Tis een screenshot van afgelopen week, toen regende het heel hard. Daarom werd de screenie wat donkerder. Happens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:02 schreef melvinvdb het volgende:
[..]
Zeer vetjes als de gameplay nou net zo goed of beter is dan cod2 dan zit het helemaal goedHet lijkt wel of cod2 wat fellere kleuren heeft of lijkt dit maar gewoon zo ?
![]()
Ben nooit begonnen daarom heb ik geld teveelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:18 schreef gijsje79 het volgende:
TDU Customization Interview
Misschien toch maar halen.
Ben ook gestopt met roken dus hou geld over.
Ik rook al jaren en toch heb ik geld genoeg on TDU te halen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:04 schreef melvinvdb het volgende:
[..]
Ben nooit begonnen daarom heb ik geld teveel![]()
Ziet er cool uit.... krijg wel het gevoel alsof het een deel CoD 2.5 is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef gijsje79 het volgende:
Sorry hoor...................................
CoD3
[afbeelding]
Island Gameplay
St. Malo Gameplay
Ziet er toch weer prachtig uit.
Zelfde oorlog hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er cool uit.... krijg wel het gevoel alsof het een deel CoD 2.5 is.
Ja dat ookquote:
Net als in ....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat ook
maar de gameplay en graphics komen wel erg overeen.....
Enige tip is: doorzettenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Iemand een idee hoe je de scripted helicopter vlucht levels moet doen bij GRAW op 'hard'? Heb het spel al uitgespeeld en de levels op hard doen gaan me goed af TOTDAT je dat vlieg level krijgt..... mannetjes op een dak schietenGameplay ala House of the Dead... ik haat dat soort tussenstukjes. Ik heb ongeveer 5 kogels uit dat ding kunnen afvuren..... hij draait nog niet eens op volle toeren
BOEM,.... dood,... en direct ook he,... geen kans gehadIemand tips of houd het hier gewoon op
[afbeelding]
Toch maar weer eens proberen dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Enige tip is: doorzetten
Meteen als die heli omhoog draait, vuur indrukken, richten op het dak... zo snel mogelijk die gasten mol schieten, en dan bedoel ik ook allemaal![]()
Als je dat eenmaal hebt gehad gaat het wel weer, maar dat is inderdaad een typhusstukje
En korte vuursalvo's doen, maar dat weet je wel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch maar weer eens proberen dan.
Alleen nog maar tijd gehad voor 1 hele kleine vuur salvoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
En korte vuursalvo's doen, maar dat weet je wel.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Toch wel zeer intressant om dit coop te spelen eigenlijk.
Check die screens
Ook in oktoberquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef Retarded het volgende:
In september/oktober gaat de 360 er dan eindelijk komen! Games die ik al heb zijn DOA4 en GRAW.
Moment dat ik de console haal neem ik gelijk Dead Rising en Call of Duty 2 mee. En dan eind oktober eindelijk Splinter Cell 4!... enne... wanneer komt Pro 6 uit![]()
You're welcome! Vergeet het ook wel es hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef -Dries- het volgende:
Ha bedankt! Ik had dat kleine bitcherige knopje over 't kopske gezien, merci beaucoup
Las gister in Xbox360world (engels tijdschrift) dat het wel leuk is maar neit voldeed aan de verwachtingen. Zo is het eiland erg doods, nergens lopen mensen, het is echt alleen maar auto's wat de wereld dus niet echt levendig maakt. Daarnaast zou het idee van offroad gaan vrij apart zijn uitgevoerd, je kan bijvoorbeeld van de weg af gaan in de hoop af te snijden, maar kleine hellingen zou je al niet op kunnen rijden en het kan zo zijn dat je een enorm stuk afsneid, offroad dus en dat er dan als je bij de weg komt een muurtje staat zodat het allemaal voor niets was en je dus meteen hopeloos hebt verloren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:04 schreef melvinvdb het volgende:
[..]
Ben nooit begonnen daarom heb ik geld teveel![]()
Het is wel vet dat je, je eigen personage kan maken net zoals saints row, je krijgt dan toch een soort eigen persoonlijkheid zeg maar very vet. Ik kan niet wachten tot deze uitkomt
Het gaat mij om de special editionquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef Mystikvm het volgende:
Voor de pre-order freaks, je kan deze week Gears of War pre-orderen bij Nedgame voor 50 Euro.
Die OXM had de full versie niet gespeeld, game is nog niet eens gold en hun hebben die review al vorige maand geschreven?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Las gister in Xbox360world (engels tijdschrift) dat het wel leuk is maar neit voldeed aan de verwachtingen. Zo is het eiland erg doods, nergens lopen mensen, het is echt alleen maar auto's wat de wereld dus niet echt levendig maakt. Daarnaast zou het idee van offroad gaan vrij apart zijn uitgevoerd, je kan bijvoorbeeld van de weg af gaan in de hoop af te snijden, maar kleine hellingen zou je al niet op kunnen rijden en het kan zo zijn dat je een enorm stuk afsneid, offroad dus en dat er dan als je bij de weg komt een muurtje staat zodat het allemaal voor niets was en je dus meteen hopeloos hebt verloren.
Zijn opzich maar kleine dingen lijkt mij, dus gewoon de eerste reviews afwachten.
Bij mij update heel me gamercard niet meer.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef Atuniel het volgende:
http://profile.mygamercard.net/Butch%20NL
My gamercard is helemaal veranderd
Play.comquote:
Dat mag je me toch echt uitleggen: digitaal signaal is digitaal signaal. Een optische 1 wordt geen 1 met een coax-kabel ofzo. De omzetting vindt ook pas plaats IN de reciever, dus ik vind dit uiterst subjectief qua informatie...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef BMH het volgende:
Het geluid word er veel voller van..
Het is subjectief. Ik vind het mooier klinkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat mag je me toch echt uitleggen: digitaal signaal is digitaal signaal. Een optische 1 wordt geen 1 met een coax-kabel ofzo. De omzetting vindt ook pas plaats IN de reciever, dus ik vind dit uiterst subjectief qua informatie...
Mjah, ik ga voor het placebo effect: het zou geen FUCK uit moeten maken aangezien het signaal hoe dan ook alleen bestaat uit 0 en 1...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is subjectief. Ik vind het mooier klinken
Ik heb ook nog maar RE4 Ltd Edit voor PS2 besteld, dus dat wordt lekker griezelenquote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen mag me overigens alvast gaan toevoegen aan zn Friends ListsMijn mulitplayer games worden Saints Row en euh, Uno denk ik
'NotoriousRoy'
UNOquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen mag me overigens alvast gaan toevoegen aan zn Friends ListsMijn mulitplayer games worden Saints Row en euh, Uno denk ik
'NotoriousRoy'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |