quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh!
CATJE!!! Dank dat je het even hebt nagekeken van de actie![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik schreef gewoon 'dat je verkruimeld' met een d!![]()
Breathtaking, wat een leuke spulletjes!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik schreef gewoon 'dat je verkruimeld' met een d!![]()
Breathtaking, wat een leuke spulletjes!
Hmm... ik zou eens mailen met orders@lush.co.uk over de status van je order. Wellicht is hij pas later ingepakt, maar als hij via DHL al verstuurd is moeten ze je een T&T code kunnen geven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:En wij hebben dinsdag al besteld en hebben nog niks
![]()
*zich ernstig zorgen maakt*
Ik ook!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik had het niet gezien, en ik ben zo'n grammaticale nazi.
![]()
Haha ja mijne ziet er totaal niet zo uit inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Haagen bath! Die donkere dingetjes erin zijn chocolade.![]()
[ afbeelding ]
Bedrieglijke foto, dit. Door de popcorn is de zeep vlekkerig en sowieso is die een batch die voor de gelegenheid roze is gemaakt. Hij ruikt wel errug lekker!
Je hebt ook al zo'n lekkere spulletjes! Veel plezier ermee!
Op de Engelse site?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen gekregennu al, terwijl ik het zaterdag besteld had!
Ja. Die lag eerst in de winkel als bruisbal (nu niet meer, geloof ik) en is met de kerst in engelvorm verschenen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja mijne ziet er totaal niet zo uit inderdaad!
Maar doel je met Haagen bath op die roze engel?
Ik zal die vriendin vanavond even laten mailen, ik heb zelf de gegevens niet, zij heeft besteld namelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmm... ik zou eens mailen met orders@lush.co.uk over de status van je order. Wellicht is hij pas later ingepakt, maar als hij via DHL al verstuurd is moeten ze je een T&T code kunnen geven.
Oeh okayquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Die lag eerst in de winkel als bruisbal (nu niet meer, geloof ik) en is met de kerst in engelvorm verschenen.
Ik vond hem wel lekker tot die keer dat ik in bad lag, misselijk werd en vervolgens twee dagen ziek ben geweest. Had vast niks met die engel te maken maar psychologie trekt zich daar niks van aan.
Het gaat hier zo snel, ik moet echt telkens quoten. Leuk, weer leven in het Lush topic!
Ik zat net terug te rekenen!quote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ooh! Je gaat hem al ruiken voordat hij jullie straat in rijdt!
Is toch niet erg joh! Ik was net wel aan het denken: zouden Boris en Bink van Karma houden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
Mijn entree in deze topics heeft wel voor een toename van de offtopic en slowchat gezorgd geloof ik he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |