Goed dat je gemaild hebt! Met een beetje geluk is het er vrijdag, anders wordt het maandag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Onze bestelling was misplaced en is vandaag nog met de snelste koerier verzonden, ben heel benieuwd hoe snel die is!
Dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef Dipkip het volgende:
OMG ik ga naar de site en ik zit in de account van Jadwiga Peters
Ik kon wel een order inzien?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:32 schreef Dipkip het volgende:
Nou ja, het ergste wat er gebeurde was dat je eventueel iemands winkelmandje had kunnen veranderen, ik kon niet bij gegevens, toen sprong hij ineens over naar mijn eigen account.
Nee, zeg het niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:53 schreef Dipkip het volgende:
Nee, het gaat gewoon om via de post laten bezorgen. Of je de bestelling via internet of telefoon plaatst of niet maakt niet uit. Ik heb de 12e besteld via de site en krijg gewoon goodies, het zou eerst tot de 11e zijn en nu tot de 19e.
Ah oke, dank jequote:
Ja zo zit het, heb het net zitten lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Linda__ het volgende:
[..]
Nee, zeg het niet!![]()
. Nu moet ik dus weer bestellen. O men...Wat ben ik blij dat ik een eigen cc heb. Ik denk dat ik maar op mijn werk laten bezorgen bij DHL
![]()
. Mijn
verklaart mij voor gek.
Wat was het nog maar: 30 pond+ 10 pond en 50 pond + 20 pond?
Jep. Ik heb voor iets van 90 pond en dan krijg je dus 1x20 pond + 1x10 pond cadeau.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Linda__ het volgende:
Nee, zeg het niet!![]()
. Nu moet ik dus weer bestellen. O men...Wat ben ik blij dat ik een eigen cc heb. Ik denk dat ik maar op mijn werk laten bezorgen bij DHL
![]()
. Mijn
verklaart mij voor gek.
Wat was het nog maar: 30 pond+ 10 pond en 50 pond + 20 pond?
Ja dat stond er al voor ik mn vorige pakket kreeg geloof ik, desondanks blijft iedereen kerstspul ontvangen als goodies. Ik denk dat ze bedoelen, dat je geen kerstspul meer kan bestellen, ze geven alleen nog weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
Ah oke, dank je
En hadden jullie dit al gezien?
Please note all of the Limited Edition Christmas products are now out of stock.
Je hoeft het niet zelf op te tellen, dat doet de site voor je. Maar stel jij mikt op onder de 2 kilo blijven vanwege het goedkopere bezorgen, dan is het belangrijk te weten dat je er zoveel gram goodies bij krijgt snap je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen dat je dat gewicht van die free goodies dan zelf weer moet optellen bij je bestelling om de verzendkosten te berekenen. Klopt dat? Lijkt me zo'n gedoe?
Nee gezellig juistquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Weer een vraag
(Worden jullie er al gek van?)
Sommigen zeggen zelfs 4-5x met zo'n ding te doen! Wij hebben straks een vrij groot bad dus ik ga denk ik eerst eens proberen in 2 en misschien 3 delen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
Kan die Bubble Bars ook door twee doen? Of verkruimel je een hele per keer?
Bij sommige van de bars las ik in een review dat je er maar een beetje van hoeft te verkruimelen. Maar blijft de rest dan een beetje heel of heb je dan een berg kruimels?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Noek het volgende:
Bubble bars kun je prima door het midden doen. Ballistics heb ik één keer geprobeerd en toen leek de badkamer op een coke magazijn. Toen heb ik alles opgeveegd, met een stoffer en blik en heb het alsnog in bad gemieterd. Genieten, zullen we!!Daarna nooit meer gedaan want ik vond het nogal een toestand.
Gelukkig!quote:
En dan met een mesje een stukje afsteken of gewoon breken?quote:Sommigen zeggen zelfs 4-5x met zo'n ding te doen! Wij hebben straks een vrij groot bad dus ik ga denk ik eerst eens proberen in 2 en misschien 3 delen...
Ik vraag me trouwens af hoe dat zit met de floating island bath meltin 1x of in 2-3x?
Een negatieve?? Wat een sick fuck.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik ben zo dol op bruisballen! Ik ga ze heel eigenwijs toch proberen natuurlijk Noek!
En dan foto's posten van het fiasco natuurlijk![]()
En die ma bar, daar stond een negatieve recensie bij gewoon zag ik!
Maar hij lijkt mij ook wel lekker
Breken lijkt me een beetje troepig dus ik ga er een stukje afsnijden. Doe ik met de zepen ook, zodat je altijd verse hebtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
En dan met een mesje een stukje afsteken of gewoon breken?
Jaquote:
Weet je, je hebt gewoon gelijk!quote:Dan moet je een hele ballistic doen. Echt Greys, je gaat gillen want alles ligt onder een laag listic als je begint te hakken en zagen. Daarbij, je bent het waard om er een hele in te mikken.
Die staat al in mijn wish list!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben onwijs benieuwd naar mn English Countryside bruisbalmisschien ook wel wat voor jou greys, krijg je grasgroen water en er drijven bloemetjes en vlindertjes in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Theezeef? Je kunt bij Blokker en andere soortgelijke zaken van die speciale platte zeefjes kopen die precies in je afvoerput passen. Die zijn tha bomb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik las ook al een spannend idee over een theezeef in je putje![]()
Mja ik ga bij de meeste dingen denk ik wel een panty gebruiken (bijv. the witches ball, ik hoef niet op een steranijs te zitten thank you very much) maar het idee van bloempjes en vlindertjes is té aanlokkelijk. Het lijkt me er echt een voor in het weekend, dat je een uur in je grassoep kan poedelen met een boekje en daarna toch al de badkamer moest schrobben.
Oh dan moet ik die ook regelen, mn vriend is nú al aan het zeiken over confetti in het putje. Terwijl er nog helemaal geen sprake is van confetti. Of van een putje, overigens.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
Theezeef? Je kunt bij Blokker en andere soortgelijke zaken van die speciale platte zeefjes kopen die precies in je afvoerput passen. Die zijn tha bomb.
Ligt naast mijn mesje in de badkamer.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh dan moet ik die ook regelen, mn vriend is nú al aan het zeiken over confetti in het putje. Terwijl er nog helemaal geen sprake is van confetti. Of van een putje, overigens.
Dipkip!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:Badloos , putloos , arme Dipkipje kan niet eens dippen
![]()
Ik moet dus echt al die ballen en toestanden met troepjes niet.
En dan vind ik de troepjes nog beduidend minder erg dan die met glitters.
Die je dan overal terug blijft vinden.
Laatst had ik kleine ballen met vlinders kado gekregen van de winkelmeisjes, geen idee welke dat waren maar buiten dat ik ze onwijs vond stinken zat heel mn bad vol met drab en was ik er al na 5 minuten uit vanwege de stank ( een of ander graftakkenluchtje was het ) . En dan ben je langer bezig je bad te boenen dan dat je er in zit
Leuke nieuwe naam voor een nieuw Lush-luchtje: Graftakquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:41 schreef oh-oh het volgende:Badloos , putloos , arme Dipkipje kan niet eens dippen
![]()
Ik moet dus echt al die ballen en toestanden met troepjes niet.
En dan vind ik de troepjes nog beduidend minder erg dan die met glitters.
Die je dan overal terug blijft vinden.
Laatst had ik kleine ballen met vlinders kado gekregen van de winkelmeisjes, geen idee welke dat waren maar buiten dat ik ze onwijs vond stinken zat heel mn bad vol met drab en was ik er al na 5 minuten uit vanwege de stank ( een of ander graftakkenluchtje was het ) . En dan ben je langer bezig je bad te boenen dan dat je er in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |