Zend Arrow nog uit op de AM? Dat klonk fantastisch!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Morgenochtend geen radio in m'n auto als ik met de Chevy ga...
Die heeft alleen maar middengolf radioDaar isniet veel meer op te ontvangen
Ipod inpluggen dan maarOf ooit eens een radio in m'n handschoenenvakje inbouwen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef cosmick het volgende:
Nike Air Pressure.
.
Sorry, was ff naar sneakers aan het googlen.
Helaas niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zend Arrow nog uit op de AM? Dat klonk fantastisch!
Under Pressure
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe, ook wel weer leuk toch? Zoiets?.
Maar de MH blijft mwah.
Het begint met taal!quote:Sinds 20 07 2009 Postbank internet bankieren dienst is verplicht voor alle klanten. De nieuwe login-procedure zal uw creditcardnummer en de pin en het is verplicht voor alle Postbank-klanten
Als je daar intrapt, verdien je ook niet beter.quote:
Hoevaak lezen mensen niet en klikken gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je daar intrapt, verdien je ook niet beter.
Ik heb geen medelijden met ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak lezen mensen niet en klikken gelijk.
Ik ken eigenlijk niemand die die opname heeft gekocht, dus ik zou het ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus als ik deze opname aanschaf, gaat 't beter met me
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die die opname heeft gekocht, dus ik zou het ook niet weten.
Gast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |