Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Precies. Als je nu iets kan unlocken met achievements.. Maar in deze vorm is het niets meer dan patserij.
Deels eensch. Ik heb wat extra dingetjes gedaan in bijvoorbeeld Frogger omdat het achievements waren, maar ik speel zelden een game ervoor opnieuw.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens,...... ik vind de achievements ontzettend vernieuwend. Ja het stimuleerd je inderdaad om beter te zijn dan je friends, maar het geeft je vaak ook de extra push om een spel weer eens uit de kast te halen..... Zo ben ik maanden later verder gegaan met Condemned,... nu trek ik Kameo ook weer uit de kast en ik wil de GRAW coop achievements nog halen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:28 schreef Wessiej het volgende:
Laat Heintje dat maar niet lezen <o>
inderdaad daarom hou ik Perfect Dark Zero nog, DOA4 vindt ik gewoon een kut gamequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef gijsje79 het volgende:
Achievements vind ik een mooie optie.
Zo blijf je tenminste bezig met een spel, vaak speel je een spel uit en ligt ie ergens stof te happen.
PDZ 0 achievement pointsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inderdaad daarom hou ik Perfect Dark Zero nog, DOA4 vindt ik gewoon een kut game
daar ga ik geen moeite voor doen
Lijkt me vrij duidelijk, ik heb de game sinds de releasedate en heb nog steeds 0 achievements points. Grootste zuiggame die op de 360 is momenteel.quote:
online kon je tijdens je enige pot toch wel 10 kills makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk, ik heb de game sinds de releasedate en heb nog steeds 0 achievements points. Grootste zuiggame die op de 360 is momenteel.
Alleen de hik komt van zelfquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Achievements.Die komen van zelf wel.
Ik ben erg benieuwd naar de online functiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:01 schreef SalmanPack het volgende:
Fight Night roeleertKomt ie nog uit op de PC of niet? Ik heb een oude spel thuis liggen voor de PS2
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:04 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand zo ff GRAW co-op doen?
oke en wat betreft spelers ? Spel is nu iets van 5 maanden uit, zal het nog veel gespeeld worden, gaat de tijd toch snelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Wessiej het volgende:
Alleen de EA servers, dus je komt 9/10 alleen tegen amerikanen terecht, dus alleen maar lag.
Op DVD.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:22 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nee die games heb ik allebij niet. Waar is Arie en Sylvester op dan?
Ja ik snap echt geen fuck van Uno iddquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:24 schreef Wessiej het volgende:
Oja MMaRsu, koop UNO dan even, dan laat ik je wel zien hoe het moet.
Mensen die UNO niet hebben
nicequote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:43 schreef Wessiej het volgende:
Need for Speed - Most Wanted (Classic) (Xbox 360) ¤25,99
Er komen 360 classics aan, 25 euro's
Condemned, Kameo, CoD2 en PGR3 zijn prima titels. Eventueel King Kong (niks mis mee) of Amped 3 voor de liefhebber.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zouw geen launch titels weten die ik nog zouw moeten hebben
jullie wel ?
Wat oneindig lelijk zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Talpa zit er dus in met een reclame bord
Maar toch hebben we ons vermaakt hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:23 schreef BMH het volgende:
PDZ ziet er erg goed uit, maar het speelt als een zak stront dat bevroren is gebleven van het jaar 2000... Zo'n zwarte plastic zak die je enkel gebruikt om grote bergen troep mee naar het afvalverwerkingcentrum te brengen.. In die zak smijt je alles wat je kwijt kunt zonder eerst goed te recyclen waardoor de zak & haar inhoud rond 2005/6 zich in een vage vorm van ontbinding bevind voor 65 euro.
Chuck Norris bij Ajax?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Talpa zit er dus in met een reclame bord
als je de bron bekijkt zie je dat het op een EA server staat en dat het plaatje The Sheer heet, die hoofden zullen wel de bandleden zijn i guessquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Chuck Norris bij Ajax?
Wie in godsnaam heeft die hoofden erin gesoept, net of het nu mooier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |