Funky!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:13 schreef Againzender het volgende:
Big bubbles no troubles, dat is lang geleden
Dacht laat ik eens gek doen en me hier ook weer even melden. Was toch alweer een tijdje geleden...quote:
Heb je een ander huis gekocht, of ben je aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht laat ik eens gek doen en me hier ook weer even melden. Was toch alweer een tijdje geleden...Even eten en dan weer verven.. 2 plafonds zijn vandaag de klos (en ik dus ook).
Weet nog dat wij op school bij muziek drie videos voor onze neus kregen, en daar moest je dan je favoriet uit kiezen. Wat de diepere betekenis van deze 'oefening' was weet ik nog steeds niet, maar dit was één van de video's. Een andere was van Transvision Vampquote:
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7501
Transvision Vampquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weet nog dat wij op school bij muziek drie videos voor onze neus kregen, en daar moest je dan je favoriet uit kiezen. Wat de diepere betekenis van deze 'oefening' was weet ik nog steeds niet, maar dit was één van de video's. Een andere was van Transvision Vampen nummer drie ben ik vergeten, iets van commercieele troep geloof ik. Dus toen heb ik maar voor Ellis Beggs & Howard gekozen, zo slecht is dat nummer tenslotte niet
Verbouwen is misschien een groot wordt maar het huis waar ik nu in woon wordt een beetje opgepimpt. Het is een nieuwbouw (al staat het er al 13 jaar) huis en op sommige plekken moet toch het e.e.a. even worden voorzien van een fris kleurtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:18 schreef cosmick het volgende:
Heb je een ander huis gekocht, of ben je aan het verbouwen?
Neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi Theo, je kater al over van de tilburgse kermis
OK, dat ding is dus echt gejat, dacht dat hij weer gekaapt was ofzo.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:17 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7501
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |