abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65076714
Ik ga even kijken.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 16:54:54 #277
43556 miss_dynastie
pi_65076751
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe kan je een bath-melt het beste gebruiken.
Gewoon in bad gooien, dan smelt hij vanzelf
pi_65076767
mailorder@lush.nl

Ik kon ook niet op het forum en heb toen op contact geklikt, ik kreeg reactie terug van dit emailadres.
pi_65076781
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gewoon in bad gooien, dan smelt hij vanzelf
Gister hadden we 'm onder de kraan gehangen en daarna in bad gegooid, was ook wel lekker.
pi_65076841
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoe kan je een bath-melt het beste gebruiken.

Bad vol laten lopen en net voor jij erin springt de melt erin kiepen. Dan lost hij op terwijl jij in bad ligt. Voor extra effect de smeltende melt over je lijf wrijven, heel aparte sensatie, dat warme water en die koude melt.

Als je de Ceridwens Cauldron hebt (in dat witte doekje) dan kun je het doekje+havermoutvlokken achteraf nog gebruiken voor een heel milde scrub. Maar dat gaat volgens mij meer om het idee, ik voelde er weinig effect van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65076945
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Bad vol laten lopen en net voor jij erin springt de melt erin kiepen. Dan lost hij op terwijl jij in bad ligt. Voor extra effect de smeltende melt over je lijf wrijven, heel aparte sensatie, dat warme water en die koude melt.

Als je de Ceridwens Cauldron hebt (in dat witte doekje) dan kun je het doekje+havermoutvlokken achteraf nog gebruiken voor een heel milde scrub. Maar dat gaat volgens mij meer om het idee, ik voelde er weinig effect van.
Ceridwens Cauldron hadden we gister, maar dat scrubben was ook niet alles.
Dat doekje kan ik nu wel mooi hergebruiken voor jellies.
pi_65076997
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ceridwens Cauldron hadden we gister, maar dat scrubben was ook niet alles.
Dat doekje kan ik nu wel mooi hergebruiken voor jellies.
Of voor ballen met spul erin!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65077142
Maar daar kan je ook een pantykousje voor gebruiken. Mogelijkheden zat!

Ik ga in maart mijn peetekindje meenemen naar de lush-winkel, ze wil altijd aan mijn spulletjes ruiken en mee spelen enzo.
Ze mag al met mijn vriend en mij mee naar burgers zoo maar ze wil zo graag een keer naar de lush-winkel en heb ik ook mooi weer een excuus om te gaan. En natuurlijk mag ze een paar lekkere spulletjes uitzoeken.
pi_65077246
Wat lief

Ik ga vanavond een klein meisje blij maken met Snowfairy en badeendjes
pi_65077465
Daar word ik zelf altijd zo blij van, cadeautjes geven aan kleine meisjes. Beginnnen ze helemaal te glunderen en die ogen gaan stralen.
pi_65077626
Deze begint vooral te gillen dat het allemaal niet eerlijk is en dat haar broer meer heeft gekregen (zonder te kunnen zien wat dr broer krijgt). Meestal eindigend in hard hoog gegil en krokodillentranen. Een paar weken later laat ze je tussen neus en lippen door ("maar weet je....") weten dat wat je gegeven hebt kwijt of op is en aangevuld dient te worden. Tis echt een diva, die kleine.

Ik wil later zoons
pi_65077754
Oh, dat is niet leuk.
De meiden van mijn zus zijn al blij dat ze iets krijgen, ze zijn al blij met het gebaar.
Maar het kunnen ook wel katjes zijn.

Hoe oud is ze?
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:20:11 #288
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65077837
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
Deze begint vooral te gillen dat het allemaal niet eerlijk is en dat haar broer meer heeft gekregen (zonder te kunnen zien wat dr broer krijgt). Meestal eindigend in hard hoog gegil en krokodillentranen. Een paar weken later laat ze je tussen neus en lippen door ("maar weet je....") weten dat wat je gegeven hebt kwijt of op is en aangevuld dient te worden. Tis echt een diva, die kleine.

Ik wil later zoons
Die kreeg echt niks meer van mij.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65077940
Net 6 geworden tis gewoon een beetje een verwend prinsesje. Ze kan ook enorm lief zijn, vooral als je met haar alleen bent. Maar alles wat stress geeft of moeilijk is, is gillen en janken. Tis helaas ook geen fase, ze doet het al sinds dr derde.
pi_65078019
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze is wel de ideale kandidaat voor Snowfairy. En ik heb nadat ik had aangegeven 'lekker badspul' te willen voor mn verjaardag, allemaal dingen als badkrijt en zeepklei enzo gehad dus dat drop ik bij die kinderen. Haar broer is overigens het liefste en beleefdste kind ooit.
pi_65078029
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Inderdaad! Daar was ik heel gauw klaar mee. Na ja, niet dat ik niks meer zou geven, maar echt royale kado's zouden er niet komen. En wellicht broertje dan zelfs nog iets meer, als die het wel kan waarderen.
Ik heb een neefje en nichtje van resp 5 en 4, maar die zijn gewoon blij met wat ze krijgen. En als ze het niet zo leuk vinden mopperen ze ook niet.

Hoe oud is de diva? Ah, 6. Oud genoeg dus om te kunnen waarderen wat je krijgt.
pi_65078068
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef Dipkip het volgende:
Net 6 geworden tis gewoon een beetje een verwend prinsesje. Ze kan ook enorm lief zijn, vooral als je met haar alleen bent. Maar alles wat stress geeft of moeilijk is, is gillen en janken. Tis helaas ook geen fase, ze doet het al sinds dr derde.
Da's echt lastig. De jongste dochter van mijn zus heeft daar ook een handje van, maar dat wordt gelukkig steeds minder.
pi_65078174
Ik zou het ook wel echt rot vinden, kom je aan met een leuk cadeautje.
NEEE HIJ HEEFT MEER NIET EERLIJK BOEHOEHOE.

Ik was vroeger altijd blij met wat ik kreeg, want je weet dat mensen moeite doen om voor jou iets leuks uit te zoeken.
pi_65078338
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef Cat22 het volgende:
Inderdaad! Daar was ik heel gauw klaar mee. Na ja, niet dat ik niks meer zou geven, maar echt royale kado's zouden er niet komen. En wellicht broertje dan zelfs nog iets meer, als die het wel kan waarderen.
Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.

Ik heb er wel eens (toen de kinderen sliepen) wat over gezegd, maar dan krijg je een reactie van, dochter ervaart het nu eenmaal zo. Ik denk dat wat ik ook doe toch niks uithaalt en geef de cadeautjes vooral om een aardig gebaar naar de ouders te maken en die jongen er mee te verblijden. Plus dat ik toch van dat zeepkrijt onzin af wilde. Ik denk dat ze er heus wel blij mee is, uiteindelijk, maar meestal merk je daar als cadeautjesgever niks van helaas.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:32:25 #295
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65078384
(Dank DM, weet niet waarom ik dacht dat het bericht via contact in de winkel terecht zou komen)

Ik wilde eigenlijk wat voor mijn kleine nichtje meenemen maar daar zal ik nog maar eens goed over nadenken!
:-)
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65078516
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Als we de zoon meer geven herverdelen de ouders het wel zo dat zij meer krijgt, en dat vind ik helemaal zielig voor die jongen. Het is sowieso al zielig, want 10 tegen 1 ziet ze vanavond iets in zijn pakje wat ze leuker vind dan iets in haar pakje en moet hij verplicht sociaal zijn en ruilen. We hebben hem een keer een cadeau gegeven wat fysiek erg groot was, maar voor haar niet eens bruikbaar of leuker, en haar toen een heel mooi meisjescadeau. Maar ze ging gillen want het was niet eerlijk dat dat van hem groter was, en dan wordt haar gewoon beloofd dat ze morgen naar bart smit gaan en ze wat mag uitkiezen, zodat ze maar stil is.

Ik heb er wel eens (toen de kinderen sliepen) wat over gezegd, maar dan krijg je een reactie van, dochter ervaart het nu eenmaal zo. Ik denk dat wat ik ook doe toch niks uithaalt en geef de cadeautjes vooral om een aardig gebaar naar de ouders te maken en die jongen er mee te verblijden. Plus dat ik toch van dat zeepkrijt onzin af wilde. Ik denk dat ze er heus wel blij mee is, uiteindelijk, maar meestal merk je daar als cadeautjesgever niks van helaas.
Dat is zielig, dat meisje wordt gewoon voorgetrokken. Dan vind ik het niet gek dat ze altijd gaat gillen als ze een keer niet haar zin krijgt.
Brr, verwende kinderen.
pi_65078544
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef mmascha het volgende:
(Dank DM, weet niet waarom ik dacht dat het bericht via contact in de winkel terecht zou komen)

Ik wilde eigenlijk wat voor mijn kleine nichtje meenemen maar daar zal ik nog maar eens goed over nadenken!
:-)
In ieder geval bij mailorder, maar volgens mij regelen zij dit soort dingen ook.
pi_65078631
Zo, wat een kutkind. Daarom wil ik dus geen kinderen.
Volgens mij is de enige manier om haar van dat gedrag af te helpen als anderen het keihard in haar gezicht zeggen ("Jij bent zo'n ondankbaar kind, jou geef ik geen cadeautjes meer!"). Naar haar ouders zal ze heus niet luisteren. Vooral niet als je ziet dat die ouders haar als een prinses behandelen.
pi_65078716
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 17:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat gaat dus niet beter worden. Laten ze die maar een week of twee bij mij droppen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65078749
Ik heb medelijden met dat broertje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')