Ik ga er vanavond mee in bad!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Welke vond je echt lekker van de proefjes eigenlijk en heb je je er ook al mee gewassen?
*steekt hand op*quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Die laatste zal de snowcake geweest zijn, dies mild en amandelachtig en erg lekker.
Tis wel echt douchespul he, geen badspul![]()
Ben heel benieuwd hoe je de shampoo vind ook.
Als je die lekker vindt moet je m niet kopen, ik heb een blok van zowat 20 euro gekregen in november en ik had net gekocht, dus dan stuur ik daar nog wel wat van op, en daar doe je heeeeeeeeel lang mee.
Ik zag trouwens ergens dat er ook snowcake douchegel gemaakt is, heeft iemand hier die????
Als je maar een klein stukje BBS hebt zou ik hem oplossen in een flesje of kommetje water. Dan kun je er langer mee doen dan wanneer je het blokje over je huid wrijft. En komt de geur zoals die in bad zal zijn ook beter naar voren. Want BBS-en zijn voor in bad en alleen badlozen mogen er douchespul van maken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik doe het niet in het badwater, maar ik kan me er wel mee wassen in bad toch?
En na het badderen ga ik ook altijd nog douchen
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Die donkerroze snoepige is de Godmother, die ruikt echt naar wijnballen, en die lichtroze is de Rockstar.
Oh en volgens mij had ik dr ook een scrubke bijgedaan, die paarse , Snap the Whip, die is echt heel erg lekker vind ik, die ruikt naar bosbessen. En tis geen citroen maar grapefruit die gele, dat is de Sexy Peel.
Die witte met gekleurde stukjes is fruitig ( de Miranda).
Halp!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar een klein stukje BBS hebt zou ik hem oplossen in een flesje of kommetje water. Dan kun je er langer mee doen dan wanneer je het blokje over je huid wrijft. En komt de geur zoals die in bad zal zijn ook beter naar voren. Want BBS-en zijn voor in bad en alleen badlozen mogen er douchespul van maken.
Zo, ik heb gesproken.
*kijkt streng*
Dat is de Miranda, die met die streep erdoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?
Hij lijkt een beetje op spekkoek!
Wat zal onze badkamer ruiken vanavond!
@Dipje: oh dan zal dat het zijn! Fijn dat je het even nagekeken hebt over die actie!
Isquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh damn, kwist niet dat ie zo oud was al.
Die lijkt me dus wel echt goddelijk zeg.
quote:
Hebbik! Allemaal kleintjes in verschillende kleuren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, nog een tip: douche puff! SCHUIM! Zeker bij de jellies haal je er tien keer meer plezier uit!
quote:
Ik ook! Ik ook! Ik heb van drie jaar pakketten staan. Thanks mam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef oh-oh het volgende:Ja die douche puffs waren t enige waar ik blij mee was in al die stomme dove pakketten waar ik altijd mee verblijd word en die ik verder in de kast gooi!
Dat was ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! En hoe heette die ene dan waar een donkerbruine streep doorheen loopt?
Hij lijkt een beetje op spekkoek!
Wat zal onze badkamer ruiken vanavond!
@Dipje: oh dan zal dat het zijn! Fijn dat je het even nagekeken hebt over die actie!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* aait Greys over het bolletje*
Damn, ik dacht dat jullie klaar waren voor de afkortingen!![]()
BBS = Bubble Bar Slice = zo'n ding wat je in bad kruimelt.
Ballistic = bruisbal
SP = solid perfume (zo'n blikkie)
Ik ga ooit eens een documentje maken met de afkortingen.
Ik leer snel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Tis geen makkelijke nieuwe hobby he Greys?
In Den Beginne maakten ze grote rollen van dat spul waarna ze stukken van 100 gram afsneden die naar de winkels werden gestuurd. Tegenwoordig maken ze ze in mallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]! *in geheugen prent*
Waarom noemen ze dat een Bubble Bar SLICE eigenlijk?
Is dat dan weer iets anders dan zo'n klein gebakje dat je onder de badkraan verkruimeld?
Oh wacht, anders ga ik weer even op de site kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |