Maar voor je het weet heb je een reply van EA en is je topic waardeloosquote:
Ik bedoelde mn post niet eens zo negatief, maar zoals je al zegt is het gewoon vreemd. Ik ga er gewoon vanuit dat "wie zwijgt stemt toe" en 3FM heeft, tot Michiel's post zojuist, gezwegen over de opmerking van Rob. Misschien ben ik te goedgelovig om meteen maar alles wat Rob zegt voor waar aan te nemen en was ie gewoon pissed off omdat zijn keuze voor MH niet MH geworden is. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet geloven en van de kant van 3FM (en dat hoeft (hoort zelfs) dus niet Michiel te zijn)wordt de vuile lucht ook niet opgeklaard.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar ik ben in een te flauwe bui om er serieus op te reageren (afgelopen weekend wat weinig geslapen, dan krijg ik dat).
Het is inderdaad wel een vreemd verhaal...
[3FM #630] Het zonnigste topic sinds tijden!
Het heeft hier vandaag qua tijd langer geregend dan dat het droog is geweest...quote:Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regent hier.
Dat staat goed toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was het kleine moeite om de subforum tag goed te zetten
Ik denk dat we minder pissed-off waren geweest als het persbericht van een uur minder AV niet vandaag onder onze neuzen geschoven werd. Misschien dat we daarom wel te snel conclusies trokken uit Rob zn woorden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel, mocht je nog tijd vinden om korte reactie te geven graag, we staan open voor ieder weer woord, want we waren aardig over de (@#*($# vanmiddag. Misschien is dit onterecht geweest.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik Rob's woorden anders moet interpreterenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Misschien dat we daarom wel te snel conclusies trokken uit Rob zn woorden.
Het zal vast de manier zijn, maar er is blijkbaar wel iets gebeurd afgelopen keer, anders verzint Rob niet zoietsquote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Ik kan me niet vinden in de lezing van Rob. Het beleid van de MH is al jarenlang ongewijzigd: de 3FM jocks kiezen hem in een eerlijke verkiezing. Spring hoog of laag, betrek Florent, de premier of God erbij, dat is de manier.
Ik denk ook dat er geen andere interpretatie mogelijk is, maar is het ook de waarheid?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik Rob's woorden anders moet interpreteren
Dan heeft Viva La Vida bij de verkiezing van de MH van vorige week zeker niet op 't lijstje van mogelijkheden gestaan. Er waren diverse dj's die giga-enthousiast over die plaat waren en zijn. Beetje raar dat ie dan nu pas MH, vind je niet?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:16 schreef MichielV het volgende:
Ik kan me niet vinden in de lezing van Rob. Het beleid van de MH is al jarenlang ongewijzigd: de 3FM jocks kiezen hem in een eerlijke verkiezing. Spring hoog of laag, betrek Florent, de premier of God erbij, dat is de manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |