ken het probleemquote:
Trustenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ken het probleem
ik duik er ook in
Komt natuurlijk door die o zo gare beslissing (IMHO) van 3FM om Giel een uur extra te laten doorgaan..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:15 schreef Sirolf het volgende:
't Is inderdaad wel snel gegaan met de topics vandaag gisteren.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft ie Hallelujahgedraaid? Ik zie een gap @ 3fmfan, dus dat kan bijna niet missen
.
* Sirolf kijkt op de kalenderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door die o zo gare beslissing (IMHO) van 3FM om Giel een uur extra te laten doorgaan..
* Glacier kan het nog steeds niet geloven
Rob heeft weer gezegd dat ie 'em in de computer gaat/laat zettenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Helaas niet in de stats terechtgekomen, maar top dat ie gedraaid is.
quote:[01:44:33] <Chi> 3FM - Roosmarijn (AVRO): Sigur Ros - Innimer Syugur Villaysingur
De held.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rob heeft weer gezegd dat ie 'em in de computer gaat/laat zetten
Waarvoor je Hyves moet hebben?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, check die reacties @ Gerards Hyves-pagina http://gerard41.hyves.nl/.
Ik geef het op, ik heb er geen zin meer in het geklaag aan te horen als er een plaat MH is geworden die sommigen niet bevalt. Ik heb nou al zo vaak kunnen roepen dat MH door ons gekozen wordt en dat de gedachte dat er voor betaald zou worden compleet kul is, maar kennelijk vinden enkelen het veel fijner om een blok beton voor het hoofd te houden, de vingers in de oren en heel hard 'LALALALA IK HOOR TOCH NIETS' te roepen.quote:Bepaalde dj's kunnen roepen wat ze willen ('de MH wordt echt heel democratisch bepaald'. My ASS!), maar het is duidelijk dat ook 3FM (nota bene publieke omroep) gevoelig is voor een enorme zak geld die de platenmaatschappij per ongeluk de studio inschuift. Zie ook alle belachelijke acties rondom bands of festivals.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef MichielV het volgende:
Morgen! Lees net de reactie van Roel op Radioforum:
[..]
Ik geef het op, ik heb er geen zin meer in het geklaag aan te horen als er een plaat MH is geworden die sommigen niet bevalt. Ik heb nou al zo vaak kunnen roepen dat MH door ons gekozen wordt en dat de gedachte dat er voor betaald zou worden compleet kul is, maar kennelijk vinden enkelen het veel fijner om een blok beton voor het hoofd te houden, de vingers in de oren en heel hard 'LALALALA IK HOOR TOCH NIETS' te roepen.
Vraag dan niets maar ga lekker je eigen gelijk voor jezelf blijven herhalen.
Morgé Veenstra,quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef MichielV het volgende:
Morgen! Lees net de reactie van Roel op Radioforum:
[..]
Ik geef het op, ik heb er geen zin meer in het geklaag aan te horen als er een plaat MH is geworden die sommigen niet bevalt. Ik heb nou al zo vaak kunnen roepen dat MH door ons gekozen wordt en dat de gedachte dat er voor betaald zou worden compleet kul is, maar kennelijk vinden enkelen het veel fijner om een blok beton voor het hoofd te houden, de vingers in de oren en heel hard 'LALALALA IK HOOR TOCH NIETS' te roepen.
Vraag dan niets maar ga lekker je eigen gelijk voor jezelf blijven herhalen.
Je zegt het nu toch al zelf; na de opmerking. Men zit met vragen, trekt, danwel niet foute, conclusies, maar vindt geen klankwoord om die te weerleggen. Natuurlijk kun je het laten, maar daarvoor zitten we niet allemaal online. De keus is aan beide partijen in hoeverre ze door willen gaan met een discussie. Maar als er eentje stelling blijft nemen, maar die wordt nergens aan de kaak gesteld, ligt het dan aan de stellingnemer dat het de sfeer niet ten goede komt? Moet die dan ook maar monddood in een hoekje gaan zitten? We kunnen ook met z'n allen zeggen dat we geen vragen meer hebben, stellen of een discussie aan willen gaan, dat is ook prima, maar dan weten we dat. Verder, dit is Fok!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind het wel weer heel erg jammer dat mensen , na de opmerking van michiel gisteravond zo duidelijk stelling blijven nemen, terwijl niemand de waarheid echt kent. Blijven hakken is niet nodig en bevordert totaal niet de discussie en sfeer. Denk voor dat je schrijft.
Potverdorie, wat een muziekquote:
Soms is het ook even goed, je mond te houden en dingen heel even te laten bezinken in het heetst van de strijd, denk dat daarom ook michiel is gaan terug lezen en het jammer vond dat er dingen geroepen worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Je zegt het nu toch al zelf; na de opmerking. Men zit met vragen, trekt, danwel niet foute, conclusies, maar vindt geen klankwoord om die te weerleggen. Natuurlijk kun je het laten, maar daarvoor zitten we niet allemaal online. De keus is aan beide partijen in hoeverre ze door willen gaan met een discussie. Maar als er eentje stelling blijft nemen, maar die wordt nergens aan de kaak gesteld, ligt het dan aan de stellingnemer dat het de sfeer niet ten goede komt? Moet die dan ook maar monddood in een hoekje gaan zitten? We kunnen ook met z'n allen zeggen dat we geen vragen meer hebben, stellen of een discussie aan willen gaan, dat is ook prima, maar dan weten we dat. Verder, dit is Fok!. That should say enough...
Dus we gaan geen hoor - wederhoor doen over het voeren van discussies? *boehoe*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is het ook even goed, je mond te houden en dingen heel even te laten bezinken in het heetst van de strijd, denk dat daarom ook michiel is gaan terug lezen en het jammer vond dat er dingen geroepen worden.
Denk dat Michiel vandaag nog wel gaat reageren. Tot die tijd is het gewoon verstandig om het over andere zaken te hebben.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Dus we gaan geen hoor - wederhoor doen over het voeren van discussies? *boehoe*
Popje, ik wil geen discussie of ruzie. En dingen laten rusten is prima. Ik vraag, vroeg, of we ons überhaupt nog dingen afvragen en die gaan posten. Natuurlijk moeten we niet doorhakken zonder even een stap terug te doen en dingen objectief of in een ander licht te bekijken. Maar dat was juist wat ik vroeg, gaan we dat nog doen, of gaan we lekker keuvelen met een kop koffie erbij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is onzin wat je nu zegt, zie het als dat je ruzie met iemand hebt, om het moment dat het onstaat, roept iedereen dingen waar beide partijen niet gelukkig van worden en zaken erger worden dat ze zijn.
Soms is even weglopen en terugkijken beter, om daarna te handelen.
In die fout ben ik gisteren ook gestapt, maar ben na de opmerking van gisteren naar neutrale positie gegaan, waar bij in beide zaken een kern van waarheid kan zitten.
Hoogstaande discussie voeren tijden je uitzendig is niet handig, kan je gedachten aardig storen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:20 schreef MichielV het volgende:
Als ik vervolgens tijdens een uitzending een poging doe het NOG een keer uit te leggen lees ik vervolgens op een ander platform MY ASS en gaat het "de MH is overduidelijk betaald" geblaat volop door.
Welkom op Fok!. Ik huil ook dagelijks om frappante stellingnames die die als een tiet op een stoeprand slaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:20 schreef MichielV het volgende:
OnAir, bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ben me er volledig van bewust dat dit een discussieplatform is en ik vind het directe contact met hardcore-luisteraars ook heel waardevol en bovenal leuk.
Maar ik word er echt moe van dat het soms echt klagen om het klagen is. Dan roept er weer iemand dat de MH betaald is door een platenmaatschappij (waar ik echt alleen maar heel hard om kan lachen), ik vertel hier dat het echt niet zo gaat en bij de volgende keer dat iemand zich niet kan vinden in de nieuwe MH wordt het weer net zo hard geroepen.
Als ik vervolgens tijdens een uitzending een poging doe het NOG een keer uit te leggen lees ik vervolgens op een ander platform MY ASS en gaat het "de MH is overduidelijk betaald" geblaat volop door.
In discussies gaat het om argumenten en stellingnames. Als je echt geen flauw idee hebt hoe één en ander verloopt (en dat geldt voor iedereen die niet op woensdagmiddag aanwezig is bij de stemrondes voor de MH) heb je m.i. weinig echt klinkende argumenten. En als je dan toch blijft volharden ben je zowel IRL als op Web 2.0 heel vermoeiend bezig.
Idd. Als Michiel zegt dat er niet betaald wordt voor Megahits, geloof ik hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vind het wel weer heel erg jammer dat mensen , na de opmerking van michiel gisteravond zo duidelijk stelling blijven nemen, terwijl niemand de waarheid echt kent. Blijven hakken is niet nodig en bevordert totaal niet de discussie en sfeer. Denk voor dat je schrijft.
Hear, hear!quote:
Die heb je daar ook gezien. Tof man!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hear, hear!
Doe Maar
![]()
Holy crap, wat waren die gasten goed op WB!
De op het oog oprechte blijheid van de mannen bij het zien van een vol veld was ontroerend. Ik moest echt een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Die heb je daar ook gezien. Tof man!
Veel beter dan in de Kuip.
Verdomme, mooi manquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De op het oog oprechte blijheid van de mannen bij het zien van een vol veld was ontroerend. Ik moest echt een traantje wegpinken
Engelse markt is totaal anders dan de onze,quote:Neem es een voorbeeld aan de Engelse publieke omroep. Vele mensen kunnen die erg waarderen en dat is niet voor niets. En geldt beter goed gejat dan slecht verzonnen. Laat dat dan een voorbeeld zijn en verlaag je niet tot élk uur een prijsvraag voor weet-ik-veel-wat. Blijft een groot deel van de luisteraars daardoor echt hangen? Waren de luistercijfers nog lager geweest als die prijsvagen en acties er niet zouden zijn?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:00 schreef Sersjee het volgende:
Ik gooi er even een tip tussendoor: koop deze cd!
Zend Arrow nog uit op de AM? Dat klonk fantastisch!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Morgenochtend geen radio in m'n auto als ik met de Chevy ga...
Die heeft alleen maar middengolf radioDaar isniet veel meer op te ontvangen
Ipod inpluggen dan maarOf ooit eens een radio in m'n handschoenenvakje inbouwen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:11 schreef cosmick het volgende:
Nike Air Pressure.
.
Sorry, was ff naar sneakers aan het googlen.
Helaas niet meerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zend Arrow nog uit op de AM? Dat klonk fantastisch!
Under Pressure
Preciesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe, ook wel weer leuk toch? Zoiets?.
Maar de MH blijft mwah.
Het begint met taal!quote:Sinds 20 07 2009 Postbank internet bankieren dienst is verplicht voor alle klanten. De nieuwe login-procedure zal uw creditcardnummer en de pin en het is verplicht voor alle Postbank-klanten
Als je daar intrapt, verdien je ook niet beter.quote:
Hoevaak lezen mensen niet en klikken gelijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je daar intrapt, verdien je ook niet beter.
Ik heb geen medelijden met ze.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevaak lezen mensen niet en klikken gelijk.
Ik ken eigenlijk niemand die die opname heeft gekocht, dus ik zou het ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus als ik deze opname aanschaf, gaat 't beter met me
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die die opname heeft gekocht, dus ik zou het ook niet weten.
Gast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, die studio-versie gaat nog wel, maar van dit kattengejank ging m'n nekhaar overeind staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |