zij producers zijn dus al helemaal gehersenspoeld door hemquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt dus niet eens door rob zelf gedaan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef purplerose het volgende:
jeetje ik mis ook alle actie en discussies tegenwoordig
Wij missen jou dan weer. Uit verveling gaan mensen dan maar vervelend lopen doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef purplerose het volgende:
jeetje ik mis ook alle actie en discussies tegenwoordig
Ik zag rond 12 uur producer Leon prutsen met de camera, die een paar seconden later opeens op de gang stond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt dus niet eens door rob zelf gedaan
Ik hoop dat ik in m'n verhaal ook duidelijk heb gemaakt waaróver het gaat. Ik zit niet te zeuren om te zeuren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, is Rob weer eens te laat? Althans, dat zei Gerard net.
Wat een discussies hier op de vroege ochtend, al moet ik wel zeggen dat ik het eens ben met Veenstra. Ook ik wordt zo langzamerhand doodmoe van al het gezeik over onzinnige onderwerpen...
3FM heeft nu eenmaal een format waar niet iedereen hier zich in kan vinden, en het lijkt mij dat je daar met zeuren weinig aan gaat veranderen.
Nouja, zo komt het op mij tenminste wel over, vandaar. Echter, het zal gisteren ook wel versterkt zijn door het slechte weer en het nieuws over Giel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in m'n verhaal ook duidelijk heb gemaakt waaróver het gaat. Ik zit niet te zeuren om te zeuren.
Maar goed. Laat maar.
Dat zie dan verkeerd. Zie ook de lap tekst die ik eerder in dit topic dumpte.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nouja, zo komt het op mij tenminste wel over, vandaar.
Gisteren waren er diverse slechte 3FM-berichten, dus 't een versterkte het ander iid.quote:Echter, het zal gisteren ook wel versterkt zijn door het slechte weer en het nieuws over Giel.
Redelijk ja, maar ook niet meer dan dat. Zie wederom die lange post van eerder. En wanneer stopt men es met het in 'singles' denken? Keer op keer lees je dat cd-singles nauwelijks nog verkocht worden en amper nog worden uitgebracht. Wat heeft dat wachten op een single dan voor zin? Een nummer staat op een album en dat kun je héél legaal te allen tijde in de iTunes store of vergelijkbare alternatieven aanschaffen. Waarom dan nog een week of twee weken wachten? De dj bepaalt wat op de radio komt. Die moet zijn of haar enthousiasme overbrengen. Als die z'n enthousiasme moet gaan rekken totdat de single in de winkel ligt, komt dat nogal krom over. Ik ren naar de (digitale) winkel omdat een geweldig nummer op de radio is en de dj daarover erg enthousiast is. En niet omdat de single in de winkel van Van Leest of FRS ligt.quote:Vooral de Megahit is inderdaad vaak 'te laat', maar dat komt vaak doordat de single nog niet uit is en ze daarop willen wachten (anders rennen luisteraars naar de winkel om het nummer te halen, maar is 'ie nog niet verkrijgbaar en een week later hebben ze het nummer wel genoeg gehoord en wordt het dus geen hit meer). Ook is de MH eigenlijk niet meer bedoeld als 'nieuwe muziek een kans geven' maar meer 'de hits van morgen als eerste draaien' en in dat laatste slagen ze best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |