quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Hij ruikt naar 'de kroeg de volgende ochtend'
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Die lijkt mij ook zo vies, maar ik vind bier dan ook echt ranzig
Pssst... ik heb nog twee bakjes in de diepvries. Kan ik er best eentje van bij de Snowcake doen hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik hoop dat ie in mn goodies zit, hij lijkt mij wel bijzonder. En anders is het altijd nog wel een grappig cadeautje, bier-douche-spul.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Pssst... ik heb nog twee bakjes in de diepvries. Kan ik er best eentje van bij de Snowcake doen hoor.
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
...anders moet je je jellie door de hele douchebak achtervolgen....
Waaaauwquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend krijg ik de Lush winkel niet in hoordie houdt dat nog geen minuut uit, die walm. Sommige producten vind ie heerlijk, maar die alles door elkaar geur op volle winkelsterkte trekt ie niet, hij werd er zelfs benauwd van.
Ja! Nou, wacht, laat hij het eerst even door de douane krijgen nog!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh arme hij.
Maar ik ben wel blij![]()
Heb ik in elk geval nog wat, als die doos maar niet komt
En dan komen er nog 8-10 dingen bij he, door die nieuwjaarsactie... Echt erg. Maar ja, ik wilde zo graag een scrubzeep voor onder de douche, en ik wilde shampoo uittesten en conditioner, en ik was allergisch voor de cleanser uit mn vorige bestelling dus wat andere uittesten, en karmazeep bleek zo heerlijk dat ik voor die 4 pond het parfum er van niet kon weerstaan, en een vriendin is binnenkort jarig, en voor mn moeder moest er nog wat bij, en mn vriend wilde ook wel eens wat proberen, en toen zat ik op 72 pond en toen dacht ik ja, voor 8 pond meer krijg ik er nou 18 pond aan spullen bij, dus toen nog maar twee zeepjes er bij en een lipbalm, en toen dacht ik he fuck, ik krijg 10% korting dus dan krijg ik nu nóg geen extra goodies, dus toen moest er nóg 8 pond bij, dus dan ook nog maar twee massage bars en een bruisbal...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
Waaaauwdit noem ik pas een bestelling!
quote:
Veeg me op!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Dipkip het volgende:
uiteindelijk komt er nu bijna 4 kilo mijn kant op, EN IK HEB NIET EENS WARM WATER![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
Sms Heer G: Mission completed
Hij zei wel dat het een gekke winkel was. Het leek 'of er stukken taart en kaas lagen'.
En het rook er 'als een verschrikking'
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:
Mijn moeder herinnerde me er net aan dat ik als 5-jarige een zeepverzameling heb opgevat. Ik had een schoenendoos van haar gepikt en mn moeder begreep maar niet waar toch steeds alle zeep bleef. Tot ze bij een grote schoonmaak in mn nachtkastje keek en een schoenendoos stampvol zeep vond. Ook zeep die wij thuis helemaal niet gebruikten maar oma wel![]()
Toen heeft mn moeder een mooie opbergdoos voor me gekocht en kreeg ik af en toe een 'speciaal' zeepje (ik begrijp nu ik dit schrijf pas de opvoedkundige waarde van het speciale zeepje die de normale blokken deed verbleken en dus zorgde dat ze bleven liggen...). Ik had een pinguin met pepermuntgeur, een poes met rozengeur, een gorilla met dropgeur, van álles. En het mocht níet gebruikt worden, het was alleen om naar te kijken en aan te ruiken en daarna werd het weer opgeborgenmn moeder blijkt die doos nog steeds op zolder te hebben staan omdat ik er volgens haar erg aan gehecht ben.
Dus het zit diep bij mij
Je kan in elk geval al aan als ons spul snuffelen, dan weet je of daar iets voor je bij zit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Mintzeep lijkt me ook heerlijk! En heb je onlangs nog eens naar die doos gegluurd dan Dip?![]()
Overigens had Heer G het tijdens het (korte) telefoontje helemaal niet over een actie dat hij nog iets er bij mocht kiezen ofzo. Hmz. Nou ja, jammer. Dat zal dan in de Schotse winkel wel niet zo zijn, of we moeten onder de 20 pond gebleven zijn (maar dat lijkt me stug).
Ik weet zeker dat als ik het vanavond zie (ik zal een foto maken voordat ik het verstuur naar oh-oh en MB en klaarleg voor Nok) dat ik het dan jammer vind dat ik zelf niets besteld hebWant uiteindelijk ging het dus heel makkelijk met Heer G. Hij heeft het lijstje gewoon aan de verkoopster gegeven. Dus dan had ik er voor mezelf ook nog best iets bij kunnen doen, dombo dat ik ben. Maar dan ga ik vast een verlanglijstje voor volgende keer maken
Tips: Mask of Magnaminty (gezichts- en lichaamsmasker), Ice Blue soapquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Mintzeep lijkt me ook heerlijk!
Misschien wil hij je verrassen, of kon hij de veelheid aan keuzes niet aan. Want die actie was in de hele UK. Als het in Schotland niet was zou daar opstand zijn ontstaan denk ik. Of de produkten moeten op zijn geweest, maar dat lijkt me sterk.quote:Overigens had Heer G het tijdens het (korte) telefoontje helemaal niet over een actie dat hij nog iets er bij mocht kiezen ofzo. Hmz. Nou ja, jammer. Dat zal dan in de Schotse winkel wel niet zo zijn, of we moeten onder de 20 pond gebleven zijn (maar dat lijkt me stug).
Jaaa! Foto's! En ik zei toch dat het met dat lijstje als vanzelluf ging!quote:Ik weet zeker dat als ik het vanavond zie (ik zal een foto maken voordat ik het verstuur naar oh-oh en MB en klaarleg voor Nok) dat ik het dan jammer vind dat ik zelf niets besteld hebWant uiteindelijk ging het dus heel makkelijk met Heer G. Hij heeft het lijstje gewoon aan de verkoopster gegeven. Dus dan had ik er voor mezelf ook nog best iets bij kunnen doen, dombo dat ik ben. Maar dan ga ik vast een verlanglijstje voor volgende keer maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |