Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Precies. Als je nu iets kan unlocken met achievements.. Maar in deze vorm is het niets meer dan patserij.
Deels eensch. Ik heb wat extra dingetjes gedaan in bijvoorbeeld Frogger omdat het achievements waren, maar ik speel zelden een game ervoor opnieuw.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Laat Heintje dat maar niet lezen <o>
inderdaad daarom hou ik Perfect Dark Zero nog, DOA4 vindt ik gewoon een kut gamequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef gijsje79 het volgende:
Achievements vind ik een mooie optie.
Zo blijf je tenminste bezig met een spel, vaak speel je een spel uit en ligt ie ergens stof te happen.
PDZ 0 achievement pointsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inderdaad daarom hou ik Perfect Dark Zero nog, DOA4 vindt ik gewoon een kut game
daar ga ik geen moeite voor doen
Lijkt me vrij duidelijk, ik heb de game sinds de releasedate en heb nog steeds 0 achievements points. Grootste zuiggame die op de 360 is momenteel.quote:
online kon je tijdens je enige pot toch wel 10 kills makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk, ik heb de game sinds de releasedate en heb nog steeds 0 achievements points. Grootste zuiggame die op de 360 is momenteel.
Alleen de hik komt van zelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Achievements.Die komen van zelf wel.
Ik ben erg benieuwd naar de online functiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef SalmanPack het volgende:
Fight Night roeleertKomt ie nog uit op de PC of niet? Ik heb een oude spel thuis liggen voor de PS2
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand zo ff GRAW co-op doen?
oke en wat betreft spelers ? Spel is nu iets van 5 maanden uit, zal het nog veel gespeeld worden, gaat de tijd toch snelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Wessiej het volgende:
Alleen de EA servers, dus je komt 9/10 alleen tegen amerikanen terecht, dus alleen maar lag.
Op DVD.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nee die games heb ik allebij niet. Waar is Arie en Sylvester op dan?
Ja ik snap echt geen fuck van Uno iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Wessiej het volgende:
Oja MMaRsu, koop UNO dan even, dan laat ik je wel zien hoe het moet.
Mensen die UNO niet hebben
nicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Wessiej het volgende:
Need for Speed - Most Wanted (Classic) (Xbox 360) ¤25,99
Er komen 360 classics aan, 25 euro's
Condemned, Kameo, CoD2 en PGR3 zijn prima titels. Eventueel King Kong (niks mis mee) of Amped 3 voor de liefhebber.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zouw geen launch titels weten die ik nog zouw moeten hebben
jullie wel ?
Wat oneindig lelijk zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Talpa zit er dus in met een reclame bord
Maar toch hebben we ons vermaakt hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
PDZ ziet er erg goed uit, maar het speelt als een zak stront dat bevroren is gebleven van het jaar 2000... Zo'n zwarte plastic zak die je enkel gebruikt om grote bergen troep mee naar het afvalverwerkingcentrum te brengen.. In die zak smijt je alles wat je kwijt kunt zonder eerst goed te recyclen waardoor de zak & haar inhoud rond 2005/6 zich in een vage vorm van ontbinding bevind voor 65 euro.
Chuck Norris bij Ajax?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Talpa zit er dus in met een reclame bord
als je de bron bekijkt zie je dat het op een EA server staat en dat het plaatje The Sheer heet, die hoofden zullen wel de bandleden zijn i guessquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Chuck Norris bij Ajax?
Wie in godsnaam heeft die hoofden erin gesoept, net of het nu mooier is.
Niet verkeerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Wessiej het volgende:
Need for Speed - Most Wanted (Classic) (Xbox 360) ¤25,99
Er komen 360 classics aan, 25 euro's
Ik heb hetzelfde. De verhouding pret/beloning moet in orde zijn, en dan haal ik er veel. Oblivion, Burnout, Prey...Dat zijn voorbeelden van games waarbij achievements vanzelf komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
Die UNO deck heb ik anders gisteren nog niet online zien staan
Wat betreft de achievments, beetje in dubio ben ik er over.. sommige zijn onhaalbaar tenzij je echt alleen maar dedicated bezig bent met dat ene ding.
Ik wil gewoon mn spel spelen, en wat ik aan achievmenst haal is mooi meegenomen, en de dingen waar je achievmenst voor kan halen zonder al te veel moeite doe ik ook.
Maar voel niet de drang om echt alles te halen wat er te halen valt in een spel.. zeker niet als het betekent dat ik 20+ uur er in moet steken voor 25 punten ofzo.
Kijk Oblivion, leuk spel, mooi spel, maar op het einde langdradig.. wil ik die laatste achievments halen ben ik zeker nog 15 uur bezig met poorten sluiten etc. Nou dan kies ik liever voor een potje HALO2 of tegenwoordig TH:Wasteland.. lekker relax gamen ipv uitspelen om de achievments.
Die doos (360+game) komt vlgs mij een week na release van SR uit.. dus kan je dan beslissen wellicht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
MM, ik kijk wel even wat het wordt met SR. Als een hoop mensen nou die game spelen haal ik m alsnog, maar das afwachten.
Ja, die bundel komt later, maar ik haal de 360 meteen na mn laatste tentamen op 30 augquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die doos (360+game) komt vlgs mij een week na release van SR uit.. dus kan je dan beslissen wellicht?
Maar ik haal m wel.. ik weet het was even aan het twijfelen.. komt omdat ik me nog goed vermaak met spellen die ik heb. Heb niet zo'n gevoel van "ik moet een nieuw spel hebben" .. maar SR is gewoon erg cool. Negertje spelen, met WuTang muziek, auto's pimpen, en ik mag dingen opblazen
Ja mooi man.. autotje pakken, beide instappen.. muziek aan, beetje chillen, voorbijgangers doden, rennen voor de politiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, je hebt toch wel gelijk, die game moet gewoon gespeeld wordenLekker beetje chaos creëren enzo, ouwehoeren, mensen neerschieten, dingen opblazen, muziek luisteren. Mooi man
Dus enkel handig voor mensen die de drang niet hebben om games uit zich zelf uit te spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.
Sure. PDZ mag dan wel de grootste teleurstelling zijn van Rare, enkele minuten plezier krijg je haast met ieder spel welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:54 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar toch hebben we ons vermaakt he
Voor jou welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, dat pokerspel is maar 48u gratis te downloaden he?Dat zuigt!
Volgende week woensdagquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Vanaf wanneer is het spel te downloaden?
*hype hype*quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Biertje doen met de fokkers, peukie roken)
[afbeelding]
[afbeelding]
ALLE NEWBEE'S BEHOREN DE OP TE LEZEN VOOR ZE DOMME VRAGEN GAAN STELLENquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Niek. het volgende:
Waarom is er nergens een pagina met alle gamertags van de xbox bezitters hier? Potje Uno'en met zn allen![]()
(nee dit is geen noodkreet om meer mensen in mn friendslist te krijgen)
Sprak een newbeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef bluebit het volgende:
'domme vragen bestaan niet, behalve de vraag die begint met : "Misschien stel ik een domme vraag maar....."'
Er zijn helemaal geen domme vragen, alleen domme mensenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef bluebit het volgende:
'domme vragen bestaan niet, behalve de vraag die begint met : "Misschien stel ik een domme vraag maar....."'
Of met "Ik heb net Fifa gekocht en ik vroeg me af".quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef bluebit het volgende:
Iedereen van fok mag me toevoegen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:07 schreef Niek. het volgende:
Waarom is er nergens een pagina met alle gamertags van de xbox bezitters hier? Potje Uno'en met zn allen![]()
(nee dit is geen noodkreet om meer mensen in mn friendslist te krijgen)
die kun je inderdaad wel vergeten....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:29 schreef Atuniel het volgende:
Ik krijg nou vast geen invite in mn friendslist
je post best veel.....quote:Geregistreerd op: donderdag 29 juni 2006 @ 09:44
Laatste bezoek: 18 minuten geleden
Aantal posts: 2624 (gemiddeld 54 per dag)
kappen nou, dadelijk moet ik die ook gaan halenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Biertje doen met de fokkers, peukie roken)
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk links rijden en mensen irriteren daarmeequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:01 schreef kepler het volgende:
[..]
kappen nou, dadelijk moet ik die ook gaan halen
Och.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef bluebit het volgende:
[..]
die kun je inderdaad wel vergeten....
"newbie" pfahhhh......
edit :
what the hell :
[..]
je post best veel.....
Wij horen bij de oude kern. Laat die newbies maar posten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:15 schreef bluebit het volgende:
naja, je hebt 58 posts op een dag, volgens mij praat ik nog geen 58 volzinnen per dag
(jaja, ik weet het, zegt meer over mij dan over jou)
het is gewoon leuk om te zeggen : maar zo te zien kom ik hier al langer dan jij en atuniel samenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Wij horen bij de oude kern. Laat die newbies maar posten.
Ik heb nog een accountquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef bluebit het volgende:
[..]
het is gewoon leuk om te zeggen : maar zo te zien kom ik hier al langer dan jij en atuniel samen
Spel gespeeld.. maar online werd mn ass zo hard gekicked dat het niet eens grappig meer was. En de eindbaas in de SP is te ziek voor woorden.. die bitch kon echt echt mn bloed laten koken. Meer dan eens de controller door de kamer gesmeten, geen tof spel dus.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:20 schreef Wessiej het volgende:
De vaste prijs van Dead or Alive is nu ook 30E ong.
Mooi dat alles verlaagt wordt, werd tijd ook zeg
Agh, zo moeilijk was die nu ook weer nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Spel gespeeld.. maar online werd mn ass zo hard gekicked dat het niet eens grappig meer was. En de eindbaas in de SP is te ziek voor woorden.. die bitch kon echt echt mn bloed laten koken. Meer dan eens de controller door de kamer gesmeten, geen tof spel dus.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk links rijden en mensen irriteren daarmee
Zo moeilijk was die niet ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:32 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, zo moeilijk was die nu ook weer nietIk heb nog nooit met mijn controller hoeven gooien daardoor. Online zoog wel ja
Ik heb hem met elke chara verslagenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die niet ook
Man ik heb m hooguit met 3 characters kunnen verslaan...en daar kwam een hoop knopraggen bij kijken![]()
met kiwi's doodgooienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En als ze er wat van zeggen, schiet je ze gewoon dood
1 jaar verschilquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:27 schreef bluebit het volgende:
[..]
het is gewoon leuk om te zeggen : maar zo te zien kom ik hier al langer dan jij en atuniel samen
Ik word te oud voor die shitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb hem met elke chara verslagen
Beats talking about SR anytime of the day.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens zit nou niet zo te kutten over wie hier langer is dan wie
Nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Beats talking about SR anytime of the day.
Ziet er leuk uit. Nou nog een keer de regels van poker leren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:33 schreef Atuniel het volgende:
Hatseflats... nog meer screens in het topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit worden ook leuke potjes hoor![]()
Met UNO zit je al vaak te ouwehoeren en te lachen om elkaars kaarten
He dammit.. mn 360.. heerlijk!
Ben benieuwd of je dan ook speciale kaarten hebt zoals bij de 35th Anniversary editie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef Wessiej het volgende:
Die Uno deck (die nog niet uit is) is een UNO deck met het thema PGR3, misschien wel geinig.
relax, we zitten elkaar alleen maar een beetje te pesten.....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
Jongens zit nou niet zo te kutten over wie hier langer is dan wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |