Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Precies. Als je nu iets kan unlocken met achievements.. Maar in deze vorm is het niets meer dan patserij.
Deels eensch. Ik heb wat extra dingetjes gedaan in bijvoorbeeld Frogger omdat het achievements waren, maar ik speel zelden een game ervoor opnieuw.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Laat Heintje dat maar niet lezen <o>
inderdaad daarom hou ik Perfect Dark Zero nog, DOA4 vindt ik gewoon een kut gamequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef gijsje79 het volgende:
Achievements vind ik een mooie optie.
Zo blijf je tenminste bezig met een spel, vaak speel je een spel uit en ligt ie ergens stof te happen.
PDZ 0 achievement pointsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inderdaad daarom hou ik Perfect Dark Zero nog, DOA4 vindt ik gewoon een kut game
daar ga ik geen moeite voor doen
Lijkt me vrij duidelijk, ik heb de game sinds de releasedate en heb nog steeds 0 achievements points. Grootste zuiggame die op de 360 is momenteel.quote:
online kon je tijdens je enige pot toch wel 10 kills makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk, ik heb de game sinds de releasedate en heb nog steeds 0 achievements points. Grootste zuiggame die op de 360 is momenteel.
Alleen de hik komt van zelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Achievements.Die komen van zelf wel.
Ik ben erg benieuwd naar de online functiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef SalmanPack het volgende:
Fight Night roeleertKomt ie nog uit op de PC of niet? Ik heb een oude spel thuis liggen voor de PS2
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand zo ff GRAW co-op doen?
oke en wat betreft spelers ? Spel is nu iets van 5 maanden uit, zal het nog veel gespeeld worden, gaat de tijd toch snelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Wessiej het volgende:
Alleen de EA servers, dus je komt 9/10 alleen tegen amerikanen terecht, dus alleen maar lag.
Op DVD.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nee die games heb ik allebij niet. Waar is Arie en Sylvester op dan?
Ja ik snap echt geen fuck van Uno iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Wessiej het volgende:
Oja MMaRsu, koop UNO dan even, dan laat ik je wel zien hoe het moet.
Mensen die UNO niet hebben
nicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Wessiej het volgende:
Need for Speed - Most Wanted (Classic) (Xbox 360) ¤25,99
Er komen 360 classics aan, 25 euro's
Condemned, Kameo, CoD2 en PGR3 zijn prima titels. Eventueel King Kong (niks mis mee) of Amped 3 voor de liefhebber.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zouw geen launch titels weten die ik nog zouw moeten hebben
jullie wel ?
Wat oneindig lelijk zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Talpa zit er dus in met een reclame bord
Maar toch hebben we ons vermaakt hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
PDZ ziet er erg goed uit, maar het speelt als een zak stront dat bevroren is gebleven van het jaar 2000... Zo'n zwarte plastic zak die je enkel gebruikt om grote bergen troep mee naar het afvalverwerkingcentrum te brengen.. In die zak smijt je alles wat je kwijt kunt zonder eerst goed te recyclen waardoor de zak & haar inhoud rond 2005/6 zich in een vage vorm van ontbinding bevind voor 65 euro.
Chuck Norris bij Ajax?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je de bron bekijkt zie je dat het op een EA server staat en dat het plaatje The Sheer heet, die hoofden zullen wel de bandleden zijn i guessquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Chuck Norris bij Ajax?
Wie in godsnaam heeft die hoofden erin gesoept, net of het nu mooier is.
Niet verkeerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Wessiej het volgende:
Need for Speed - Most Wanted (Classic) (Xbox 360) ¤25,99
Er komen 360 classics aan, 25 euro's
Ik heb hetzelfde. De verhouding pret/beloning moet in orde zijn, en dan haal ik er veel. Oblivion, Burnout, Prey...Dat zijn voorbeelden van games waarbij achievements vanzelf komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Die UNO deck heb ik anders gisteren nog niet online zien staan
Wat betreft de achievments, beetje in dubio ben ik er over.. sommige zijn onhaalbaar tenzij je echt alleen maar dedicated bezig bent met dat ene ding.
Ik wil gewoon mn spel spelen, en wat ik aan achievmenst haal is mooi meegenomen, en de dingen waar je achievmenst voor kan halen zonder al te veel moeite doe ik ook.
Maar voel niet de drang om echt alles te halen wat er te halen valt in een spel.. zeker niet als het betekent dat ik 20+ uur er in moet steken voor 25 punten ofzo.
Kijk Oblivion, leuk spel, mooi spel, maar op het einde langdradig.. wil ik die laatste achievments halen ben ik zeker nog 15 uur bezig met poorten sluiten etc. Nou dan kies ik liever voor een potje HALO2 of tegenwoordig TH:Wasteland.. lekker relax gamen ipv uitspelen om de achievments.
Die doos (360+game) komt vlgs mij een week na release van SR uit.. dus kan je dan beslissen wellicht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
MM, ik kijk wel even wat het wordt met SR. Als een hoop mensen nou die game spelen haal ik m alsnog, maar das afwachten.
Ja, die bundel komt later, maar ik haal de 360 meteen na mn laatste tentamen op 30 augquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die doos (360+game) komt vlgs mij een week na release van SR uit.. dus kan je dan beslissen wellicht?
Maar ik haal m wel.. ik weet het was even aan het twijfelen.. komt omdat ik me nog goed vermaak met spellen die ik heb. Heb niet zo'n gevoel van "ik moet een nieuw spel hebben" .. maar SR is gewoon erg cool. Negertje spelen, met WuTang muziek, auto's pimpen, en ik mag dingen opblazen
Ja mooi man.. autotje pakken, beide instappen.. muziek aan, beetje chillen, voorbijgangers doden, rennen voor de politiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je hebt toch wel gelijk, die game moet gewoon gespeeld wordenLekker beetje chaos creëren enzo, ouwehoeren, mensen neerschieten, dingen opblazen, muziek luisteren. Mooi man
Dus enkel handig voor mensen die de drang niet hebben om games uit zich zelf uit te spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.
Sure. PDZ mag dan wel de grootste teleurstelling zijn van Rare, enkele minuten plezier krijg je haast met ieder spel welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar toch hebben we ons vermaakt he
Voor jou welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, dat pokerspel is maar 48u gratis te downloaden he?Dat zuigt!
Volgende week woensdagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Vanaf wanneer is het spel te downloaden?
*hype hype*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Biertje doen met de fokkers, peukie roken)
[afbeelding]
[afbeelding]
ALLE NEWBEE'S BEHOREN DE OP TE LEZEN VOOR ZE DOMME VRAGEN GAAN STELLENquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Niek. het volgende:
Waarom is er nergens een pagina met alle gamertags van de xbox bezitters hier? Potje Uno'en met zn allen![]()
(nee dit is geen noodkreet om meer mensen in mn friendslist te krijgen)
Sprak een newbeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef bluebit het volgende:
'domme vragen bestaan niet, behalve de vraag die begint met : "Misschien stel ik een domme vraag maar....."'
Er zijn helemaal geen domme vragen, alleen domme mensenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef bluebit het volgende:
'domme vragen bestaan niet, behalve de vraag die begint met : "Misschien stel ik een domme vraag maar....."'
Of met "Ik heb net Fifa gekocht en ik vroeg me af".quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef bluebit het volgende:
Iedereen van fok mag me toevoegen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Niek. het volgende:
Waarom is er nergens een pagina met alle gamertags van de xbox bezitters hier? Potje Uno'en met zn allen![]()
(nee dit is geen noodkreet om meer mensen in mn friendslist te krijgen)
die kun je inderdaad wel vergeten....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
Ik krijg nou vast geen invite in mn friendslist
je post best veel.....quote:Geregistreerd op: donderdag 29 juni 2006 @ 09:44
Laatste bezoek: 18 minuten geleden
Aantal posts: 2624 (gemiddeld 54 per dag)
kappen nou, dadelijk moet ik die ook gaan halenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Biertje doen met de fokkers, peukie roken)
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk links rijden en mensen irriteren daarmeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
kappen nou, dadelijk moet ik die ook gaan halen
Och.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef bluebit het volgende:
[..]
die kun je inderdaad wel vergeten....
"newbie" pfahhhh......
edit :
what the hell :
[..]
je post best veel.....
Wij horen bij de oude kern. Laat die newbies maar posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef bluebit het volgende:
naja, je hebt 58 posts op een dag, volgens mij praat ik nog geen 58 volzinnen per dag
(jaja, ik weet het, zegt meer over mij dan over jou)
het is gewoon leuk om te zeggen : maar zo te zien kom ik hier al langer dan jij en atuniel samenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij horen bij de oude kern. Laat die newbies maar posten.
Ik heb nog een accountquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef bluebit het volgende:
[..]
het is gewoon leuk om te zeggen : maar zo te zien kom ik hier al langer dan jij en atuniel samen
Spel gespeeld.. maar online werd mn ass zo hard gekicked dat het niet eens grappig meer was. En de eindbaas in de SP is te ziek voor woorden.. die bitch kon echt echt mn bloed laten koken. Meer dan eens de controller door de kamer gesmeten, geen tof spel dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Wessiej het volgende:
De vaste prijs van Dead or Alive is nu ook 30E ong.
Mooi dat alles verlaagt wordt, werd tijd ook zeg
Agh, zo moeilijk was die nu ook weer nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Spel gespeeld.. maar online werd mn ass zo hard gekicked dat het niet eens grappig meer was. En de eindbaas in de SP is te ziek voor woorden.. die bitch kon echt echt mn bloed laten koken. Meer dan eens de controller door de kamer gesmeten, geen tof spel dus.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk links rijden en mensen irriteren daarmee
Zo moeilijk was die niet ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, zo moeilijk was die nu ook weer nietIk heb nog nooit met mijn controller hoeven gooien daardoor. Online zoog wel ja
Ik heb hem met elke chara verslagenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die niet ook
Man ik heb m hooguit met 3 characters kunnen verslaan...en daar kwam een hoop knopraggen bij kijken![]()
met kiwi's doodgooienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En als ze er wat van zeggen, schiet je ze gewoon dood
1 jaar verschilquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef bluebit het volgende:
[..]
het is gewoon leuk om te zeggen : maar zo te zien kom ik hier al langer dan jij en atuniel samen
Ik word te oud voor die shitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb hem met elke chara verslagen
Beats talking about SR anytime of the day.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens zit nou niet zo te kutten over wie hier langer is dan wie
Nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Beats talking about SR anytime of the day.
Ziet er leuk uit. Nou nog een keer de regels van poker leren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:33 schreef Atuniel het volgende:
Hatseflats... nog meer screens in het topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit worden ook leuke potjes hoor![]()
Met UNO zit je al vaak te ouwehoeren en te lachen om elkaars kaarten
He dammit.. mn 360.. heerlijk!
Ben benieuwd of je dan ook speciale kaarten hebt zoals bij de 35th Anniversary editie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef Wessiej het volgende:
Die Uno deck (die nog niet uit is) is een UNO deck met het thema PGR3, misschien wel geinig.
relax, we zitten elkaar alleen maar een beetje te pesten.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens zit nou niet zo te kutten over wie hier langer is dan wie
Oke oke maar het gezeur soms in het 360 topic, echt waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef bluebit het volgende:
[..]
relax, we zitten elkaar alleen maar een beetje te pesten.....
Anders gaan we over de 360 praten, ga anders naar SC of zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke oke maar het gezeur soms in het 360 topic, echt waar
ook een idee....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anders gaan we over de 360 praten, ga anders naar SC of zo
pokerinfo.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Nou nog een keer de regels van poker leren.
[..]
Ben nu met Tombraider bezig.... erg coole game. Hitman ook op de kop getikt... die ga ik na Lara gamen.... tot nu toe is deze Tombraider erg goed....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef GokuSFE het volgende:
Play-asia FTW!
Tomb Raider: Legend - No Region Protection
In stock, usually ships within 24hrs
Price: US$ 39.90
Ff scoren maar
Edit: Hitman en Prey ook beiden $39,90
Valt goed mee vergeleken met de demo hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben nu met Tombraider bezig.... erg coole game. Hitman ook op de kop getikt... die ga ik na Lara gamen.... tot nu toe is deze Tombraider erg goed....
B mag ik em lenenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Valt goed mee vergeleken met de demo he
Tokio al gespeeld? Vond ik het coolste.
Level 3 toch.... daar zit ik nu.... in het beginquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Valt goed mee vergeleken met de demo he
Tokio al gespeeld? Vond ik het coolste.
Detail is wel laag. Of is dit de xbox versie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar ik dus in het laatste level achterkwam... die haak die je bij je hebt.. kun je ook die moeilijk bereikbare bronzen en zilveren of gouden dingen mee pakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Level 3 toch.... daar zit ik nu.... in het beginVond level 2 ook al erg cool,.... heden en verleden
weet niet, iedergeval geen 360quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Detail is wel laag. Of is dit de xbox versie?
Kijk es aan, ff lief aankijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar hij woont ook in Groningen
leuke review!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef =HellFire= het volgende:
Dead Rising preview van mijn hand. It's so fucking funny... en tegelijkertijd vreselijk frusterend!
Well thanks but... actually... het is een preview, maar ik kan er zo al een cijfer achter plakken inderdaad.quote:
Eens kijken of we een ban voor jou kunnen regelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:25 schreef -Dries- het volgende:
Tss.. wie woont er nou in groningen
Van het woord post heb je zeker nog nooit gehoordquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8:22 bus in , stap om 15:15 uitff spel geruild in limburg
Hey je doet Sterrenkunde, zit je dan ook op het Zernike-complex?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eens kijken of we een ban voor jou kunnen regelen
quote:4A Games onthuld Metro 2033: The Last Refuse
4A Games heeft vandaag de horror first-person-shooter Metro 2033: The Last Refuge aangekondigd. Zoals de titel al zegt gaat het hier om een spel dat zich in de toekomst afspeelt en de Metro zal een grote rol in de game hebben. De game speelt zich af in Moskou, dat helemaal kapot geschoten is door een soort ramp of oorlog. De mens is nu gedwongen om in de metro te leven van Moskou, omdat het boven de grond veels te gevaarlijk is.
De Metro's van Moskou zijn een enorm leefgebied voor de mensheid en je ziet er allerlei mensen, zoals kinderen die spelen en vrouwen die het eten koken en de kleren wassen. Je kunt ook met alle NPC's praten, dus de game kent ook een soort RPG element. Het leven boven de grond is ook geen pretje. Zo zullen op sommige gebieden merkwaardige dingen gebeuren, zoals het veranderen van de zwaartekracht, of het waarnemen van dingen die niet bestaan. Tevens heb je invloed op hoe de game gaat eindigen, wat natuurlijk de replaywaarde van de game moet verlengen. Als toetje kent de game ook nog een aardige horror sausje.
Helaas zul je nog even moeten wachten op de game, want de game zal pas over ruim twee jaar verschijnen in het vierde kwartaal van 2008. De game zal wel gepresenteerd worden op de Games Convention volgende week. Bekijk hieronder de eerste twaalf beelden.
Screenshots
quote:Vervolg op Prey nu al in ontwikkeling
Prey ligt nauwelijks één maand in de winkels of er wordt al aan een vervolg gewerkt. Tegenover TeamXbox vertelde 3D Realms CEO Scott Miller dat het nu al aan een vervolg werkt, met meer nieuwe gameplay innovaties, beloofd Scott.
Met andere woorden, je kan net zo goed de xbox versie kopen. Je ziet toch geen verschil.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:40 schreef Yankee_One het volgende:
current gen versie is net afgeprijst
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
ALLE NEWBEE'S BEHOREN DE OP TE LEZEN VOOR ZE DOMME VRAGEN GAAN STELLEN
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
Je hebt een 4:3 televisie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Help, sommige games krijg ik niet fullscreen, ze blijven letter boxed. Sommige games zijn dan wel weer fullscreen. Waar ligt dit aan? Keb geen HDTV
Huh dat is wel vreemd, heb je breedbeeld? 360 goed ingesteld in het dashboard?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Help, sommige games krijg ik niet fullscreen, ze blijven letter boxed. Sommige games zijn dan wel weer fullscreen. Waar ligt dit aan? Keb geen HDTV
Saints Rowquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Niek. het volgende:
Heb nu een aantal keer de demo van dead rising gespeeld en vind het nogal tegenvallen, vrij saai....
Jupsquote:
Geen breedbeeld, en nee, waarschijnlijk is iets niet goed ingesteld.. maar watquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh dat is wel vreemd, heb je breedbeeld? 360 goed ingesteld in het dashboard?
Waarin is het saai dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Niek. het volgende:
Heb nu een aantal keer de demo van dead rising gespeeld en vind het nogal tegenvallen, vrij saai....
Die moet ik nog krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik verkoop de Saints Row pre-order disc
Dit staat erop :
-Demo
-Making of SR
-Trailer
-Themes
-Wat muziek uit SR
-gamerpics
Duss als iemand hem wil ( handig voor mensen zonder HDD, ookal betwijfel ik of die hier komen).
Die demo is echt poep, loop je naar buiten[einde demo] loop je die bioscoop binnen[einde demo] (ja, dat waren de eerste 1 keren dat ik die demo opstarte, daarna had ik het al wel een beetje gehad met dat spel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waarin is het saai dan?
Vond hem zelf niet saai... maar heel vervelend eigenlijk.
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik verkoop de Saints Row pre-order disc
Dit staat erop :
-Demo
-Making of SR
-Trailer
-Themes
-Wat muziek uit SR
-gamerpics
Duss als iemand hem wil ( handig voor mensen zonder HDD, ookal betwijfel ik of die hier komen).
De demo was juist super, gaf wel wat weg van het verhaal, maar wel genoeg om je te boeien en niet om te spoileren.. Alle wapens die je kan vinden en gebruiken.. de katana, uzi, opgewarme koekepan.. geweldig.. en ook zoveel zombie's om alles op te testen.. geweldig toch..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Die demo is echt poep, loop je naar buiten[einde demo] loop je die bioscoop binnen[einde demo] (ja, dat waren de eerste 1 keren dat ik die demo opstarte, daarna had ik het al wel een beetje gehad met dat spel.
Daarna beetje rondgelopen... maar meer dan een beetje zombies neermeppen is het niet, vond er dus weinig aan, even door dat winkelcentrum gewandeld, bende zombies afgemaakt en toen vond ik het wel weer mooi geweest![]()
Geen Dead Rising voor mij dus![]()
Staat je 360 op 4:3 PAL 60 Hrz?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef -Dries- het volgende:
http://i7.tinypic.com/24vqq8y.jpg
Horen die zwarte balken? Nee. Hoe krijg ik ze weg?
quote:Midway entwickelt Area 52 und Criminal
17.08.06 - Midways Austin Studio arbeitet an dem Shooter Area 52 für PlayStation3 und Xbox 360. Das teilt Midway in Stellenausschreibungen auf mehreren Websites mit. Es handelt sich um den Nachfolger von Area 51 (Xbox, PS2), ein Erscheinungstermin ist noch unklar.
Außerdem arbeitet Midway an einem Projekt namens Criminal, das ebenfalls für PS3 und Xbox 360 kommen soll - Details liegen nicht vor.
quote:Need For Speed: Carbon: Liste mit Lizenz-Wagen
17.08.06 -Das Official Xbox 360 Magazine hat eine Liste mit 15 lizenzierten Fahrzeugen veröffentlicht, die in EAs Need For Speed Carbon (PS3, PS2, Xbox 360, Xbox, Wii, PSP, NDS, GBA) auftauchen werden
- 2003 BMW M3 GTR
- 2006 Porsche Cayman S
- 2006 Nissan 350Z
- 2004 Lamborghini Murcielago
- 2006 Ford Mustang GT
- 2007 Audi Le Mans Quattro
- 2004 Lotus Elise
- 1998 Toyota Supra
- 2006 Alfa Romeo Brera
- 2006 VW Golf R32
- 2005 Mercedes CLK500
- 2006 Chrysler 300C SRT-8
Die game heb ik een tijd geleden ooit wel eens iets over gehoord. Klinkt wel tof.quote:Lionhead Studios werkt aan 'nieuwe' Xbox 360 game
Nieuws | 16 augustus 2006 - Lionhead Studios heeft in een advertentie laten doorschemeren dat men bezig is met een 'nieuwe' game voor de Xbox 360. Om wat voor spel het gaat is nog onduidelijk. In de advertentie zoekt men naar een ervaren animator.
Wellicht dat het gaat om Project Dmitri. Dit project werd een aantal jaren bevestigd door Peter Molyneux, het grote brein bij Lionhead Studios. Project Dmitri zou je op realistische wijze van kind laten opgroeien tot oudere. Een soort levenssimulator als het ware.
Officieel heeft Lionhead Studios nog niks bevestigd. Het is dus nog even afwachten. Wellicht dat we op de aankomende Games Convention meer te weten komen met betrekking tot de game.
Ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Staat je 360 op 4:3 PAL 60 Hrz?
Ik heb ook last van zwarte balken op mijn 4:3 tv. Doe je nou eenmaal weinig aan en het valt me ook amper op.quote:
Goede breedbeeld en het is weg idd,........... ! Toch heerlijk om te gamen hoor dat breedbeeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:40 schreef devv05 het volgende:
Fatsoenlijke tv kopen, 4:3 tv kan echt niet meer tegenwoordig
Dan ondersteunt dat spel of demo bv geen breedbeeld?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef -Dries- het volgende:
Maar met bijvoorbeeld saints row en table tennis heb ik geen zwarte balken...
Oke... dus die balken horen? Damn, das wel kut eigenlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan ondersteunt dat spel of demo bv geen breedbeeld?
ik zag wel een nieuwe autoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:07 schreef gijsje79 het volgende:
The Godfather
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje
Van mij hoeft deze game niet zo.
Ik hou het wel bij de films.![]()
De tv van mij doet het nog goed. Vind het zonde van mijn geld om daar speciaal een nieuwe voor te kopen. En daarbij vallen die zwarte balken me amper op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goede breedbeeld en het is weg idd,........... ! Toch heerlijk om te gamen hoor dat breedbeeld
Is waar. Maar met het standaard PAL-signaal ben ik niet echt kapot van die dingen. Mijn pa heeft een LCD staan, maar mijn huidige tv geeft in mijn ogen dan nog beter beeld. En ik wacht liever met het kopen van zo'n HDTV-tv als die standaard een digitale decoder aan boord hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:42 schreef devv05 het volgende:
Of meteen een paar 100 erbij lappen en voor een HDTVtje gaan
Breedbeeld is lekker, maar HD is de ultieme game-ervaring zoals het bedoelt is
Ja ik zie ze niet omdat ik zelf breedbeeld heb. Een leuk breedbeeldje van 82cm is niet zo duur meer hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oke... dus die balken horen? Damn, das wel kut eigenlijk
Joh, tis een demo, dan is er meestal niet zoveel te doen. En dat jij gelijk de afbakingen van de demo tegenkomt, daar kan het spel toch niks aan doen? Wees blij dat er van die gave filmpjes in zaten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Die demo is echt poep, loop je naar buiten[einde demo] loop je die bioscoop binnen[einde demo] (ja, dat waren de eerste 1 keren dat ik die demo opstarte, daarna had ik het al wel een beetje gehad met dat spel.
Daarna beetje rondgelopen... maar meer dan een beetje zombies neermeppen is het niet, vond er dus weinig aan, even door dat winkelcentrum gewandeld, bende zombies afgemaakt en toen vond ik het wel weer mooi geweest![]()
Geen Dead Rising voor mij dus![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:53 schreef ElmarO het volgende:
Is waar. Maar met het standaard PAL-signaal ben ik niet echt kapot van die dingen. Mijn pa heeft een LCD staan, maar mijn huidige tv geeft in mijn ogen dan nog beter beeld. En ik wacht liever met het kopen van zo'n HDTV-tv als die standaard een digitale decoder aan boord hebben.
Beetje FFX settingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:32 schreef Tain het volgende:
Enchanted Arms filmpje
Setting lijkt me toch wel tof
Als je gewoon televisie kijkt....Tsja, dan ben je volkomen idioot als je nu geld uit gaat geven aan een dure HDTV terwijl er in het Nederlanse televisiewereldje 0,0 ondersteuning voor is. Nee, voor gewone TV ben je veel en veel beter af met een CRT.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:25 schreef devv05 het volgende:
[..]Dan heeft ie wel een heeeeele gare HDTV
speciaal voor de 360 zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:42 schreef devv05 het volgende:
Of meteen een paar 100 erbij lappen en voor een HDTVtje gaan
Breedbeeld is lekker, maar HD is de ultieme game-ervaring zoals het bedoelt is
ALLE 360 games zijn breedbeeld. 4:3 is dan ook zo jaren '90.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:43 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Oke... dus die balken horen? Damn, das wel kut eigenlijk
Hell yes.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
speciaal voor de 360 zeker![]()
Hell no
En voor de toekomst. Je weet niet wat je zegt manquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
speciaal voor de 360 zeker![]()
Hell no
PS3 kan ook niet zonder. Next-Gen begon toch bij de Xbox 360, hoewel Sony beweert van niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
En voor de toekomst. Je weet niet wat je zegt man
Ik koop het wel in de toekomst.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
En voor de toekomst. Je weet niet wat je zegt man
Geef eens een linkje (alsjeblieft)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Legendkiller het volgende:
Optische geluidskabel is het beste
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Geef eens een linkje (alsjeblieft)
Setting is okay en als RPG fan met enkel een 360 (kan niet, maar goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:32 schreef Tain het volgende:
Enchanted Arms filmpje
Setting lijkt me toch wel tof
Die hebben geen HD graphicsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Setting is okay en als RPG fan met enkel een 360 (kan niet, maar goed) moet je m zeker halen. Als je echter een andere console hebt (lees PS2) dan is er beter te krijgen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Legendkiller het volgende:
Optische geluidskabel is het beste
Ja coax was wel beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Digitale coax kabels. Het geluid word er veel voller van.. Helaas ondersteund geen console het
Gran tourismo op de PS2 kan tot 1080i Net zo hoog als de xbox 360 kan..quote:
voorlopig vindt ik brother in arms 3 leuker, vooral omdat in nederland isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef gijsje79 het volgende:
Sorry hoor...................................
CoD3
[afbeelding]
Island Gameplay
St. Malo Gameplay
Ziet er toch weer prachtig uit.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voorlopig vindt ik brother in arms 3 leuker, vooral omdat in nederland is![]()
Ja dat misschien wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voorlopig vindt ik brother in arms 3 leuker, vooral omdat in nederland is![]()
Zeer vetjes als de gameplay nou net zo goed of beter is dan cod2 dan zit het helemaal goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef gijsje79 het volgende:
CoD3
[afbeelding]
Island Gameplay
St. Malo Gameplay
Tis een screenshot van afgelopen week, toen regende het heel hard. Daarom werd de screenie wat donkerder. Happens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef melvinvdb het volgende:
[..]
Zeer vetjes als de gameplay nou net zo goed of beter is dan cod2 dan zit het helemaal goedHet lijkt wel of cod2 wat fellere kleuren heeft of lijkt dit maar gewoon zo ?
![]()
Ben nooit begonnen daarom heb ik geld teveelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef gijsje79 het volgende:
TDU Customization Interview
Misschien toch maar halen.
Ben ook gestopt met roken dus hou geld over.
Ik rook al jaren en toch heb ik geld genoeg on TDU te halen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:04 schreef melvinvdb het volgende:
[..]
Ben nooit begonnen daarom heb ik geld teveel![]()
Ziet er cool uit.... krijg wel het gevoel alsof het een deel CoD 2.5 is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef gijsje79 het volgende:
CoD3
[afbeelding]
Island Gameplay
St. Malo Gameplay
Zelfde oorlog hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er cool uit.... krijg wel het gevoel alsof het een deel CoD 2.5 is.
Ja dat ookquote:
Net als in ....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat ook
maar de gameplay en graphics komen wel erg overeen.....
Enige tip is: doorzettenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee hoe je de scripted helicopter vlucht levels moet doen bij GRAW op 'hard'? Heb het spel al uitgespeeld en de levels op hard doen gaan me goed af TOTDAT je dat vlieg level krijgt..... mannetjes op een dak schietenGameplay ala House of the Dead... ik haat dat soort tussenstukjes. Ik heb ongeveer 5 kogels uit dat ding kunnen afvuren..... hij draait nog niet eens op volle toeren
BOEM,.... dood,... en direct ook he,... geen kans gehadIemand tips of houd het hier gewoon op
[afbeelding]
Toch maar weer eens proberen dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Enige tip is: doorzetten
Meteen als die heli omhoog draait, vuur indrukken, richten op het dak... zo snel mogelijk die gasten mol schieten, en dan bedoel ik ook allemaal![]()
Als je dat eenmaal hebt gehad gaat het wel weer, maar dat is inderdaad een typhusstukje
En korte vuursalvo's doen, maar dat weet je wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch maar weer eens proberen dan.
Alleen nog maar tijd gehad voor 1 hele kleine vuur salvoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En korte vuursalvo's doen, maar dat weet je wel.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Toch wel zeer intressant om dit coop te spelen eigenlijk.
Check die screens
Ook in oktoberquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef Retarded het volgende:
In september/oktober gaat de 360 er dan eindelijk komen! Games die ik al heb zijn DOA4 en GRAW.
Moment dat ik de console haal neem ik gelijk Dead Rising en Call of Duty 2 mee. En dan eind oktober eindelijk Splinter Cell 4!... enne... wanneer komt Pro 6 uit![]()
You're welcome! Vergeet het ook wel es hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Ha bedankt! Ik had dat kleine bitcherige knopje over 't kopske gezien, merci beaucoup
Las gister in Xbox360world (engels tijdschrift) dat het wel leuk is maar neit voldeed aan de verwachtingen. Zo is het eiland erg doods, nergens lopen mensen, het is echt alleen maar auto's wat de wereld dus niet echt levendig maakt. Daarnaast zou het idee van offroad gaan vrij apart zijn uitgevoerd, je kan bijvoorbeeld van de weg af gaan in de hoop af te snijden, maar kleine hellingen zou je al niet op kunnen rijden en het kan zo zijn dat je een enorm stuk afsneid, offroad dus en dat er dan als je bij de weg komt een muurtje staat zodat het allemaal voor niets was en je dus meteen hopeloos hebt verloren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:04 schreef melvinvdb het volgende:
[..]
Ben nooit begonnen daarom heb ik geld teveel![]()
Het is wel vet dat je, je eigen personage kan maken net zoals saints row, je krijgt dan toch een soort eigen persoonlijkheid zeg maar very vet. Ik kan niet wachten tot deze uitkomt
Het gaat mij om de special editionquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Voor de pre-order freaks, je kan deze week Gears of War pre-orderen bij Nedgame voor 50 Euro.
Die OXM had de full versie niet gespeeld, game is nog niet eens gold en hun hebben die review al vorige maand geschreven?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Las gister in Xbox360world (engels tijdschrift) dat het wel leuk is maar neit voldeed aan de verwachtingen. Zo is het eiland erg doods, nergens lopen mensen, het is echt alleen maar auto's wat de wereld dus niet echt levendig maakt. Daarnaast zou het idee van offroad gaan vrij apart zijn uitgevoerd, je kan bijvoorbeeld van de weg af gaan in de hoop af te snijden, maar kleine hellingen zou je al niet op kunnen rijden en het kan zo zijn dat je een enorm stuk afsneid, offroad dus en dat er dan als je bij de weg komt een muurtje staat zodat het allemaal voor niets was en je dus meteen hopeloos hebt verloren.
Zijn opzich maar kleine dingen lijkt mij, dus gewoon de eerste reviews afwachten.
Bij mij update heel me gamercard niet meer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef Atuniel het volgende:
http://profile.mygamercard.net/Butch%20NL
My gamercard is helemaal veranderd
Play.comquote:
Dat mag je me toch echt uitleggen: digitaal signaal is digitaal signaal. Een optische 1 wordt geen 1 met een coax-kabel ofzo. De omzetting vindt ook pas plaats IN de reciever, dus ik vind dit uiterst subjectief qua informatie...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef BMH het volgende:
Het geluid word er veel voller van..
Het is subjectief. Ik vind het mooier klinkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat mag je me toch echt uitleggen: digitaal signaal is digitaal signaal. Een optische 1 wordt geen 1 met een coax-kabel ofzo. De omzetting vindt ook pas plaats IN de reciever, dus ik vind dit uiterst subjectief qua informatie...
Mjah, ik ga voor het placebo effect: het zou geen FUCK uit moeten maken aangezien het signaal hoe dan ook alleen bestaat uit 0 en 1...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is subjectief. Ik vind het mooier klinken
Ik heb ook nog maar RE4 Ltd Edit voor PS2 besteld, dus dat wordt lekker griezelenquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen mag me overigens alvast gaan toevoegen aan zn Friends ListsMijn mulitplayer games worden Saints Row en euh, Uno denk ik
'NotoriousRoy'
UNOquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen mag me overigens alvast gaan toevoegen aan zn Friends ListsMijn mulitplayer games worden Saints Row en euh, Uno denk ik
'NotoriousRoy'
Je voegt mij maar toequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
'NotoriousRoy'
* ElmarO heeft je ook toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
'NotoriousRoy'
Is ff wennen joh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Tomb Raider. Zitten wel een hoop frustratie momenten in van trial en error vind ik ,maar wel erg toffe game
Frustratie momenten? Amper vind ik.... spel is geweldig.... Neem er lekker de tijd voor. Heb maar een paar keer gehad dat ik ineens stierf en dat zijn meestal die button druk stukjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Tomb Raider. Zitten wel een hoop frustratie momenten in van trial en error vind ik ,maar wel erg toffe game
quote:
Ja kan,.... hij kan ook kortsluiten.... net als mijn PS2 en mijn dvd speler.... mijn pc geeft ook wel eens schokken en mijn harde schijf kan crashen... Mijn vaatwasser is er ook wel eens mee opgehouden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef Simsfan88 het volgende:
Als je een nieuwe Xbox 360 koopt, kan deze dan nog overhit raken zoals vele andere bij de launch (vooral Amerika volgens mij?) ?
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:54 schreef Simsfan88 het volgende:
Als je een nieuwe Xbox 360 koopt, kan deze dan nog overhit raken zoals vele andere bij de launch (vooral Amerika volgens mij?) ?
Nee echt ik spring vaak per ongeluk de afgrond is, omdat het voor mij niet duidelijk is wat ik moet doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Frustratie momenten? Amper vind ik.... spel is geweldig.... Neem er lekker de tijd voor. Heb maar een paar keer gehad dat ik ineens stierf en dat zijn meestal die button druk stukjes
Oh,.. en op de brug in het begin als de helicopter die neerschiet.... oh en toen die draak achter me aan ging rennen in level 2.... snapte de icon niet... dacht dat ik moest schieten
Ohh,... ja heb veel ervaring met Laraquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee echt ik spring vaak per ongeluk de afgrond is, omdat het voor mij niet duidelijk is wat ik moet doen? Misschien suck ik wel gewoon
. Zit nu in Japan btw, tof lvl!
Valt wel mee,... je hoort natuurlijk eerder de negatieve reacties.... al met al was het 2% dacht ik van de launchconsoles.... heb er zelf geen last van gehad....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Alleen de 360 wat vaker dan andere apparaten.
Mijn controller deed gisteren gek.. Na het uitzetten van me console bleef het 3e lampje branden... Terwijl dit controller 1 was.. Ik moest de batterypack eruit halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee,... je hoort natuurlijk eerder de negatieve reacties.... al met al was het 2% dacht ik van de launchconsoles.... heb er zelf geen last van gehad....
Althans,.... nog niet
het schijnt dat het hoord, dat er iets blijft branden. Bij mij blijft naar het uizetten altijd lampje 2 branden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn controller deed gisteren gek.. Na het uitzetten van me console bleef het 3e lampje branden... Terwijl dit controller 1 was.. Ik moest de batterypack eruit halen![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn controller deed gisteren gek.. Na het uitzetten van me console bleef het 3e lampje branden... Terwijl dit controller 1 was.. Ik moest de batterypack eruit halen![]()
Bron: http://www.xboxic.com/news/1448quote:Are you noob enough for Microsoft? [Updated]
Another day, another Microsoft viral marketing campaign. Ever since we were forced to love bees, the Redmond giant has shown an ever increasing love for the very effective medium. And now they’re on it again with Not For Noobs.
So what do we see: a television with a bad signal inviting you to turn its knobs. As you do so a few times, you’re treated to disrupted Microsoft logos and a green drawing, which then dissolves into a countdown timer, and 5 seconds later you are redirected to a page where you can enter your mail address to receive more information.
What would it be counting down to? The timer is quite corrupted: having tried several times over the course of several minutes I always got a timer counting down from 153:95:xx, with xx being any number between 40 and 59. Several times it was counting down from a higher number than the previous attempt. I have no idea what the green logo means, or what the campaign could be for.
By all means it does look like a typical Microsoft viral campaign though. The welcome email you receive is:
Xboxic,
Thank you for signing up. Launch notification will be released once
countdown has been reached.
We look forward with sharing this information with you.
NotForNoobs.com | 15111 N. Hayden Rd. | Ste 160, PMB 353 | Scottsdale | Arizona 85260 | United States
Note the mandatory severe grammar mistakes we’re used to by now. The address matches the WHOIS info for the domain, and is just the corporate address of Domains By Proxy, which MS always uses for viral campaigns. It even has the badly configured webserver giving away absolutely nothing useful.
So in the end we have no idea what this is for or even for what Microsoft product it is, but the “noob” reference makes it a pretty safe assumption that it’s at least gaming or Xbox related. Speculate away below what you think it is about and what we’ll see in 153 hours or so!
Update: The green logo is from Razer, a “professional gaming peripherals” manufacturer. They have a stand at the Leipzig Games Convention, and the countdown could be for some event there despite the corrupted minutes. Also, the first number has decreased to 152 by now, so that’s definitely hours.
De reputatie van Eurogamer is van mij laag, maar een 8 voor dit spel is wel netjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Dead Rising Eurogamer review !!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66785
[afbeelding]
Eurogamer heeft zelden een fatsoenlijke 360-review. Ik wacht wel op fatsoenlijke reviewsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:42 schreef Egamer het volgende:
[..]
De reputatie van Eurogamer is van mij laag, maar een 8 voor dit spel is wel netjes.Ik speel nu even de demo.
"Telt dus af naar de GC. Naar de persconferentie van Microsoft, waar de nieuwe controller waar zij eerder al een beetje over begonnen wordt geopenbaard. Deze controller zal in samenwerking zijn met de "muisspecialist" Razor en zal meer precisie kennen (notfornoobs) wat een voordeel kan zijn bij on-line FPS."quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef lordteddybeer het volgende:
weer een niewe reclame site van MS:
[..]
Bron: http://www.xboxic.com/news/1448
en hier de link naar de website: www.NotForNoobs.com
Dan moet er naast die muis nog iets komen, met alleen een muis kan je niet gamenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
"Telt dus af naar de GC. Naar de persconferentie van Microsoft, waar de nieuwe controller waar zij eerder al een beetje over begonnen wordt geopenbaard. Deze controller zal in samenwerking zijn met de "muisspecialist" Razor en zal meer precisie kennen (notfornoobs) wat een voordeel kan zijn bij on-line FPS."
Klopt wel dat, komt waarschijnlijk een muis voor de 360 gemaakt door Razor.
Dus de Fok!games review komt binnenkort?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wacht wel op fatsoenlijke reviews
You'll seequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dus de Fok!games review komt binnenkort?
Doe ik, zelfde geldt voor mij. Wie zin heeft in GRAW en PD0 en later natuurlijk SR, kan mij ook adden:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
'NotoriousRoy'
Ja is goed misschien kan ik morgen als me vriendin ff de touwtjes los houdtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Doe ik, zelfde geldt voor mij. Wie zin heeft in GRAW en PD0 en later natuurlijk SR, kan mij ook adden:
DriesNL
Btw, MMaRsu, keb GRAW dus, potje co-oppen een keer?
Dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Dead Rising sla ik mooi over, benieuwd wie hem het snelst saai vindt van jullie
Hij lijkt me echt geniaal, ik heb de ltd edit besteld, ondanks de stevig hogere prijsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Misschien leuk voor een half uurtje met wat vrienden, verder kan me de game weinig boeien.
Dat is toch juist het mooie aan Dead rising?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Misschien leuk voor een half uurtje met wat vrienden, verder kan me de game weinig boeien.
Dat was meer het gevoel dat ik had bij Nintendogs. Wekenlang elke dag een half uurtje gespeeldquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Dat is toch juist het mooie aan Dead rising?
Dat je het niet aan één stuk door hoeft te spelen. Maar je gewoon ff je controller pakt als je zin hebt om eens ff lekker therapeutisch zombie schedels kapot te rammen... Tenminste zo zie ik Dead Rising en zo speel ik de demo ook nog steeds, ik zie het spel een beetje zoals ik bijvoorbeeld een voetbal spel zie. Daar speel ik ook meestal gewoon ff een vriendschappelijk potje tussendoor...
Maar ja je moet er natuurlijk wel van houden, zo zijn er ook weer legio games waar ik geen bal aan vindt...
Ik kan die demo 100 keer spelen zonder dat het saai begint te worden. Dus met het volledige spel komt het ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Er komt toch ook een collector's edition uit?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb zo juist toch maar Gears of War gepreordend voor 49,-.
Fuck.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er komt toch ook een collector's edition uit?
Eén zombie is overdag 1 welgemikte klap. 's Nachts mot je niet gek op kijken als je daar 4 á 5 keer over doet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef Chocobo het volgende:
Gek genoeg zegt men dat het verhaal ook steengoed is,.... en de missies zijn gaaf en afwisselend. s' Nachts schijnt het HEL te zijnIk heb er wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |