Gewoon in bad gooien, dan smelt hij vanzelfquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe kan je een bath-melt het beste gebruiken.
Gister hadden we 'm onder de kraan gehangen en daarna in bad gegooid, was ook wel lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon in bad gooien, dan smelt hij vanzelf
Bad vol laten lopen en net voor jij erin springt de melt erin kiepen. Dan lost hij op terwijl jij in bad ligt. Voor extra effect de smeltende melt over je lijf wrijven, heel aparte sensatie, dat warme water en die koude melt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe kan je een bath-melt het beste gebruiken.
Ceridwens Cauldron hadden we gister, maar dat scrubben was ook niet alles.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bad vol laten lopen en net voor jij erin springt de melt erin kiepen. Dan lost hij op terwijl jij in bad ligt. Voor extra effect de smeltende melt over je lijf wrijven, heel aparte sensatie, dat warme water en die koude melt.![]()
Als je de Ceridwens Cauldron hebt (in dat witte doekje) dan kun je het doekje+havermoutvlokken achteraf nog gebruiken voor een heel milde scrub. Maar dat gaat volgens mij meer om het idee, ik voelde er weinig effect van.
Of voor ballen met spul erin!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ceridwens Cauldron hadden we gister, maar dat scrubben was ook niet alles.
Dat doekje kan ik nu wel mooi hergebruiken voor jellies.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
Deze begint vooral te gillen dat het allemaal niet eerlijk is en dat haar broer meer heeft gekregen (zonder te kunnen zien wat dr broer krijgt). Meestal eindigend in hard hoog gegil en krokodillentranen. Een paar weken later laat ze je tussen neus en lippen door ("maar weet je....") weten dat wat je gegeven hebt kwijt of op is en aangevuld dient te worden. Tis echt een diva, die kleine.
Ik wil later zoons
Ze is wel de ideale kandidaat voor Snowfairy. En ik heb nadat ik had aangegeven 'lekker badspul' te willen voor mn verjaardag, allemaal dingen als badkrijt en zeepklei enzo gehadquote:
Inderdaad! Daar was ik heel gauw klaar mee. Na ja, niet dat ik niks meer zou geven, maar echt royale kado's zouden er niet komen. En wellicht broertje dan zelfs nog iets meer, als die het wel kan waarderen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die kreeg echt niks meer van mij.
Da's echt lastig. De jongste dochter van mijn zus heeft daar ook een handje van, maar dat wordt gelukkig steeds minder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Net 6 gewordentis gewoon een beetje een verwend prinsesje. Ze kan ook enorm lief zijn, vooral als je met haar alleen bent. Maar alles wat stress geeft of moeilijk is, is gillen en janken. Tis helaas ook geen fase, ze doet het al sinds dr derde.
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad! Daar was ik heel gauw klaar mee. Na ja, niet dat ik niks meer zou geven, maar echt royale kado's zouden er niet komen. En wellicht broertje dan zelfs nog iets meer, als die het wel kan waarderen.
Dat is zielig, dat meisje wordt gewoon voorgetrokken. Dan vind ik het niet gek dat ze altijd gaat gillen als ze een keer niet haar zin krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.
Ik heb er wel eens (toen de kinderen sliepen) wat over gezegd, maar dan krijg je een reactie van, dochter ervaart het nu eenmaal zo. Ik denk dat wat ik ook doe toch niks uithaalt en geef de cadeautjes vooral om een aardig gebaar naar de ouders te maken en die jongen er mee te verblijden. Plus dat ik toch van dat zeepkrijt onzin af wilde. Ik denk dat ze er heus wel blij mee is, uiteindelijk, maar meestal merk je daar als cadeautjesgever niks van helaas.
In ieder geval bij mailorder, maar volgens mij regelen zij dit soort dingen ook.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
(Dank DM, weet niet waarom ik dacht dat het bericht via contact in de winkel terecht zou komen)
Ik wilde eigenlijk wat voor mijn kleine nichtje meenemen maar daar zal ik nog maar eens goed over nadenken!
:-)
Dat gaat dus niet beter worden. Laten ze die maar een week of twee bij mij droppen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.
Ik heb er wel eens (toen de kinderen sliepen) wat over gezegd, maar dan krijg je een reactie van, dochter ervaart het nu eenmaal zo. Ik denk dat wat ik ook doe toch niks uithaalt en geef de cadeautjes vooral om een aardig gebaar naar de ouders te maken en die jongen er mee te verblijden. Plus dat ik toch van dat zeepkrijt onzin af wilde. Ik denk dat ze er heus wel blij mee is, uiteindelijk, maar meestal merk je daar als cadeautjesgever niks van helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |