Ik ga er vanavond mee in bad!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Welke vond je echt lekker van de proefjes eigenlijk en heb je je er ook al mee gewassen?
*steekt hand op*quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste zal de snowcake geweest zijn, dies mild en amandelachtig en erg lekker.
Tis wel echt douchespul he, geen badspul![]()
Ben heel benieuwd hoe je de shampoo vind ook.
Als je die lekker vindt moet je m niet kopen, ik heb een blok van zowat 20 euro gekregen in november en ik had net gekocht, dus dan stuur ik daar nog wel wat van op, en daar doe je heeeeeeeeel lang mee.
Ik zag trouwens ergens dat er ook snowcake douchegel gemaakt is, heeft iemand hier die????
Als je maar een klein stukje BBS hebt zou ik hem oplossen in een flesje of kommetje water. Dan kun je er langer mee doen dan wanneer je het blokje over je huid wrijft. En komt de geur zoals die in bad zal zijn ook beter naar voren. Want BBS-en zijn voor in bad en alleen badlozen mogen er douchespul van maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik doe het niet in het badwater, maar ik kan me er wel mee wassen in bad toch?
En na het badderen ga ik ook altijd nog douchen
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Die donkerroze snoepige is de Godmother, die ruikt echt naar wijnballen, en die lichtroze is de Rockstar.
Oh en volgens mij had ik dr ook een scrubke bijgedaan, die paarse , Snap the Whip, die is echt heel erg lekker vind ik, die ruikt naar bosbessen. En tis geen citroen maar grapefruit die gele, dat is de Sexy Peel.
Die witte met gekleurde stukjes is fruitig ( de Miranda).
Halp!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar een klein stukje BBS hebt zou ik hem oplossen in een flesje of kommetje water. Dan kun je er langer mee doen dan wanneer je het blokje over je huid wrijft. En komt de geur zoals die in bad zal zijn ook beter naar voren. Want BBS-en zijn voor in bad en alleen badlozen mogen er douchespul van maken.
Zo, ik heb gesproken.
*kijkt streng*
Dat is de Miranda, die met die streep erdoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?
Hij lijkt een beetje op spekkoek!
Wat zal onze badkamer ruiken vanavond!
@Dipje: oh dan zal dat het zijn! Fijn dat je het even nagekeken hebt over die actie!
Isquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, kwist niet dat ie zo oud was al.
Die lijkt me dus wel echt goddelijk zeg.
quote:
Hebbik! Allemaal kleintjes in verschillende kleuren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, nog een tip: douche puff! SCHUIM! Zeker bij de jellies haal je er tien keer meer plezier uit!
quote:
Ik ook! Ik ook! Ik heb van drie jaar pakketten staan. Thanks mam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:Ja die douche puffs waren t enige waar ik blij mee was in al die stomme dove pakketten waar ik altijd mee verblijd word en die ik verder in de kast gooi!
Dat was ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?
Hij lijkt een beetje op spekkoek!
Wat zal onze badkamer ruiken vanavond!
@Dipje: oh dan zal dat het zijn! Fijn dat je het even nagekeken hebt over die actie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* aait Greys over het bolletje*
Damn, ik dacht dat jullie klaar waren voor de afkortingen!![]()
BBS = Bubble Bar Slice = zo'n ding wat je in bad kruimelt.
Ballistic = bruisbal
SP = solid perfume (zo'n blikkie)
Ik ga ooit eens een documentje maken met de afkortingen.
Ik leer snel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis geen makkelijke nieuwe hobby he Greys?
In Den Beginne maakten ze grote rollen van dat spul waarna ze stukken van 100 gram afsneden die naar de winkels werden gestuurd. Tegenwoordig maken ze ze in mallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]! *in geheugen prent*
Waarom noemen ze dat een Bubble Bar SLICE eigenlijk?
Is dat dan weer iets anders dan zo'n klein gebakje dat je onder de badkraan verkruimeld?
Oh wacht, anders ga ik weer even op de site kijken....
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh!
CATJE!!! Dank dat je het even hebt nagekeken van de actie![]()
![]()
![]()
Ja hequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik schreef gewoon 'dat je verkruimeld' met een d!![]()
Breathtaking, wat een leuke spulletjes!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik schreef gewoon 'dat je verkruimeld' met een d!![]()
Breathtaking, wat een leuke spulletjes!
Hmm... ik zou eens mailen met orders@lush.co.uk over de status van je order. Wellicht is hij pas later ingepakt, maar als hij via DHL al verstuurd is moeten ze je een T&T code kunnen geven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:En wij hebben dinsdag al besteld en hebben nog niks
![]()
*zich ernstig zorgen maakt*
Ik ook!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik had het niet gezien, en ik ben zo'n grammaticale nazi.
![]()
Haha ja mijne ziet er totaal niet zo uit inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Haagen bath! Die donkere dingetjes erin zijn chocolade.![]()
[ afbeelding ]
Bedrieglijke foto, dit. Door de popcorn is de zeep vlekkerig en sowieso is die een batch die voor de gelegenheid roze is gemaakt. Hij ruikt wel errug lekker!
Je hebt ook al zo'n lekkere spulletjes! Veel plezier ermee!
Op de Engelse site?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen gekregennu al, terwijl ik het zaterdag besteld had!
Ja. Die lag eerst in de winkel als bruisbal (nu niet meer, geloof ik) en is met de kerst in engelvorm verschenen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja mijne ziet er totaal niet zo uit inderdaad!
Maar doel je met Haagen bath op die roze engel?
Ik zal die vriendin vanavond even laten mailen, ik heb zelf de gegevens niet, zij heeft besteld namelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmm... ik zou eens mailen met orders@lush.co.uk over de status van je order. Wellicht is hij pas later ingepakt, maar als hij via DHL al verstuurd is moeten ze je een T&T code kunnen geven.
Oeh okayquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Die lag eerst in de winkel als bruisbal (nu niet meer, geloof ik) en is met de kerst in engelvorm verschenen.
Ik vond hem wel lekker tot die keer dat ik in bad lag, misselijk werd en vervolgens twee dagen ziek ben geweest. Had vast niks met die engel te maken maar psychologie trekt zich daar niks van aan.
Het gaat hier zo snel, ik moet echt telkens quoten. Leuk, weer leven in het Lush topic!
Ik zat net terug te rekenen!quote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ooh! Je gaat hem al ruiken voordat hij jullie straat in rijdt!
Is toch niet erg joh! Ik was net wel aan het denken: zouden Boris en Bink van Karma houden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
Mijn entree in deze topics heeft wel voor een toename van de offtopic en slowchat gezorgd geloof ik he?
Echt waar!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie dat er een lush in den bosch zit. Is het in engeland dan echt nog veel goedkoper?
* ferrari_rood gaat binnenkort even naar haar zus in db om te ruiken
De HIWTK zeep? greys: honey I washed the kids zeepquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Bedrieglijke foto, dit. Door de popcorn is de zeep vlekkerig en sowieso is dit een batch die voor de gelegenheid roze is gemaakt. Hij ruikt wel errug lekker!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen gekregennu al, terwijl ik het zaterdag besteld had!
De geur? Of meuk in je bad?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben net met chocolate santa in bad geweest, maar dat was toch wel een tegenvaller
Ik had er een hele in gedaan. Echt jammer...quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
Balenhad je een hele of een halve kerstman?
Hij hoort dit keer roze te zijn maarquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De HIWTK zeep? greys: honey I washed the kids zeep
Mijne is ook meer rozig dan gelig, ik vroeg me al af waarom. Hoewel ik hem toch eerder beige dan roze vind. Maar definately geen geel.
Dan ga ik dat de volgende keer maar proberenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Chocolate Santa is een bruisbal die met iets anders gecombineerd moet worden imo.
Ik heb het gedaan met Marzibain en 1/2 + 1/2 was opeens 2! Beiden ruiken op zichzelf in bad niet echt sterk, maar samen was het een heerlijke combi.
Volgens mij komt de beige kleur niet van de popcorn, ik heb mijn HIWTK doorgesneden en van binnen is ie net zo goed beigebruinig, alleen wat lichter van tint.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Hij hoort dit keer roze te zijn maarbeige komt beter in de buurt inderdaad. Zo jammer van de kadootjes van Lush, de meeste kadozepen zou ik echt aan niemand kado durven doen. Door de popcorn zijn de echt té lelijk.
Néé!!! Echt? Die heb ik ook en die vind ik zo onwijs smerigquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
Vriendin (Lush virgin): Snowfairy, Taaitaai, Twinkle, (Champagne) Snow Showers solid perfume, Snow Showers jelly, Pineapple Grunt soap, Spice Curls soap.
Tasje van de Action of andere dumpzaak om het zaakje in te doen en klaar.
Tis een heel populaire, heb je die al gesampled gehad? Anders heb ik wel een stukkie voor je, ik hou niet van honing en dikke kans dat ik in mn nieuwe pakket wéér een stuk heb zitten, volgens mij krijgt zowat iedereen secret santaquote:
Hoe had ik aan die bon moeten komen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Tis een heel populaire, heb je die al gesampled gehad? Anders heb ik wel een stukkie voor je, ik hou niet van honing en dikke kans dat ik in mn nieuwe pakket wéér een stuk heb zitten, volgens mij krijgt zowat iedereen secret santa
Oh greys heb je al een 10% kortingsbon? Die zijn ook geldig in de winkels namelijk.
Ik dacht misschien eentje gekregen al van iemand.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Hoe had ik aan die bon moeten komen dan?
Ik heb nog nooit iets besteld hiervoor!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:21 schreef Breathtaking het volgende:
Alles zat erin, behalve het Seaweed masker.. Jullie dachten toch dat die helemaal niet verzonden zou worden? Want hij staat op de rekening als 'To follow', weet iemand hoe dat zit?
Ik denk dat je die niet krijgt. Verse maskers worden niet verzonden vanuit de UK. Als het goed is is dat bedrag afgehaald van je rekening.quote:
Da's slim!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik dacht misschien eentje gekregen al van iemand.
Tis misschien wel een idee als je straks bedacht hebt wat je wil hebben om te kijken of die dingen als cadeaupakketje bestaan. Ik moest deze keer Karma zeep hebben voor mn moeder, en Happy Hippy douchegel voor mn vriend. Er bestaat een cadeaupakketje, Good Karma, wat bestaat uit die twee dingen. Het cadeaupakketje is 1 pond 22 p duurder dan de losse dingen. Ik heb dus het cadeau pakketje besteld, want die 1 euro 35 haal ik er makkelijk uit bij mn volgende bestelling (ik zit sowieso wel boven de 13,50, anders bestel ik niet).
Misschien heb je er wat aanenige nadeel is dat je dan dus wel een popcorndoos hebt.
Het bedrag staat nog wel gewoon op mn rekeningquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat je die niet krijgt. Verse maskers worden niet verzonden vanuit de UK. Als het goed is is dat bedrag afgehaald van je rekening.
Misschien storten ze het terug, zo zou het bij mijn kortingscoupon ook gaan (eerst volledig betaalt, daarna korting verrekend). Ik kan het alleen niet checken want ik bestel via de CC van mn vriend, ik heb er geen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
Het bedrag staat nog wel gewoon op mn rekening!
Je spullen zijn onderweg!quote:
Helleuquote:
Welkom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |