Oke oke maar het gezeur soms in het 360 topic, echt waarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef bluebit het volgende:
[..]
relax, we zitten elkaar alleen maar een beetje te pesten.....
Anders gaan we over de 360 praten, ga anders naar SC of zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oke oke maar het gezeur soms in het 360 topic, echt waar
ook een idee....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anders gaan we over de 360 praten, ga anders naar SC of zo
pokerinfo.nlquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Nou nog een keer de regels van poker leren.
[..]
Ben nu met Tombraider bezig.... erg coole game. Hitman ook op de kop getikt... die ga ik na Lara gamen.... tot nu toe is deze Tombraider erg goed....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:43 schreef GokuSFE het volgende:
Play-asia FTW!
Tomb Raider: Legend - No Region Protection
In stock, usually ships within 24hrs
Price: US$ 39.90
Ff scoren maar
Edit: Hitman en Prey ook beiden $39,90
Valt goed mee vergeleken met de demo hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben nu met Tombraider bezig.... erg coole game. Hitman ook op de kop getikt... die ga ik na Lara gamen.... tot nu toe is deze Tombraider erg goed....
B mag ik em lenenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Valt goed mee vergeleken met de demo he
Tokio al gespeeld? Vond ik het coolste.
Level 3 toch.... daar zit ik nu.... in het beginquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Valt goed mee vergeleken met de demo he
Tokio al gespeeld? Vond ik het coolste.
Detail is wel laag. Of is dit de xbox versie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Talpa zit er dus in met een reclame bord
Waar ik dus in het laatste level achterkwam... die haak die je bij je hebt.. kun je ook die moeilijk bereikbare bronzen en zilveren of gouden dingen mee pakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Level 3 toch.... daar zit ik nu.... in het beginVond level 2 ook al erg cool,.... heden en verleden
weet niet, iedergeval geen 360quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Detail is wel laag. Of is dit de xbox versie?
Kijk es aan, ff lief aankijkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Maar hij woont ook in Groningen
leuke review!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef =HellFire= het volgende:
Dead Rising preview van mijn hand. It's so fucking funny... en tegelijkertijd vreselijk frusterend!
Well thanks but... actually... het is een preview, maar ik kan er zo al een cijfer achter plakken inderdaad.quote:
Eens kijken of we een ban voor jou kunnen regelenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:25 schreef -Dries- het volgende:
Tss.. wie woont er nou in groningen
Van het woord post heb je zeker nog nooit gehoordquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8:22 bus in , stap om 15:15 uitff spel geruild in limburg
Hey je doet Sterrenkunde, zit je dan ook op het Zernike-complex?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Eens kijken of we een ban voor jou kunnen regelen
quote:4A Games onthuld Metro 2033: The Last Refuse
4A Games heeft vandaag de horror first-person-shooter Metro 2033: The Last Refuge aangekondigd. Zoals de titel al zegt gaat het hier om een spel dat zich in de toekomst afspeelt en de Metro zal een grote rol in de game hebben. De game speelt zich af in Moskou, dat helemaal kapot geschoten is door een soort ramp of oorlog. De mens is nu gedwongen om in de metro te leven van Moskou, omdat het boven de grond veels te gevaarlijk is.
De Metro's van Moskou zijn een enorm leefgebied voor de mensheid en je ziet er allerlei mensen, zoals kinderen die spelen en vrouwen die het eten koken en de kleren wassen. Je kunt ook met alle NPC's praten, dus de game kent ook een soort RPG element. Het leven boven de grond is ook geen pretje. Zo zullen op sommige gebieden merkwaardige dingen gebeuren, zoals het veranderen van de zwaartekracht, of het waarnemen van dingen die niet bestaan. Tevens heb je invloed op hoe de game gaat eindigen, wat natuurlijk de replaywaarde van de game moet verlengen. Als toetje kent de game ook nog een aardige horror sausje.
Helaas zul je nog even moeten wachten op de game, want de game zal pas over ruim twee jaar verschijnen in het vierde kwartaal van 2008. De game zal wel gepresenteerd worden op de Games Convention volgende week. Bekijk hieronder de eerste twaalf beelden.
Screenshots
quote:Vervolg op Prey nu al in ontwikkeling
Prey ligt nauwelijks één maand in de winkels of er wordt al aan een vervolg gewerkt. Tegenover TeamXbox vertelde 3D Realms CEO Scott Miller dat het nu al aan een vervolg werkt, met meer nieuwe gameplay innovaties, beloofd Scott.
Met andere woorden, je kan net zo goed de xbox versie kopen. Je ziet toch geen verschil.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:40 schreef Yankee_One het volgende:
current gen versie is net afgeprijst
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
ALLE NEWBEE'S BEHOREN DE OP TE LEZEN VOOR ZE DOMME VRAGEN GAAN STELLEN
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
Je hebt een 4:3 televisie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Help, sommige games krijg ik niet fullscreen, ze blijven letter boxed. Sommige games zijn dan wel weer fullscreen. Waar ligt dit aan? Keb geen HDTV
Huh dat is wel vreemd, heb je breedbeeld? 360 goed ingesteld in het dashboard?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef -Dries- het volgende:
Help, sommige games krijg ik niet fullscreen, ze blijven letter boxed. Sommige games zijn dan wel weer fullscreen. Waar ligt dit aan? Keb geen HDTV
Saints Rowquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Niek. het volgende:
Heb nu een aantal keer de demo van dead rising gespeeld en vind het nogal tegenvallen, vrij saai....
Jupsquote:
Geen breedbeeld, en nee, waarschijnlijk is iets niet goed ingesteld.. maar watquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Huh dat is wel vreemd, heb je breedbeeld? 360 goed ingesteld in het dashboard?
Waarin is het saai dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:36 schreef Niek. het volgende:
Heb nu een aantal keer de demo van dead rising gespeeld en vind het nogal tegenvallen, vrij saai....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |