ken het probleemquote:
Trustenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ken het probleem
ik duik er ook in
Komt natuurlijk door die o zo gare beslissing (IMHO) van 3FM om Giel een uur extra te laten doorgaan..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:15 schreef Sirolf het volgende:
't Is inderdaad wel snel gegaan met de topics vandaag gisteren.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie Hallelujahgedraaid? Ik zie een gap @ 3fmfan, dus dat kan bijna niet missen
.
* Sirolf kijkt op de kalenderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door die o zo gare beslissing (IMHO) van 3FM om Giel een uur extra te laten doorgaan..
* Glacier kan het nog steeds niet geloven
Rob heeft weer gezegd dat ie 'em in de computer gaat/laat zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Helaas niet in de stats terechtgekomen, maar top dat ie gedraaid is.
quote:[01:44:33] <Chi> 3FM - Roosmarijn (AVRO): Sigur Ros - Innimer Syugur Villaysingur
De held.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob heeft weer gezegd dat ie 'em in de computer gaat/laat zetten
Waarvoor je Hyves moet hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, check die reacties @ Gerards Hyves-pagina http://gerard41.hyves.nl/.
Ik geef het op, ik heb er geen zin meer in het geklaag aan te horen als er een plaat MH is geworden die sommigen niet bevalt. Ik heb nou al zo vaak kunnen roepen dat MH door ons gekozen wordt en dat de gedachte dat er voor betaald zou worden compleet kul is, maar kennelijk vinden enkelen het veel fijner om een blok beton voor het hoofd te houden, de vingers in de oren en heel hard 'LALALALA IK HOOR TOCH NIETS' te roepen.quote:Bepaalde dj's kunnen roepen wat ze willen ('de MH wordt echt heel democratisch bepaald'. My ASS!), maar het is duidelijk dat ook 3FM (nota bene publieke omroep) gevoelig is voor een enorme zak geld die de platenmaatschappij per ongeluk de studio inschuift. Zie ook alle belachelijke acties rondom bands of festivals.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef MichielV het volgende:
Morgen! Lees net de reactie van Roel op Radioforum:
[..]
Ik geef het op, ik heb er geen zin meer in het geklaag aan te horen als er een plaat MH is geworden die sommigen niet bevalt. Ik heb nou al zo vaak kunnen roepen dat MH door ons gekozen wordt en dat de gedachte dat er voor betaald zou worden compleet kul is, maar kennelijk vinden enkelen het veel fijner om een blok beton voor het hoofd te houden, de vingers in de oren en heel hard 'LALALALA IK HOOR TOCH NIETS' te roepen.
Vraag dan niets maar ga lekker je eigen gelijk voor jezelf blijven herhalen.
Morgé Veenstra,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef MichielV het volgende:
Morgen! Lees net de reactie van Roel op Radioforum:
[..]
Ik geef het op, ik heb er geen zin meer in het geklaag aan te horen als er een plaat MH is geworden die sommigen niet bevalt. Ik heb nou al zo vaak kunnen roepen dat MH door ons gekozen wordt en dat de gedachte dat er voor betaald zou worden compleet kul is, maar kennelijk vinden enkelen het veel fijner om een blok beton voor het hoofd te houden, de vingers in de oren en heel hard 'LALALALA IK HOOR TOCH NIETS' te roepen.
Vraag dan niets maar ga lekker je eigen gelijk voor jezelf blijven herhalen.
Je zegt het nu toch al zelf; na de opmerking. Men zit met vragen, trekt, danwel niet foute, conclusies, maar vindt geen klankwoord om die te weerleggen. Natuurlijk kun je het laten, maar daarvoor zitten we niet allemaal online. De keus is aan beide partijen in hoeverre ze door willen gaan met een discussie. Maar als er eentje stelling blijft nemen, maar die wordt nergens aan de kaak gesteld, ligt het dan aan de stellingnemer dat het de sfeer niet ten goede komt? Moet die dan ook maar monddood in een hoekje gaan zitten? We kunnen ook met z'n allen zeggen dat we geen vragen meer hebben, stellen of een discussie aan willen gaan, dat is ook prima, maar dan weten we dat. Verder, dit is Fok!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind het wel weer heel erg jammer dat mensen , na de opmerking van michiel gisteravond zo duidelijk stelling blijven nemen, terwijl niemand de waarheid echt kent. Blijven hakken is niet nodig en bevordert totaal niet de discussie en sfeer. Denk voor dat je schrijft.
Potverdorie, wat een muziekquote:
Soms is het ook even goed, je mond te houden en dingen heel even te laten bezinken in het heetst van de strijd, denk dat daarom ook michiel is gaan terug lezen en het jammer vond dat er dingen geroepen worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Je zegt het nu toch al zelf; na de opmerking. Men zit met vragen, trekt, danwel niet foute, conclusies, maar vindt geen klankwoord om die te weerleggen. Natuurlijk kun je het laten, maar daarvoor zitten we niet allemaal online. De keus is aan beide partijen in hoeverre ze door willen gaan met een discussie. Maar als er eentje stelling blijft nemen, maar die wordt nergens aan de kaak gesteld, ligt het dan aan de stellingnemer dat het de sfeer niet ten goede komt? Moet die dan ook maar monddood in een hoekje gaan zitten? We kunnen ook met z'n allen zeggen dat we geen vragen meer hebben, stellen of een discussie aan willen gaan, dat is ook prima, maar dan weten we dat. Verder, dit is Fok!. That should say enough...
Dus we gaan geen hoor - wederhoor doen over het voeren van discussies? *boehoe*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is het ook even goed, je mond te houden en dingen heel even te laten bezinken in het heetst van de strijd, denk dat daarom ook michiel is gaan terug lezen en het jammer vond dat er dingen geroepen worden.
Denk dat Michiel vandaag nog wel gaat reageren. Tot die tijd is het gewoon verstandig om het over andere zaken te hebben.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Dus we gaan geen hoor - wederhoor doen over het voeren van discussies? *boehoe*
Popje, ik wil geen discussie of ruzie. En dingen laten rusten is prima. Ik vraag, vroeg, of we ons überhaupt nog dingen afvragen en die gaan posten. Natuurlijk moeten we niet doorhakken zonder even een stap terug te doen en dingen objectief of in een ander licht te bekijken. Maar dat was juist wat ik vroeg, gaan we dat nog doen, of gaan we lekker keuvelen met een kop koffie erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is onzin wat je nu zegt, zie het als dat je ruzie met iemand hebt, om het moment dat het onstaat, roept iedereen dingen waar beide partijen niet gelukkig van worden en zaken erger worden dat ze zijn.
Soms is even weglopen en terugkijken beter, om daarna te handelen.
In die fout ben ik gisteren ook gestapt, maar ben na de opmerking van gisteren naar neutrale positie gegaan, waar bij in beide zaken een kern van waarheid kan zitten.
Hoogstaande discussie voeren tijden je uitzendig is niet handig, kan je gedachten aardig storen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:20 schreef MichielV het volgende:
Als ik vervolgens tijdens een uitzending een poging doe het NOG een keer uit te leggen lees ik vervolgens op een ander platform MY ASS en gaat het "de MH is overduidelijk betaald" geblaat volop door.
Welkom op Fok!. Ik huil ook dagelijks om frappante stellingnames die die als een tiet op een stoeprand slaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:20 schreef MichielV het volgende:
OnAir, bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ben me er volledig van bewust dat dit een discussieplatform is en ik vind het directe contact met hardcore-luisteraars ook heel waardevol en bovenal leuk.
Maar ik word er echt moe van dat het soms echt klagen om het klagen is. Dan roept er weer iemand dat de MH betaald is door een platenmaatschappij (waar ik echt alleen maar heel hard om kan lachen), ik vertel hier dat het echt niet zo gaat en bij de volgende keer dat iemand zich niet kan vinden in de nieuwe MH wordt het weer net zo hard geroepen.
Als ik vervolgens tijdens een uitzending een poging doe het NOG een keer uit te leggen lees ik vervolgens op een ander platform MY ASS en gaat het "de MH is overduidelijk betaald" geblaat volop door.
In discussies gaat het om argumenten en stellingnames. Als je echt geen flauw idee hebt hoe één en ander verloopt (en dat geldt voor iedereen die niet op woensdagmiddag aanwezig is bij de stemrondes voor de MH) heb je m.i. weinig echt klinkende argumenten. En als je dan toch blijft volharden ben je zowel IRL als op Web 2.0 heel vermoeiend bezig.
Idd. Als Michiel zegt dat er niet betaald wordt voor Megahits, geloof ik hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind het wel weer heel erg jammer dat mensen , na de opmerking van michiel gisteravond zo duidelijk stelling blijven nemen, terwijl niemand de waarheid echt kent. Blijven hakken is niet nodig en bevordert totaal niet de discussie en sfeer. Denk voor dat je schrijft.
Hear, hear!quote:
Die heb je daar ook gezien. Tof man!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hear, hear!
Doe Maar
![]()
Holy crap, wat waren die gasten goed op WB!
De op het oog oprechte blijheid van de mannen bij het zien van een vol veld was ontroerend. Ik moest echt een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Die heb je daar ook gezien. Tof man!
Veel beter dan in de Kuip.
Verdomme, mooi manquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De op het oog oprechte blijheid van de mannen bij het zien van een vol veld was ontroerend. Ik moest echt een traantje wegpinken
Engelse markt is totaal anders dan de onze,quote:Neem es een voorbeeld aan de Engelse publieke omroep. Vele mensen kunnen die erg waarderen en dat is niet voor niets. En geldt beter goed gejat dan slecht verzonnen. Laat dat dan een voorbeeld zijn en verlaag je niet tot élk uur een prijsvraag voor weet-ik-veel-wat. Blijft een groot deel van de luisteraars daardoor echt hangen? Waren de luistercijfers nog lager geweest als die prijsvagen en acties er niet zouden zijn?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:00 schreef Sersjee het volgende:
Ik gooi er even een tip tussendoor: koop deze cd!
Zend Arrow nog uit op de AM? Dat klonk fantastisch!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Morgenochtend geen radio in m'n auto als ik met de Chevy ga...
Die heeft alleen maar middengolf radioDaar isniet veel meer op te ontvangen
Ipod inpluggen dan maarOf ooit eens een radio in m'n handschoenenvakje inbouwen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef cosmick het volgende:
Nike Air Pressure.
.
Sorry, was ff naar sneakers aan het googlen.
Helaas niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zend Arrow nog uit op de AM? Dat klonk fantastisch!
Under Pressure
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe, ook wel weer leuk toch? Zoiets?.
Maar de MH blijft mwah.
Het begint met taal!quote:Sinds 20 07 2009 Postbank internet bankieren dienst is verplicht voor alle klanten. De nieuwe login-procedure zal uw creditcardnummer en de pin en het is verplicht voor alle Postbank-klanten
Als je daar intrapt, verdien je ook niet beter.quote:
Hoevaak lezen mensen niet en klikken gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je daar intrapt, verdien je ook niet beter.
Ik heb geen medelijden met ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak lezen mensen niet en klikken gelijk.
Ik ken eigenlijk niemand die die opname heeft gekocht, dus ik zou het ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus als ik deze opname aanschaf, gaat 't beter met me
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die die opname heeft gekocht, dus ik zou het ook niet weten.
Gast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.
Zou dan toch is naar de kapper gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.
Ik vind het net op het randje. Van irritant > Super irritant.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo erg was het helemaal niet, alleen nummer zelf wordt te vaak gedraait.
Bij jou niet echt heel verwonderlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het net op het randje. Van irritant > Super irritant.
Ey, what's the big ideaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
de nieuwe 3fm batman teaser
[ afbeelding ] , the joker returns
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:
Funky!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Againzender het volgende:
Big bubbles no troubles, dat is lang geleden
Dacht laat ik eens gek doen en me hier ook weer even melden. Was toch alweer een tijdje geleden...quote:
Heb je een ander huis gekocht, of ben je aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht laat ik eens gek doen en me hier ook weer even melden. Was toch alweer een tijdje geleden...Even eten en dan weer verven.. 2 plafonds zijn vandaag de klos (en ik dus ook).
Weet nog dat wij op school bij muziek drie videos voor onze neus kregen, en daar moest je dan je favoriet uit kiezen. Wat de diepere betekenis van deze 'oefening' was weet ik nog steeds niet, maar dit was één van de video's. Een andere was van Transvision Vampquote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7501
Transvision Vampquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weet nog dat wij op school bij muziek drie videos voor onze neus kregen, en daar moest je dan je favoriet uit kiezen. Wat de diepere betekenis van deze 'oefening' was weet ik nog steeds niet, maar dit was één van de video's. Een andere was van Transvision Vampen nummer drie ben ik vergeten, iets van commercieele troep geloof ik. Dus toen heb ik maar voor Ellis Beggs & Howard gekozen, zo slecht is dat nummer tenslotte niet
Verbouwen is misschien een groot wordt maar het huis waar ik nu in woon wordt een beetje opgepimpt. Het is een nieuwbouw (al staat het er al 13 jaar) huis en op sommige plekken moet toch het e.e.a. even worden voorzien van een fris kleurtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef cosmick het volgende:
Heb je een ander huis gekocht, of ben je aan het verbouwen?
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi Theo, je kater al over van de tilburgse kermis
OK, dat ding is dus echt gejat, dacht dat hij weer gekaapt was ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7501
dat was ook de populairste video onder de jongens jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Transvision Vamp. Die griet vond ik altijd wel weer interessant.
Was jij dat net? Gezien de schilderpraktijken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Summer in The City !
![]()
Soulvation. TOF !
Wist niet eens dat 'ie weg was, maar dat item krijg ik ook eigenlijk niet echt mee. Is volgens mij na 8:00 en dan luister ik geen radio.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dat ding is dus echt gejat, dacht dat hij weer gekaapt was ofzo.
vind dat gitaartje middenin wel grappigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Summer in The City !
![]()
Soulvation. TOF !
het is voor 9 uur, dan luister ik nog geen radioquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wist niet eens dat 'ie weg was, maar dat item krijg ik ook eigenlijk niet echt mee. Is volgens mij na 8:00 en dan luister ik geen radio.
Dat was Leon maar die was dus ook aan het schilderen. Tsja, klote weer in Nederland en dus doen de DHZ-zaken goede zaken betreft de schilder/verf artikelen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was jij dat net? Gezien de schilderpraktijken?.
Gruwelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow man, en dit nummer doet me denken aan "de manege" (waar ik van mijn 12e tot mijn 17e hele dagen rondhobbelde) waar altijd SkyRadio op stond...
Alleen de buitenverf gaat wat minder hard.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was Leon maar die was dus ook aan het schilderen. Tsja, klote weer in Nederland en dus doen de DHZ-zaken goede zaken betreft de schilder/verf artikelen.![]()
Tof instrument net op het eind van Summer in the city.
Is wel zo natuurlijk, maar soms is het toch ook gewoon lekker om even te zéúren? (of is dat echt een vrouwenopmerking)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, is Rob weer eens te laat? Althans, dat zei Gerard net.
Wat een discussies hier op de vroege ochtend, al moet ik wel zeggen dat ik het eens ben met Veenstra. Ook ik wordt zo langzamerhand doodmoe van al het gezeik over onzinnige onderwerpen...
3FM heeft nu eenmaal een format waar niet iedereen hier zich in kan vinden, en het lijkt mij dat je daar met zeuren weinig aan gaat veranderen.
Af en toe zeuren moet best kunnen, maar maandenlang over hetzelfde onderwerp blijven doordrammen wordt toch wel wat vervelend...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Is wel zo natuurlijk, maar soms is het toch ook gewoon lekker om even te zéúren? (of is dat echt een vrouwenopmerking)
Niet dat je mij hoort klagen hoor, ik vind het 3FM-format prima zoals het is!
Subtiel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
zoals het nu is , behoudens de koen en sandershow , is het prima
Zelfs die horen erbij, en ik betrapte mezelf er gister op het station op dat ik toch wel stond te lachen om hun beláchelijke interview met één of andere (twentse) helft van een raar zangduoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
zoals het nu is , behoudens de koen en sandershow , is het prima
True, daarom terug naar de waan van de dag, we zeuren 1 september wel weer verderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Af en toe zeuren moet best kunnen, maar maandenlang over hetzelfde onderwerp blijven doordrammen wordt toch wel wat vervelend...
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Alleen de buitenverf gaat wat minder hard.
zij producers zijn dus al helemaal gehersenspoeld door hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt dus niet eens door rob zelf gedaan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef purplerose het volgende:
jeetje ik mis ook alle actie en discussies tegenwoordig
Wij missen jou dan weer. Uit verveling gaan mensen dan maar vervelend lopen doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef purplerose het volgende:
jeetje ik mis ook alle actie en discussies tegenwoordig
Ik zag rond 12 uur producer Leon prutsen met de camera, die een paar seconden later opeens op de gang stond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt dus niet eens door rob zelf gedaan
Ik hoop dat ik in m'n verhaal ook duidelijk heb gemaakt waaróver het gaat. Ik zit niet te zeuren om te zeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, is Rob weer eens te laat? Althans, dat zei Gerard net.
Wat een discussies hier op de vroege ochtend, al moet ik wel zeggen dat ik het eens ben met Veenstra. Ook ik wordt zo langzamerhand doodmoe van al het gezeik over onzinnige onderwerpen...
3FM heeft nu eenmaal een format waar niet iedereen hier zich in kan vinden, en het lijkt mij dat je daar met zeuren weinig aan gaat veranderen.
Nouja, zo komt het op mij tenminste wel over, vandaar. Echter, het zal gisteren ook wel versterkt zijn door het slechte weer en het nieuws over Giel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in m'n verhaal ook duidelijk heb gemaakt waaróver het gaat. Ik zit niet te zeuren om te zeuren.
Maar goed. Laat maar.
Dat zie dan verkeerd. Zie ook de lap tekst die ik eerder in dit topic dumpte.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nouja, zo komt het op mij tenminste wel over, vandaar.
Gisteren waren er diverse slechte 3FM-berichten, dus 't een versterkte het ander iid.quote:Echter, het zal gisteren ook wel versterkt zijn door het slechte weer en het nieuws over Giel.
Redelijk ja, maar ook niet meer dan dat. Zie wederom die lange post van eerder. En wanneer stopt men es met het in 'singles' denken? Keer op keer lees je dat cd-singles nauwelijks nog verkocht worden en amper nog worden uitgebracht. Wat heeft dat wachten op een single dan voor zin? Een nummer staat op een album en dat kun je héél legaal te allen tijde in de iTunes store of vergelijkbare alternatieven aanschaffen. Waarom dan nog een week of twee weken wachten? De dj bepaalt wat op de radio komt. Die moet zijn of haar enthousiasme overbrengen. Als die z'n enthousiasme moet gaan rekken totdat de single in de winkel ligt, komt dat nogal krom over. Ik ren naar de (digitale) winkel omdat een geweldig nummer op de radio is en de dj daarover erg enthousiast is. En niet omdat de single in de winkel van Van Leest of FRS ligt.quote:Vooral de Megahit is inderdaad vaak 'te laat', maar dat komt vaak doordat de single nog niet uit is en ze daarop willen wachten (anders rennen luisteraars naar de winkel om het nummer te halen, maar is 'ie nog niet verkrijgbaar en een week later hebben ze het nummer wel genoeg gehoord en wordt het dus geen hit meer). Ook is de MH eigenlijk niet meer bedoeld als 'nieuwe muziek een kans geven' maar meer 'de hits van morgen als eerste draaien' en in dat laatste slagen ze best goed.
Wat een amateurs...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:15 schreef Feivel1 het volgende:
En nu dus ook de NOS-headlines beds..
Nee, geen opnamen, wel live streaming via FussRadio.nlquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een amateurs...
Heb je er geen opnamen van? Dan kunnen we even lachen!
Heb het aan staan, wat een drama!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, geen opnamen, wel live streaming via FussRadio.nl
Ze hebben ook al eens radio-edits van andere stations gebruikt..
Triest, joh.
Kijk nou hoeveel luisteraars (ik zou er zelf geen 12 uur voor gaan zitten...)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een amateurs...
Heb je er geen opnamen van? Dan kunnen we even lachen!
The Kooks, KOOKSquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou helemaal niet van The Cooks, maar dit nummer is wel aardig te pruimen
22-07-2008 13:56 Crystal Waters Gipsy Woman Artiest Titel Youtubequote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:59 schreef MirageF1 het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik de Megahit niet gehoord tijdens Stenders Eetvermaak?
Hou jij nou is op over die (*%()@#*$ fussradio , open er een topic over in dit forumquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:00 schreef Feivel1 het volgende:
Godsamme, FussRadio, moet je er nou drie keer over doen om een plaat aan te kondigen?.
Sorry mr. morpheus..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hou jij nou is op over die (*%()@#*$ fussradio , open er een topic over in dit forum
Dank je. Ik begon al aan mijzelf te twijfelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
22-07-2008 13:56 Crystal Waters Gipsy Woman Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:52 Gavin De Graw In Love With A Girl Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:46 Eli Paperboy Reed Stake Your Claim Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:42 Living Colour Love Rears Its Ugly Head Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:34 Kooks Shine On Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:30 Girls Aloud Sound Of The Underground Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:28 Hardfi Hard To Beat Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:24 Frank Boeijen Groep Zwart Wit Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:22 Calvin Harris Acceptable In The 80s Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:20 Calvin Harris Acceptable In The 80s Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:12 Connells '74'75 Artiest Titel Youtube
22-07-2008 13:08 Kid Rock All Summer Long Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:58 Eminem Cleaning Out My Closet Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:50 Santana & Michelle Branch Game Of Love Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:46 Elbow One Day Like This Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:42 Madonna Give It 2 Me Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:32 Lenny Kravitz I'll Be Waiting Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:30 Katy Perry I Kissed A Girl Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:26 Wheatus Teenage Dirtbag Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:20 Stranglers Always The Sun Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:18 Alain Clark Blow Me Away Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:10 Jeremy's Take You All The Way Artiest Titel Youtube
22-07-2008 12:06 Massive Attack Unfinished Sympathy Artiest Titel Youtube
Klopt je hebt het niet gehoord
Robquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klopt je hebt het niet gehoord
Eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef -Hans- het volgende:
SC, geinige plaat inderdaad maar hoef het niet heel vaak te horen want het is geen super nummer.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
EensMaar 2 keer per dag trek ik nog wel (hoorde'm vanochtend bij Giel ook voorbijkomen
)
@Cos: Sorry, ik twijfelde al. Het spijt me Kos![]()
ik zit er ook niet mee, maar het viel nogal op jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Alweer Eminem?
Nou ja primaLang niet gehoord deze plaat
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Voel me al dagen niet lekker en liep ook al met pijnstillers op de BBQ, op een verjaardag van een vriendin en op mn werk gister... dus eigenlijk was t niet zo slim om naar de kermis te gaan met die regen.
Maargoed, dik aangekleed (roze!) en gewoon gegaan. Het was érg leuk, maar toen ik vanmorgen opstond, merkte ik wel dat ik niet in staat ging zijn om te werken. Dus vandaag even een rustdagje (zo weer lekker slapen) en dan morgen weer hard aan de slag
Och, kijk eens naar de leeftijd van de DJ's daar, de geboortejaren liggen allemaal zo rond de 1992.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kijk nou hoeveel luisteraars (ik zou er zelf geen 12 uur voor gaan zitten...)
Stream Title: 12 Uur's Show
Stream Description: 12 Uur's Show
Content Type: audio/mpeg
Mount Uptime: Tue, 22 Jul 2008 09:12:51 +0200
Bitrate: 128
Current Listeners: 2
Peak Listeners: 4
Stream Genre: Top 40
Stream URL: 12 Uur's Show
Current Song: Fuss!Radio - 12 Uur's Show
Ofniequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Toch frapant dat er weer zo'n standaard kutnummer wordt uitgekozen als soort van "request"![]()
ik ruik de dennenaalden al!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ja daar is dit fantastische kerstnummer weeer
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef JDude het volgende:
Of je hebt een vibrahahahahahaaaatie in je stem...
haha, je zei Megahit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, zou het nu dan toch de nieuwe Megahit zijn geworden of toch de hele leuke single van Pete Filly and Perquisite
Altijd leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Super, thanks! Al een beetje op huizenjacht![]()
![]()
!
Erg jammer inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd door dat eind heengeluld wordt. Die edits zijn juist zo leuk!
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:14 schreef cosmick het volgende:
Dit is ook niet wat trouwens.
Veel kutplaten vandaagquote:
Liever Keane dan Kane!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |