Ik heb langharige schatjes, dus die gaan sowieso regelmatig in bad. Ze houden zichzelf op het oog wel aardig schoon, maar zo nu en dan een wasbeurt hebben ze wel nodig anders worden ze gewoon echt te vies.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
En MissD, ik geloof nooit dat ik mijn kat er mee zal kunnen wassen!
Tenminste, hm. Ik kan me er niets bij voorstellen eigenlijk... maar hij is ook zo mooi schoon, dus dan moest ik er maar helemaal niet met zeep op gaan rommelen
Ook al is het budget op, die grabbags kun je niet laten liggen toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Pomtiedom, ook grabbags in Maastricht.
En ik ben zwaar bezweken voor iemand die alleen een zeepje ging kopen![]()
Mn grabbag budget is dr alweer ruim doorheen gejaagd. En ik kreeg een testertje Curly Wurly mee en snap niet dat niemand mij daar ooit op gewezen heeft. Die MOET ik nu gewoon ook nog
Uhm...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:52 schreef Dipkip het volgende:
Wat vinden jullie zo super aan de grabbags dan als ik vragen mag?
Zolang je maar een afwasbak en warm water hebt. KarmaKat.... geen slecht ideequote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Dipkip het volgende:
Ik overweeg het voor mijn katten ook. Die blijven op het oog ook schoon maar ze ruiken niet echt fris. Ik weet dat een kat naar kat hoort te ruiken (heb hiervoor verschillende kortharige gehad), dat vind ik juist wel lekker. Maar deze ruiken een beetje naar kattenbak, ook als ze al een tijd er niet op geweest zijn. Zo'n muffig stoffig luchtje met een hint van een nog viezer luchtje. Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze. En ja zonder badkamer is het ook nog niet echt een optie denk ik
Die kleine van mij blijft het liefst nog een poosje zitten in een laagje water, vindt ie heerlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:42 schreef Dipkip het volgende:
Alleen vind ik katten wassen nogal een stap, lijkt me niet leuk voor ze.
De meesten hier zullen me niet geloven maar ik had het echt niet gedaan als ik die kadobonnen niet had gehad én vriendin niet naar de winkel ging zaterdag. Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:58 schreef Dipkip het volgende:
Maar als je via de UK site koopt zit je toch ook al op 40% korting, en dan kan je kiezen wat je krijgt![]()
Verrassingen is op zich wel leuk maar ik ben dan zo bang dat ik allemaal dingen krijg die ik niet tof vindof is dat een illusie en is gewoon alles van Lush tof en moet ik er ook een gaan halen?
![]()
En kerstspul hebben jullie toch ook al veel? Of kun je nooit genoeg chocolate santa's en christmas cake slice hebben?
Wanneer is het trouwens? As we speak?
Ja met cadeaubonnen zou ik het ook wel wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
De meesten hier zullen me niet geloven maar ik had het echt niet gedaan als ik die kadobonnen niet had gehad én vriendin niet naar de winkel ging zaterdag. Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.
Als ik zelf kan uitzoeken doe ik dat wel in de UK. Maar daar kun je de kerstprodukten niet meer bestellen, dus het komt nu allemaal zo samen.
En Lush IS tof! Maar bij een grab bag weet je nooit of je alles wat erin zit kunt gebruiken en ook lekker vindt. Da's de spanning en sensatie van D'n Grabbag.
Mijnes zijn niet zo van het wassen helaasquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ooit een kattedijtje gewassen met Snowfairy (stonk naar urine). Poes heeft nog nooit zo heerlijk geroken.![]()
Maar zolang een kat zichzelf goed kan bijhouden vind ik wassen met al die middeltjes een beetje overbodig en lijkt het me niet zo goed voor de vacht. Mensenhuid en dierenvacht hebben toch andere dingen nodig, lijkt me.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar die bonnen ga ik anders vergeten (want ik kom zelden in een Nederlandse winkel) en ik spendeer ze liever niet aan full-price produkten.
Ik vind bij Lush niet veel spullen te duur.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Voor mijn gevoel zijn kortingsbonnen toch juist handig voor full price artikelen die je normaal te duur vindt. Als iets afgeprijsd is zou ik dat sowieso al wel eerder kopen.
Ze zijn er tot ze op zijn zeiden ze hierquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben dit weekend niet thuis anders was ik even naar den bosch gegaan. Zal het maandag ook nog zijn? dan kan ik nl wel. Kan dan ook wel iets meenemen voor andere.
Kom jij niet ook in of uit Haarlem? Ik heb even in je fobo gespiekt en ik zou zweren dat ik je laatst op het busstation heb gezien met die jongen waarmee je op de foto staat... Alleen was zn haar dan een beetje gegroeid.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dan hoop ik dat er volgende week vrijdag nog is.
Rond Valentijnsdag komt er een valentijns- en vanille lijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat ik gewoon volgend jaar kerst wat meer kerstdingen bestel die me aanspreken. Ik heb er nu totaal niet op gelet. Komen er eigenlijk gedurende het jaar nog meer nieuwe of tijdelijke producten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |