abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 19:44:45 #151
43556 miss_dynastie
pi_65042991
Misplaced? Hmmmm.... hopen dat ie er snel is!

Ik vind Humango zo lekker ruiken he... alleen een beetje jammer dat hij in de UK niet meer te bestellen is en hier 19,95 kost...
pi_65042999
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Onze bestelling was misplaced en is vandaag nog met de snelste koerier verzonden, ben heel benieuwd hoe snel die is!
Goed dat je gemaild hebt! Met een beetje geluk is het er vrijdag, anders wordt het maandag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65043171
Ik lees net op het Lush forum dat iemand grab bags had gesignaleerd in de Kalverstraat.
20 euro betalen voor 40 euro aan produkten! Weet iemand hier meer van!?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65043649
Voor de Snowcake fans:
Snowcake pakket op marktplaats

Het hoogste bod is nu 35 euro en dat is niet te duur.

Mag ik deze link hier neerzetten trouwens? Het is niet iets wat ik verkoop.
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:09:23 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65044259
Oh fuckadoodledandy,ik zit echt zwaar over mn maandbudget al, dus ik ga niet bieden
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65044579
Ik wil alleen maar snowcake zeep, dus dan is het nogal duur...

He ik was net vandaag in de stad, dus ik had kunnen kijken alleen dan niet in Amsterdam maar in Haarlem. Maar aan de andere kant, is het maar beter ook. Via engeland laten komen is voordeliger, dat scheelt ook bijna de helft (+ je krijgt goodies), en dan kan je tenminste kiezen wat je krijgt
pi_65044822
Zo, ik heb wat over voor Lush. Ik ging even halen wat ik moest halen. Kom ik terug op Den Bosch CS helemaal geen treinen meer.

Dus: Bus naar tilburg, trein naar rotterdam, trein naar utrecht, trein naar ede, bus naar wageningen.
7 uur over gedaan.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 20:23:21 #158
43556 miss_dynastie
pi_65044921
De Lush UK site was even lek
Ik ging naar de site en kon zo andermans orders bekijken
pi_65044979
OMG ik ga naar de site en ik zit in de account van Jadwiga Peters
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 20:25:28 #160
43556 miss_dynastie
pi_65045012
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik ga naar de site en ik zit in de account van Jadwiga Peters
Dat dus
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 20:29:14 #161
163650 Greys
pi_65045179
Wat slordig!!!
Is het nog steeds zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 20:29:50 #162
43556 miss_dynastie
pi_65045199
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Wat slordig!!!
Is het nog steeds zo?
Nee, nu niet meer.
pi_65045294
Nou ja, het ergste wat er gebeurde was dat je eventueel iemands winkelmandje had kunnen veranderen, ik kon niet bij gegevens, toen sprong hij ineens over naar mijn eigen account.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 20:36:12 #164
43556 miss_dynastie
pi_65045423
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef Dipkip het volgende:
Nou ja, het ergste wat er gebeurde was dat je eventueel iemands winkelmandje had kunnen veranderen, ik kon niet bij gegevens, toen sprong hij ineens over naar mijn eigen account.
Ik kon wel een order inzien?
pi_65045456
Kon je iemands adres enzo inzien? Ik niet. Alleen de Lush-spullen die diegene wilde bestellen.
pi_65046027
Hoe zit het nou? Is de goodiesacties nog wel op de Lush UK site, of niet meer? Er staat dat het nog via mailorder doorloopt, maar is dat alleen telefonisch?

hier ook al hooked, ben blij dat er geen Lush winkel in de buurt is, maar woei, wat is de pond goedkoop, en de website leuk, en ik verhuis over twee weken naar een huis met een bad - mijn Lushpakket staat al klaar!
Eva en Maria
pi_65046169
Nee, het gaat gewoon om via de post laten bezorgen. Of je de bestelling via internet of telefoon plaatst of niet maakt niet uit. Ik heb de 12e besteld via de site en krijg gewoon goodies, het zou eerst tot de 11e zijn en nu tot de 19e.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 20:57:23 #168
163650 Greys
pi_65046317
Heb je een creditcard nodig om te bestellen eigenlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65046368
Ja je hebt een creditcard nodig
pi_65046495
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:53 schreef Dipkip het volgende:
Nee, het gaat gewoon om via de post laten bezorgen. Of je de bestelling via internet of telefoon plaatst of niet maakt niet uit. Ik heb de 12e besteld via de site en krijg gewoon goodies, het zou eerst tot de 11e zijn en nu tot de 19e.
Nee, zeg het niet! . Nu moet ik dus weer bestellen. O men...Wat ben ik blij dat ik een eigen cc heb. Ik denk dat ik maar op mijn werk laten bezorgen bij DHL . Mijn verklaart mij voor gek.
Wat was het nog maar: 30 pond+ 10 pond en 50 pond + 20 pond?
Eva en Maria
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 21:01:20 #171
163650 Greys
pi_65046510
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 20:58 schreef Dipkip het volgende:
Ja je hebt een creditcard nodig
Ah oke, dank je

En hadden jullie dit al gezien?
Please note all of the Limited Edition Christmas products are now out of stock.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 21:02:34 #172
163650 Greys
pi_65046559
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Linda__ het volgende:

[..]

Nee, zeg het niet! . Nu moet ik dus weer bestellen. O men...Wat ben ik blij dat ik een eigen cc heb. Ik denk dat ik maar op mijn werk laten bezorgen bij DHL . Mijn verklaart mij voor gek.
Ja zo zit het, heb het net zitten lezen

Ik zag alleen dat je dat gewicht van die free goodies dan zelf weer moet optellen bij je bestelling om de verzendkosten te berekenen. Klopt dat? Lijkt me zo'n gedoe?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65046761
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Linda__ het volgende:
Jep. Ik heb voor iets van 90 pond en dan krijg je dus 1x20 pond + 1x10 pond cadeau.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ah oke, dank je

En hadden jullie dit al gezien?
Please note all of the Limited Edition Christmas products are now out of stock.
Ja dat stond er al voor ik mn vorige pakket kreeg geloof ik, desondanks blijft iedereen kerstspul ontvangen als goodies. Ik denk dat ze bedoelen, dat je geen kerstspul meer kan bestellen, ze geven alleen nog weg.
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat je dat gewicht van die free goodies dan zelf weer moet optellen bij je bestelling om de verzendkosten te berekenen. Klopt dat? Lijkt me zo'n gedoe?
Je hoeft het niet zelf op te tellen, dat doet de site voor je. Maar stel jij mikt op onder de 2 kilo blijven vanwege het goedkopere bezorgen, dan is het belangrijk te weten dat je er zoveel gram goodies bij krijgt snap je.

Hij zegt gewoon op het eind wat je bestelling incl. goodies weegt en geeft dat de shipping opties.
pi_65047065
Nee, ik hou me in! vandaag tenminste. Die goodies zijn wel leuk overigens, maar ik heb de laatste 2 weken twee pakketjes besteld, twee keer goodies en ik heb nu al twee chocolate santa's en twee snowfairy (nee, hoe heet het, dat roze zoete spul) en ik hoef daar eigenlijk niet nog wat van.
Eva en Maria
pi_65047154
Snowfairy is die hele zoete roze douchegel
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 21:30:33 #176
163650 Greys
pi_65047933
Weer een vraag
(Worden jullie er al gek van? )

Kan die Bubble Bars ook door twee doen? Of verkruimel je een hele per keer?
Bij sommige van de bars las ik in een review dat je er maar een beetje van hoeft te verkruimelen. Maar blijft de rest dan een beetje heel of heb je dan een berg kruimels?

En die Bath Ballistics, er staat dat de helft genoeg is. Kan je ze makkelijk in tweeën breken dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65048155
Bubble bars kun je prima door het midden doen. Ballistics heb ik één keer geprobeerd en toen leek de badkamer op een coke magazijn. Toen heb ik alles opgeveegd, met een stoffer en blik en heb het alsnog in bad gemieterd. Genieten, zullen we!! Daarna nooit meer gedaan want ik vond het nogal een toestand.
Go hard or go home
pi_65048318
Heb net mijn allereerste Lush ding geprobeerd de bekende Honey I washed the kids zeep heeeerlijk. Ik moet de hele tijd aan mezelf ruiken nu !
pi_65048347
Oh ja, maar eigenlijk zijn ballistics sowieso een toestand. Ze laten sporen na, hele kringen zelfs en dan lig je dus in bad je druk te maken om de strepen die ontstaan bij de voeten en paniekerig kijk je dan steeds om hoe het achter je rug is. Neurotisch begin ik dan te poetsen met mijn vingers en het helpt niet. Dan stap je uit bad, kun je gaan boenen. God, geweldig genoten.

Ma bar! Daar heb ik er altijd vijf van op voorraad.
Go hard or go home
pi_65048377
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Weer een vraag
(Worden jullie er al gek van? )
Nee gezellig juist
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Kan die Bubble Bars ook door twee doen? Of verkruimel je een hele per keer?
Bij sommige van de bars las ik in een review dat je er maar een beetje van hoeft te verkruimelen. Maar blijft de rest dan een beetje heel of heb je dan een berg kruimels?
Sommigen zeggen zelfs 4-5x met zo'n ding te doen! Wij hebben straks een vrij groot bad dus ik ga denk ik eerst eens proberen in 2 en misschien 3 delen...

Ik vraag me trouwens af hoe dat zit met de floating island bath melt in 1x of in 2-3x?
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 21:39:35 #181
43556 miss_dynastie
pi_65048447
Ik heb mijn kat trouwens vandaag gewassen met taai taai en hij ruikt lekker
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 21:41:54 #182
163650 Greys
pi_65048575
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Noek het volgende:
Bubble bars kun je prima door het midden doen. Ballistics heb ik één keer geprobeerd en toen leek de badkamer op een coke magazijn. Toen heb ik alles opgeveegd, met een stoffer en blik en heb het alsnog in bad gemieterd. Genieten, zullen we!! Daarna nooit meer gedaan want ik vond het nogal een toestand.
!

Ik ben zo dol op bruisballen! Ik ga ze heel eigenwijs toch proberen natuurlijk Noek!
En dan foto's posten van het fiasco natuurlijk

En die ma bar, daar stond een negatieve recensie bij gewoon zag ik!
Maar hij lijkt mij ook wel lekker
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 21:44:18 #183
163650 Greys
pi_65048707
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee gezellig juist
Gelukkig!
Ik vond het al genant om vragen te stellen die iedereen vast al honderd keer gevraagd heeft, maar om nou 134 topics door te gaan speuren...
quote:
Sommigen zeggen zelfs 4-5x met zo'n ding te doen! Wij hebben straks een vrij groot bad dus ik ga denk ik eerst eens proberen in 2 en misschien 3 delen...

Ik vraag me trouwens af hoe dat zit met de floating island bath melt in 1x of in 2-3x?
En dan met een mesje een stukje afsteken of gewoon breken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65048799
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

!

Ik ben zo dol op bruisballen! Ik ga ze heel eigenwijs toch proberen natuurlijk Noek!
En dan foto's posten van het fiasco natuurlijk

En die ma bar, daar stond een negatieve recensie bij gewoon zag ik!
Maar hij lijkt mij ook wel lekker
Een negatieve?? Wat een sick fuck.
Dan moet je een hele ballistic doen. Echt Greys, je gaat gillen want alles ligt onder een laag listic als je begint te hakken en zagen. Daarbij, je bent het waard om er een hele in te mikken.
Go hard or go home
pi_65048869
Hij lijkt mij ook lekker maar wel vrij neutraal. Een beetje zoals ze zeggen dat chocolate santa is: ziet er tof uit en ruikt lekker buiten je bad, maar in je bad niet zo'n fantastische ervaring.

Ik ga denk ik bruisballen gewoon in hun geheel in het bad plonken hoor of als ik de verleiding tot zuunigheid niet kan weerstaan, doe ik het denk ik zoals met chocola voor in je bain marie. In een dubbele diepvries zak en dan er hard op slaan. Heb je denk ik een zak met een soort badzout?

Ik ben onwijs benieuwd naar mn English Countryside bruisbal misschien ook wel wat voor jou greys, krijg je grasgroen water en er drijven bloemetjes en vlindertjes in
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
En dan met een mesje een stukje afsteken of gewoon breken?
Breken lijkt me een beetje troepig dus ik ga er een stukje afsnijden. Doe ik met de zepen ook, zodat je altijd verse hebt snijden zal denk ik ook netter gaan, tis ook jammer als je een groot stuk hebt en eentje die te klein is om er een echt tof bad van te maken.
pi_65050343
Ik doe ook altijd een hele bruisbal erin, heerlijk.
BBS zijn leuk in een pantykousje, mega veel schuim, misschien werkt dat met een bruisbal ook, dat je al die troep niet hebt.

Vraagje: Vriend en ik willen voor zijn moeder een cadeau-pakket van lush maken. Ze is helemaal gek van lavendel dus vroeg ik me af wat de meest lavendel-achtige dingen zijn.
pi_65050646
Ik denk dat Ooh La La wel een goeie is dan, maar die zie ik ineens niet meer op de site? Is dat een kerstproduct
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 januari 2009 @ 22:38:22 #188
163650 Greys
pi_65051347
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:45 schreef Noek het volgende:

Een negatieve?? Wat een sick fuck.
Ja
Diegene schreef dat hij/zij al 7 jaar van zijn/haar exceem af was en na het gebruik van een ma bar het weer in volle hevigheid terug was Zal wel in het badwater gezeken hebben
quote:
Dan moet je een hele ballistic doen. Echt Greys, je gaat gillen want alles ligt onder een laag listic als je begint te hakken en zagen. Daarbij, je bent het waard om er een hele in te mikken.
Weet je, je hebt gewoon gelijk!
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar mn English Countryside bruisbal misschien ook wel wat voor jou greys, krijg je grasgroen water en er drijven bloemetjes en vlindertjes in
Die staat al in mijn wish list!
Ik las dat je daarna een beetje je bad moet schrobben en dat je putje verstopt kan raken van alle troepjes, maar dat heb ik wel over voor een groen bad dat naar Engeland ruikt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65051721
Ben ik een avond weg, mis ik een hele hoop info.

En en en... is heer G al gearriveerd?
En vragen zijn gezellig, niks vervelend!

Over die foute log ins op het UK forum: dat schijnt een systeemfout te zijn maar je privacy is niet in gevaar.. zeggen ze. Je kunt het oplossen door op je account in te loggne voordat je een winkelmandje gaat vullen. Of zoiets.

Ik doe Bubble Bars (BBS-en ) altijd doormidden, met uitzodnering van de grote zoals Blue Skies en Comfoter. Daar doe je langer mee. Sommigen maken 4 tot 5 badje smet een normale BBS, maar dat kan ik niet, te weinig schuim en geur. Je kunt ze gemakkelijk doormidden snijden met een aardappelschilmesje. Ik heb er standaard eentje in mijn badkanmerkastje.
Ballistics deed ik eerst ook doormidden: als je met je mesje mikt op die dikke rand waar ze zijn samengevoegd gaat dat redelijk makkelijk. Maar tegenwoordig plonk ik die er in één keer in. Ik ben het waard. Uitzondering is uiteraard Humango.
De gouden tip voor ballistics met veel troepjes of glitters erin: in een pantykousje, dan pak je het probleem bij de bron aan. Of, als je houdt van een gevuld bad maar een schone leiding ook op prijs stelt is een zeefje voor de afvoer zwaar aan te raden.

Spullies in BBS-en valt meestal mee, al had ik vanmiddag een Gold Star waar wel erg veel sterretjes in zaten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65051791
Ow ja, ter voorkoming van schrob activiteiten na je badderbeurrt; een klein drupje douchegel in je bad doen voor je de ballistic erin doet helpt heel goed. Al trekken sommige baden de aanslag gewoon aan. Mijn bad stoot gelukkig zowat alles af, geen schrobben voor mij!
pi_65051823
Ik las ook al een spannend idee over een theezeef in je putje

Mja ik ga bij de meeste dingen denk ik wel een panty gebruiken (bijv. the witches ball, ik hoef niet op een steranijs te zitten thank you very much) maar het idee van bloempjes en vlindertjes is té aanlokkelijk. Het lijkt me er echt een voor in het weekend, dat je een uur in je grassoep kan poedelen met een boekje en daarna toch al de badkamer moest schrobben.
pi_65051944
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik las ook al een spannend idee over een theezeef in je putje

Mja ik ga bij de meeste dingen denk ik wel een panty gebruiken (bijv. the witches ball, ik hoef niet op een steranijs te zitten thank you very much) maar het idee van bloempjes en vlindertjes is té aanlokkelijk. Het lijkt me er echt een voor in het weekend, dat je een uur in je grassoep kan poedelen met een boekje en daarna toch al de badkamer moest schrobben.
Theezeef? Je kunt bij Blokker en andere soortgelijke zaken van die speciale platte zeefjes kopen die precies in je afvoerput passen. Die zijn tha bomb.

Ligt naast mijn mesje in de badkamer.
pi_65056578
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Theezeef? Je kunt bij Blokker en andere soortgelijke zaken van die speciale platte zeefjes kopen die precies in je afvoerput passen. Die zijn tha bomb.

Ligt naast mijn mesje in de badkamer.
Oh dan moet ik die ook regelen, mn vriend is nú al aan het zeiken over confetti in het putje. Terwijl er nog helemaal geen sprake is van confetti. Of van een putje, overigens.
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:07:07 #194
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65056831
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh dan moet ik die ook regelen, mn vriend is nú al aan het zeiken over confetti in het putje. Terwijl er nog helemaal geen sprake is van confetti. Of van een putje, overigens.

Je bent zo grappig

Hoe lang gaat het nog duren die verbouwiing?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:41:57 #195
176471 oh-oh
pi_65059283
Badloos , putloos , arme Dipkipje kan niet eens dippen

Ik moet dus echt al die ballen en toestanden met troepjes niet.
En dan vind ik de troepjes nog beduidend minder erg dan die met glitters.
Die je dan overal terug blijft vinden.
Laatst had ik kleine ballen met vlinders kado gekregen van de winkelmeisjes, geen idee welke dat waren maar buiten dat ik ze onwijs vond stinken zat heel mn bad vol met drab en was ik er al na 5 minuten uit vanwege de stank ( een of ander graftakkenluchtje was het ) . En dan ben je langer bezig je bad te boenen dan dat je er in zit
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65059361
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:

Laatst had ik kleine ballen met vlinders kado gekregen van de winkelmeisjes, geen idee welke dat waren maar buiten dat ik ze onwijs vond stinken zat heel mn bad vol met drab en was ik er al na 5 minuten uit vanwege de stank ( een of ander graftakkenluchtje was het ) . En dan ben je langer bezig je bad te boenen dan dat je er in zit
Dipkip!

Ik vind troepjes in een bal niet zo erg, maar glitters... ik HAATSSSS ze!!!! Gelukkig werkt het pantykousje heel goed.

Die vlinderbal was wsch Butterfly Ball. Heb ik ook een keer gehad, ik vind de geur niet echt spectaculair al waren de vlindertjes heel schattig.
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:55:16 #197
176471 oh-oh
pi_65059495
Ja ik zal bij de wibra of zo es pantykousjes halen, mocht ik veel troepballen krijgen ( want die dingen draag ik nooit).
Heel lief trouwens, andere vriendinnen hadden na mij besteld in de UK en die hadden hun spullen dinsdag al. Ze vonden het zo zielig dat wij nog niks hadden en zij hebben geen bad, hebben een stuk of 7 badballen die in hun pakket zaten voor me gepost
( Groucho Marx )
pi_65059566
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:

Leuke nieuwe naam voor een nieuw Lush-luchtje: Graftak
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65059715
Dan heb ik er nog wel een: Flying Fox = Flying Vomit. Yuk.
  donderdag 15 januari 2009 @ 09:13:35 #200
176471 oh-oh
pi_65059802
Oh ja dat vind ik ook een raar luchtje.
Zo ben ik er ook nog steeds niet uit of ik mn HIWTK solid perfume wel lekker vind
Ik heb m vandaag maar weer eens opgedaan.
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')