quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
EensMaar 2 keer per dag trek ik nog wel (hoorde'm vanochtend bij Giel ook voorbijkomen
)
@Cos: Sorry, ik twijfelde al. Het spijt me Kos![]()
ik zit er ook niet mee, maar het viel nogal op jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Alweer Eminem?
Nou ja primaLang niet gehoord deze plaat
Beterschap!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Voel me al dagen niet lekker en liep ook al met pijnstillers op de BBQ, op een verjaardag van een vriendin en op mn werk gister... dus eigenlijk was t niet zo slim om naar de kermis te gaan met die regen.
Maargoed, dik aangekleed (roze!) en gewoon gegaan. Het was érg leuk, maar toen ik vanmorgen opstond, merkte ik wel dat ik niet in staat ging zijn om te werken. Dus vandaag even een rustdagje (zo weer lekker slapen) en dan morgen weer hard aan de slag
Och, kijk eens naar de leeftijd van de DJ's daar, de geboortejaren liggen allemaal zo rond de 1992.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:36 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kijk nou hoeveel luisteraars (ik zou er zelf geen 12 uur voor gaan zitten...)
Stream Title: 12 Uur's Show
Stream Description: 12 Uur's Show
Content Type: audio/mpeg
Mount Uptime: Tue, 22 Jul 2008 09:12:51 +0200
Bitrate: 128
Current Listeners: 2
Peak Listeners: 4
Stream Genre: Top 40
Stream URL: 12 Uur's Show
Current Song: Fuss!Radio - 12 Uur's Show
Ofniequote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Toch frapant dat er weer zo'n standaard kutnummer wordt uitgekozen als soort van "request"![]()
ik ruik de dennenaalden al!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ja daar is dit fantastische kerstnummer weeer
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef JDude het volgende:
Of je hebt een vibrahahahahahaaaatie in je stem...
haha, je zei Megahit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, zou het nu dan toch de nieuwe Megahit zijn geworden of toch de hele leuke single van Pete Filly and Perquisite
Altijd leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Super, thanks! Al een beetje op huizenjacht![]()
![]()
!
Erg jammer inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd door dat eind heengeluld wordt. Die edits zijn juist zo leuk!
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:14 schreef cosmick het volgende:
Dit is ook niet wat trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |