opbergdoos voor me gekocht en kreeg ik af en toe een 'speciaal' zeepje (ik begrijp nu ik dit schrijf pas de opvoedkundige waarde van het speciale zeepje die de normale blokken deed verbleken en dus zorgde dat ze bleven liggen...). Ik had een pinguin met pepermuntgeur, een poes met rozengeur, een gorilla met dropgeur, van álles. En het mocht níet gebruikt worden, het was alleen om naar te kijken en aan te ruiken en daarna werd het weer opgeborgen mn moeder blijkt die doos nog steeds op zolder te hebben staan omdat ik er volgens haar erg aan gehecht ben.

Dus het zit diep bij mij
pi_65032649
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:
Mijn moeder herinnerde me er net aan dat ik als 5-jarige een zeepverzameling heb opgevat. Ik had een schoenendoos van haar gepikt en mn moeder begreep maar niet waar toch steeds alle zeep bleef. Tot ze bij een grote schoonmaak in mn nachtkastje keek en een schoenendoos stampvol zeep vond. Ook zeep die wij thuis helemaal niet gebruikten maar oma wel

Toen heeft mn moeder een mooie opbergdoos voor me gekocht en kreeg ik af en toe een 'speciaal' zeepje (ik begrijp nu ik dit schrijf pas de opvoedkundige waarde van het speciale zeepje die de normale blokken deed verbleken en dus zorgde dat ze bleven liggen...). Ik had een pinguin met pepermuntgeur, een poes met rozengeur, een gorilla met dropgeur, van álles. En het mocht níet gebruikt worden, het was alleen om naar te kijken en aan te ruiken en daarna werd het weer opgeborgen mn moeder blijkt die doos nog steeds op zolder te hebben staan omdat ik er volgens haar erg aan gehecht ben.

Dus het zit diep bij mij
Jij gaat helemaal back to the roots!

Maar de Lush moet je wel gebruiken hoor! Niks is zo zonde als een prachtig produkt ongebruikt in de kast te zien liggen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:34:05 #69
176471 oh-oh
pi_65032767
Ah dat is echt schattig, dus die zeepjes krijg je er straks allemaal nog bij?
Dropzeep lijkt me lekker!
En idd Lush moet echt gebruikt worden , das alleen maar leuk en dan kan je nieuwe kopen
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 15:40:12 #70
163650 Greys
pi_65033035
Mintzeep lijkt me ook heerlijk! En heb je onlangs nog eens naar die doos gegluurd dan Dip?

Overigens had Heer G het tijdens het (korte) telefoontje helemaal niet over een actie dat hij nog iets er bij mocht kiezen ofzo. Hmz. Nou ja, jammer. Dat zal dan in de Schotse winkel wel niet zo zijn, of we moeten onder de 20 pond gebleven zijn (maar dat lijkt me stug).

Ik weet zeker dat als ik het vanavond zie (ik zal een foto maken voordat ik het verstuur naar oh-oh en MB en klaarleg voor Nok) dat ik het dan jammer vind dat ik zelf niets besteld heb Want uiteindelijk ging het dus heel makkelijk met Heer G. Hij heeft het lijstje gewoon aan de verkoopster gegeven. Dus dan had ik er voor mezelf ook nog best iets bij kunnen doen, dombo dat ik ben. Maar dan ga ik vast een verlanglijstje voor volgende keer maken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65033040
Nah, het is allemaal oud en heeft 20 jaar bij elkaar gelegen, dus het heeft nu een soort basic zeepgeur en is compleet uitgedroogd. Ik denk dat ik er een keer een foto van maak en dan kan het wel weg.

Inmiddels ben ik groot genoeg om te weten dat je van fijne dingen gewoon moet genieten in plaats van ze te bewaren voor een 'speciale gelegenheid'. Reken maar dat die spullen opkomen ik ben immers geen 5 meer en kan gewoon zelf meer kopen als het op is
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:43:48 #72
176471 oh-oh
pi_65033199
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Mintzeep lijkt me ook heerlijk! En heb je onlangs nog eens naar die doos gegluurd dan Dip?

Overigens had Heer G het tijdens het (korte) telefoontje helemaal niet over een actie dat hij nog iets er bij mocht kiezen ofzo. Hmz. Nou ja, jammer. Dat zal dan in de Schotse winkel wel niet zo zijn, of we moeten onder de 20 pond gebleven zijn (maar dat lijkt me stug).

Ik weet zeker dat als ik het vanavond zie (ik zal een foto maken voordat ik het verstuur naar oh-oh en MB en klaarleg voor Nok) dat ik het dan jammer vind dat ik zelf niets besteld heb Want uiteindelijk ging het dus heel makkelijk met Heer G. Hij heeft het lijstje gewoon aan de verkoopster gegeven. Dus dan had ik er voor mezelf ook nog best iets bij kunnen doen, dombo dat ik ben. Maar dan ga ik vast een verlanglijstje voor volgende keer maken
Je kan in elk geval al aan als ons spul snuffelen, dan weet je of daar iets voor je bij zit!
Oh en als je mint lekker vindt, dan moet je de demons in de dark zeep proberen. Had je daar een testertje van van mij? Ik weet niet meer psies wat ik nou gestuurd heb. Die is kruidig en muntig en erg lekker vind ik.
( Groucho Marx )
pi_65033258
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Mintzeep lijkt me ook heerlijk!
Tips: Mask of Magnaminty (gezichts- en lichaamsmasker), Ice Blue soap
quote:
Misschien wil hij je verrassen, of kon hij de veelheid aan keuzes niet aan. Want die actie was in de hele UK. Als het in Schotland niet was zou daar opstand zijn ontstaan denk ik. Of de produkten moeten op zijn geweest, maar dat lijkt me sterk.
quote:
Jaaa! Foto's! En ik zei toch dat het met dat lijstje als vanzelluf ging!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 15:51:50 #74
163650 Greys
pi_65033546
Er zat geen mintig spul tussen je monstertjes oh-oh! Maar dat geeft niet, ik ga fijn zelf een pakketje bestellen volgende keer. Heb er nu al zin in! Ik vind die brokkeldingen (bubbelbars?) voor in bad zo enorm leuk om te zien, net grote bonbons!

Dip, zou die verkoopdame er geen misbruik van hebben gemaakt dat Heer G onwetend was qua Lush? En dus niet naar acties heeft gevraagd en zij dus gewoon niets gezegd heeft? Nou ja, ik wacht het wel even af. Heer G is soms wel van de verrassingen, maar ik denk dat hij het wel gezegd had anders hoor
Overigens, al zat er iets bij dan had Nok het gekregen, want haar spullen waren dan boven de 20 pond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:57:14 #75
176471 oh-oh
pi_65033773
Welke vond je echt lekker van de proefjes eigenlijk en heb je je er ook al mee gewassen?
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')