abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:35:07 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65068384
Pomtiedom, ook grabbags in Maastricht.
En ik ben zwaar bezweken voor iemand die alleen een zeepje ging kopen
Mn grabbag budget is dr alweer ruim doorheen gejaagd. En ik kreeg een testertje Curly Wurly mee en snap niet dat niemand mij daar ooit op gewezen heeft. Die MOET ik nu gewoon ook nog
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 13:38:10 #227
43556 miss_dynastie
pi_65068489
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
En MissD, ik geloof nooit dat ik mijn kat er mee zal kunnen wassen!
Tenminste, hm. Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk... maar hij is ook zo mooi schoon, dus dan moest ik er maar helemaal niet met zeep op gaan rommelen
Ik heb langharige schatjes, dus die gaan sowieso regelmatig in bad. Ze houden zichzelf op het oog wel aardig schoon, maar zo nu en dan een wasbeurt hebben ze wel nodig anders worden ze gewoon echt te vies.
pi_65068668
Ik overweeg het voor mijn katten ook. Die blijven op het oog ook schoon maar ze ruiken niet echt fris. Ik weet dat een kat naar kat hoort te ruiken (heb hiervoor verschillende kortharige gehad), dat vind ik juist wel lekker. Maar deze ruiken een beetje naar kattenbak, ook als ze al een tijd er niet op geweest zijn. Zo'n muffig stoffig luchtje met een hint van een nog viezer luchtje. Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze. En ja zonder badkamer is het ook nog niet echt een optie denk ik
pi_65068925
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Pomtiedom, ook grabbags in Maastricht.
En ik ben zwaar bezweken voor iemand die alleen een zeepje ging kopen
Mn grabbag budget is dr alweer ruim doorheen gejaagd. En ik kreeg een testertje Curly Wurly mee en snap niet dat niemand mij daar ooit op gewezen heeft. Die MOET ik nu gewoon ook nog
Ook al is het budget op, die grabbags kun je niet laten liggen toch?

Dinnetje heeft trouwens besloten naar Den Bosch te gaan, dus één dezer dagen ga ik bij haar mijn kadobonnen afleveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65069070
Wat vinden jullie zo super aan de grabbags dan als ik vragen mag?
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:56:19 #231
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_65069224
Zal vast ook wel veel badspul inzitten. En ik heb geen bad.
Ik ga zondag maar eens neuzen. Mijn SweetStack is bijna op. Vooral de Rockstar gaat veel te hard!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_65069230
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Wat vinden jullie zo super aan de grabbags dan als ik vragen mag?
Uhm...
Lush! Goedkoper dan alles los kopen! Verrassingen!

Ja, ik heb echt heel legitieme redenen.
Let's face it: ik heb last van het hebbuh hebbuh hebbuh syndroom.

Ik heb bad en douche dus alles komt wel op. En op deze manier kan ik met produkten kennis maken die ik nog niet had geprobeerd. (dat lijstje wordt wel steeds kleiner).
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65069327
Maar als je via de UK site koopt zit je toch ook al op 40% korting, en dan kan je kiezen wat je krijgt

Verrassingen is op zich wel leuk maar ik ben dan zo bang dat ik allemaal dingen krijg die ik niet tof vind of is dat een illusie en is gewoon alles van Lush tof en moet ik er ook een gaan halen?

En kerstspul hebben jullie toch ook al veel? Of kun je nooit genoeg chocolate santa's en christmas cake slice hebben?

Wanneer is het trouwens? As we speak?
pi_65069443
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik overweeg het voor mijn katten ook. Die blijven op het oog ook schoon maar ze ruiken niet echt fris. Ik weet dat een kat naar kat hoort te ruiken (heb hiervoor verschillende kortharige gehad), dat vind ik juist wel lekker. Maar deze ruiken een beetje naar kattenbak, ook als ze al een tijd er niet op geweest zijn. Zo'n muffig stoffig luchtje met een hint van een nog viezer luchtje. Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze. En ja zonder badkamer is het ook nog niet echt een optie denk ik
Zolang je maar een afwasbak en warm water hebt. KarmaKat.... geen slecht idee
Ik zie het mezelf echt niet doen. Mijn katten ruiken allemaal op hun eigen manier lekker en Merlijn's lange lokken borstel ik gewoon een paar keer per week.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65069582
Ik zat meer te denken aan Sonic Death Boskat
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2009 @ 14:07:03 #236
43556 miss_dynastie
pi_65069632
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Dipkip het volgende:
Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze.
Die kleine van mij blijft het liefst nog een poosje zitten in een laagje water, vindt ie heerlijk
Maar hij moest er in het begin héél erg aan wennen, de littekens trekken inmiddels al een beetje weg bij mij

Grabbag doe ik maar niet, heb net besteld in de UK en heb het idee dat dat een mooiere deal is
Tenzij ze online verkocht gaan worden...
pi_65069759
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
Maar als je via de UK site koopt zit je toch ook al op 40% korting, en dan kan je kiezen wat je krijgt

Verrassingen is op zich wel leuk maar ik ben dan zo bang dat ik allemaal dingen krijg die ik niet tof vind of is dat een illusie en is gewoon alles van Lush tof en moet ik er ook een gaan halen?

En kerstspul hebben jullie toch ook al veel? Of kun je nooit genoeg chocolate santa's en christmas cake slice hebben?

Wanneer is het trouwens? As we speak?
De meesten hier zullen me niet geloven maar ik had het echt niet gedaan als ik die kadobonnen niet had gehad én vriendin niet naar de winkel ging zaterdag. Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.
Als ik zelf kan uitzoeken doe ik dat wel in de UK. Maar daar kun je de kerstprodukten niet meer bestellen, dus het komt nu allemaal zo samen.

En Lush IS tof! Maar bij een grab bag weet je nooit of je alles wat erin zit kunt gebruiken en ook lekker vindt. Da's de spanning en sensatie van D'n Grabbag.

De actie start zaterdag en loopt waarschijnlijk door totdat de bags op zijn.

Wat je achteraf niet lekker vindt of teveel hebt kun je op het NL forum of hier ruilen moet iemand anders. Kost je dan wel wat postzegels natuurlijk.
pi_65069804
Mijne zitten op zich wel graag onder de lopende koude kraan, maar dat is volgens mij wel een kwestie ven zelluf-doehoehoen en ik denk dat ze de geurtjes heel vervelend vinden...
pi_65069920
Ik heb ooit een kattedijtje gewassen met Snowfairy (stonk naar urine). Poes heeft nog nooit zo heerlijk geroken.
Maar zolang een kat zichzelf goed kan bijhouden vind ik wassen met al die middeltjes een beetje overbodig en lijkt het me niet zo goed voor de vacht. Mensenhuid en dierenvacht hebben toch andere dingen nodig, lijkt me.
pi_65070040
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
De meesten hier zullen me niet geloven maar ik had het echt niet gedaan als ik die kadobonnen niet had gehad én vriendin niet naar de winkel ging zaterdag. Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.
Als ik zelf kan uitzoeken doe ik dat wel in de UK. Maar daar kun je de kerstprodukten niet meer bestellen, dus het komt nu allemaal zo samen.

En Lush IS tof! Maar bij een grab bag weet je nooit of je alles wat erin zit kunt gebruiken en ook lekker vindt. Da's de spanning en sensatie van D'n Grabbag.
Ja met cadeaubonnen zou ik het ook wel weten maar mn halve collectie bestaat straks uit kerstspul plus wie weet kan ik er pas tegen februari mee in bad... Beetje jammer als je tot diep in juli vast zit aan de kruidnagels en de cognacgeur dus dat is voor mij ook niet echt een voordeel, op eventuele Snowcakes na dan.

En er zijn heel eerlijk gezegd best wel veel producten van Lush die me niet aanspreken te roze, te zoet, kokos vind ik gruwelijk, erg gevoelige huid.... Nee, ik denk dat het beter is van niet plus, ingeklemd staan tussen hebberige mensen haat haat haat ik met een passie
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ooit een kattedijtje gewassen met Snowfairy (stonk naar urine). Poes heeft nog nooit zo heerlijk geroken.
Maar zolang een kat zichzelf goed kan bijhouden vind ik wassen met al die middeltjes een beetje overbodig en lijkt het me niet zo goed voor de vacht. Mensenhuid en dierenvacht hebben toch andere dingen nodig, lijkt me.
Mijnes zijn niet zo van het wassen helaas ik zie het ze vrijwel nooit doen, en al helemaal niet grondig, meer af en toe als liefkozing bij elkaar de nek ofzo.

Ik zou het ook niet iedere week gaan doen hoor, als je het maar heel af en toe doet is het denk ik niet zo vreselijk...

Misschien moet ik nog even wachten tot de gentle lentil er is, dat is een shampoo en een hele milde met een zachte geur
pi_65070195
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.

Voor mijn gevoel zijn kortingsbonnen toch juist handig voor full price artikelen die je normaal te duur vindt. Als iets afgeprijsd is zou ik dat sowieso al wel eerder kopen.
pi_65070274
Niet alle kerstspul is specifiek voor de winter, vind ik. Met een Frothy in bad ben ik over een half jaar ook nog heel blij en bruisballen doen het altijd goed als het buiten warmer is. En die Snow Showers jelly, met zijn citroentje erin, is heerlijk fris voor de zomer.

Maar als je veel kerstspul niet zo lekker vindt moet je het niet doen. Het is me dit jaar opgevallen dat ik vooral fan ben van het kerstspul. Dus nu sla ik flink in, kan ik een hele poos vooruit.

Met die grab bag drukte zal het ook wel meevallen. Zeker als ze er zoveel ruchtbaarheid aan geven. Ik hoorde het nu via via op een ander forum. Waar de bron meldde dat ze een winkel in was gelopen en daar toevallig de bags klaar had zien staan en toen eea was gaan navragen.
pi_65070338
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zijn kortingsbonnen toch juist handig voor full price artikelen die je normaal te duur vindt. Als iets afgeprijsd is zou ik dat sowieso al wel eerder kopen.
Ik vind bij Lush niet veel spullen te duur. In Nederland wel (en daar kan ik mijn kadobon alleen maar besteden). En de rest koop ik goedkoper in de UK, al dan niet met kortingsbon.

Kortingsbonnen zijn trouwens vaak niet geldig bij deze acties. Ergens wel logisch ook.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:27:10 #244
176471 oh-oh
pi_65070368
Ik heb mijn behaarde honden nog niet met Lush gewassen, ik was ze ook niet zo vaak hoor, dan moeten ze zich echt goor gemaakt hebben. Karel ga ik wel snel eens doen met Woosh denk ik.
Voor de naakthonden is het echt perfect spul, ik heb vandaag speciaal voor Chico een nieuwe I should coco gekocht want die was al lang op. En voor mezelf Karma Cream
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65070420
Ik ben dit weekend niet thuis anders was ik even naar den bosch gegaan. Zal het maandag ook nog zijn? dan kan ik nl wel. Kan dan ook wel iets meenemen voor andere.
pi_65070560
Ja misschien is het omdat ik alle 'gewone' producten nog nauwelijks ken, dat de kerstdingen me weinig uitmaken. En ik heb misschien ook geen hele goede indruk gekregen van de kerstproducten omdat er bij die die ik kreeg niet een bij zat waarvan ik helemaal woehoe ging. Maar voor t zelfde geld had ik een witches ball en een snowcake gehad en was ik helemaal fan.

Maar ja, die kunnen dus ook in mn aankomende pakket zitten of ik krijg in een grabbag twee liter snowfairy

Ik denk dat ik gewoon volgend jaar kerst wat meer kerstdingen bestel die me aanspreken. Ik heb er nu totaal niet op gelet. Komen er eigenlijk gedurende het jaar nog meer nieuwe of tijdelijke producten?
pi_65070653
Dan hoop ik dat er volgende week vrijdag nog is.
  donderdag 15 januari 2009 @ 14:35:15 #248
176471 oh-oh
pi_65070685
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben dit weekend niet thuis anders was ik even naar den bosch gegaan. Zal het maandag ook nog zijn? dan kan ik nl wel. Kan dan ook wel iets meenemen voor andere.
Ze zijn er tot ze op zijn zeiden ze hier
( Groucho Marx )
pi_65070775
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dan hoop ik dat er volgende week vrijdag nog is.
Kom jij niet ook in of uit Haarlem? Ik heb even in je fobo gespiekt en ik zou zweren dat ik je laatst op het busstation heb gezien met die jongen waarmee je op de foto staat... Alleen was zn haar dan een beetje gegroeid.
pi_65070882
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:

Ik denk dat ik gewoon volgend jaar kerst wat meer kerstdingen bestel die me aanspreken. Ik heb er nu totaal niet op gelet. Komen er eigenlijk gedurende het jaar nog meer nieuwe of tijdelijke producten?
Rond Valentijnsdag komt er een valentijns- en vanille lijn.

Produkten (met UK prijzen):
Vanilla dusting powder - 6,50 pond
Vanilla Mountain Big bath ballistic - 7,50 pond
Vanila Delite bodylotion 250 ml- 10,50 pond
Heavanill massagebar - 4,95 pond
Vanillary solid perfume - 6,00 pond

Strawberry feels forever massagebar - 4,95 pond

Mum - moederdagcadeautje - 24,99 pond

Hells Angels cleanser - 5,25 pond

You wash my back soap - 6,50 pond

Big Bathbombs: 7,50 pond
Avobath
Big Blue
Sexbomb
Vanilla Mountain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')